-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
Ezekről mi a vélemény? Tegnap belebotlottam egybe az utcán és rájöttem, hogy sokat még nem láttam ilyenből.
Népítélet, teszt, felszereltség, ár alapján eddig bejövős nálam.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #144852 üzenetére
Én egy maximum felszereltségűben ültem, de nekem nagyon nem tetszett. Mondjuk nekem egyik autó sem tetszik, amiben az aszfalton kell ülni, mióta vettem egy beülős autót soha többet nem veszek leülőset.
-
Mauzes
őstag
Sziasztok!
Ha az ember használt hibridet akar venni, mert az újat túl nagy kiadásnak gondolja, akkor van jobb ár/érték arányú választás, mint a Prius/Auris HSD vonal (ha méretben ez a minimum, ami kellene)? Vagy vannak egyáltalán ajánlható alternatívák?
-
őstag
válasz Mauzes #144854 üzenetére
Ebben a 2,5-4 millió forintos árkategóriában nem igazán van alternatíva hibrid hajtáslánccal. Szóval ezeknél a Toyotáknál ésszerűbb és racionálisabb döntés nem létezik. Még esetleg a Lexus CT200h-ra pillantanék rá, ha számít valamennyire az anyagminőség.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
Kickass
őstag
válasz gaborbol #144838 üzenetére
Ha utazni is akartok 7en akkor kicsi lesz a Sienna/Odyssey, szerintem.
Legalábbis a tesómékból kiindulva, 3 gyerek + 2 felnőtt, a Tahoe-ra még tetőcsomit is kell tenni hosszabb útra.Persze ha csak A-ból B-be kell ad-hoc elvinni 7 embert akkor elég.
Egyébként csalós a forma mert a SUV-ok magasabbak/szögletesebbek, de pl hosszban csak 3-4 inch van egy minivan és Tahoe/Traverse/Acadia típusú SUV között. Persze ha nem tetszi kakkor úgyis mindegy...
-
veterán
válasz BigBlackDog #144852 üzenetére
Vezettem ilyent; pozitívum:
- sor6, nagyon finoman jár,
- nagy tér.Negatívum:
- gagyi összességében, kidolgozatlan részletek - pl. a féknyergen nincsenek eldolgozva az öntési sorják / hibák, gagyi műanyagok a beltérben, az alufelniket mintha az AutoVaz gyártotta volna, stb.
- nincs kraft.Szerintem nem akarsz Te ilyent.
[ Szerkesztve ]
-
fenergie84
addikt
válasz Kickass #144857 üzenetére
Én összetenném a két kezem, ha itthon lehetne forgalmazótól kapni a Sienna-t!
Nagyon sajnálom, h nincs a toyotának normális a Verso-nál nagyobb egyterűje (a Proace Verso ikább kisbusz, mint egyterű, nem is tetszik).
Jön a negyedik gyerek és valamikor vennem kell egy nagyobb autót COV-nál, de márkán beülül nem tudok maradni...sajnos. -
BigBlackDog
veterán
válasz focvis #144860 üzenetére
Aham. Hát jó, esélyes, hogy az általam olvasott vélemények írói nem feltétlen figyeltek erre. Ismerősi körben volt Chevrolet, viszont az kisebb méretkategória volt. Újonnan vásárolták, csak "zörgött a váltója", amivel nem tudtak mit csinálni, típushiba volt. Lett belőle egy SX4.
Az, hogy nincs kraft, számomra bizonyos mértékben elfogadható. Nézegetek már 1.2 TSI-ket is (VI. Golf, Jetta). Elvileg forgatónyomatékban kb. azt tudják, mint a Civic, csak nem 4500-on, hanem 1500-4500 között, ha jól rémlik. Én meg pont ott használom 95%-ban a motort. Ezeknél is van láncszakadás?
-
gaborbol
őstag
Kia Sedona mennyire versenykepes a Honda vagy Toyota megbizhatosagaval?
A tesztekbe eleg jokat iranak rola.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #144862 üzenetére
1.2 TSI-ből nem műveltem még ki magam. A rossznyelvek szerint az a legkevésbé sikerült TSI, viszont ha nincs benne vezérlésállító kerék ("okoskerék") - nem tudom, hogy van-e, akkor nem lehet jelentős összeg 1-1 vezérléscsere.
