-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Lehet, én értettem félre a postod, én arra gondoltam, hogy ha van egy A autód B7-ben mondjuk, és veszel egy másikat, ami legyen B autó, az A0-ból indul, majd amikor eladod A autót (és ezt bejelented a biztosítódnak), akkor a B autód automatikusan B7 kategóriában lesz, jön a kompenzáló csekk, visszatérítés, stb. Amennyiben eladod az autót, az az új tulajnál az ő bónusz-malusz fokozatát kapja nyilván.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #144408 üzenetére
+1 (mármint nem konkrét, rendszám szerinti példányra, hanem személy tulajdonában lévő sorszámozott példányra > ha eladod a másodiknak vásárolt, 'B' autót és veszel még egy 'C' autót az elsőnek vásárolt 'A' autó mellé, akkor a 'B' autó bónusza átvihető a 'C' autóra).
[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #144408 üzenetére
Szerintem autóra, mert bárki vezetheti ugye otthon más autóját megkötések nélkül. Itt az UK-ban személyre van, mert bizonyos biztosítási fajtáknál külön kell biztosítani minden sofőrt.
-
BigBlackDog
veterán
Ebből minden igaz lenne?
-
w333
félisten
válasz BigBlackDog #144412 üzenetére
Belsőről nincs kép ... km. szerintem őszintének tűnik !
Viszont szerintem biztosan nem "laurin & klement" nagy navi és hátsó elektromos ablakok hol vannak belőle ?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #144412 üzenetére
Ha a regi a6 felnis octavia, akkor a fapadossaga okan hanyagolnam.
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #144412 üzenetére
Ennyiért nincs ilyen autó.
-
BigBlackDog
veterán
válasz BigBlackDog #144412 üzenetére
Én is erőteljesen furcsállom, itt az eladó egy másik hirdetése. Szintén kissé hihetetlen alacsony áron -szerintem-. Csak mondom rákeresek az L&K Octaviákra. Nem sok van.
-
w333
félisten
válasz BigBlackDog #144412 üzenetére
Igaz hogy drágább ... de legalább ez tényleg fullos !
Szerk.
Az is lehet hogy külön rászámolja az Áfát ... ez ilyen vevőcsalogató !
Különben próba szerencse, meg kell nézni élőben, ha elég ennyi extra és tényleg rendben van az autó akkor ennyiért megéri !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez jó messze van a fullostól. Nekem az van.
Se navi, se bőr-alcantara, se elektromos memóriás ülések, se bluetooth, se rendes kerekek, se törhetetlen hang és hőszigetelő oldalsó ablakok. Ez social edition a fullhoz képest.
Az ára jó, és ez a motor megbízható, ha cr-tdi.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
nagyúr
válasz Mágus2 #144422 üzenetére
Mági mester!
Esetlegesen a B7 Passat-tól illetve a 7-es Golftól kell félni, vagy a 4 millió körüli 2.0 CR-TDI-s DSG-s darabok jók? (A motort dícsérni szoktad) A legtöbb 150k km-es és afölötti, ilyen futásnál mire érdemes figyelni motor-DSG váltó tekintetében vásárláskor és azután?
Köszi
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tsebacsi #144431 üzenetére
A vízpumpa szokott ilyenkor behalni. 150 000km körül. Ilyenkor lassan tűnik a hűtőfolyadék. A vezérléssel ha kicserélik, sokáig jó lesz. A dsg ezekben jó. 140 vagy 170 lovas kétliterest vedd, az 1,6 gyengus. Ha cserélrék az olajat a váltóban az előírt intervallumon belül, akkor ninss baja. Ne rángasson indulásnál. Ha nem ránt váltáskor se, akkor nincs baja. A kettősrömegű kb 200 000km-ig jó, utána minden nap ajándék. Az egr a másik gyenge pont. A harmadik az olajpumpa, de az 250 000km-előtt nem szokott vacakolni. Át kelkl vizsgáltatni, ne legyen törött, meg tekert, mert a 2012- esekben inkább 200 000km körül vagy fölötte van. Ritka az eladó példány normális áron, ami nem szaladt ennyit.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #144438 üzenetére
Jelenleg nincs, de ugye bármikor hoznak 1 nap alatt jogszabályt bármire.
-
agabe
addikt
Sziasztok!
1-1,5millio kozott keresek hasznalt autot, es nagyon nehezen tudom eldonteni magat a tipust.
Havonta kb. 50ezret tervezek folyamatosan kolteni arra, hogy legyen es hasznalhassam amikor szukseges.
Nem sportos vezetes a lenyeg, de autopalyan es emelkedon is lehessen vele haladni 130-140kozott ugy, hogy ne kelljen kinyomni a szemet, es ne orditson a motor sem, lehessen kifogni olyan peldanyt kis szerencsevel ami a korabbi megfelelo gondozas eredmenyekeppen nem ro evente 200-300ezer Ft (vagy tobb) kolteget a varatlanul elobukkano meghibasodasokkal, elore tervezetten legalabb 50%-ban varosban lenne hasznalva es ott akar rovidebb 10-15km-es utakra, eves szinten kb 15ezer km futasteljesitmeny ami szerintem bele fog menni egyelore.
Kis kocsit nem szeretnek, also kozepkategoriatol az egyterukig barmi johet.
Nagyon szemezgetek a citroen xsara picassoval, bar van olyan autoszerelo ismeros aki lebeszelne rola, de topikjaban is olvasom, hogy azert ha gondos elozo tulaja volt, es figyelt a jelekre is, akkor az sem fenektelen kut, meretben es kenyelemben meg nincs parja.
Nekem mindegy, hogy diesel vagy benzin (akar lpg), bar a fentebb irt sok varosi kozlekedeshez inkabb benzinest javasolnak tobben, de azok kozul kisebb teljesitmenyuvel mar gond lehet orszaguton, a nagyobbak meg sokat esznek (erre talan lpg jo lehet).
3-4evre tervezem most megtartani, aztan tovabbadni es feljebb lepni arkategoriaban, de addig varhatoan gyerket is kell majd hordani vele (talan idei talan jovo evi kezdettel)
Kis kocsit a biztonsag miatt nem akarnek (pl. honda jazz, nissan note).
Tobb mint 10 eve ceges kocsim volt, az utolso egy automata diesel citroen c4 grand picasso, es persze tudom, hogy jocskan le kell adni az igenyekbol ahhoz kepest, de amikben mostaban ultem mar visszarantott nagyjabol a foldre , de minel tobbet nezelodok es kerdezoskodok annal kevesbe tudom merre fele nezelodjek, milyen tipust pecezzek ki.
Idoben nem fel ev mulva akarok venni, de par het alat remelem lesz majd olyan amit erdemes lesz megvennem ha mar tudom mit keresek konkretan. -
vzsryl
nagyúr
válasz agabe #144441 üzenetére
Szia!
Focus MK2, Mondeo MK3 szívó-benzin motorokkal. A 2-es fókának és a ráncfelvarrt Mondeo-nak 5 csillagos a töréstesztje, és van belőlük kombi is, vagy akár C-Max a focusból.
Mazda 6, de nagyon figyelni kell a rozsdára, mert rohadnak, csúnyán.
Corolla szintén kombi + Verso, vagy akár Avensis, de itt az 1.8-asnál számítani kell olajfogyasztásra, és 90km/h fölött elég hangos (most vezettem 2 órája egy 1.8Luna-t, és eléggé pörgött 90-től).
H Astra, C Vectra szintén a szívó-benzines kínálat felső szegmenséből.
Olaszokhoz és franciákhoz nem értek, de a Picasso-ról én hallottam már pozitívumokat, de ugye használt autónál a különleges bánásmódot igénylő darabokat nagyon körbe kell járni, hogy tényleg jót fogjon ki az ember. Inkább valami igénytelenebb igáslót néznék a helyedben.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nagyúr
válasz Mágus2 #144439 üzenetére
Köszönöm szépen!
Kornél: A Giulietta kicsi!!! Még a 159 alfa SW csomagtartója is nagy túlzással nevezhető óriásinak a civic-hez képest. Giuliettából meg nincs kombi, automata se nagyon. Bukó. Automata kell, letojom a nyafogókat. Belefér és kib. kényelmes.
A Golf csak félmegoldás, van egy darab egy megbízható kereskedőnél EZ vagy pedig máshol keresek B7-es paszulyt. i40 nincs, csak kintről tudnék behozatni, de arra meg nincs ember
Utolsó alternatíva a Mondeo EZ pl de ebből is vadászni kell a jobbat.Ennyi és nemtöbb
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz kovacsroli #144445 üzenetére
Magamnak a 150 lovas 1.9 CDTI-vel (Z19DTH) venném.
-
agabe
addikt
válasz vzsryl #144442 üzenetére
Foka tetszik Talan pont jovo heten ajanlanak egyet elvileg jo allapotut, de soknal olvasom hirdetesekben, hogy vezerles csere volt 120-150-200ezer km-nel, szoval ha az meg nem volt, akkor arra lehet szamitani pl. ? mondeobol megnezem milyen kinalt van mk3-asbol, mert fordok szimpik.
Xsara pica egyszeruen kenyelmes, tagas nyugis kocsi. Igen. Nagyon meg kell nezni, es nehez jot kifogni.
Astrak vhogy nem jonnek be, meg volt egy 6eves H astra kombi 1.7-es diesel jo allapotban amit 1.3millaert adtak el ugy, hogy nem is szoltak...na azota hiaba latok 1.5-1.6millaert hasonlokat nem akarodzik mar megvenni 300-al tobbert mint lehetett volna...amugy kicsit fapad erzetem van meg egy G astra utan is, de tenyleg igaslo ami elvisz mindenhova....viszont fordot kiprobalnam, xsara picasso meg volt sok-sok evvel ezelott (igaz ajkor ujonnan) es nem volt bajom vele.
Toyota-kat is megnezem.Nissan-bol a Tiida-t ismeri valaki ? Mintha valami francia behatas lenne benne, de alig talalok anyagot rola raadasul 5ajtosban (ami epp lehetoseg lenne) tesztek se nagyon vannak.
-
rbalint88
addikt
válasz kovacsroli #144445 üzenetére
1.6 benzin, 2.2 dízel felejtő. ahogy focvis is írta, 1.9 cdti 150 ló a legjobb választás hozzá.
-
nagyúr
válasz szabonagyur #144446 üzenetére
Ergo tudod, hogy magyar forgalombahelyezésű és le lehet kérni az előéletét.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!