-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
Boldog új esztendőt minden topictársnak!
Elindul a január, elindul az éles keresés autó után.
Még nem dőlt el, hogy milyen típus lesz a befutó, néhány fórumtárs lobbija alapján újra megnéztem az IS 250 -eket is. Pro: Tartós, mutatós, erős és jól felszerelt, jó az automatája. Contra: nehéz, ami rontja a vezetési élményt, drága alkatrészek.
Azt hiszem, a kopókra csinálok egy összehasonlító excelt, kíváncsi vagyok, hogy viszonyulnak egymáshoz az eddig kinézett típusok.
No és támadt egy eretnek gondolatom is: E90, 325i (kb 2008 -ig) Szerintetek lehet ilyet normálisat kifogni itthon? (mobile -n van jópár, de az Euro 4 miatt ez is komoly honosítási költségekkel bír) Ez csak amolyan szilveszteri másnapos ötlet, de kíváncsi vagyok a véleményekre[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Kornel #143853 üzenetére
A kozvetlen befecskendezes se cumi, csak a VW-nel volt gaz az elso 2 generacional, mas gyartot nem nagyon erintett a problema. Jopar forumot atturtam mar, a lendkerek cserejet meg soha nem olvastam, de a turbo csereje is nagyon-nagyon ritka. Tul van lihegve ez a turbo/lendkerek para.
Jah, nemreg hallottam; sogor ismerose vett egy BMW 320i-t, vegig pecsetelt szervizkonyvvel 170e km-rel noi tulajtol.
Elvitte a szervizbe mert elegge fustolt. Ott kiderult hogy az autoban soha nem volt olaj cserelve.
Az elozo tulaj nem engedte az olajcseret, mert valaki azt mondta neki hogy az penzpocsekolas es ne engedjen az olajlobbinak.(#143856) I-sty
Ha nem lenne muszaj, en tuti nem dizelt hajtanek, hanem valami biturbo benzines V6-ot(#143868) Motion_Blur
Ebbe a kategoriaba siman belefer egy 1.4tjet bravo. Ha nem rugod hidegen semmi baja nem lesz. Ha paras vagy akkor csokkentheted az olajcseret 15-rol 10e km-re.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz footy #143904 üzenetére
Szerintem már írta, hogy nem kell neki bravo, de nem is egy kategória egy accordot, sem méretben, sem minőségben.
Az eszmefuttatasodhoz meg annyit hozzá tennék, hogy az újabb kis benzines turbók korszaka nem olyan régen tart még, nyilván kisebb terhelést kap a DMF is, mint dizeles társaiban, de nyilván nem véletlenül rakták bele, és elég könnyen tönkre lehet tenni bármelyiket, ha falabu használja.
Mondom újan bármikor, használtan már csak úgy, ha a kopó fogyó alkatrészeken felül nem fáj majd ezen alkatrészek cseréje.
Bár egy fiatnal annyira olcsok az alkatrészek, hogy kb
mindegy is.
Csak lenne valami jó kaszniba. -
i-sti
senior tag
válasz Kornel #143905 üzenetére
Faluban én úgy próbálok vigyázni a lendkerékre, hogy 1esben közlekedek. 2000-2200 fordulaton.
Kettesben, hogy 1500 fölött legyek majdnem 30km/h kellene haladjak ami lehetetlen olyan rossz az út.
Így egyesben a futóművet is kímélem és a lendkereket, vagyis remélem, hogy jó az amit csinálok.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Kornel
veterán
válasz i-sti #143906 üzenetére
Nyilván, de az eddigi hsz-aidból ez látszik is, hogy érdekel a dolog.
De elárulom, az emberek 90-95%-a csak beül az autóba, és hajtja.
Pont nem érdekli, hogy szétesik-e az autó, vagy majd csak a következő tulajnal.
Turbot pár tízezer km alatt ki lehet nyitni, ha hidegen is tolják neki, és tulhevülve azonnal leállítják.
Lehetne csinálni egy felmérést, hogy hányan kímélik a turbós autóik turbojat pl.
Ezzel nem azt mondom, hogy nem kell turbosat venni, csak használtan mindenki kalkulálja bele, hogy benne van a pakliban, hogy olyan dolgokat cserélni kell majd, ami egy szivoban nincs is. -
i-sti
senior tag
válasz Kornel #143907 üzenetére
"ki lehet nyírni, ha hidegen is tolják neki"
Ezért is néha jó, hogy kb 600m csak így tudok menni. -13 fokokban ami már egy hete van itt, az első méterek csak így nyugisan teszem meg. És utána is míg az olaj nem éri el a 60 fokot 2400 fordulatnál már el is váltok és odáig is csak finoman nyomom fel.
60-70 között már 2600on kapcsolok el.