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #144862 üzenetére
1,2 TSI nel a Skodara kell vigyazni. Nem tudom melyik konstrukcio (gyanitom elsö generacios) egy romhalmaz volt egyik ismerösömnel. Ceges autokent kapta, 1,2 tsi Yetit es kb folyamatosan volt vele valami. 60k km körül mar nem volt olyan alkatresz, amit necsereltek volna ki es akkor is sz@r volt. Anno ahogy picit neten utanna neztem, nem egyedi az eset.... (tudom, vw t nezel, csak FYI)
-
nesa
veterán
válasz fenergie84 #144861 üzenetére
A pro ace nem is igazán tolyota, Pug-fiat kozos gyermek alias EuroVan2, ill a legújabb nem tudom mi de szerintem az új bódé alatt az is pug.
Egyébként szerintem jó választás, akar milyen emblémával veszed. -
i-sti
senior tag
válasz xEon1337 #144856 üzenetére
Prius/CT 200h csak 1.8 szívóbenzinessel kapható?
Ha már az eco-n van a főszempont nem lett volna elég egy 1.6-os 8 szelepes kis motort?[Lexus CT 200h HYBRID EXECUTIVE]
Csak nekem tűnik úgy hogy a középkonzolon a műanyag minősége egy Golf 4es szintjén van?
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #144858 üzenetére
Mihez tudom hasonlítani? Octavia, Superb, Jetta, Passat, Mondeo, Avensis ezek mind 2002-8 közöttiek. Az epica egész belseje nem jön be. Jelenleg Merivát használok, amit nagyon kevés helyen ajánlanak, mindenhol a Jazz folyik a csapból, pedig a Meriva praktikusabb. Jazzt akartam venni, de olyan szűk elől, hogy be se fértem rendesen (198/120). Elhiszem, hogy a Jazz sosem romlik el, de nem is a legpraktikusabb kisautó.
A gagyiság amit más is írt nagyon jellemző az Epicára, nem is lenne baj vele 800k-ért, de nem annyi.
[ Szerkesztve ]
-
Studi
addikt
válasz domojko #144876 üzenetére
Az 1.4 benyás az szánalmasan mozgatja azt a kasztnit. Volt olyan exemnek, ugyanaz a motor van most asszony V Golfjában is. Semmi dinamika. Mondjuk nyuggerként lehet vele közlekedni, és nem fogyaszt rosszul.
szerk: ja, és a legtöbb használt ezzel a motorral van, ami nem, az meg jó eséllyel céges volt.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz domojko #144876 üzenetére
1.6 benzin megbízhatóság és menetdinamika miatt is kell bele minimum (vagy dízel). Trafók hullhatnak benne, első sárvédőket és a csomagtérajtót nézd meg rozsda ügyében, illetve az első sárvédő dobbetétei mögött évente ajánlott kimosni (plusz bent felül levágni a szivacsból, vagy teljesen kiszedni), máskülönben jól bírják. Klímakompresszor lehet hiba, rossz klímával ne vegyél szvsz. Eleje kicsit alacsony, ha nem lett rendelve rossz útra kitalált (emelt) futómű. Váltó tud némelyikben széthullani, de ennyi idő/km alatt ez már jellemzően megtörtént, ha akart, szóval attól nem tartanék. Facebookon van Hungarian Octavia Klub néven egy csoport, ott szoktak lenni szebb példányok, klubon belül kicsit olcsóbban is.
-
Atomgeszi
veterán
Haver keresne VW Polo(4gen)-t, városba szaladgálósnak. Melyik motorral ajánlott?
A történetre 700k-t szánna(ezen felül természetesen átírás + szervizekre félre van rakva neki 150).
Ki lehet ennyiből fogni egy nem 3 ajtósat, de klímásat, elektromos ablakos és legalább ABS-eset? -
diegho
nagyúr
válasz domojko #144881 üzenetére
Ha az ilyen dolgok visszatartanak egy megnézéstől is, akkor szalonban keress autót. Én már előre képzem magam az anyázásra, amit a Mervia eladásakor kell megejtenem amiatt, hogy a bal első sárvédő és az ajtó újra lett fényezve és a sárvédő-küszöb találkozásánál kicsit nagyobb a hézag (tény, hogy hülyén lett visszarakva, de nem fogom emiatt újrarakatni, pláne, hogy nem nálam volt fújva)
-
adalbert1
veterán
válasz nyogo83 #144841 üzenetére
Ma felhívtam az egyik ilyen roncskereskedőt, kb. fele akkora összeget ajánlott, mint a biztosító kalkulációja, így a roncsbörze mellett döntöttem (amit elméletileg a biztosító intéz, és ha akit hoznának onnan kevesebb pénzt ajánlana, akkor kipótolják ők).
