-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
urak a korábban linkelt peugeotra vissza térve:
[link]
ismerős meg azt mondja dízelt csak 100k körül szabad venni ez igaz? peugeot fórumba meg azt mondják hogyha rendesen volt szervizelve, akkor meg nem gond ez a futás teljesítmény, illetve maga az 1.4 hdi megbízható .
Szabolcsi vagyok, a kocsi győrbe, és agyalok ezerrel hogy el kellene menni meg nézni.
[link]
itt elég sok mindent leírnak a hdiről , szerintetek?[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Acheron #142900 üzenetére
A Golf 7 bevezetésekor - 2012. ősze - jelentek meg a szíjas 1.4 TSI-k, ill. a 3. gen. 1.8/2.0 TSI is kb. valamikor ilyenkor jött ki. Ezek mai ismereteim szerint problémamentesek.
A korábbi 1.4 TSI-kből a 122 / 125 lovas verziók az ajánlottak egyszerűségüknél fogva, azoknál a láncos vezérléssel lehet probléma (előbb-utóbb), minél későbbi gyártás, annál kevésbé problémásak. A vezérléscsere jó esetben megáll 100 k-ból, ha passzol bele a Skoda felújítókészlete. Ha nem passzol, akkor 200-250. De ezek a 122 lóerős motorok szvsz nem Passatba valók.
Nem szakad el a lánc egyik pillanatról a másikra, bőven előtte elkezd kerregni, zörögni - először csak hidegindításkor, aztán súlyosbodik a helyzet.
A szíjas 1.4 TSI-kből nyugodtan lehet a 140, 150 lovasat is venni.
A Ford Ecoboost motorokat csak fórum / TC / prospektus szinten ismerem.
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz focvis #142903 üzenetére
Thanks!
Közben utánanéztem egy alkatrész kereskedés oldalán. A 2.0 benzineseket 2010 -ig hozza lánccal, utána 2011 -től már szíjas vezérlést ajánl, ezek szerint ott volt a váltás.
Érdekes, hogy az 1.8 -ra 2011 és 2014 között vezérmű láncot és szíjjat is hoz, 2015 -től van csak szíj megjelölve. Ezt otthon még átnézem...Így a linkelt Passat akár meg is nézhető. Jól fel van szerelve, kb mint az Ave -m volt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
penge111
addikt
Gyors kérdés, ha a kötelezőt egy évre befizetem (8k-t nyerek így), de mondjuk 4-5 hónapon belül eladom az autót, akkor visszakapom a maradék hónapokra előre befizetett pénzt vagy ilyenkor bebukom? Vagy Mi a helyzet, ha évközben biztosítót váltok, akkor is visszadják vagy sem? Thx a válaszokat előre is!
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
őstag
válasz focvis #142903 üzenetére
Ez jó, mert nekem nagyon szimpatikus az octavia (pluszban hogy rendelhető kicsit emelt futóművvel), csak ugye a tsi és dsg sztorik.
Apropó erről a mostani 7-es dsg-ről amivel az 1.4 tsi-t adják van már valami megbízhatósági tapasztalat? Karbantartást kapna nálam (tehát az nem zavar ha X tizezrenként olaj vagy egyéb csere kell bele pár tizezezrésért, csak szét ne essen).
-
Acheron
őstag
válasz focvis #142905 üzenetére
A Bárdi oldalán néztem. Nem lehetetlen, hogy benéztem valamit, de ott 2011 után a 2.0 Passat -ra nem hoz láncot. A Golfra keresve láncot is hoz és szíjat is.
A Láng oldalán a Passat -nál is van mindkettő. Úgy tűnik, a turpisság oka is megvan - a vízpumpához külön szíj kel, amit szintén vezérműszíjnak hoz.
