-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
adalbert1
veterán
válasz vzsryl #144590 üzenetére
Amúgy minden kettes Focusnál hátul dobfék van csak, vagy ez felszereltség függő?
Illetve tudtok valami jó forrást, ahol különböző, már nem forgalmazott autók felszereltségi szintjei vannak leírva?
Abban vajon mi lehet a logika, hogy a hasznaltauto.hu-n pl. az Astra és a Golf szét van bontva különböző generációkra, még mondjuk a Focus nincs?
Azon kívül, hogy a műszakikon kötelezően feltöltött km óra állást lekérdezem, még esetleg milyen portálokon érdemes nézelődni, ha már van kiszemelt példány? -
Atomgeszi
veterán
válasz adalbert1 #144602 üzenetére
[link]
"Cikkünkben a hátsó fék esetében a tárcsafékes verziót tárgyaljuk, mely a kombikon, és az erősebb motorral felszerelt autókon található."
Míg 1-es Focusnál, ha jól tudom a GHIA -nál volt alap a tárcsa.Ford fórumon kérdezz, illetve régi katalógusokat próbálj keresni a neten. Pl. itt egy 2003-as Focus katalógus árakkal [link]
Nem a használtautó találta ki igazából, csupán a Ford évjárat szerint különbözteti meg a változatokat. pl. 1-es Focus 99-2004 2-es Focus 2005 - yyyy
Alvázszám alapján: [link]
[ Szerkesztve ]
-
szilchi
őstag
Szép estét.Első autónak melyik lenne ajánlott ? Két autót nézegetek,az egyik egy 2001-es 1.6-os Mercedes A 160, a másik egy szintén 2001-es és szintén 1.6-os de Ford Focus.Különössebb elvárásom nincs,csak férjek el benne kényelmesen a 1.90-es magasságommal.Legalábbis jobban mint az oktatóm Corsajaba
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
benczeb
aktív tag
válasz benczeb #144309 üzenetére
Sziasztok, autókeresési lázban égve (volt már néhány levélváltásom a témában előzőleg (Jazz, Mazda3, S-Cross)) egy borús délutánon ajánlatot kértem egy 4 ajtós Ford Focus-ra az alábbi motorral: 1,6 Ti-VCT/125LE. Nekem tetszenek a szívómotorok, anno sokat jártam Fiesta-val és kombi Focus-szal. Meglehetősen erős versenyzővé tette az autót, mondanom sem kell: 4,4 körül lenne újonnan, 5 év garanciával, Trend felszereltség, plusz némi extra: ülésfűtés, extra zár, térérzékelős riasztó, tolatókamera. Nem rossz ajánlat.
Baromira nem értek az autókhoz, főleg nem a motorokhoz, srácok, ez a szerkezet így rendben van? Láncos a hajtás, nem tudjátok? Az értékelős oldalak is nagyon jó pontokat osztogatnak. Szervíz-költségekkel kapcslatban van tapasztalatotok? Olajcsere, stb.?
Köszönöm!
-
footy
addikt
válasz szilchi #144605 üzenetére
Az elso generacios A klasse egy hulladek. Rohad mind es a futomu egy fos. A focus sokkal jobb valasztas
(#144606) benczeb
Ha ujkent veszel autot miert akarsz szivot? Az 1.0@125LE ecoboost sokkal kellemesebben viszi a kasztnit mint az 1.6 szivo es kevesebbet is fogyaszt. Ha valami lenne meg mindig ott az 5 ev gari. (de nem lesz)
Ne hagyd magad megvezetni a totalcarosok hulyesegevel, hogy a turbo pikpak tonkremegy es a gatyadat is rakoltod.ui.:
Jah, focusba mindenkepp kerd a jobbik ulest mert az alap trend ules eleg gagyi. -
tresh
addikt
válasz footy #144607 üzenetére
Már ha le tudja viselni azt az ocsmány 3 hengeres motor hangot. 5év után meg ha elakarja majd adni sz@rt se kap majd érte. 1.6 szívó val meg még akkor is járni fog amikor ez az ecoboost csak egy rossz emlék lesz a Fordnál Jó a turbós motor ha értelmes cm3-vel párosul, ez nem az. Aki azért az a motorért pénzt ad,ott nagy baj van
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz tresh #144609 üzenetére
Már ha le tudja viselni azt az ocsmány 3 hengeres motor hangot
Teljesen jo a 3-as Focus szigetelese, belul alig hallani valamit a 3 hengerbol. A kerdezo amugysem technikai beallitottsagu, ugyhogy abban sem vagyok biztos hogy feltunne/zavarna.5év után meg ha elakarja majd adni sz@rt se kap majd érte.
Aha, nezd meg mennyiert mennek a VW csoport TSI-vel szerelt auto.
(Meg G5-bol is dragabb egy 1.4tsi mint az 1.6 szivo, pedig azokban mar van meter rendesen es az elso szeriak tenyleg problemasak voltak)1.6 szívó val meg még akkor is járni fog amikor ez az ecoboost csak egy rossz emlék lesz a Fordnál l
Biztos lehetsz benne, hgoy ez nem og megtortenni.
Ha mar a tartalekra akarsz celozgatni; asszem hobizoli linkelte multkor hogy az 1.0EB-t 200le kore lehet huzni ugy hogy csak az intercoolert kell cserelni. Huzd fel az 1.6 szivot 200LE-re es meglatjuk hany percig uzemel
A turbo pararol annyit, hogy lehet 200-250-nel cserelni kell egy turbot, de addigra a fogyasztason mar reg behozta az arat es melle mindekozben egy sokkal jobban hasznalhato autod volt.Aki azért az a motorért pénzt ad,ott nagy baj van
Aki azert vesz meg egy uj autot elavult rossz karakteru szivoval, mert szimplan fel, hogy gond lesz a turboval annal van baj.[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz zoo8800 #144610 üzenetére
Szerinted mit fognak hamarabb megvenni az emberek használtan egy ezres turbóst vagy egy 1.6 szívót? Minden második ember szívót vesz mert megbízható egyszerű fenntartású autó kell neki. Ha a ford 1.6 turbójáról beszélnénk vagy 1.6 dízeléről akkor egyértelmű hogy azt mondom igen jó motorok és tartani fogja az árát és hamarabb tudod majd eladni is. Mert ismert motorok bevált technikával ahogy pl az 1.6 szívója. Több mint 4 éve a piacon van az 1.0 ecoboost nézd meg mennyit árulnak belőle..nem hiába. De tudom mindegyik autó szerelő vagy hozzáértő hülye és csak te vagy Helikopter
(#144614) footy: nem a turbóval van baj hanem a cm3-vel. Az hogy 200-ig lehet húzni fantasztikus dolog az első kanyarig tudni is fogja. Ettől függetlenül egy családi autónál ez hatalmas érv lehet a vásárlás mellett. A turbó végett "dinamikusabb" mint a szívó 1.6 ezt senki nem vitatja. De megbízhatóságba az 1.6 szívó veri és a többségnek ez a fontos. A tsi család más világ van ott is baj bőven főleg a régiekkel.. az új motorjai más kérdés megint. Lehetne ezt még oda-vissza érvekkel alátámasztani szerintem azon a helyzeten nem változtat,hogy a többség szívót veszi. nálam is az lenne a befutó ha csak ez a két motortípus játszana. Úgy hogy 2 turbós kocsim van
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tresh #144615 üzenetére
Pont hogy nem ezt mondjak a tesztek a ford 1,0 ecoboostrol....azon kivül, mivel nincs mar szinte szivo benzin a piacon, a turbosat fogjak venni
Mondjuk meg jo, hogy a netes szakertök a helikopterek...az a sok luzer ott a fordnal meg elpocsekolt mernökök 100 ait, meg euro milliokat aztan kidobnak egy ilyen sz@rt a piacra, pedig a forum összes szakertöje megmondja, hogy sz@r ha a lada 1,6 os volt, akkor ez hogy lehetne mar 1,0 nem?
-
tresh
addikt
válasz Declare #144616 üzenetére
3 henger 999cm3 és turbó... ha ez szerinted jó akkor meg kell venni használni örülni. Úgy szeretem ezt a sarkítást, ha valakinek jó a bevált technika akkor az hülye. Mert miért nem vesz turbósat mert az a menő 200 lóig húzható és 4 literrel jár alattad és örök élet plusz egy nap. Ja... a Fordnál nagy mérnők emberek vannak főleg motor fejlesztésnél, azért használják pl a PSA dízeleit. Igaz a francia dízel se szar Ford autóba csak a franciába...
-
Declare
őstag
válasz tresh #144617 üzenetére
"3 henger 999cm3 és turbó" és? Ujra kerdezem, miert nem lehet ez jo? Azert mert regen nem vol ma meg van? Döbbenet, ilyen a vilag
szerencsere a gözmozdonyt es a lovas kocsit is tovabbfejlesztettek, pedig biztos akkor is megvoltak a megmondok, hogy na hat egy mozdony az csak gözzel mehet
-
nagyúr
válasz tresh #144620 üzenetére
tresh komolyan kérdezem direkt vagy "buta" troll vagy tényleg komolya gondolod ezeket, amiket leírsz? Mert akkor kicsit tényleg nézz már utána, hogy milyen is az 1.0-es ford motor, milyen a CR TDI (nem nincs 20 éve CR TDI...), miért ajánlja azt Mágus2 is. De biztosan ő is hülye...
Túl kéne lépni ezeken a korlátokon...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tresh
addikt
válasz Declare #144622 üzenetére
Nem azt mondtam hogy új korább nem lesz jó, 3-4 évig tuti nem lesz semmi vele. De a motor fizikai paraméterei végett nem fogja azt tudni hogy 300ezret elfusson komolyabb hiba nélkül. Mivel nem erre tervezték. Eladáskor pedig sokaknak nagy kérdőjel lesz egy 4 éves 200ezret futott ezres turbós motor hogy mikor térdel el. Az első genes TSi-k pont jó példák voltak azok is hullottak szép számmal..Mára már aránylag azt mondható hogy igen megbízható motorok lettek pl az 1.4 Tsi ellen semmi kifogásom se lenne ismerem vezetem napi szinten tényleg jó motor főleg egy családi autóba.
(#144623) Tsebacsi: pont itt kezdődik a baj hogy te is a VW TDi által ismered csak a CR-t. Ismerem Mágust személyesen is sokat dumálok vele neki valahogy nincs ez a megjegyzése felém mint pl Neked. Am halkan megsúgom Mágus első kérdés mindig ha CR van szó hogy mi a motorkód mert abból se mindegyik ajánlott pl az első genesek PD-re vannak építve aminek szar az olajpumpa tengelye..
Napi szinten autókkal foglalkozok szerelem is őket nem hasból beszélek ez a hobbim. Nem kell elfogadni amit én mondok érveket de nem is kell hülyének beállítani csak azért mert én mást vallok.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz tresh #144625 üzenetére
Am halkan megsúgom Mágus első kérdés mindig ha CR van szó hogy mi a motorkód mert abból se mindegyik ajánlott pl az első genesek PD-re vannak építve aminek szar az olajpumpa tengelye..
Na de ezaz, hogy pont nem a CR rendszerrel van a gond hanem a regi blokkal(illetve a hozza tartozo segedberendezesekkel.)-Szerk-
En nem is tudnek olyan gyartot mondani akinek tenyleg komoly gondja volt a CR befecskendezessel.
Erzekenyebbek? Igen. Viszont ha normalisan van szervizelve es jo minosegu az uzemanyag akkor nincs veluk gond.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tresh #144625 üzenetére
Latom a tervezö csapat tagja voltal
"Nem azt mondtam hogy új korább nem lesz jó, 3-4 évig tuti nem lesz semmi vele. " SZoval akkor ha valaki 4 evre keres, nyugodt szivvel vegyen, mert 100%, hogy semmi nem lesz. Viszont szamitasaid szerint olyan 4,5 eves kora körül kezdödnek a bajok? Szoval 4,5 evre meg eppen vallalhato? 5 re mar nem? 6-ik ev bonto?
"De a motor fizikai paraméterei végett nem fogja azt tudni hogy 300ezret elfusson komolyabb hiba nélkül. "
Ha evi 5 ezret megy vele az ember? Gondolom akkor a tesztjeid es szamitasaid alapjan meghatarozott 4,5 eves koratol 20-25k km futas ellenere is sz@r lesz ugye? 6 evesen 30k val meg akkor is bonto?
"Az első genes TSi-k pont jó példák voltak azok is hullottak szép számmal"
Linkeled a hullott autokat? Nekünk is van a csaladban ilyen es azon kivül, hogy 60-70k km alatt cserelni kellett a lancot mas baja nincs. Ugy hogy javareszt varosban 1-2 km re van hasznalva, inditgatva....azota ezt is orvosoltak. Szoval hullasrol szo nincs. Beteg konstrukcio, mint mondjuk a skoda 1.2 tsi je, olyan van, meg lesz is mindig. Volt ilyen a passatnak is az 1-2 generacioval ezelötti dizele eszi az olajat mint az allat....2.0tdi motor....mikor konstrukcio a 2.0 tdi? hibas konstrukciok vannak, meg mindig lesznek is. Ugyanakkor egy teljes motorcsaladot latatlanba leirni, azert mert uj, huuu akkor tuti sz@r....mert szerintem az....ez szerintem teljesen ertelmetlen.
Na de remelem atment mit akartam a kis ironikus irasommal mondani ne itelkezzünk es keltsünk panikot elöre....plane, hogy egy 1.0 ecoboostot nem evi 60k km re vesznek. Ezek kis varosi autok....lehet elöbb szetrohad a kasztni, mint elerje a 300k kmt....meg az is lehet, hogy 10 ev mulva nem lehet benzint tankolni....
Peace
-
tresh
addikt
válasz rbalint88 #144630 üzenetére
68 lovasokkal volt a gond. Nem bírták a magyar üzemanyagokat, főleg a pancsolt gázolajat. Amúgy ha adtál neki egy kis 2T-s olajat akkor egész jól bírták. Ettől függetlenül volt hogy a nagynyomású pumpa letérdelt. Plusz ott a nagyon alacsony mennyiség befecskendezés volt a gond, mivel ezzel érték el azt a remek fogyit. Az újabb javított 110lovas 1.5 dcik már jóval többet esznek. Cserébe nincs ilyen üzemanyag gond és a hajtókarcsapágy se döglődik.
(#144631) Declare: Nem pánik keltés volt pusztán, annyi hogy az 1.0-t én kerülném. Évi 5 ezer km-re meg bármit vehet mert tényleg hamarabb megy bontóba mint elromoljon.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz Mr.Csizmás #144537 üzenetére
Opel Omega B? Az nagy és olcsó. Az alkatrész se annyira vészes hozzá. Csak három csillagos töréstesztje van de a fejed/felső tested és a lökhárító között van majd két méternyi gyűrődőzóna.
-
8th
addikt
válasz tresh #144615 üzenetére
Szerinted mit fognak hamarabb megvenni az emberek használtan egy ezres turbóst vagy egy 1.6 szívót?
Az ezres turbóst. Két okból. 1: 12-15év múlva egyszerűen nem lesz már más használtan. 2: Az emberek java részében az rögzült be, hogy a kis ccm motor az kevesebbet fogyaszt.
-
Mauzes
őstag
Sziasztok!
Létezik olyan összehasonlító adatbázis, vagy blog vagy akármi, ami összegyűjti az aktuális ÚJ autó ajánlatokat, hogy melyik típus épp mennyiért érhető el, mik a nagy akciók, stb? Akár csak olyan szinten, hogy alapmodell ára, mert gondolom azért a sok verziót nem egyszerű adatbázisban kezelni, frissíteni.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Mr.Csizmás #144635 üzenetére
Mondjuk a töréstesztekkel is átgondolva kell dicsekedni. Az rendben, hogy egy MK5 Swift is 5 csillag, meg egy Phateon is 5 csillag egy fix. tömör akadállyal ütköztetve. De, ha a valóságban egymásra találnak gyanítom, hogy a Phateon kevésbé sérülne. Ebből kiindulva azért a tömegekkel is szoktam kalkulálni.
-
zoo8800
veterán
válasz Mauzes #144636 üzenetére
Régebben az A2 ("Autókettő") újságban volt összefoglaló táblázat az akciókról, kedvezményekről. Nem tudom, hogy van-e még ilyen.
Egyébként nemcsak márkánként és típusonként, hanem kereskedésenként is eltérő, hogy mennyit engednek egy kocsi listaárából.rip and tear, until it is done
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz BigBlackDog #144637 üzenetére
igen, igen. lásd még hummer, ott a létraalváz szilárdsága miatt fellépő lassulás öl
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
veterán
válasz Mr.Csizmás #144639 üzenetére
Betonfal esetén valóban. De ha egy 5 csillagos töréstesztű Clióval hoz össze a sors, akkor inkább a Hummerban ülnék. (a súlya és magassága miatt)
-
tresh
addikt
válasz Tothgera30 #144642 üzenetére
Nekem ennyiért inkább ez Ha jól nézem szumma 50 db van a piacon (HA szerint) belőle aminek egy jó rész szalonból új autóként van hirdetve.
[ Szerkesztve ]
-
benczeb
aktív tag
-
szilchi
őstag
válasz footy #144607 üzenetére
+ Integrale
Köszönöm a válaszokat.Akkor egyenlőre a Mercedes kilőve.Még nézelődök egy kicsit.Vagy esetleg 600-700 ezer Ft-ért van ami ajánlott kategória?Köszönöm.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz footy #144614 üzenetére
annal azert tobb mindent kell cserelni, de [link] a lista (2014-bol)
mondjuk a stage1-s 150lo ~260Nm-s verzio nem tunik tul bonyolultnak
a 200lovasnal is max csak ajanljak a dugattyu es hajtokar cseret kovacsoltra, de nem kotelezo
azzal meg mehetne tovabb is akar
a hajtokar eleg jonak nezett ki a nemet Dekra 100k km utani szetszedos videojaban, en attol nem felnek hogy eltorik, szerintem a 340-350Nm-t is siman tudnatöbb drón kell ;P
-
footy
addikt
válasz hobizoli #144649 üzenetére
Aha, szerintem ezt a 100e kmes autobildes szetszedos videot mar linkeltem regebben.
Azt mondja "Wunderbar" csavo a motor allapotara.