-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #141550 üzenetére
D corsát az 1.3 dezsővel ki is lőném, csúzlisra van hangolva, meg azért nem egy kimondott pályagép (hangos, bizonytalan)
H astra nem rossz, de a belterétől sírógörcsöt kapnék. ja és nincs benne vízhőfokmérő, ami szerintem prosztóság. inkább 1.7-est vennék belőle, az 1.9-est az opel sikeresen elcseszte.
Amit javasolnék: faceliftes Alfa 147 jtd, 2005 utáni. minőségi beltér, megbízható motor, ha nem szekérutakon jártok vele, akkor a futómű is tartós. -
diegho
nagyúr
válasz szabonagyur #141550 üzenetére
Én 1.9Tdi 90LE motorral néznek bármit. Mondjuk kintről Golf, olcsóbb is lesz.
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #141553 üzenetére
mint általában az opelek: örök, mint a nyomorúság
1.9tdi 1,2m-ért azért nem az évszázad biznisze szerintem, vannak modernebb, komfortosabb motoros autók már annyiért. akár a pdtdi-k is.
-
#94529552
törölt tag
válasz szabonagyur #141553 üzenetére
Ízlések és pofonok, de szerintem semmi gond az Astra belsejével.
-
K-astrára pár hónapja 5.1M-os ajánlatot kaptunk.
1.4t 150 ló, 5 ajtós, digit klíma, érintős navi, eső/fény szenzor, 17-es alu, tempomat, tolató radar, könyöklő, piros(vörös), stb. ...
Ami az oldalukon a konfigurátorban kijött kedvezményes ár, arra kapásból mondtak egy 500K-el kevesebbet, meg még utána egy százast lebeszéltünk.Megane4 1.2tce-re 5.3M
dupla digit, 7"-os érintős navi, a többi hasonló (nálam ez lett volna a tuti befutó, ha picit engednek még, de nagyon nem akartak és lett volna belőle valami nagyobbacska motor)
Itt a listaárhoz képest valami 3-400K-et sikerült lentebb tornászni, de tovább nem akartak, egy forinttal sem.Honda civicet néztünk még, az valami 5.5M lett volna, 1.8 szívó és semmi nincs benne, ami hasonlóan felszerelt a fentiekhez, azok inkább 6M felé vannak.
A hondánál nem nagyon cicóztak, megnézte a listaárat, majd levont 700K-et és mondta, hogy ez ennyi...Illetve még mazda cx3-at néztünk, az is valami 5.2M körül lett volna, 120 lovas 2.0 benzin. De ez is valamivel gyérebb felszereltséggel, mint az opel+renault. (sima 3-ast mentünk el nézni, de a cx3 annyira megtetszett élőben, hogy arra kértünk ajánlatot) Viszont ez a legkisebb mind közül.
A mazdáék valami 1-200K kedvezményt akartak adni.A ceed nekem nem adta be, valahogy olyan gagyi, arról ajánlatot sem kértünk, a vitara az képeken, papíron tetszett volna, de élőben számomra szintén nem adta, ezért azt is kihagytuk.
Az astra volt a legjobb az összes közül (minden szempontot egybevéve), azt választottuk volna, aztán végül vettünk egy használt autót.
Nálunk is ilyen 5M környéke volt a max új autóra, azért írom le ezeket, hátha segít.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
hobizoli
nagyúr
1tonna, nem fog 7 alatt elmenni Bp-n
akik alatta jarnak, azok kb hazudnak, vagy nem Bp-n jarnak "varosban"a gyari adat tobb ra varosra
en ugy jarok el 7literrel a Ignis-l, hogy megyek az M0-n is konstans 90-100 korul
varosban ez felejtos, lampa, zebra, kanyar
kicsit nekiallok forszirozni a dolgot, mar 8liter felett van egybolamugy hidegben minden auto tobbet eszik, mert tovabb melegszik be, meg mert a hidegebb levegoben tobb oxigen van, es arra korrigal az ECU
több drón kell ;P
-
BigBlackDog
veterán
Pug 407-ről mi a vélemény? Benzines erőforrásból melyik az, ami azért már egész jól viszi ezt a kasznit?