Na jó, én itt feladtam Végül is ha ezek nem érzékenyek a vezérlésre, akkor tőlem akár szíj, akár lánc is lehet benne. Én annyit tudok tenni az autómért, hogy rendszeresen szervizeltetem, hogy a lehető legtovább működjön hiba nélkül - a szerviz reményeim szerint tudja, mit mikor kell cserélni benne. -
veterán
-
Acheron
őstag
válasz focvis #142913 üzenetére
Az olajos is problémás? A 2.0 TDI -ben igen meggyőzően pakolgatta a fokozatokat, tényleg nagyon sima volt a váltás és érzésre is jókor kapcsolt - tetszett. Az Ave automatájában nem szerettem, hogy túlpörgette a motort, kézzel már rég elváltottam volna, mire felkapcsolt - bár a kapcsolás maga meglehetősen sima volt ott is.
-
Acheron
őstag
válasz rbalint88 #142915 üzenetére
300k, ha megvan 50 - 60 ezrenként az olajcsere?
Jó cuccnak tűnik pedig, tényleg ügyesen kapcsolgat. Én megkedveltem az automatákat, baromi kényelmes az esetek 80% -ában, 10 % -ban pedig még menti a kézi kapcsolhatóság. A maradék 10 -ben sokkal jobb a manuális váltó Persze ez szubjektív.
Y az akad, de csak parkolóban, a suli előtt (összeszedem a kiskorút ) Ott meg nem kell kapkodni.
Mondjuk ha 200e alatt tudnám megvenni (és az valós ), akkor nincs gond, 5 évnél tovább úgysem nyúznám, az nálam kb 100k.[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz batai15 #142901 üzenetére
1.4 hdi tényleg jó motor ebbe ráadásul se dpf, se kettős tömegű nincs, viszont 68 ló szóval csodát nem kell várni tőle, de egy kis tuningal könnyedén 90 ló körülire lehet varázsolni úgy meg már jobb a helyzet. 307 nekünk is ezzel a motorral van szép csendes járása van 5 literes átlag fogyival.
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz molnarpeter #142918 üzenetére
Keresek . A kis futás ugyan relatív, valahol 100 és 200 között reális ebben az árkategóriában (inkább a 200 -hoz közelebb) - sajnos a valódiságát nemigen fogom tudni ellenőrizni.
Szép a Lenko kolléga által korábban már linkelt autó, de formailag még inkább bejön a CC, bár utóbbi "csak " 1.8 és manuális.
Ha már 1.8 160 LE, akkor ezt mindenképp mellé raknám (bár szerintem ez a motor kicsi ebbe a kaszniba, sajnos nem látok ebben az árkategóriában nagyobb motorral). Ennek az ülései mindent visznek...
Ez pedig itt van pár kilométerre, valamelyik délután el is ugrok megnézni, csak kíváncsiságból (igaz, ebben sincs automata))[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz SzlobiG #142917 üzenetére
köszi! nem is menni akarok minta bolond.a megbízható motor és a korrekt fogyasztás inkabb ami érdekel, és benzinesböl nem sok tudja. ( mar mint de pl az enyém,de újabb benzines nem eszik ennyit hanem többet,ujabb dizel meg igen drága )egyébként azon gondolkodom hogy arra a pugra amit linkeltem meg van a pénz, hogy el kellene menni meg nézni. vagy várjak hogy előbb a suzuki menjen el , és hagyjak e ki egy potencialis vételt.
[ Szerkesztve ]
-
-
batai15
félisten
válasz Luck Dragon #142924 üzenetére
egyre jobban ezen vagyok en is. kérdés hogy a suzuki ért meg kapom e a kitűzött 250ezret valamint hogy meddig kellene árulni. egyébként ha eladom az autót akkor van valami költség ?, vagy nekem csak be kell menni jelenteni a tulajdon változást és ennyi ?
lehet egy két kereskedőt be kellene próbálni hátha adna annyit.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz focvis #142913 üzenetére
Hát igen, ha ki van vesézve azért mindig elrettenek a dsg-től. És a 250 ezer kilométer után 500 ezer forint még ok lenne, de ez sem szentírás főleg a száraznál. Én még a hyundai dct-től is félek, szerintem az is száraz (nulla megbízható infót tudtam erről szerezni a neten).
