-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mauzes
őstag
Sziasztok!
Egy 2004-es Mazda 6, 2.0 dízel autót használok, amit alapvetően szeretek, de korából adódóan érik a csere. Főleg Budapesten használom, ezért inkább benzines lenne talán az ideális, esetleg automata.
4-5 éves Mondeo-val van valakinek összehasonlítási tapasztalata? Méretben/kényelemen, minőségben, vezetési élményben hogyan viszonyul egymáshoz a két autó?
-
vzsryl
nagyúr
válasz tomiii. #144504 üzenetére
Állítólag az mk1 -es 6-os 2000-es dízele problémás.
Sógoromnak ilyen darabja volt, csak 2007-es, és neki rengeteg baja volt a motorral, fél éve próbálja eladni, sikertelenül.agabe: a 2-es fóka oldalirányú ütközésnél jobban teljesít a 3-as mondeonál.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nagyúr
válasz #94529552 #144505 üzenetére
Vezettem az i40-et, nekem elég. Ráadásul patent frissnek tűnik belül, minden színes meg kafa, elektromos kézifékes. A Focus se rossz, de kisebb is, és az a kicsi kijelző középen... Szóval az i40 sok szempontból frissebb, nagyobb autó.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Mauzes
őstag
válasz tomiii. #144504 üzenetére
Őszintén szólva ebben a korban én már nemigen ajánlanám jó szívvel. Nagy bajai nem voltak, de azért több kicsi igen. Ezektől eltekintve bitang jó kis kocsi lenne.
Viszont a kérdés most nem is az, hogy jó-e a Mazda, hanem hogy milyen hozzá képest a Mondeo (Mk 4).
[ Szerkesztve ]
-
bozont
veterán
Üdv
Idei projektnek tervben van egy autóvásárlás. De annyira azért nem követem a dolgokat, így kis segítség kellene. Milyen típusokat lenne érdemes nézegetni?
Ami biztos, hogy benzinest szeretnék, legalább 1,6-os motorral. Vegyesen lenne használva rövidebb és hosszabb utakra, évi kb 5-10e km. A végsebesség annyira nem érdekel, általában nem nagyon lépem át a sebességhatárokat, viszont elég sportosan, dinamikusan vezetek. Szóval fontos a minél jobb gyorsulás, úttartás, stb. Na meg persze az sem baj, ha megbízható az autó, de ha mégis szervizbe kell vinni, akkor az alkatrész árak se legyenek nagyon elszállva. Ami még nagyon tud zavarni, az a kopogó, zörgő műanyag borítások, szóval jó lenne valami minőségibb belső, persze ha belefér az árba.
És ha már az árat emlegetem, első körben 1m Ft-ot gondoltam rá, de ha akad valami nagyon jó vétel akkor kicsit halasztva ugyan még elmennék 1,5m-ig. Nyilván ennyiből csak használt autó jöhet szóba, bármennyre is szeretnék egy újat, az még nem fér bele. Ezek az új Lada-k meg nem tűnnek túl minőséginek.A japán autók eléggé bejönnek, de úgy nézem a többségük elég drága, nem csak az ára, a fenntartás is. Mondjuk a Mazda még szóba jöhet. Ami még tetszik mint márka: Kia (abból is talán a Ceed), Opel, Fiat. Bár most is egy francia autót használunk megelégedéssel, de még most sem vennék nyugodt szívvel.
-
vzsryl
nagyúr
válasz bozont #144509 üzenetére
Hali!
Nem sokkal ezelőtt volt erről szó.
Ford Focus MKII, Mondeo MKIII
Mazda 3-6
Toyota Corolla, Avensis
Honda Civic, Jazz
Opel Astra H, Vectra CA Fordokat elég jól kiveséztük feljebb, de a többiről is esett néhány szó. Értelemszerűen a nagyobb bodékhoz illik 1.6L fölé menni, különben a dinamikus vezetés el fog maradni. Egyébként a legjobb futóműve ezek közül a fókának és a Civicnek van, szóval neked is befutó lehet, de a Civicből sok a leharcolt darab, mert a hülyegyerekek' előszeretettel kínozzák.
Ceed-ből 1.5m az alsó tartomány, szóval abból nehezebb lesz ennyiért lőni egy szép, jó darabot, de egyébként nagyon jó autó.
Új Ladák minősége borzasztó, zsír újan is siralmas gondokkal küzdenek.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
benczeb
aktív tag
Sziasztok, új Hyundai Elantra-val van valakinek tapasztalata?
-
rbalint88
addikt
-
-
HookR
addikt
válasz Tsebacsi #144516 üzenetére
Sőt, most lám, hogy az egyik képét le is mentettem, mert rendkívül ritka I40-esben ez az extra fotel. - [link]
Ezelőtt csak 2 gyári képen és egy ausztrál autós műsorban láttam felbukkanni.▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
rbalint88
addikt
-
Mr.Csizmás
félisten
üdv,
első (saját) autót szeretnék venni, ha már megvan a jogsim már 1,5 éve. első körben benzines kockavolvókat néztem, swiftet nem akarok, hiába olcsó a fenntartása, láttam épp eleget összetörve, hidraulikus vágóval kinyitva balesetnél.
szóbajöhet más márka is, vételárban olyan 300e-ig mennék el maximum, de inkább 200e, mert nem hosszútávra tervezek vele.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
BigBlackDog
veterán
válasz Mr.Csizmás #144520 üzenetére
Mire kell, mennyit használnád? Havonta/évente mennyit tudsz rááldozni az üzemanyagköltségen kívül? Ha csak a jogsi mellé, akkor szerintem gyűjts hozzá még.
-
-v-
addikt
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz BigBlackDog #144521 üzenetére
hát mennyit kellene rááldozni? mondjuk max. 30-50k, passz.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
BigBlackDog
veterán
válasz Mr.Csizmás #144523 üzenetére
Ha annyit rá tudsz az üzemanyagon kívül szánni, akkor azért szerintem nem gázos annyira. Én mondjuk lehetséges, hogy várnék pár hónapot és kitolnám 400-500e Huf környékére a keretet. F Astra, Punto lenne a listámon, ha a Swift kiesik. De azért ezek sem jelentik a biztonság csúcsait az aktuális 6-10 éves kocsikkal összemérve. Olyan árkategóriás Volvokról sajnos nem tudok nyilatkozni, de ha kéne, az alkatrészárak utánaolvasásával kezdeném.
@Mindenki: Seat Exeo nevű csodáról mi a vélemény. Tudom, Audi A4, de ez érződik a szervizelésén, alkatrészárain is?
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz BigBlackDog #144524 üzenetére
volvo 440/460 a biztonság miatt, amit a cikk is említ.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
footy
addikt
válasz BigBlackDog #144524 üzenetére
Seat Exeo nevű csodáról mi a vélemény
Oreg technika dragan... -
vzsryl
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #144525 üzenetére
Azt annyi pénzből nem tartod fenn.
Maradj inkább egy légzsákos F Astra-nál.
A Punto szétkenődik mindenen, mint egy stift.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Atomgeszi
veterán
Baranya megyében tud valaki egy korrekt autószerelőt aki lelkiismeretes a munkájára, megbízható és a futóműhöz is normálisan ért(nem úgy, mint 10-ből 9, aki nem párban cseréli a dolgokat és utána csodálkoznak, hogy egyik másik oldal ismét szar)?
-
vzsryl
nagyúr
válasz Integrale #144529 üzenetére
A 2001-es 2-es Puntonk nekikoccant egy B Corsa-nak hátulról, és olyan dolog történt, amit nem hittem volna el, ha nem látom a két szememmel. B Corsa bal hátsó lámpbúra megrepedt, ennyi. A Punton: motorháztető, hűtő, lökhárító, jobb lámpa kuka. Haveri alapon 150k-ból megúsztuk. Biztonság terén kicsit tartok azóta a Puntoktól. Viszont egy pötty rozsdafolt nem volt rajta sose.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
w333
félisten
-
vzsryl
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #144533 üzenetére
Lassan kikötünk a bálna mercinél.
A racionális autókat felsoroltuk, és egyik sem túl biztonságos. Ha ez a cél, akkor emeld meg a keretet minimum a duplájára, és akkor van némi esély 4-5*-os törésteszttel rendelkező járgányt találni.alázógyík: Ez ugye irónia volt?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Integrale
veterán
válasz vzsryl #144535 üzenetére
Nem, ez teljesen valosagos, az auto hatulja merevebb, eleg a kialakitasat vegiggondolni. Illetve az orr serulese latvanyosabb.
Foleg mert a P2 is 4 csillag.Pesti uton, a szines hazaknal belemjott egy C Corsa hatulrol, nem allt meg idoben, vonoszemem gorbult meg megrepedt a loharito, ahogy a vonoszemen tul nyomodott a Corsa orra, az Opelnak lokharito kuka, zarhid kifli, huto hajlott, de nem lyukadt.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
vzsryl
nagyúr
válasz Integrale #144536 üzenetére
Ezzel én tisztában vagyok, de ez túl kontrasztos szituáció volt. Legalább benyomódott volna a Corsa fara egy 5cm-es szakaszon, de még az se.
Mr.Csizmás: Akkor esetleg az "szép" A Vectra érdekes lehet.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Tomi0703
őstag
Hali!
Elférnék vajon egy Daewoo Lanosban a 194 centimmel, meg a 100 kilómmal? Sajnos nincs a közelben egy sem, hogy legalább egy üléspróbán megnézzem. Ugye F Astra technika. Ha belül is olyan, akkor nincs gáz, mert végülis elférek benne csak a tetőkárpit ne lógjon.
Így visszakeresve, kornelka talán majd meg tudja mondani.
[ Szerkesztve ]
-
agabe
addikt
Koszonom az eddigi tanacsokat is, de meg a fordok mellett azert sokfele nezegetek.
Irtam a Peugeot, Citroën PSA topikba is, de az eleg halottnak tunik.
Lenne egy 2011-es februari, szoval majdnem 6 eves C4 e-HDI 1.6-os diesel exclusive kivitel (ha jol tudom ezek csak robotizalt automata valtozatban voltak akkor meg) varhatoan 1,6-1,9millio kozott (ehhez mar meglevo sajat toke keves lenne, de megoldhato, es a pontos arat sem tudom meg). Futasteljesitmeny 186ezer km, szoval mentek vele rendesen. Ami miatt tetszene annak ellenere, hogy deisel, es nem ez lenne az igazan idealis szamomra, hogy egesz jo ara is lehet (hasznal piacai ar alatt tobb szazezerrel), es ha nem jon be jovore majd el tudom adni jo esetben minimalisan kevesebbert mint amennyibe kerulne.
Meg nincs semmi infromaciom konkret allapotarol azon kivul, hogy szervizelve folyamatosan es rendesen volt, de nem tudom volt-e vezerles / ekszij / kettos tomegu, kuplung szett stb-stb. mar cserelve valamikor, de ha mondjuk eddig ezek kozul nem volt (csak a kotelezo szervizek), akkor mikre lehet erdemes szamitani osszesen ? A het vege fele tobbet tudok, de akkor sem biztos, hogy nindenrol lesz infom, es szeretnek a legrosszabbra is felkeszulni elore (most mukodik a kocsi nincs baja elvileg), hogy mi az amire (ha ezen nagyobb tetelek / 150-200ezer km-enkent cserelendo cuccok nem az utobbi egy-ket evben vagy 30-40-50ezer km-el ezelott csereltek igazoltan) szamolnom kell, es azok kb mennyibe fajhatnak ?
Miutan mar nem garis a kocsi nem kifejezetten csak markaszerviz arakra lennek kivancsi, hanem amellett normalis hozzaerto muhelyben (nem gagyi, hanem jo alkatreszekkel meg ha utangyartott is) esetlegesen varhato arakra is.
Ha valaki ossze tudna foglalni annak nagyon megkoszononnem -
vzsryl
nagyúr
válasz agabe #144543 üzenetére
Néhány dolog, ami eszembe jutott, de mivel nem tudok túl sokat erről a motorról, ezért várjunk meg egy PSA szakit is (remélem van ilyen): Kettőstömegű: 200-300k, részecskeszűrő: 200-300k, Turbó: 150-200k stb... Ezek talán a legdrágább alkatrészek, amikre számítani lehet. A 186k km-ből arra gyanakszom, hogy közel van ezeknek az alkatrészeknek a cseréje, és ezért adnák el ár alatt, de ne legyen igazam.
Illetve amennyit városban fogod használni, elég hamar kinyírod ezeket a drága alkatrészeket is.(#144544) MunezXBK: Ezt hol a bánatban találtad?
(#144547) joamilestoné: Így igaz, rengetegen vesznek dízelt, főleg az új autó vásárlók közül. Több fogy, mint benzines.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
agabe
addikt
válasz htomi85 #144546 üzenetére
Ok, szerintem se gaz, de sokmindent kell ennyi utan mar cserelni benne, es ha ezek meg nem tortentek meg (vagy csak reszben) arrol lenne jo egy atfogo kepet kapnom mennyit kell arra szamitanom, mert ahogy nezem hasznaltauton ilyen evjaratunak es felszereltsegunek 2,2milla vagy afolott lenne az ara (most epp csak fiatalabban van 2,5milliotol), igy ha ra kell kolteni meg 200-300ezret az is jo vetel ha 1,8millional olcsobban megkapom, de ha mar 400-500ezret is lehet ra kolteni akkor mar a plusz keretbol is kifutnek amennyivel meg tudom toldani a meglevot.
(#144548) vzsry:
Koszi, ilyenekre gondoltam.
Ha csak egy - masfel evig tartom meg akkor azert talan nem nyirom ki Nameg ha pl. minden tankolaskor amikor elotte nem volt nagyobb mozgas varoson kivul felmegyek autopalyara Bp-Hatvan oda vissza alatt kitisztul a szuro, lendkereket meg ugy vedenem, hogy kikapcsolom az automata leallitast pl., es betennek egy elektromos melegitot a rendszerbe ami tavolrol is bekapcsolhato (neztem 50-60ezerbol megvan egy ilyen cucc, es gondolom hasznalhato is) , igy a hideginditasok is megelozhetok lennenek.[ Szerkesztve ]
-
Sukta 95
tag
válasz agabe #144543 üzenetére
iphone off topikba, ráhibáztam, hogy te írtál az index c4 fórumba. asszonynak van 2005-ös c4, az egy tragédia mind elektronikailag, mind pedig szerelési minőségben. bár a modellfrissítés utániak már jobbak valamivel elvileg.
ui.: igaz, az övő benzines. amennyire én tudom, jók ezek a dieselek alapból. nem is azzal van baja C4-eket tekintve, hanem az apró idegesítő elektronikai hibákkal. pár dolog az elmúlt időszakból: rosszul érzékeli, hogy a biztonsági öv be van-e kötve (ezért sípol, ha nem kötöd be, annak ellenére, hogy senki nem ül az autóban. természetesen a kárpitba van benne az érzékelő, így cserélni se egyszerű), csomagtérajtónál gyakori kábeltörés, ami után nem lehet kinyitni. BSI/BSM panel meghibásodása, stb, stb. most pl, éppen a tankszellőztető zörög benne, mint a sz.r, de ki tudja miért..
annyival tudlak nyugtatni, hogy a modellfrissítés utáni autók már jelentősen jobbak állítólag. tudomásom szerint a motornak nincs baja, nem problémás jószág..
[ Szerkesztve ]
www.maon.hu Online marketing. Neked.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- SSD kibeszélő
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EAFC 24
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- További aktív témák...