-
SzlobiG
félisten
válasz BigBlackDog #141562 üzenetére
Elektromos bajai lehetnek kb akármikor meg tud hülyülni, ettől eltekintve korrekt a benzinesek viszont torkosak.
-
Kakaduku
senior tag
Tegnap összegyűjtöttem pár autót, amit nem tudom, hogy érdemes lenne-e megtekinteni. Mit szóltok hozzájuk?
-
-
Declare
őstag
válasz Kakaduku #141565 üzenetére
1.: ezzel nagy luftot nem rughatsz...tetszik nem tetszik kerdes, az mas ugye
2.: Ez meg az elsö generacios Tsi szerintem. Azzal lanc nyulas gondok vannak (60k kmenkent nagyjabol cserelni kell a lancot), illetve kokszolodasra is hajlamos, bar az sem feltetlen es az sem dramai
3.: felejsd el. Elsö generacios tsi + dsg....szoporoller faktorok sorakoznak szepen.
4.: Annyira nem ismerem, de nem tünik rossznak. Elvileg nem egy problemas motor, ha ugyan az, mint az S40 ben is van....viszont eleg lomha es sokat is fogyaszt (relative) (s40 ezzel a motorral legalabbis). Ahogy eszrevettem ez altalaban jellemzö a ford motorokra. Nem igen dinamikusak, sokat esznek, de nem problemasak.
(#141568) focvis az a ketö motor nem ugyan az?
mod: jah latom a golf a 140 lovas, a masik a 122 lovas. En mondjuk nem tudtam, hogy lenyegileg különbözik a kettö
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
Kakaduku
senior tag
válasz Declare #141569 üzenetére
Mindenkinek köszönöm a válaszát!
"2.: Ez meg az elsö generacios Tsi szerintem. Azzal lanc nyulas gondok vannak (60k kmenkent nagyjabol cserelni kell a lancot), illetve kokszolodasra is hajlamos, bar az sem feltetlen es az sem dramai"
A benzinesnél van kokszosodás? Ez új, bár laikusként nem is nagyon értek már ennyire hozzá.
"4.: Annyira nem ismerem, de nem tünik rossznak. Elvileg nem egy problemas motor, ha ugyan az, mint az S40 ben is van....viszont eleg lomha es sokat is fogyaszt (relative) (s40 ezzel a motorral legalabbis). Ahogy eszrevettem ez altalaban jellemzö a ford motorokra. Nem igen dinamikusak, sokat esznek, de nem problemasak."
Igazából a Ford-tól tartok egy kicsit. Nem tudom miért, talán sok rosszat hallottam róluk, de ez nem mérvadó. Egyébként tetszenek, de nem szeretnék lomha autót vásárolni.
focvis: Kb. mennyibe kerül egy lánc csere?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Kakaduku #141571 üzenetére
A direktbefecskendezésés motorok (dízel és benzines is) kokszosodnak - van márka amelyiknél jobban, a másiknál kevésbé. VW-ből rengeteg direktbefecskendezéses benzinest adtak el (FSI-k, TSI-k), ezért a közvélekedés szerint a VW-k kokszosodnak, pl. a Fiatok meg nem, de utóbbiból töredék mennyiséget gyártottak a VW-hez képest.
Mennyibe kerül a lánccsere?
- Csak a lánc + láncvezető sínek kb. 40 ezer Ft + munkadíj.
- Ha a vezérlésállító-kerék is cserés, az munkadíjjal együtt 200-240 e. Ft; de ha jó bele a nemrég kiadott komplett javítókészlet (80 e Ft), akkor kb. 100-120-ból meg kell állnia. -
BUZZLGHTYR
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BUZZLGHTYR #141573 üzenetére
Volt 1,8T B5.5-öm nagyon szerettem. Nem hibátlan konstrukció de szépen szedi a pacskert.