Opel turbós hagyományos automatával... Nyáron jön a kis és közepes crossover. A benzines turbóikról rosszat nem hallottam (bár most már ők is direktbefecskendezősek az új mocikkal ha jól tudom, szóval gondolom az is kokszosodhat majd, de ez úgy látom elkerülhetetlen mint a turbó).
Hacsak a tucson meg nem kapja az elantra nemzetközi motor kombóját (2.0 atkinsonos benzin + 6-os hagyományos automata). De nem hiszem hogy erre lenne esély.
-
BigBlackDog
veterán
válasz batai15 #142925 üzenetére
Elvileg csak bemész és bejelented, amit be kell. Milyen Suzi (felszereltség, évjárat, méterszám, stb.)? Adott esetben reális lehet az az ár szerintem, eléggé hypeolva vannak a megbízható kiccsikoccsik manapság. Én kereskedőt kihagynám a buliból. Neki is el kell adnia és valószínűleg haszonnal fogja (tehát drágábban is el kell tudnia adni, mint amennyiért veszi). Ha feltételezzük, hogy a nyereségének számító ártöbbletet nem hazugságokkal alátámasztva (pl. nem létező, nem működő extrák, nem valós futásteljesítmény, stb.) teszi rá, akkor Te is el tudod adni annyiért, amennyiért ő tovább fogja adni.
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #142927 üzenetére
1.3gc ,2001 5 ajtós ezust.206e km .1-2esztetikai hiba van,ill az alját kellene most rendbe szedni ,ugyan 2 éve volt csinálva ,de nem a legjobb emberhez vittem.
20e km előtt ujj kuplung szettet,valto olajat kapott.
most kapott előre fek szettet meg uj lenges csillapitot. plusz vettem alá zsir ujj kipufogót katalizatortol,de idő hiányában még nem lett alá rakva. téli szett,nyari szett van hoza. vonó horog, motor kiváló , jól megy olajat nem eszi,poc rof indul.
3ezer forintos motor tartó bak kell bele,meg egy bal oldali ablak emelő ami szintén 3-4ezer újonnan. kb ennyit kell róla tudni,nyaron 5 literes fogyasztása van. most ilyen állapotba szeretnék 250et kapni érte. -
footy
addikt
válasz Tom1939 #142926 üzenetére
Az opel olajosa nekem is szimpatikusabb, viszont a valosagban az sem megy el tobbet. Az a gond hogy a gyarto nem ad meg csereintervallumot az olajra.(elettartamtoltet - csak igy rovid az elettartam) Ezt mondjuk ki lehet kuszobolni azzal, hogyha az ember vesz egy 100e km-ig futott autot es a volvo(ugyanaz az aisin valto) altal ajanlott csereintervallumot koveti.
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #142929 üzenetére
ismerős szuzukis azt mondta 300 alatt ne adjam oda.sztem 300ba kirakom akkor.
-
footy
addikt
válasz Tom1939 #142931 üzenetére
Nem tudom hogy a szerviznyilas helyet kihagyjak-e. Az biztos, hogy az Alfa 159-ben, Insigniaban es 2014-ig a V70/S80-ban is az Aisin AWTF-80 valto van beepitve. (Opelnel AF40-6, AM6 -nak hivjak)
Az ujabb Volvokba 2014-tol es az uj Insigniaba pedig AWF8F35 kerul. Ez a 8 sebesseges valtozat.
Egyebkent nekem ez ugy nez ki mintha valami hibrid valto lenne. (ahogy lattam 2 kuplungja van de van benne torque konverter is. bar annyira nem ertek hozza ) -
BigBlackDog
veterán
válasz batai15 #142932 üzenetére
Én kitenném 320-350e Huf környékén. Legalább a "mennyit engedsz a feléből" kérdésekre is tudsz valami pozitívumot válaszolni.
(Egyébként másfél évvel ezelőtt egy 2001-es, klíma nélküli 1.3-as sedan 420e Hufért ment el a családból, keveset futott nyári gumival (téli nem volt hozzá), alufelnivel, ~80e km-el. Egy hét alatt volt néhány jelentkező, kereskedőből is volt bőven. Hétvégén jött az első jelölt, megnézte, kipróbálta, el is vitte. Csak, hogy legyen viszonyítási alap.)
-
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Szerintetek mennyire rizikós egy 2005 évjáratú BMW E46 325i Sedan kivitelű gép megvétele (fent tartási költségekre vonatkozóan)? (ismert előéletű, minden rendben van vele kb ~220 ezer km). Kuplungot 200 ezernél cseréltek, futóművet felújították kb. 180 ezer km-nél, új tárcsák fékpofák.[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Sur1G #142935 üzenetére
Semmivel sem rizikósabb mint bármelyik más 11 éves autó. Ahogy írtad az előélet rendben, akkor vehető.
Esetleg lambda szondákat lehet nem árt cserélni, ha nem volt eddig ennyi km után. A motort ha normálisan használták legalább 400e km-t hiba nélkül tud.(#142936) tboy93
Igen öcsémnek 28Ci van (mert még 2000-es évjárat, utána 25-nek hívták), kellemesen megy, pályán meg alig forog. 130-140-nél 7.5-8-at eszik.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-v-
addikt
válasz Sur1G #142935 üzenetére
Vedd az az olajfogyi amit írtál, az lófasz ennél a motornál, az tud költség lenni, de ezzel így sokáig nem kell még foglalkozni. Cserélsz egy olajszintjelzőt, futóműről kuplungról akkor le van a gond, hűtést kell megcsinálni (terosztát, kiegyenlítő tartály stb.) meg egy alap vétel utáni szervizt aztán hajtani
Ha nem veszed meg, akkor rögtön nekem telefonálj -
szőröscica
addikt
válasz Sur1G #142938 üzenetére
Szerintem el kell vinni vele egy körre. Utana nem lesz kerdeses. Az en baratnom nem autorajongo, de azert egybol leszurte, hogy mennyivel szebb hangja van az 525i-nek, mennyivel csendesebb es mennyivel jobban fekszik az uton, mint az elodje. Sot, az idrive-ot jobban ismeri mar, mint en.
-
kelly416
veterán
Nézem a 2006 és feletti 2.000.000Ft alatti dízel kombi C Vectrákat Cosmo felszereltséggel. Miért van az, hogy csak 1.9-est találok, meg V6 3.0-ást? Nincs 2.2-es, de asszem 2.5-ös motorral is kijöttek, és abból sincs a piacon. Vagy ne is sajnáljam, hogy ilyeneket nem találok? Mintha régebb olvastam volna, hogy ha jót akarok magamnak, csak az 1.9-est keressem. Valakinek van dióhéjban pár infója vagy linkje arról, hogy melyik motorral éri meg keresgélni ezeket? Mely motoroknak mi lehet a nyűgje, mire kell figyelni?
Gondolom az 1,1M és hasonló nagyságrendű autókkal ne is foglalkozzak, valószínűleg az extrák fele hiányzik, vagy nem is volt benne, széthajtott és visszatekert modellek, esetleg töröttek voltak már.
-
juve600
nagyúr
ÜDV
eladtam a H-s ASTRA kombim,de nem találok helyette 2008-tól/benzines/kombi/egyterűt/magánszemélytől/1,5 milla körül
3 napja nézem a hahu-t de semmi
-
-
nagyúr
válasz juve600 #142946 üzenetére
" 3 napja nézem a hahu-t de semmi "
Lol, kicsit nagyobb türelmet kérünk Ha rá vagy izgulva egy adott típusra, simán lehet, hogy 2-4 héten belül sem lesz belőle épkézláb ha nincs szerencséd. Vagy bővítsd a hatókört, nézz meg messzebbi autókat, esetleg Német behozatal, vagy nézz ki mellé még 2-3 szimpatikus típust
Vagy túl nagy az elvárás túl kevés pénzért...
[ Szerkesztve ]
-
juve600
nagyúr
válasz Luck Dragon #142947 üzenetére
sajnos kiderült hogy törött volt,egyre több hiba jött elő