-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
máyköl
veterán
válasz molnarpeter #145301 üzenetére
Sok más is volt.
-
Kornel
veterán
Suzukiban nincs normális hybrid
-
zoo8800
veterán
válasz adalbert1 #145290 üzenetére
Szerintetek mennyi értelme van betartani azt az ökölszabályt, hogy max. fél évi nettó keresetéért vegyen az ember autót
Szerintem baromság az az elv, hogy a fizetéshez köti az ember a kocsija értékét.
Sokkal értelmesebb dolog kiszámolni azt az összeget, hogy mennyiből tud kényelmesen megélni az ember, és ezen felül mennyit tud és hajlandó kocsira költeni. A profik még tovább cizellálhatják ezt a képletet
rip and tear, until it is done
-
concret_hp
addikt
válasz zoo8800 #145305 üzenetére
csak aztán ki ne maradjon 1-2 apróbb tétel
szerintem teljesen jó az arány, és az emberek 80%-ára bőven jól alkalmazható lenne, de a többség úgyis mindig megmagyarázza, hogy miért költhet többet, mint amennyit. de ez nem pénzügyes topic most
vagy fullba vagy sehogy :D
-
Buster17
addikt
Hali!
Honda mellé keresek valami munkába járós kocsit 200-300€ között amit majd eladnék otthon november körül.Milyen típusok között nézelődhetek?
-
pècsimunkás
addikt
Sziasztok !
A kifutó Civicet szeretnék , de lehet , hogy már nem lesz akciós áron , vagy lehet , hogy sehogy .
A Hondával szemben van egy Hyundai kereskedès , a tulaj ugyanaz .
Nèztem, elèg jó áron vannak az I30-ak , abból vennèk esetleg egy 1,6-ost . Van 120ès 135 lovas is . Inkább akkor az erősebbet vennèm ,ha nincsenek problèmák azzal a motorral .
Tudnátok esetleg vèlemènyt mondani az I30-ról ? Meg a motorokról ?
Általában , èrdekelne minden . Megbízhatóság , tartósság , 140-150 körül autópályáznák , csendes az autó ? Ilyesmi ...
Pro-kontraEgyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Mauzes
addikt
válasz htomi85 #145297 üzenetére
Ezt írtam én is, hogy amit te mondtál (havi 170k), az csak értékcsökkenéssel együtt jöhet ki. Viszont mi fenntartási költségről beszéltünk előtte, szerintem ez két elkülönülő része a ráfordításoknak, mivel a fenntartás nem kifejezetten függ egy adott autó vételi és eladási árától.
Más:
Korábbi hozzászólásaimban (1 és 2) vázolt igényeimre mennyire ajánlanátok az 5-ös Mondeot-t használtan? Pl. [link]. Ma láttam véletlenül egy ilyet, és ritkán tetszik kombi, de ez eléggé bejövős. Az persze jó kérdés, hogy mennyivel jobb, mint az Mk4, abból már 3-3,5 körül is lehet találni közel fullos automatát.
-
nagyúr
válasz Mauzes #145318 üzenetére
Mindenképpen jobb az Mk4-nél, már kinézetében is, én ajánlom. Bénán keresek hahun, ez a linkelt autó marha jól néz ki!
(#145317) sky11: Erősen ajánlott az i30 is, főleg most, hogy frissítve lett. Teszteket olvass róla, de mellényúlni biztos nem lehet vele.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Jakab66[hun]
senior tag
Sziasztok!
Úgy néz ki a következő pár hónapban havi 15-20ezer km vár rám, erre keresek alacsony fogyasztású, és fenntartású autót. Jelenleg 25D BMW-m van, ez pont nem ezekről híres!
Amit nézegettem az a Fiat GrandePunto 1.3 multijet diesel 90 lóval.
Kereshetem ezt a típust, vagy kacsingassak a VW féle 1.9 sdi felé?szerk: 1-1.2m forint környékét céloznám meg
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok!
1,5 millió forintig milyen autót vennétek? Elvárások: legyen dízel, lehetőleg ne akassza meg egy megrakott utánfutó. Jó lenne, ha nem lenne 10 évnél sokkal idősebb...
Toyota Avensist nézegettünk eddig, más értelmes alternatívát tudnátok ajánlani?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Kornel
veterán
válasz pècsimunkás #145317 üzenetére
Honda nem csendes, az 9 gen már csendesebb, de a 8 gen ordít.