Ezek a sarkalatos pontok: karbon képződés az olajkádban, olajpumpa szívókosarában (nem jut elég olaj akkor hengerfejes lesz), tud repedni a turbó, rángat a gyújtótrafó hibája miatt, kényes a hűtésre.
372k km-rel lett eladva ez idő alatt a turbó repedés jött össze a fenti listából meg gyújtótrafó hibája. Illetve ette már az olajat de ennyi km után nem csoda mondjuk...
Focvis: Lexus is kokszosodik arról sincs sok szó. Hivatalos márkaszerviz a vegyszeres átmosást javasolja (illetve csak ezt a megoldást alkamazzák). Diószórás kéne de a
Táltos BandiTotálkár Tibi nem vállalta (gondolom mert Lexust még csak fényképről látott).[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Kakaduku
senior tag
válasz focvis #141572 üzenetére
Ez annyira érdekes. Mindenhonnan (na jó ez túlzás) azt lehet hallani, hogy a Volkswagen milyen fasza, milyen jó és természetesen nagyon drága, mert presztízs stb.
Ennek ellenére eddig csak rosszakat olvastam róla. 2.0 PD TDI elkerülni, 1.4 TSI elkerülendő... Nem túl fényes a helyzet. Akkor maradok az elsőre kinézett KIA vagy HYUNDAI márkánál. Szinte csak jókat olvastam ezekről az autókról és még az áruk is elfogadható.
-
roberto211
őstag
válasz Kakaduku #141577 üzenetére
"Akkor maradok az elsőre kinézett KIA vagy HYUNDAI márkánál."
Na ezt látod jól teszed Nekem is nagyon bejönnek az új hyundaiok s elvileg megbízható is meg úgy néz ki gyakorlatilag is.. Nepper haverom hetente jár ki egy régebbi i30 al foglalózni németbe autókat meg összegyűjteni, havonta beleteker vagy 15ezret és semmi baja.. Új autót vennék akkor vagy hyundai vagy suzuki lenne.. Lehet h a vw belül minőségibb, jobb, nagyobb a presztízse de én nem ezt veszem alapul ha autót veszek..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
w333
félisten
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
lenko
aktív tag
válasz Kakaduku #141577 üzenetére
Mert te azon emberek közé tartozol, hogy mindegy miben ülsz, csak ne legyen baja. A beltér minősége futómű, szélzaj stb. nem számít... Pl. vezettem HYUNDAI i30-at, hátam közepére nem kívánom az autót. Lehet, hogy megbízhatóbb, de az valakinek nem minden.
Az embereknek fáj az igazság!
-
Emu
őstag
Ismételten a segítségeteket szeretném kérni. NAGY vasat keresünk, és itt nem a motorra gondolok, hanem a bódéra. Egy 20+ éves 1.9TDI Galaxyból szálltam ki, és 1.8m-ig bezárólag keresem az utódját. Alap koncepció egy fiatalabb 7 személyes egyterű volt (rövid városi távok miatt inkább benzines, vagy állófűtéses dízel), de annyira siralmas a felhozatal – legalábbis amiket eddig megnéztem – hogy kezdek elállni ettől a tervemtől. Amiket eddig néztem:
EV2: ebben az árkategóriában egyértelműen az látszik, hogy az 1-2000 eurós autókat annyira rendben rakják, hogy elinduljon, aztán ráraknak egy magas árcetlit (1,5m) amiből a hibák miatt tudnak engedni (tisztelet a kivételnek).
Sharan/Galaxy/Alhambra: ennyi pénzért megkímélt példány nem létezik…csak annak mondott.Ezek után lejjebb adtam az igényekből, és elkezdtem másfele nézelődni:
Corolla Verso: Méretre még sok szódával jó lenne, azonban csomagtartót felnyitva rájöttünk, hogy nem ez lesz a mi autónk. Avensis Verso: megbízhatatlan dízel, kokszosodó benzines (Toyota fórumon lebeszéltek róla, ha sokat menne városba) Logan MCV: nem fér el benne a 3 gyerekülés középen, Lodgy-ban igen de azt meg nem kapok ennyiért. Mitsu Grandissal ugyanez a helyzet, vagy csomagtartó vagy csak két ülés. Sógorom Volvo V70-t ajánlott amibe koccosan bemegy a 3 ülés, viszont nem bírnám fizetni a szervizigényét…Ekkora összegért elvetemült ötlet viszonylag fiatal jó autót találni? Vagy túl magasak az igényeim? Ha azt mondjátok, hogy keresgéljek mert lesz, akkor nem hagyom abba.
-
nesa
veterán
Ha ilyen magas igényeid vannak feltételezem a 20+ éves galaxyd patika volt, miért adtad el addig amíg nem tudod mit akarsz helyette, 1,8 ér azért én biztos találnék jó EV2 meg azért ezeknél bele kell kalkulálni hogy a nyugdíjas hétvégén csak misére járó Papi meg Mami alól nem tudsz ilyet kihúzni mert nem ilyen autóval jár, a tizenéves példányokban meg felnőtt 3-4 gyerek, ez van sajnos, PL az EV1 egész jól viseli a gyerekeket, sokkal jobban mint a sharan testvérek a ropi szar minőségű belsővel.
Ezek az EV2 teher vonal nem tetszik?
Van L1H1 ben is az rövidebb
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rwin5 #141576 üzenetére
Városban a 11-12-t simán beverte. Városon kívül 7-8-ból elvolt. Ami nem rossz ahhoz képest, hogy az elődje az 1,6-os G Astrám is majdnem megevett ennyit.
mod:
rii: Ha van a forgalmi engedélyben érvényes műszaki (matrica, pecsét) akkor az elég. Ha nincs akkor a műszaki vizsgán kapott műszaki adatlappal tudod igazolni, hogy érvényes műszaki engedélye van az autónak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
rii
nagyúr
nem ismerem még a pecséteket, ez lenne az?
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Emu
őstag
Köszi a tippet megnézem a teher vonalat is.
A Galaxy ugyan patika nem volt, de bőven átlagon felüli (ezt az eladási ára is tükrözi szerintem, mert nem sok híján 7 számjegyű összeget kaptam érte.). Tisztában vagyok vele, hogy ezeket az autókat általában nagy családosok használták, nálam is 3 gyerek fog benne utazni, meg alkalmanként a kutya is, ezért kell épkézláb méretű csomagtér. Állapotnál inkább műszaki, mint esztétikai állapotra gondoltam.
EV1-be nem férek be, nem tudom a vezetőülést annyira hátratolni, hogy a lábaimtól el tudjam forgatni a kormányt. Galaxyba is folyamatosan nyomta a műszerfal a térdemet... -
spiky03
veterán
A Hyundai i30-nál tud valaki valamilyen típushibáról? Amire érdemes figyelni, vagy ami bizonyos km után jelentkezhet?
SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
rii
nagyúr
nagyon köszönöm!
már csak azt nem tudom, hogy amit ezen az oldalon írnak meghatalmazást, (hivatalos meghatalmazás (a lap alján letölthetől)
) az milyen esetbren kell?az oldalon írtakkal ellentétben a lap alján nem találok ilyen dokumentumot
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
adorjant
senior tag
Üdv!
Szomszédom eladná Corolla Verso 2.2 DCAT autóját. Igen,tudom
Újonnan vette,sokat ingázik,és egyébként is sokat használták,600e kilométer van benne Egyszer volt egy motorcseréje garanciában. Mivel sokat használja,karban volt tartva, és a fenntartása sem viseli meg a pénztárcáját. A rengeteg kilométer miatt jutányos áron meg lehetne venni,kérdés,hogy egy 2001es 1.8 benzin Zafirát érdemes lenne-e lecserélni erre, ha ezt eladom akkor kb 0 a Corolla bekerülési költsége, persze a fenntartása jóval több lenne,cserébe jóval erősebb, és modernebb autó,ennek minden előnyével és persze hátrányával is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen