-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz xEon1337 #143699 üzenetére
+1, merem azt mondani, hogy Civic-el egy méret (csomagtartó kicsit talán kisebb), csak nem fekszik, hanem ül benne az ember, érezhetően magasabb.
(#143702) nesa: Mondjuk nekem a Citroën Xsara Picasso esetén sem tűnt fel az átlag feletti kényelem, de valahol elfogadom amit írtál, mivel azért magasan ülsz, könnyű ki-beszállni.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz BigBlackDog #143695 üzenetére
Citroen utan ki ulne bele ezekbe kenyelmetlen vackokba?
-
nesa
veterán
válasz BigBlackDog #143695 üzenetére
Tse szerintem nincs tulmisztifikalva en elegedett vagyok .
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Azért a kézivel is bele lehet futni késekbe, lásd az én esetem. Bő 300 rugó ment el annak javítására, hogy kidobálta a hatodik fokozatot (nem komplett váltófelújítás volt ennyi). Plusz egy DMF és kuplung, és máris 600k-nál jársz. 600-ért komplett felújítanak neked egy hatos automatát wandlerestől, és még le is ugrasz sörözni egyet a maradék apróból. És nem kell a dugóban kavargatnod a levest.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Luck Dragon #143697 üzenetére
Szárazból csak a bor jó. Értem?!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz BigBlackDog #143693 üzenetére
20 km: mondtam egy számot, de fél óra biztos elegendő.
@Inetegrale: Nálad akkor tutira ki van kormolva.
-
Neoteric
addikt
válasz BigBlackDog #143667 üzenetére
Ezt az üresben többet fogyaszt dolgot ki tudnád fejteni nekem légyszi, hogy mi az alapja? Esetleg akad más is aki alátámasztja? Ezt most hallom először.
PSN: ne0teric_sAN
-
#94529552
törölt tag
Akkor ezek szerint az automatát meg kell fizetni vételkor, és 250-300k után is? Végül is a kényelemnek ára van.
Az Y megfordulásnál miért is fontos annyira sietni, ha nem üldöznek? Itt láttam, hogy a DSG-t is meg lehet erősíteni, és úgy 40%-kal tartósabb lesz, 1-2 lamellát hozzárakva. Úgy akkor már 350k km-t ha kibír, az elég jól hangzik, normál km futásnál az kb. örök élet. -
Qru
MODERÁTOR
válasz #94529552 #143711 üzenetére
Pontosan, 2x fizeted meg az árát. Ha okos vagy akkor csak 1x és a felújítás már a következő tulajt terheli.
Forgalmas úton mikor meg kell fordulni akkor nem szeretem feltartani a forgalmat feleslegesen, arról nem is beszélve, hogy eléggé bosszantó tud lenni a lassú váltás. De ezzel együtt lehet élni persze.
Kérdés mennyibe kerül a megerősítés... a gyáriban is van tartalék, az olajos 400Nm-t még elvisel. Az más kérdés, hogy a kettős tömegű elfáradása ellen az erősített dsg sem óv meg.
a8l: Persze, kb olyan mint a villany verda vele, nagyon jó a gyorsulása.
mod:
Neoteric: Az, hogy tolóüzemben (magyarul amikor motorfékkel mész*) nem fecskendez be üzemanyagot tehát a pillanatnyi fogyid akkor 0.
*: van egy alsó fordulatszám határ ahol a lefulladásgátló közbelép és már van befecskendezés.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Acheron
őstag
válasz molnarpeter #143652 üzenetére
Az a szép, hogy a VW és a Ford autóin vagy ez, vagy az van. Eredetileg 4m körül nézegettem az autókat, de mivel úgy látom, azokkal is pont annyi nyűg lehet (vicces, de mindegy milyen évjáratú autókat nézek, a többség 150 - 180 k között van km -ben ), meglehet maradok inkább 3m körül, a maradék egy misit meg félreteszem javításra, ha szükséges. Még azon is gondolkodom, hogy bevállalok egy viszonylag fiatal, de nagy futásteljesítményű (~300k) autót, annyi kilométert valószínűleg nem városban raknak bele rövid idő alatt, hanem pályán, ott meg nem sokat dolgozik a váltó.
A Toyotákkal az előzményeken túl az a bajom, hogy a benzines motorjaik nem valami erősek (nekem, az én vezetési stílusomhoz, mielőtt megkövezésem következne ). A Lexus más tészta, hosszabb távon abszolút képben van, egy IS300h vagy egy újabb 450h bármikor jöhet majd, amikor lesz rá zsé, de a mostani keretbe ez még nem fér bele. Lexus szerviz van már Debrecenben is, nekem az közelebb van (de egyszerűbb dolgokat bármelyik Toyota szerviz megcsinál rajtuk)
(#143654) Aggregátor: De sok, viszont azt nem mondtam, hogy ennyiért el is hoznám Alku nélkül nincs üzlet (lásd Brian élete )
(#143655) Qru: köszönöm, ezek nagyon hasznos infók. Ezek így együtt a TSI motorokról olvasottakkal nem nagyon erősítik nálam a VW pozícióját, pedig a Passat még úgy ahogy tetszik is (a CC mindenképp).A Volvo -kat még megnézem én is. Kerestem a Mobile.de -n benzines S60 - S80 típust, de az Euro 4 motorok miatt veszett magas a járulékos költsége a honosításnak, úgyhogy úgy tűnik, ilyet max itthon éri meg nézni.
(#143700) a8l: Milyen verdákban fordul elő ez a fajta váltó?
-
BigBlackDog
veterán
válasz Neoteric #143710 üzenetére
+1 (#143712) Qru válaszára. Kicsit hosszabban, még hosszabban.
-
i-sti
senior tag
válasz i-sti #143476 üzenetére
Végül a választás egy Citroen C5 sedánra eset.
2011 vagy 12 nem tudom pontosan, elfelejtettem.
163 lovas hatos kézi dízli.
210 ezer kmrel.
Bőrbelső, Hydractiv felfüggesztés, parkoló szenzorok elől, hátul, napfényrolók hátul 3db.
Dupla klima.
Észrevételek eddig, hogy keményebb a kuplung mint egy átlagos autónál.Lenne pár kérdésem.
1) Ez a Hydractive vagy mi a neve jó cucc? Kell félni tőle?
2) Miért van a C5-ön elől 6 parkoló szenzor és egy 2011 B8-on csak 4?
3) Miért van a C5-ön napfényroló hátul és egy 2x annyiba kerülő B8 (mind kettő használt árát figyelembe véve, 8k vs 15k) nincs?Novum Forum Siculorum
-
válasz i-sti #143715 üzenetére
1., Az utolsó széria már eléggé kiforrot volt, aszondják'
2., Pontosabb és mert nem VAG?
3., Mert az első tulaj megrendelte bele.Acheron: A6-7-8, BMW összes, Range Rover, Jaguar, Chrysler, Dodge, Bentley, Jeep, Alfa Giulia és Stelvio és ... Iveco van egy kakukktojás is, VW Amarok.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #143713 üzenetére
CC nagyon tetszik nekem is. Volt 1.8 TSI-m köszi de nem kérek belőle soha többet, akkor már inkább jött a 2.0 TDI az legalább keveset eszik.
Igen az S60 nem túl korszerű mai szemmel de tartós. A benyós is meg a dízel is. A 2.4i-ből van 140 meg 170 Le-s verzió csak szoftveres a difi köztük tehát ez ne legyen szempont.
#nincsbennetarcsi
-
Zewa
senior tag
Sziasztok,
Mazda 3 1.6HDI vagy Hastra 1.9 Cdti (mjet 8v) 120ló közül melyiket ajánlanátok inkább? Évi 30k km + egyből kapna egy Mike Sanderes, rücsis alváz és üregvédelmet mind a kettő.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
BigBlackDog
veterán
válasz Buster17 #143722 üzenetére
Most lehet, hogy csak az én fogyatékom, de az "olcsó fenntartás-kis teljesítmény-megbízhatóság-élete végéig kiszolgálja" igényhalmaz és a BMW nekem nem annyira illik össze.
Szóval vagy változtatnék az igényeimen (vagy legalább engedném felszínre törni a bömösökkel kapcsolatos rejtett vágyaimat ), hogy ne essek pofára és azt kapjam, amire vágyok, vagy pedig más felé nézelődnék.
[ Szerkesztve ]
-
válasz BigBlackDog #143723 üzenetére
Nem vagy az, nekem sem illik össze. Ha ez vigasztal .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
rbalint88
addikt
válasz Buster17 #143722 üzenetére
szerintem felejtse el. Feküdni kell benne - amúgy jó dolog a mélyen ülés, de gondolom nem azért van most is picassoja, mert szereti, ha gokartpózban ülhet és vicsorogva kanyarodhat. Nem kimondottan megbízható az 116i és nem alacsony fenntartási költségű, ahogy egyik BMW sem.