Szerintem a hyundai csendesebb.
Én a hyundait is simán be merném vállalni. -
Integrale
veterán
válasz Jakab66[hun] #145322 üzenetére
Havi 15-20e km? Ha nem kell a rugalmassag, csak komotos haladas, akkor szerintem SDi.
GP-bol mikori evjaratot neztel?
"Bad reklám is reklám too"
-
aero.
veterán
válasz pocokxx #145329 üzenetére
2010tol talan, ha jol emlekszem. A versoban jelent meg eloszor. Jo kerdes, hogy az meg a lancszakados verzio, vagy a toyota lecserelte, erre szaktopikokban erdemea rakeresni. Amugy azon kivul jo motor, ha megkapja a revizios lancot (bmw-ben)
Ha regi akkor 1.9 igen, a 2.0pd nem jo, a 2.0 cr eleje sem, magus leirta a multkor hogy meg azokban is a szar olajpumpa van, de motorkodra ugy is tudja mi a dorges.
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz aero. #145331 üzenetére
Rendben, ahhoz már lehet megyek a "szaktopikba". A VAG-gal egyébként az a gond, hogy ez a másfélmilliós keret V golfra vagy VI Passatra kevés, IV Golfnál meg V Passatnál viszont "frissebb" autót keresnénk. Az Octavia még egy vállalható alternatívának tűnik. Arról mit érdemes tudni?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pocokxx #145329 üzenetére
Octavia Combi 1.9TDI 110 lóval, esetleg valamelyik PD már valószínű tisztes számot kap a vontatható össztömeg mellé, összességében a kuplung lehet szerintem nagyobb igénybevételnek kitéve, ennél még az egytömegű is elérhető (bár mintha T22 Avensis-hez is lehetne kapni).
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz Kornel #145326 üzenetére
Kb 20 euróval lenne havonta olcsóbb az I30 , 1,6 135 le -s autó , mint a Honda 1,8 140 le .Honda drágább , de jobb a finanszírozása . 4 év alatt kb 1000 euróval fizetnék ki többet a Hondáért .
Rendkívül nehéz döntés ! Mindkét autó nagyon tetszik !
Viszont nem nagyon akarnak engedni az árakból a szalonokban . Majd holnap után vissza megyek , akkora megmondják ,mennyit adnak az autómért .
Aztán döntök ...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Integrale #145330 üzenetére
Viszont most ezen akadt meg a szemem.
Javarészt autópálya, Ausztria - Magyarország oda - vissza. Azért nem hátrány ha a dombokat meg tudja mászni visszaváltogatás nélkül. 130-140-es tempóban közlekedek, ezt bármelyik tudja gondolom.
Itt a lényeg az, hogy nem mindegy miben kell havi 2x olajat cserélnem. A BMW-be 9 litert meg kell vennem, meg mellé 7-et eszik 100-on. (és itt akkor relaxációs gyakorlatokat végzek vezetés közben)
Amit keresek, az 4-5 literes fogyasztás, és 2 olajcsere a 9 liter olajból. Ha eltart a dolog 3-4 hónapig, akkor az 100+ ezer kilóméter. Itt egy autó árát ki lehet spórolni...
szerk: Már látom jönnek a BMW szidalmazó, álmukból felriadt, lehetőségre váró emberek, ezért hozzá teszem, hogy nem a motorolajból eszik 7-et százon, hanem gázolajból!
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
htomi85
tag
válasz Jakab66[hun] #145335 üzenetére
Nem írod le így csak találgathatunk, de 1000 százalék hogy van jobb megoldás mint minden nap 6-7 órát autózni.
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
válasz Jakab66[hun] #145335 üzenetére
Céges METRO Punto is ilyen volt ,csak ott 5 ajtós kivitelű volt. 420E km volt benne mikor a végén teljesen összetört.
Csak is a selenia vagy mi a gyári olaj neve. Csak azt vedd. Akkor gondod nem lesz vele.
Az ülések kényelmes, a váltó és a kuplung puha.
