-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelly416
veterán
válasz roberto211 #140051 üzenetére
Felkapcsoltad? Nem. Pont Téged állítottak meg? Igen. Nem védeni akarom őket, de ez jogos, nincs mit morogj.
Az utcánkban lakó réti négerek több mint két hónapja rendszám nélküli (nem, sem elől nincs, sem hátul, megnéztem többször is) VW Polo-val szaladgálnak, szerintetek hányszor állították meg az autót? De ha én (járdány kialakított) kerékpársávról kerékpárosok számára kijelölt átjárón kerékpársávra megyek át drótszamárral úgy, hogy senki a közelben, akkor levillognak és addig csesztetnek, ameddig nem találnak valami egyebet, hiányzó prizma a pedál oldalából, vagy akármi. Az idős nénikét cseszegetik, mert Neki sincs prizmája a 70éves biciklijén (mert akkoriban gyárilag nem volt, és azóta sem építette át Neki a 60éve halott ura), meg mindenkit izélgetnek, de a drága autókkal lehet szaladgálni a 20-as tábla mellett 70-el, lehet balra kanyarodni a tábla ellenére, a taxisok állhatnak az autójuk bal oldalának támaszkodva az úttesten, forgalmat zavarva, ezek sosem számítanak. Szokj hozzá, légy szabályos, vagy légy drága szlovák rendszámú autóval szaladgáló tesvír/ügyvéd/üzletember, de abből a angy fontosságú mindent lesz@ró, akkor majd mehetsz Te is nappal 1km-t lámpa nélkül.
Amúgy meg igazuk van, sokszor sokan elfelejtik felkapcsolni, vagy nyomulnak a "DRL"-el éjszaka is, aztán csodálkoznak, ha seggbe durrantják a verdáját setétben. Sok "DRL" még nappal sem eléggé figyelemfelhívó, főleg a sok sufni-tuning házi-barkács.Egyéb:
Azért vigyázzatok, mert tudtommal a VÉDA nem csak a fix kamerák rendszere, hanem vannak autóba épített mobil csodák is, és ameddig a fenti kamera 200-300 métert sasol be, mert az elhelyezése és a jelen technológia nem enged többet, addig a "földhöz ragadt" társaik egy km-ről is bemérhetnek (csak akkor lesz rendszám, ha közelebb értél, de a járművet attól beméri), és megfelelő elhelyezéskor "rendben" van, hogy ennyivel átlépitek a határt, de ha kijjebb teszik a kamerát az út tengelyétől, akkor máris bukhattok (igaz, ha ezt bizonyítani is tudod, akkor akár meg is nyerhetsz egy pert, mert a kameráknak is elő van írva, hogy az útpadkától asszem max. 2,5 méterre lehet tenni, egyébként csal, és nem az autós részére). Arról meg ne is beszéljünk, hogy ha helyszínen megállítanak, akkor akár 90 helyett 100-ért is büntethetnek, hiába dolgozik a VÉDA olyan nagy hibaszázalékkal, ne bízzátok el magatokat. -
-
lenko
aktív tag
válasz meroly #140111 üzenetére
Pedig lehet jobban jársz egy ilyennel, és pénzed is marad.
suzuki_swift_1.3_16v_glx_klimaAz embereknek fáj az igazság!
-
Halver
csendes tag
válasz meroly #140106 üzenetére
Csak az 1. swiftnél vannak a kormányon a rádió gombjai (mulitikormány?). A sajátom is ilyen és az is GLX felszereltségű.
Ezek alapján a 3. nem GLX -es....Amit én mindenképp néznék rajta, mert típushibák:
- A hátsó övek visszahúznak-e rendesen
- A fék működik-e rendesen egy erősebb fékezéskor. Most szállt el az ABS kockán, az úgy kezdte, hogy erősebb fékezésre már beesett a pedál és alig volt fékerőm.
- Működik-e a központi zár az ajtókon. (nekem a jobb első ajtó adta meg magát nem sokkal a vásárlás után)[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz lenko #140096 üzenetére
Általában 1-2 embert vinne, ha meg családdal van használva, vagy bringákat visz, akkor nincs előzgetés. Bár az igaz hogy nagyobb motort is elbírna.
#140097 kisza25: Szerintem hihető, nekünk 2003-asban 98 ezer km van, de mundjuk papámnak vettük a Jettát, ami 2008-as, 120k km-rel, szerintem mióta megvan, ha 3k km-t futott vele.
#140098 xeon.Szabi: Sajnos az ára tart engem is vissza, fiatalabb Focus, Golf Variant, és társait venni majdnem 6-700k-val olcsóbban, és ott is akad megkímélt példány, pölö.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
őstag
válasz Tothgera30 #140115 üzenetére
Hiába ugyan az műszakilag a V50, mint egy Focus II, azért a két autó ég és föld. A linkelt Focusnál meglepne, ha tényleg ennyi lenne benne. Nem is a képek miatt, amit feltettek, hanem a körülmények miatt: budapesti kereskedés, valószínűleg külföldi kocsi, Fordnál mint tudjuk a hamisított szervizkönyv elég gyakori, meg én erről a konkrét kereskedésről is mintha már olvastam volna negatív véleményt.
