-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
En mint kívülálló, aki csak ültem bennük, elsőre simán a 7-est választanám.
-
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #140591 üzenetére
A céges Sharanok is hasonló teherautósak, az nem igazán zavart, de tény, hogy egy Mazda 6 sokkal szemrevalóbb autó.
-
bigrob
őstag
Üdv!
800-900.000 között milyen D Corsához hasonló nagysággal rendelkező vagy kicsit nagyobb benzines autót tudnátok ajánlani? Napi 2x4 km lenne a melóba járás.
Gondolkoztam 3-as Mazdán és Ford Focusokon.Köszi
Nincs életlen fúrószár csak gyenge előtolás!
-
BigBlackDog
veterán
válasz diegho #140604 üzenetére
Azért ahhoz képest jobb a helyzet, a Sharan egy beláthatatlan batár dög a Zafirához képest. Ráadásul a Sharanokban a középső sorban születési pózban lehet kb. utazni, annyira fel kellet húzni a nyakamba a lábam. Zafira azért azokhoz képest személyautósabb, de mégis megmarad a nagy belső légtér érzése.
(#140605) bigrob: G Astrát még felírnám a listára, a Mazda 3-al viszont óvatosan bánnék, eléggé szeret rozsdálni.
[ Szerkesztve ]
-
g@bo
nagyúr
túlárazott urak? [link]
hihetetlen, hogy ezek a rohadt nyepperek mindent megvesznek, aztán +2-3 kiló rámegy.
-
szaki1986
tag
Köszi mindenkinek a segítséget.
Felsorolnék pár kinézett példányt, hátha mondtok vmi érdekeset/okosat róluk.
Golf VI 1.2 TSI - félek az 1.2 TSI-től, amúgy nagyon jól felszerelt, feltűnően kopott a kormány
C30 1.6 - szimpatikus, de 9 éves autó... tudom ezzel ne foglalkozzak, de mégis . Ennyi pénzért kapok egy 3-4 éves Megane-t...
Astra J 1.4T - szintén turbo para, illetve színre se kimondottan begyere
Astra J 1.6 - szépen néz ki, de kevés a motor a súlyhoz?
Mazda 3 1.6 - ha nem rohad akkor jó vétel lehet?
Megane 1.2 TCe - fiatal, elvileg jóféle motorral, de szintén turbosEzek közül melyikkel érdemes szerintetek egyáltalán elméleti szintén foglalkozni, illetve melyik az ami elvből kerülendő?
Szerk: na, a Golfot megint levették. ez megy már pár hete. Hol fenn van hol nincs...
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/136049009@N07/
-
B-L-A-C-K
titán
válasz szaki1986 #140609 üzenetére
Mindig elmondom nem vagyok egy hozzá értő, de pár hónapja keresek én is kocsit, és kiokosítottam magam 1-2 típusban. Én is J-s Astrákat nézegetek jelenleg elsődlegesen, csak kombimban, elvileg az 1.4T is jó választás (héten majdnem egy pont ilyen motorral vettem volna ha nem viszik el előlem), meg az a 1.6 is ajánlott, csak nem lesz egy villám az útobival azt kalkuláld bele. 6-os golfunk volt céges, ugyan ezzel a motorral, meglepően jól ment. ~130e km-rel cserélték le, pár évig volt nálunk, de a kötelező szervizekén kívül semmi baja nem volt (talán 1x egy aksicsere ha jól rémlik de ez minden márkánál és típusnál megeshet). Az hogy 130e felett mi lenne vele passz.
Többi kocsiról passz...
Illetve javaslom egy szakszervizben alvázszám alapján csekkoltasd le bármit veszel, mert 10ből 9-nél a km nem stimmel eleve.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz kalmanchris #140614 üzenetére
Nem büntetném magam francia autókkal, ráadásul pont a Picasso-t próbáltam és borzalmasak az ülései, nekem kemény jól tartó ülés kell nem szivacsos fotel.
-
Kornel
veterán
válasz diegho #140615 üzenetére
Egyébként az ülés kivétel, amit említesz is, az 1.8 elég megbízható, nem a "szokásos" francia "megbízhatóság".
1.8-asban 13 év és 220k km alatt gyújtótrafó, lambda szonda és/vagy katalizátor, és futóműben gömbcsukló ami megadta magát.
Nem rossz lista egy francia autótól.[ Szerkesztve ]
-
sheep
addikt
Legalább tanulna meg helyesen írni...lehet csak én vagyok ilyen sznob de igénytelen hirdetéstől nem várok sok jót.
Amúgy nem akarok senki világába beletaposni, de nálam a hölgy tulaj hátrány nem pedig előny. Mégis a hirdetések nagy többsége ilyen...MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #140616 üzenetére
Mert mekkora listara szamitottal?
Nagyapam hajt egy 450-470e futasu 405-ot, legutolso evjaratbol, SRDT felszereltseggel, szoval nem tekeros meg fapad, es kutya abaja az autonak, esztetikailag mar nincs a toppon, nekinyitasok meg lakkhamlas, de nem kolt tobbet mint mas nemzet mas gyartmanyara. Erdekes!
"Bad reklám is reklám too"
-
Kornel
veterán
válasz Integrale #140618 üzenetére
Nem kell a flame, egy a lényeg, ez a francia motor nem rossz, nagyon nagy nyugje nincs.