Egyre kell figyelni, a kipufogó szét rohad. Ezen kétszer is volt már cserélve.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Luck Dragon #145338 üzenetére
Ezért nézegettem én is ilyet, mert más cégnél is láttam, hogy bevált! Hajtotta boldog-boldogtalan, szétestek a műanyag alkatrészek, fogyott róla a festék, de eltekerték a kulcsot, és mentek! (5 literes fogyasztással)
Gipsz Jakab
-
Integrale
veterán
válasz Luck Dragon #145338 üzenetére
Nekem (es meg sok olaszosnak) nincs jo velemenyem a Seleniarol. Egyebkent meg havi olajcserenel szerintem edes mindegy mit ont bele (persze nem hamisitott, alja szart), aztan ki.
"Bad reklám is reklám too"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #145339 üzenetére
CR rendszer, kettőstömegű, átugró vezérlés, turbó. Mennyivel szoktál menni? Az 1.3-on sem túl hosszú a váltó, de az 1.9 SDI-n valamivel rövidebb van (120-nál 3000), cserébe 5-5,5 literrel kimegy a világból. Fogyasztást nézd meg spritmonitoron, elvégre nem mindegy, milyen nehéz, és mekkora vasat tolsz a levegőnek
[ Szerkesztve ]
-
válasz Jakab66[hun] #145339 üzenetére
Az inkább 6/100 volt a fogyasztása.
Integrale
Fiatomban a könyvében selenia 20K ír azt is kapta mindíg és semmi baja.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Integrale
veterán
válasz Luck Dragon #145342 üzenetére
Nalunk egyik olasz sem kapott seleniat, Repsol, Penzoil, Liqui Moly stb megy bele.
Prisma 460e
Croma 330e
Dedra 290e (osszetort)
Dedra 330e
Alfa 310eDe beleolvasva Alfas, Lancias, Fiatos csoportokba, ott sem ajanlott mar egy ideje.
Jakab66[hun]: annyival eljar az biztos, sot a kevesbb sem elkepzelhetetlen, csak talalj egy olyat, amiben nem 30e kilometerenket csereltek a 3 liter olajat.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz molnarpeter #145341 üzenetére
Na azt viszont nem gondoltam volna, hogy 120nál 3000 fordulat. BMW-m 130nál 1900, 150nél 2200. Ekkora különbség lenne? 80-as tempóra tervezték ezeket?
Esetleg más alternatíva, ajánlás ami megfelel a kritériumaimnak? (5-6 literes fogyasztás, kényelmes, olcsó fenntartás, 1-1.2m forint)
Túl sok az elvárásom mi?
Pedig tetszik a kis Punto, és ami lényeges, hogy asszonypajtinak is. (későbbiekben övé lesz)
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz molnarpeter #145333 üzenetére
Octavia I vagy Octavia II? Nagyjából összeérnek az árak, bár nem értem miért.
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #145345 üzenetére
VAG konszernen belül 1.9 TDI ugyanaz a motorcsalád, turbó és kettőstömegű azokon már van, fogyasztás meg cipőmérettől függ 90 és 110 lovas adagolós, többi 100, 101, 105, 115, 131, 150 lovas verzió PD, attól sem kell félni, de hozzáértőbb szerelő nem árt, azokra hosszabb váltót is tettek (közkedvelt az ASD kódú 5 fokozatú, 6-osok általában nem különböznek legnagyobb fokozatban). Octavia, Leon, Toledo, Golf, A3 van ilyen motorral, de itt már eggyel nagyobb kategóriáról beszélünk.
pocokxx: inkább az első generációra gondoltam, és a második kiadás (illetve az újabb kinézet igénye) miatt hoztam fel a PD-t árulták is őket párhuzamosan (Octavia Tour néven ment a régebbi), szerintem ezért lehet kicsi a különbség árban.
[ Szerkesztve ]
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz molnarpeter #145347 üzenetére
Köszönöm a segítséget, akkor még nézelődök.
Ha látok érdekes darabot jelentkezek!
Gipsz Jakab
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz molnarpeter #145347 üzenetére
Rendben, köszi. Egy-két Golf V Variant még belefér a keretbe, az jobb választás lenne, mint a Toyota vagy az Octavia?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
veterán
válasz pècsimunkás #145334 üzenetére
Kb 20 euróval lenne havonta olcsóbb az I30 , 1,6 135 le -s autó , mint a Honda 1,8 140 le .Honda drágább , de jobb a finanszírozása . 4 év alatt kb 1000 euróval fizetnék ki többet a Hondáért .
Nekem ebből egyértelmű a Honda.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- TCL LCD és LED TV-k
- Autóhifi
- CPU léghűtés kibeszélő
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Autós topik
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Külpolitika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest