-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz htomi85 #145647 üzenetére
Ez azért sok mindentől függ, de van benne igazság. Azért egy mindennel telepakolt autó (kéttömegű, dpf, turbo) kopó alkatrész ára jóval magasabb, mint egy szopó benyáé, és még 0 éveset is kapsz ez utóbbiból, bár egyre kevesebb gyártónál.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
lugosi
MODERÁTOR
Prius-t használtan mennyire lutri venni?
-
Acheron
őstag
Nos, 8 hónap huzavona után hétvégén véget ért a Toyota tragikomédia, végül nem javíttattuk, hanem eladtuk a ronggyá ment motorral együtt a Toyotának - csináljanak vele, amit akarnak. A nagy ígérgetésekből persze - ahogy az várható volt - nem lett semmi. Az utcáról beeső bárkinek kínált akciókon túl semmilyen kedvezménnyel nem álltak elő új autót illetően - normál árakon meg kell a fenének még egyszer Toyota. A másik is megy a háztól, amint találok utódot.
Ha valaki esetleg Toyota dízelt keres itt a topicban,vagy a szervizeik megbízhatósága felől érdeklődik, irányítsátok nyugodtan hozzám infókért
Tovább keresek valami normális autót, amiben 180 ezer kilométerenként max vezérlést kell cserélnem és nem komplett motort.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz Kornel #145657 üzenetére
Az utóbbi feltételnek megfelelne, de sok másnak nem. Érzelmi autó lesz ez most inkább, és csak kisebb részt racionális
(#145658) Tsebacsi: Egy 2.4i Accord talán, még nincs kiejtve.
(#145659) Land: Szép, nem csoda, hogy gyorsan elment.
(#145660) rbalint88: benzinesben még nem láttam fogamravalót. Mondhatni szűk a kínálat, ha nem dízelt keresel.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz tomiii. #145661 üzenetére
ennyi
ha megnyerném az ötöslottót, egyből mennék is kicsengetni a Giulia Veloce-t Bár a QV az igazi über-baszómodell, szerintem az egyszerűen túl sok itthonra. Ez a 280 ló még épp kiautózható, de 510 sehol.Acheron: Volvonak jók a dízelei is, egy megfelelően szervizelt, lekérdezhető előéletű öthengerestől nem félnék semelyik teljesítményszinten sem.
Accord 2.4 motorja meg tényleg szaros volt, sorra cserélgették gariban.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz Kornel #145663 üzenetére
Na pááf
Ha még sokat olvasgatom a fórumot, nem marad autó. amit érdemes megvenni, mindnek van valami nyűgje.
Ha TSI motoroknak nem lenne olyan rossz híre, néznék egy Past CC -t vagy egy ilyen A4 -et - de ugye rossz híre van.
A Ford Ecoboost nem lenne rossz, de nehéz jól felszereltet találni, ami nem powershift váltós.
Lexus IS250 patent, de a Toyotához kellene vinnem szervizelni (nem viszem...)
Az új Mazda 6 is böngyöl, de 5misinél kezdődik, így kereten felüli.
Már én szégyellem magam, hogy ennyi bajom van...
Lehet, egy hónapra el kellene felejteni a hahu nézegetését, és rögtön akadna valami csoda :-)
Vagy veszek egy robogót, úgyis mindjárt itt a tavasz(#145664) rbalint88: Komolyan elgondolkodtam, hogy ha nem találok egy normális benzinest sem az igényeim szerint, akkor visszamegyek mégis dízel frontra. De idáig még nem jutottam el, nagyon benzinesre hajtok.
(Na jó, azért a Volvo dízeleket már végignyálaztam párszor )
Az is igaz, hogy turbo benzines már nem feltétlenül jobb a turo dízelnél - egyik ebben, másik abban van beljebb.(#145668) Kornel: És ezt külön köszönöm, de őszintén. Suzukiból a Grand Vitara, ami tetszett. De nem tudom, ezzel együtt megvenném -e?