Teljesen más a minőségérzet a Volvóban, kellemesebbek az anyagok, átgondoltabbak a részletek, jobb a hangszigetelés, szerintem sokkal ízlésesebb a dizájn (persze ez szubjektív). A motorháztetőt felnyitva pedig meg nem mondod, hogy ez most Volvo vagy Ford, szóval az alkatrészárak ugyan azok mindkét esetben.Nem akarok hittérítőnek tűnni, mert újabban havonta egyszer ezeket el szoktam itt vagy másik topikban mondani a Volvókról. Ha tetszik, akkor úgy is ilyet fogsz venni. Biztos van ennyi pénzért más jó autó is, meg sok helyzetben előny, ha erős motor van a kocsiban, de aki egy régebbi, gyengébb gépből ül át, annak a 101 ló is megváltás.
"Less but better" - Dieter Rams
-
SzlobiG
félisten
válasz Tothgera30 #140115 üzenetére
Ez a fóka tényleg nagyon szép állapotba van az a motor jó is mellé, csak kár hogy manuál klíma, se sony fejes.
-
válasz Tothgera30 #140115 üzenetére
mennyire fix a volvo, mire használnád, mert pl én egy 2013-as i30 cw-t vettem 2 év garral 88e km-el (valós voltam vele szervizben) 2.950-ért, szóval egy kicsit sok azaz ár egy majdnem 9 éves autóért
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz xEon1337 #140120 üzenetére
úgy hogy szerintem nagyon nem éri meg ennyiért egy 8 éves autó, már most elavult a formája, de ez egyéni vélemény, meg az a km.... na mindegy nem nyitok vitát
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
meroly
veterán
Néztem komplett önindító a bárdinál 40ezer.
Impossible is nothing
-
Declare
őstag
válasz kisza25 #140119 üzenetére
szóval egy kicsit sok azaz ár egy majdnem 9 éves autóért
ha pl egy bmw kombiba szeretne behuppanni akkor meg ennel is öregebb peldanyert kellene kiadnia a 3 milliot....es azok is elkopnak azert a hasznaltauto piacrol....hiaba lehetne venni 0 km es 2016 os Dacia Logant is helyette
-
-v-
addikt
válasz Declare #140127 üzenetére
ha pl egy bmw kombiba szeretne behuppanni akkor meg ennel is öregebb peldanyert kellene kiadnia a 3 milliot...
Ne félj, ott is sokminden ugyanabba a skatulyába esik a legtöbb embernél, mindegy hogy az egyik lefingott 318d a másik meg mondjuk patent 540i, van akinek az ugyanúgy egy 9 éves bmw aki így gondolkozik, majd veszi a dacia logant. Mint ahogyan veszik is a legtöbben, minél többet nyújt egy autó, annál kisebb rá a közönség, mert annál kevesebben értik miben is nyújt többet, meg persze a többségnek szüksége sincs rá, akkor meg pénzt se ér ugye. Aztán akkor be is került minden az az csak egy 9 éves autó kategóriába
-
goldnarmz
aktív tag
válasz meroly #140123 üzenetére
8 szelepes verziót az 1.2 Puntoból ne, ha klímázni is szeretnél!
Ha már Punto 2B, és 1.2 benzin, akkor inkább a 16v verziót javasolnám, de a légkondi azt is megakasztja.
Nemrég szálltam ki egyből 8 év használat után, és bosszúból elkezdett kivirágozni, de olyan szinten, hogy asszony muskátlidzsungele is megirigyeli.
Egyébként faék egyszerű gépek, alacsony fenntartási költséggel. De azért fogadd meg a tanácsot, és a 8 szelepet felejtsd el. Többet is fogyaszt, mint a 16v. (Ami nálam 5-5.5 között mozgott). -
Tothgera30
Ármester
válasz xEon1337 #140116 üzenetére
Persze, ebben nem kételkedem, de árban is van közöttük egy szakadék. Volvo autói mindig közel álltak hozzám, főleg az S60, de ugye azért van egy reális összeg amit az átlag paraszt autóra szán, és azért elvár egy adott kort és felszereltséget, a korábban linkelt V50-él pusztán a kornál van egy kis bibi, mert fiatalabb lenne a cél, és ugye az ára is kissé túlzó. De ha úgy nézzük mint "Volvo fan", és benzines 1.6-os a vágyálom, akkor nagyon patent autó.
#140118 SzlobiG: Aut. klíma jó lenne, de nem lényeg. A megbízhatóság és a rá váró 10+ évet nem ez fogja eldönteni hogy tekerős vagy nyomogatós a klímapanel.
#140119 kisza25: Egyáltalán nem biztos, pusztán nézelődök, még egy ilyen Mazda 6 is képben van. Egy évtizedre minimum kellene, de sokat nem menne, csak úgy 100-150k km-t, van hogy heti 15km-t, de volt már hogy egyhuzamban kellett 700km-t tolnom, bringákat szoktam szállítani, versenyre. Néha túrázni a kutyával, amúgy bevásárlásokra, heti 1-2x melóba járni, utánfutót húzgálni évi szinten, szóval olyan mindenes felhasználásra kell. De szerintem már párszor összefoglaltam milyen autóra lenne szükség.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Akkor másképpen fogalmazok, ez a volvo 2004 óta így néz ki, szóval egy 12 éves forma, lehet ez 2008-as, de akkor is, a 12 év alatt meg a hyundai fejlődött elég szépen.
Amúgy ültetek már 2013 utáni KIA/hyundai-ban?
mert a családban van merci/bmw/volvo/audi/vw és nem idős autók, de nincs akkora különbség a hyundai vs 8 évvel idősebb premium között, mint a hyundai vs új logen között.
Szépen lassan az éppen aktuális prémium dolgok, beköltöznek a kisebb kategóriákba is.
Van 3 BMW-s haverom, még ők is azt mondták, hogy meglepő amikor beültek, persze ez a motor amivel az enyém van, gyíkfing, pont fele Nm és PS, de kényelmesnek kényelmes, a motor meg halk.
De mindegy is mindenki azt vesz ami tetszik neki/szüksége van/megtehet.
Csak egy ötlet volt
Tothgera30: ha azt a mazdát vesszük és a volvo árát, annyiból már vehetnél egy fiatalabb mazdát is[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
őstag
válasz kisza25 #140132 üzenetére
Apámnak 2 éves Kiája van (oké, csak egy Rio, de ültem már Ceedben és új Sportageben is) és azt leszámítva, hogy ezek új autók, még egy 8 milliós Sportageben is olcsóbb anyagok vesznek körül az utastérben, mint ebben a 2004-es Volvo modellben.
Kezdjük az ülés szövettel.. ezekben a koreaiakban már attól beleizzadsz, ha ránézel, olyan műszálas, csúszós tapintásuk van, ellenben a svéddel, amiben sokkal kellemesebb, pamutosabb az érzés. A bőrnél is elég markáns eltérések vannak. Aztán a műanyagok, egyikben kopog minden (bár az újabbakban már kezdenek odafigyelni, de még messze nem az igazi), a svédben mindenhol puha, ahol érintkezel vele.
Megfogom a bőr kormányt és bőr-bőr.. de azért érzed, hogy melyik áll közelebb a műanyaghoz és melyik az igazihoz.Nem vagyunk egyformák, ezért ilyen változatos a világ. Azokat is megértem, akik inkább az évjáratra mennek és nem annyira számítanak nekik az apró részletek!
Éppen valami szép szövetkabátot akarok venni télre, de a legtöbb üzletben amit árulnak, jó, ha eléri a gyapjú aránya az 50%-ot, ami szerintem kevés, másnak meg ez nem számít, megveszi műszálból, mert csak a dizájnra megy. Hát ez van."Less but better" - Dieter Rams
-
hacki87
senior tag
válasz knoxhu #140135 üzenetére
Munkahelyemen mind a két típusból van egy-egy darab. A fiesta most volt az első olyan szerviz látogatáson ami nem csak olaj- lég- és pollenszűrő olaj csere. kb 170-180.000km van benne. Ami miatt szervizbe került az a fűtőmotor halála. (szerelője szerint és az általa olvasott fórum szerint mindegyik átesik egy ilyen cserén előbb utóbb mert búg. 2006-2007 környékén újkora óta van a tulajnál
A golf IV az 98-as évjárat. Idáig ami az olajon féktárcsa, betét stb kopón kívül cserés volt az egy holtponti jeladó volt, és az olajbetöltő kupakot kellett cserélni mert a tömítése elöregedett?! azt hiszem. De több hibáról egyiknél se tudok. 5éve van a második tulajnál.
Mind a kettőt szereti a gazdája.
-
Kornel
veterán
válasz Integrale #140137 üzenetére
Ford kent engine, OHV.
Nem mai fejlesztés😉 -
Kornel
veterán
válasz fenergie84 #140142 üzenetére
Igy van.
De az 1.3 semmiképpen.
Ősi OHV, csörgő csattogo lancos benzintemető 😂 -
knoxhu
senior tag
Köszi, ezért jó ide írni, mert mindig új információval gazdagodik az ember.
Fiestából akkor ez?A Golfról nem tudom eldönteni, hogy jó vagy rossz amit írtatok. Sajnos ennyi rá a keret ha alja ha nem.
-
veterán
válasz Mágus2 #140146 üzenetére
Céges.
Pozitív:
- nagyon nagy, elfér benne minden, pl. 2 trekking bringa + csomagok
- 16-os (205/55) kerékkel is csodásan kanyarodott; tudta azt kb. mint az elődje, egy sportfutóműves Vectra C GTS 18-as kerékkel.Negatív az igénytelen belső; én csak Wartburgnak becéztem :
- az ajtók kongva záródtak,
- a könyöklőn lévő szövet nyáron kompletten lekapta egyszer a könyökömről a bőrt,
- kályhaezüst berakások.A céges policy-ből kifolyólag ez egy kemény 1.6 (125 le) verzió volt, nem kapart el induláskor , 140-nél 4000 rpm, de ki tudtam taposni belőle a kétkilót, fordulaton a köbcentihez mérten erős volt.