Mondjuk a haldokló gyújtótrafónak hogy semmi jelzése ne legyen, az vicces, check engine se gyulladt ki, cserébe a végére már 3 hengerezett, valószínű a sok elégtelen üzemanyag meg kinyirta a katalizátort is... -
kalmanchris
tag
válasz diegho #140615 üzenetére
Én hosszabb úton áldom, hogy az ülőlap ilyen puha, a háttámla pedig kellően kemény, pont jól tartja a hátat a deréktámasszal egyetemben. Előző autómon keményebb volt az ülőlap, 100km felett kezdett fájni a hátsóm.
Cégnél van egy sharan. Azt próbáld ki, lehet az lesz a jó. Kemény mint a sámli. -
Kornel
veterán
válasz kalmanchris #140620 üzenetére
A picasso ülései olyanok, mint egy fotel, nem autóba valoak.
Oldaltartás vajon mi?
Kérdezhettek a francia mérnökök, majd legyintettek.
(Olyan, mintha egy buszt vezetne az ember 😉) -
Kornel
veterán
válasz kalmanchris #140622 üzenetére
Persze, kinek mi.
Nekem az UFO ülése benne van a top10-ben, a picassot kölcsön autóként se bírtam 100 km felett elviselni, meg kellett allni, pedig szanaszét állítgattam az ülést.
De legalább a lábam elfért benne 😂Black: Not bad 😉
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
Vélemény? Eddig ezeket nem nézegettem, de lehet el kezdem ezeket is,
ahol volt szervizelve, és írja utána is kérdezhető pont letudom csekkoltatni mert ott laktam és van is ismerős ott.<- Ja most nézem nem a debreceni Opel Magocsára gondoltam, azt hittem csak 1 van. De mind1, egy opelban akkor is letudnám csekkoltatni. Csak kérdés érdemes e ilyet venni...[ Szerkesztve ]
-
parkasz
senior tag
Sziasztok!
Kis családunk kiköltözik bp-ről, így napi szinten ingázni fogok. Én plusz 1 c 2 gyerkőc. Ehhez a napi szintű 40-50 km-es ingázáshoz keresnék minél kisebb fogyasztású kisautót. A hosszabb utakra ott a Fiat Multipla.
A keretösszeg 800ehuf, max 1millió. Merre érdemes keresgélni? Előre is köszi a segítséget. -
válasz B-L-A-C-K #140624 üzenetére
Régebben írtam, hogy nekem is bent volt a kalapban az insignia a laguna és 159 mellett.
De opel kereskedés/szervizben lebeszéltek róla, ha jót akarok magamnak, 2.0cdti-t ne vegyek. Aszondják nem sikerült jól, valami csapágy problémát említettek, illetve itt írt valaki a többi problémáról is. Illetve ronda a hangja és eszik is. Pedig rettentően tetszett....
A 159-hez egyrészt nem volt merszem, másrészt az igényeimnek nem igazán volt megfelelő, ami megfelelt volna (felszereltség) azok meg túlárazottak.
Így a lagunánál kötöttem ki.Jah, és tavasszal még úgy indult a keresgélés, hogy 1.9+ diesel, 2010+ és 2M környéke.
Ez nyárra kitolódott 3M köré és 2012+. Itt már igényesebb autókkal találkoztam.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
B-L-A-C-K
titán
Ez a Kekkh nyilvántartás mikortól is él? 2012?
-
SzlobiG
félisten
-
spiky03
veterán
Ennél a kocsinál a képeknél a szervizkönyvben az az utolsó km óra bejegyzést az a következő szerviz idejét akarja mutatni? Vagy épp az utolsó szerviznél a km állást?
Köszönöm
És amúgy mi a vélemény arról a verdáról és ezekről?
Tudom ez a régebbi, de akár jó is lehet? Mondjuk kár, hogy fekete Meg igazából 2012 körüli autót keresnék, csak amilyen a szerencsénk, hogy amikor pénz van akkor kocsi nincs. Pont előttünk vittek el kettőt is a héten, de ezt már említettem korábban
[ Szerkesztve ]
SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
-
szőröscica
addikt
válasz Luck Dragon #140644 üzenetére
Miért akarod szívatni szegényt? Életem legrosszabb autós élménye volt az 1.6 szívó J Astra, annál még a literes Citroen C1 is gyorsabb volt.
-
zoo8800
veterán
válasz szőröscica #140646 üzenetére
... és ebből létezik kombi, szívó 1.4 is
0-100: 14,5 sec[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Bandi18
tag
Sziasztok
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Autót szeretnénk vásárolni, olyan 2.2-2.5M között. Amiket edig nézegettünk az a Mitsubishi Lancer, Hyunday i30 SW, Kia Ceed. Formára ezek az autó jönnek be. Mindenképpen szívó benzinzinest szeretnénk évi 15.000-et mennénk vele és sok lenne a városi ingázás napi 10-10 km oda vissza. AZ említett típusok mennyire megbízhatóak ?
Köszi
-
footy
addikt
válasz focvis #140600 üzenetére
En a G6 kombit nem erzem csendesnek(csendesebb ugyan mint a G5 kombi). A leonom (2006) csendesebb volt, pedig PD motor csattogott benne, de mind szelzaj mind a motorzaj jobban volt szigetelve.
(#140619) kornelka
Nekunk ugyanez volt a Puntoval, csak a szar gyertyak miatt.Amugy nekem a Mazda 6 Gen1 ulesei jottek be a legjobban, mind tomesre mind formara.