[ Szerkesztve ]
-
-
Land
veterán
válasz Luck Dragon #145671 üzenetére
A hirdetésben szereplő dolgokat kellett cserélnem/felújítanom 1.5 év alatt + több dolgot bele sem írtam. Lehet mostantól sokáig jó lesz, de a szenvedő fél én voltam és nem az előző és nem a jövőbeli tulajdonosa.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
latyak17
tag
-
Land
veterán
Csak adná az Isten, hogy a következő komolyabb autóm előző tulaja egy hasonlóan "hülye" legyen mint én, és akkor egy darabig nem fog kelleni költeni arra a kocsimra.
Amúgy hiába raktam rendbe. Nem igen tudtam ezt az árban érvényesíteni... 100k-val olcsóbban a romosabb állapotúak mennek, melyekre kell majd költeni keményen.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
latyak17
tag
válasz Kornel #145677 üzenetére
Sajnos, ezen kívül max az új auris került szóba, mivel nagyon más árban és márkában megfelelő benzines nemturbós, nem kis ccm-es autó nincs.. amúgy 95% autópálya lesz a sorsa, tehát a 8 liternél biztosan gazdagásosabb lesz, a mostani renault megane is úgy indult, hogy az annyit fog enni nem lehet tankolni apa megoldotta 5.9/100 1.6110Le
benczeb: még csak miis nézzük, de 2015ös modellt szeretnénk, 1.8-ast németországból
[ Szerkesztve ]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
LuxusGSM
csendes tag
Helló! Tudnátok tanácsot adni, hogy milyen városi "SUV"-ot vegyek max 5 milláig? 2013-nál ne legyen régebbi ha használt, de max 50 ezret futott. Eddig az új Honda H-RV-be Seat Atecába, Ford Kugába gondolkodtam. A lényeg, hogy benzineset szeretnék, és mindenkép legyen benne a digit klíma és az ülésfűtés az asszony miatt
Valamint a komfort elsődleges! Értem ezt az úthibák elnyelésére és a zajokra. Észre sem akarom venni, hogy ilyen mocskos szar utakon kell vezetnem.Előre is köszi a tanácsokat!
-
-
LuxusGSM
csendes tag
A Új Kia Sportageben ültem és szerintem nagyon rossz a kilátás az autóból. Az A oszlop is sokat takar de a motorháztető kialakítása miatt szintén nehézkes a kilátás pedig 183cm vagyok.
Az Atecát még nem teszteltem és sajnálattal látom, hogy azt írtad ráz, de hajlamos vagyok elhinni mivel jelenleg egy Seat Leon Fr-em van és olyan mintha földúton mennék útálom. Bár az úttartása kegyetlen jó.
CX 5 tetszik de nem túl drága az? Fenntartás és a beszerzése is elég húzós nem?
A Kuga még versenyben van akkor.
Mit szóltok a Jeep Renegade-hoz? Túl fapad vagy vegyem számításba?
Esetleg egy használt Tiguan? ( Mennyiben hasonlíthat az Ateca futóműjére? )Egyéb ötlet? Nekem most nem jut eszembe más ebben a kategóriában?!
[ Szerkesztve ]
-
LuxusGSM
csendes tag
válasz LuxusGSM #145686 üzenetére
Még a Hyundai IX 35 vagy új Tucson kimaradt a listámból. Ha van valakinek tapasztalata róluk kérem írjon egy rövöd véleményt. Cégesnek egy i30-at vezetek vannak idegesítő hiányosságok de lehet ez felszereltség függő. Pl.: Egy manuál klímám van és hátul nem elektromos az ablak pedig ez valami Bussiness Go vagy mi a .... felszereltségű
[ Szerkesztve ]
-
TROG AIR
aktív tag
[link]
korrodáció mentes "mélytorok" ? ... kipling hibbátlan...[ Szerkesztve ]
430 pozitív , 0 negatív....
-
Atomgeszi
veterán
válasz TROG AIR #145690 üzenetére
Szokj hozzá ezekhez a hirdetésekhez, Én amikor autót kerestem 10/7 tuti ilyen volt. Ezeken a képek még legalább normálisak. Soknál egy tyúkólba volt bent kb, vagy a sáros udvaron, a kocsi belseje egy merő szemétdob. Egyből kukáztam ezeket a hirdetéseket. Valahogy a tesókhoz nem volt kedvem, és megérzésileg tuti, hogy mordorba kellett volna menni.
-
Atomgeszi
veterán
válasz Tsebacsi #145691 üzenetére
(#145691) Tsebacsi Nem csak KRESZ-ből, eleve hogyan marad életben..
Egyszer belém tolattak a Tesco parkolóban, mivel kisváros ugye mindenki ismer mindenkit, bent vásárolunk az asszonnyal, jön szembe egyik haver: Te hallod, nekimentek a kocsidnak. Mondom mi van?? Azt mondja jaja, egy római.
Na, mondom ebből lesz még valami. Csávókám, egy Hyundai platóssal nekidurrant teljes erőből az autónak, a bal elejét levitte a francba, de olyan érdekes pózban is állt meg az autó, mert nem egyből ott állt meg, hanem egy 15 méterrel előrébb, szóval menekülőre fogta már, csak éppen NEM INDULT AZ AUTÓ.. Ekkor nagy bűnbánóan már ő is jött befelé,hogy szóljon a vevőszolgálaton, baleset történt.
Kitöltöttük a papírokat, életem első ügye volt, senkinél kártörténeti lap, mi legyen? Felhívtam karosszériás haverom, mondta, hogy elfogadják a történet lapot is. Te, hogy az mit írt le, csak ami megmaradt: "Tescó parkoloban", "Hunday gépjármüvel" "nekitólatam" "elissmerem vétkeségem" "szeméji számom".. Én imádkoztam, hogy a biztosítós elfogadja. Elfogadta szerencsére. -
N€T0X|N
őstag
Sziasztok! Peugeot 206-ost 300K km-rel szabad venni? Nyilván ez kicsit hülye kérdés volt, szóval: mire kell figyelni ezeknél, valaki össze tudná foglalni, aki esetleg kicsit jártasabb a témában? (Hátsó futóművet tudom.) Imádom a formáját és most kell valami kis benzines munkába járni, de nem tudom 400-450-ig találok-e ezekből olyat, amivel nem szívom meg nagyon, mert én olyan nagyon nem értek hozzá.
Sent from my keyBoard
-
Mauzes
őstag
válasz LuxusGSM #145687 üzenetére
Csatlakoznék a témához, engem is nagyon érdekel a SUV vonal, főleg új vagy újszerű (jelenlegi modellek). Egyelőre csak kívülről tudom megítélni, belülről és motorikusan nincs sok infóm, eddig ilyesmiket nézegettem, hogy
CX-5 - külsőleg nagyon bejön,
Tucson - valamiért szimpatikus,
Sportage - kicsit fura az eleje, de 7 év gari jól hangzik, ára is jónak tűnik,
Rav4 - árban egyik legmagasabb(?)
Kuga - a legkevésbé tetszik kívülről, nem tudom, miértEzek között mik a leglényegesebb különbségek, vagy melyik nem ajánlott és miért?
Illetve magam is tűnődöm, hogy mennyire jó ötlet egy ilyen SUV, városi és autópályás használatra. Az tetszik, hogy magasan ülsz benne, és hogy viszonylag nagyok (vagy annak tűnnek), de a gyakorlatban van ezeknek előnyük egy tágas szedánhoz vagy neadjisten egy kombihoz képest? Pl. Octavia, Golf Variant, Kia Carens, amik árban azért barátságosabbak, de még egy jó Optima SW vagy akár Mazda 6 is kijön SUV árból.
-
-
nagyúr
válasz Mauzes #145695 üzenetére
A CX-5 agyon van dícsérve sokak által, biztos nem alaptalan, de nekem nem kéne.
Tucson kéne, nagyon, újonnan (de egy i40 kombi jobban).
Sportage ismerősnek van, nem szokott hülyeségből autót venni, és szintén marha jók a tesztpontjai.
Rav4: Ismerősnek van, nekem egyáltalán nem tetszik. Ő sem hűbelebalázs módra vesz autót. Ültem benne (állt az autó), nem rossz, de nem kéne.
Kuga: Kéne, de ez csak személyes Ford buzéria, amúgy szerintem jó autó. Végső versenyben lenne a Tucsonnal.Ezek közül Tucsont vagy Kugát vennék magamnak. Személyes preferáció alapján. Ésszerűségben szerintem CX-5 vagy Sportage.