Sajnos kell a fordulat mert másként ez a #szarfosdiesel nem melegszik be soha.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Tothgera30
Ármester
Ez a 2013-as H Astra se lehet rossz vétel.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
kovacsroli
senior tag
válasz Tothgera30 #143910 üzenetére
mintha nem egyszer szerelték volna össze
[ Szerkesztve ]
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
szőröscica
addikt
válasz concret_hp #143912 üzenetére
Mar egy rendesebb babakocsit sem tudsz betenni.
-
Kornel
veterán
válasz concret_hp #143912 üzenetére
Még egy gyerek is csak kompromisszumokkal.
-
Richard!
addikt
válasz concret_hp #143912 üzenetére
No offense, de nem fogtok elférni, azonban nekem mindegy. Akkor nézz ilyen kisautókat...
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
kalmanchris
tag
válasz concret_hp #143912 üzenetére
Előző autóm 410 literes csomagtartójába a babakocsi mellé még 2 zsugor ásványvíz fért. Többi cucc mellettem az anyósülésen... pedig csak 15km-re mentünk anyósékhoz. Swift gondolom jóval kisebb a 410 liternél. Most az 550 literrel vagyunk kényelmesen.
-
i-sti
senior tag
Pesti rokonaik egy 2004/2005os Fabiával 1,2 HTP járnak haza Marosvásárhelyre.
520km évente 1x de tavaly pl 2x.
2 felnőtt és 1 gyerek, a negyedikes/ötödikes fiúk. Plusz a csomagok.Ilyen, csak ABT nélkül
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Mauzes
őstag
Sziasztok!
Volt már szó itt korábban a Skoda privát lízing programról, de árak nélkül, úgyhogy ha esetleg valakit érdekel: privát lízing alap feltételek.
Elsőre úgy tűnhet, hogy nem éri meg, de egyrészt azzal kellene összehasonlítani, hogy ugyanilyen autókat hitelre mennyiért lehetne megvenni - bár önerő nélkül olyat nem is lehet szerintem (a fenti táblázatban a 0 Ft önerős havi árak vannak) -, másrészt ki kellene számolni, hogy saját autónál mennyi lenne a futamidő alatt mindaz összesen, ami a lízingnél benne van az árban.
Amit még figyelembe kell venni, hogy 15.000 km/évet (amit átlagosan néznek a futamidő alatt) meghaladni viszonylag drága, elvileg 30 Ft/km a többlet ára a futamidő lejáratakor. És ekkora számolnak majd értékcsökkenést is, ha sérülés van az autón.
-
kovacsroli
senior tag
válasz Mauzes #143918 üzenetére
Kicsit meredek elsőre, hogy a Fabia-ra a 4 éves futamidő alatt a teljes listaárat ki kell csengetni (~3,9M).
Azt kellene megsaccolni, hogy mit érhet az autó 60k km után 4 évesen, én 2,5 Mio körül tippelek. Ennyit meg 4 év alatt nem húz ki az ember zsebéből a biztosítás meg a szerviz meg a stb.[ Szerkesztve ]
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
Dani_kp
őstag
válasz concret_hp #143912 üzenetére
Mindegy, hogy hova mentek, de ahogy írták, már a babakocsit sem tudod berakni, akkor majd egy utazónyi ruha kell csak a gyereknek, ne adj isten, ha úgy alakul akkor tápszer, példának...stb. Soroljam még?
Pont most vagyunk benne egy 16 hónapos gyerekkel, igaz autónk nincs, de vw polo, 206-os pug és egy yaris verso-val jártunk eddig.I-sty: azért ezt te sem gondolod komolyan újszülött vs. 10-11 éves gyereket összehasonlítani utazás terén.
https://ingatlan.com/33821564
-
MunezXBK
nagyúr
válasz kovacsroli #143919 üzenetére
Kicsit érdekesek az árak.
Itt 0 befizetővel kihozol egy G7 GTI-t, havi 124€.
-
Coyot
őstag
válasz Kornel #143922 üzenetére
130eur a havi biztosítását sem fedi szerintem
(#143925) kornelka
Igazából a havi törlesztő akár lehet is annyi életed végéig meg még az unokáid is azt fogják valószínőleg fizetni - más kérdés hogy mennyire rizikós ez.
De elég jó infóim vannak arról hogy a biztosítás is rúg ennyire havonta - főleg hiteles autónál meg is követelhetik akár a drágábbat is.[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Tothgera30
Ármester
válasz concret_hp #143912 üzenetére
Szerintem egy Swift lenne a tuti befutó, és simán el lehet benne férni, sőt.
#143911 kovacsroli: Bővebben kifejtenéd?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Richard!
addikt
válasz Tothgera30 #143926 üzenetére
A 210 literes csomagtartójával valóban tökéletes. Még a babakocsi is belefér..............ha lehajtod az üléseket
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
kovacsroli
senior tag
válasz Tothgera30 #143926 üzenetére
Első blikkre nekem kicsit hézagosnak tűnik az eleje, de nem ismerem annyira a típust, majd szemügyre veszek egyet a parkolóban.
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
cafat
tag
Sziasztok!
Aktuálissá vált az autóvásárlás. Benzines kombit keresek, 1-1,3M-ig.
A Ford Mondeokat nézegetem. Kettő kiszemelt van is, amik ráadásul egy helyen is vannak tőlem kb 90km-re.
Első
Második
Így képek alapján érdemes lehet őket megnézni, vagy van valami riogató hiba rajtuk?
Mennyire problémás autók ezek a benzines Mondeok? -
hacki87
senior tag
válasz Tothgera30 #143934 üzenetére
Unokatesomnak most 7honapos a gyereke. Az eljegyzesre 3 felnott a kisbaba es hozza tartozo babakocsi virag kosar is befert... 3ajtos C corsa. Munkatarsamnak vw g4 volt idaig 2 gyerekkel es idaig befertek. 3 es 9 eves gyerekek.
-
!Overdose!
őstag
válasz Tothgera30 #143934 üzenetére
Ugye nincs gyereked? Te sem gondolhatod komolyan, hogy ez így jó. Egy esetleges ütközésnél repülnének a csomagok, ami nem túl biztonságos a gyerekre nézve. Arról nem is beszélve, hogy sok esetben célszerűbb, ha az anya hátul ül a gyerek mellett.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Kornel
veterán
válasz MunezXBK #143933 üzenetére
Ez így érdekes.
A nettó hitelösszeg: Nettodarlehensbetrag (Anschaffungskosten) inkl. Erlebnisabholung Wolfsburg: 24.377,49 €Tehát odaadják 2 évre
Gesamtbetrag: 5.366,– €
24 Monatsraten à 99,- €(1)összegért, ami gyakorlatilag az értékvesztés.
Azt sehol nem irja, hogy bármi is benne van, de ha csak a 20.000 km futás van benne, még akkor is jó.
Itthon ehhez képest tényleg nevetséges a skoda ajánlata.Mondjuk egyet nem értek, hogy miért nem jár minden német új autóval akkor?
Overdose: ezt úgyse magyarázod el neki
Én nagyra becsülöm a swiftet, de gyerekkel nem jó választás.
Mint ahogy egyik méret társa se.[ Szerkesztve ]
-
kovacsroli
senior tag
válasz kovacsroli #143928 üzenetére
Meg is néztem, ez ilyen.
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
Richard!
addikt
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tothgera30 #143910 üzenetére
Ha magyarországi és érvényes magyar okmányokkal van, akkor természetes, hogy rendszámmatricát nem találok a szélvédőn (tudom, lehet egyedi rendszámos)?
-
őstag
válasz Kornel #143937 üzenetére
számold rá az áfát és kalkuláld bele azt is, hogy a nagyobb részt egyben fizeted, nem 0 a kezdőrészlet
ráadásul egész biztos, hogy ebben nincs biztosítás és egyéáb szolgáltatások
add hozzá a jókis német biztosítási díjat és egyből nem fog tetszeni[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Kornel #143944 üzenetére
én ezt a német gols gti-s ajánaltra írtam
azt a 29xx eurót kezdőbe fizethetedszerk:
Sonderzahlung: 2.990,– €
nem aztmondom, jó az ajánalt, ha valakinek arra van szüksége hogy egy zsír új autója legyen amit 2 évesen lecserél, de nem azért mert sokat megy vele, hiszen max 20 ezret tehet bele
mindezért pedig fizet vagy 3 millát kb.[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Tothgera30
Ármester
válasz !Overdose! #143936 üzenetére
Nincs. Egy esetleges ütközés előtt rögzítik a csomagokat az értelmesebbek, lehetőleg még elindulást megelőzően.
#143942 BigBlackDog: Ezt a kis szösszenetet el is felejtettem nézni. Mondjuk nekem a legfőbb gondom az hogy telefonban nem tájékoztatnak megfelelően (elsunyizzák a hibákat).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Coyot #143947 üzenetére
Új octavia-val furikázhatsz mondjuk évi 4800 euróból, úgy, hogy soha nem a tiéd az autó. Elég nagy luxus. A magyar gazdaság növekszik, de ettől még messze vannak az átlag fizetések.
Ettől nálunk van jobb ajánlat. 3 éves lízing felár nélkül. 3x 5000 euró, meg 1x 500. És a harmadik év végén tiéd a vas. Évente 1x kell törleszteni. 5000 euró önerőből otthon az új autó. A magán operatív helyett érdemes egy évig spórolni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fallout 4
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...