Zewa: JTD motor a Mazda 3 bódéban? Ha csak a kettő közül lehet választani, akkor inkább Mazda, nálam az Opel belsőt nem veszi be a gyomor. Fiat Bravo-t is megnézném, akár 1.9 akár 1.6 jtd-vel. Vagy Lancia Delta ugyanezekkel a motorokkal, táncterem méretű utastérrel. De ha a stílus is számít, akkor ott az Alfa GT, ha nem viszel gyakran egynél több utast, akkor teljesen jó alternatíva. Hely van benne, csak hátra be kell mászni. Csomagtartója még nagyobb is, mint az eredetileg elképzelteknek.
-
Buster17
addikt
válasz BigBlackDog #143723 üzenetére
Egy nőnek magyarázd meg ugyanazt. Ha a fejébe veszi akkor az úgy is van...
De most mondtam neki hogy pl egy fékcsere 3x többe kerül.
Erre a válasz: Akkor lesz citroen
-
footy
addikt
+1
A ZF8HP erzesre nem is lassabb mint egy DSG es takarekossagban is pariban van.(#143711) Pumma
Az oke hogy meg lehet erositeni a DSG-t, de akkor se megy el annyit mint egy hagyomanyos automata amiben rendesen cserelik az olajat. Plusz meg az erosites sem olcso. En mikor filoztem a DSG-n talaltam egy nemet webshopot ahol erositett kuplungot arulnak, de ez 1500 euro + 500 euro szereles. Aztan hogy a kettostomegu meddig birja mellette az is nagy kerdes... -
-
Tothgera30
Ármester
válasz Buster17 #143690 üzenetére
Ennyiért patent Suzuki SX4-eket találni, amiben nem ülsz a földön, fenntartása potom összeg, az ABS kocka hibán kívűl nem tudok más jellegzetes meghibásodásról, de már fiatalabbakat meg lehet fogni ennyi pénzből, ami tényleg hibamentes lehet. Felszerelségben szintén megkapni a GS-t is, ami szinte mindent tartalmaz ami kategórián belül elvárható. Viszont rossz hír, hogy az árukat is nagyon tartják.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
Mondjuk egy ilyen örök élet + 1 nap?
Kár hogy belül látszik rajta hogy 10+ éves a design, de amúgy minden benne van amire szükség lehet és kívülről is megállja még a helyét a formája.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #143738 üzenetére
Idejétmúlt forma kívül belül.
Akkor már az újabb típus ugyanezzel a motorral.
Szerintem. -
Richard!
addikt
-
#94529552
törölt tag
válasz footy #143731 üzenetére
Ezeket gondolom nem tapasztalatból mondod, se a DSG-ről, se a hagyományos automatákról.
Nem bíznék meg abban, hogy rendesen cserélik az olajat egy használt automata váltósban is, ezért néhány kilót ott is érdemes az esetleges meghibásodásra félretenni. A fiatalabb 200-250k-t futott DSG-s autók pl a németből származók meg szerintem általában inkább hosszú autópályás utazásokkal tettek szert annyi km-re, nem városi használatban, és azért nem mindegy.
Nem mondom, van ára ennek is: Bei DSG-Fahrzeugen verstärkte 6 auf 7-Scheiben DSG-Kupplungfocvis Hát igen, de lehet, hogy még 20 év múlva is ugyanezekkel riogatják az érdeklődőket, mint ahogy ez a becsnepper barom is ezt teszi, de hogy a szoftvert most miért említi egy kérdezőnek? ez a két literes CRTDI egy jól sikerült motor, csak csalni nem kellett volna a motorvezérlő programmal. Most komolyan, ez noooormáááális? . Már csak az hiányzik a válasza végén, hogy vegyen inkább mindenki Honda Jazzyt az ő kereskedéséből.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Motion_Blur #143738 üzenetére
Ez lassan egy 12 éves autó lesz, amiért borzasztóan drága a kiírt összeg.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
veterán
válasz szőröscica #143736 üzenetére
Az E39 tetszik leginkább, ha 5-er. abból egy patikát vállalnék. (Az újabbak a sztereotípiák miatt kiesnek nálam.)
Most épp A4-eket sasolok a hahun, van egész jó A4 Allroad is (@Mági).
-
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Stellar Blade
- Tőzsde és gazdaság
- Napelem
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...