Kombihoz ne mérd, más. Autópályára azok jobbak, városba meg egy ilyen SUV. Kicsit kisebb a csomagterük a SUV-oknak, belül nagyobb a fejtér, cserébe magasra emeled a csomagot. Kilátni is a SUV-ból jobb.
Ha kevés a pálya, szívóbenzin az ajánlott (én olyat nem vennék mert nekem kell a nyúlmókus), sok pályára dízel.Egy Octavia nagy, kényelmes, de minőségben szerintem sok SUV alatt van icipicit. (most jól megszólnak biztos). Carens kisbusz, más kategória. Mazda 6 vagy Optima SW? Optima nem elég kiforrott, bár atomjól néz ki. 6-os mazda meg kicsit kemény rugózású a 19-es felniken.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
LuxusGSM
csendes tag
válasz Mauzes #145695 üzenetére
Én már mondhatni mindben ültem de sajnos még nem teszteltem egyiket sem utakon. Anno a Dunaautónál volt egy SUV bemutató nap ott lehetett kivül belül megnézni őket és akkor nekem a Seat Ateca és a Tucson na meg a Kuga volt a befutó.
Az Ateca meglepően tágas belülről még lábtér tekintetében is. Ár érték arányban ez lenne az optimális választás de valaki írta és sajnos már vagy a (7. seatom lenne) ezek a típusok sajnos nem nyelik el az útproblémákat hanem csattog, zörög, ráz. Volt már ibizám, leonom, és sok alteám és mindnek szar volt a csillapítása, de nagyon fekszenek az úton. Az uttartásuk kifogástalan.
A Tucson nagyon szép kívül belül bár az anyagok minősége nem tetszett nekem. Sötét belsővel kimondottan fosul néz ki. Ezért egy szép vajszínű belsővel lehetne igazán ütős, de az meg ugyebár koszolódik és ha van gyerek akkor ez elég gáz mert hetente lehetne takaríttatni.
A Kuga nekem bejön kívülről bár itt is belül az anyagok az elrendezés némi kompromisszumot kíván.
Lehet még nincs a piacon az a SUV ami nekem kell ezért még lehet várnom kell egy két évet mert kompromisszumoktól mentes beleszeretős autót akarok! Mint pl a Volvo XC90
Na persze egy középosztályú fizetésből ez nem valósítható még meg a mai piaci kínálatból
-
Mauzes
őstag
válasz LuxusGSM #145698 üzenetére
Azt nem tettem hozzá, de hozzád hasonlóan nekem is a kényelem számít, úthibákat minél kevésbé akarom érezni. Engem az se érdekel, ha emiatt az úttartás kicsit rosszabb.
Sőt, tovább megyek, minél jobb a zajszigetelés, vagy egyáltalán, minél kevésebb "kapcsolat" van a külvilággal, nekem annál jobban tetszik. Nyugodt, stresszmentes utazás tetszik, sportosság, motor hangja meg hasonlók nem izgatnak.
Ja és mindenképp automatát nézek, Budapesten ez nagyon hiányzik nekem.
Próbáltam egy rokon Lexus RX450h hibridjét, hát az eléggé megfelelne az igényeimnek. Bár 2 nagy bajom azért van vele: egyrészt mocsok drága, sajnos annyi pénzem és ingerküszöböm még nincs, másrészt nyeli a benyát, mint a fene.
[ Szerkesztve ]
-
LuxusGSM
csendes tag
válasz Mauzes #145699 üzenetére
Én is szeretnék automatát de szerintem benzinesnél ez biztosan plusz üzemanyagba kerülne, na meg ha beszarik akkor olyan érzés mintha új autóra akarnék befizetni. Nekem a visszagurulásgátló a lényeg mert útálom a kézifékes indulásokat. Váltani meg váltok inkább
Ahogy öregszem nekem is egyre fontosabbá válik a kényelem és szarok a sportosságra.
Egy a lényeg, hogy előzésnél leadja azt a nyomatékot ami ahhoz szükséges hogy ne egy örökkévalóságig tartson.[ Szerkesztve ]