Ahol ilyen fúrást látni a középkonzol 2 oldalán, az jó eséllyel rendőrautó volt (fehér 2-es kombi Focus-ok)?
-
domojko
senior tag
válasz diegho #144884 üzenetére
De gondolom nem is ugy hirdeted hogy sérülés mentes. Sajnos mocskos egy ágazat az használtautó kereskedelem. Szarrá tört szarokat árulnak kipofozva összegányolva, órák szarásig visszaállítva. Nem az a baj h használt egy autó, hanem hogy miért kell hazudni csalni becsapni a másikat. Miért nem vehetek a pénzemért egy korának megfelelő állapotú autót, miért kell keresnem hogy hol az átbaszás? Teljes iparág fejlődött ki erre. Nem akarok én szalon autót venni, az enyém sem az. Korának megfelelő állapotban van. De ha eladom nem is fogom takargatni vagy elhallgatni a hibáit, hiányosságait. Szoval azért ennek tükrében nézelődöm. Nem az a célom h szarért húgyért eladjam a swiftet és vegyek az árából egy betegágyat lehetőleg minnél drágábban h segítsem az adott kereskedőt vagy neppert.
Nem az a hibás aki gyanakszik hanem azok akik ilyenné tették ez az ágat, hogy gyanakodni kell.
[ Szerkesztve ]
-
adalbert1
veterán
válasz focvis #144887 üzenetére
Csak a példa kedvéért linkeltem tőlük autót, az ő képeiken látszanak legjobban a fúrott lyukak - érdekes, hogy más is árul ilyet, és leírja, hogy szeretett családi autónk eladó.
Kicsit elment a kedvem a benzines Focus kínálatot böngészve, ami értelmes vételnek tűnik, az olyan 1,8 millió körüli áron van, utána még van pár darab a kínálatban, de azok után, ami ismét jónak tűnik, már 2,8-2,9 körüli áron van (szóval van egy kb. milliós differencia az árakban, és közte csak pár autó található). -
válasz adalbert1 #144885 üzenetére
Amit linkeltél, szinte biztosan rendőrautó volt. Autonavigator
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Acheron
őstag
Egy ilyen formát szívesen bevállalnék Mondjuk az 1700 kg -hoz a 190 ló és a 258 Nm nem kiemelkedő. Gondolom alkatrész sincs hozzá minden bokorban.
Ez a konkrét példány tegnap még egy ötvenessel olcsóbban volt fent - igaz, azóta tolatott 30.000 km -t (70e -ből 40e km lett ) Persze ez nem óratekerés, csak tévedés és elírás, ugye...[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz domojko #144886 üzenetére
Csak sajnos ez a fajta mentalitás/ gondolkodásmód, mint a Tiéd, az, ami ritkább. A nagy többség olyan szemmel / szempontokkal néz meg egy használt autót is, mint egy újat, ami bizonyos kor felett már szerintem vakvágány.
Nyilván senki nem önmaga ellensége, és nem egy lelakott, leharcolt autót szeretne, ezt nem vitatom, de az, hogy egy autó 10+ évesen mondjuk hajszálkarcos, vagy van rajta pár ajtórányítás ( ami ellen szerintem nem nagyon tudsz védekezni ), esetleg apró javítanivalók, akkor máris olyan kanosszajárást rendez a vevöjelölt, mintha egy triplaszaltót dobott autó állna ott javítás nélkül...
Kicsit korábban írtam, hogy az általam hírdetettnél azon rugóznak most, hogy miért nincs meg az autóhoz az eredeti ( 2003-mas! ) CD a navihoz, mert így az akkor "nem müködik"...
-
footy
addikt
válasz Acheron #144896 üzenetére
Ha ilyesmi kell, akkor inkabb a Chrysler 300c-t neznem meg. Abban az E-Klassenak a technikaja(padlolemez, valto, egyes(diesel) motorok) van es nem is egy ordoglakat meg az alkatreszellatas sem trukkos.
Integrale
Erre gyanakodtam en is, de nem talaltam egyertelmu utalast guglival.[ Szerkesztve ]
-