-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz Integrale #144099 üzenetére
Persze ez is igaz. De sajnos az emberek többség ezt keresi hogy olcsó legyen és egy fillért ne kelljen rá költeni. Mindig vannak jó vételek de azt az veszi meg aki tudja mit keres nem az átlag user. Vettem én is havernak motor hibásnak mondott, patika állapotú megane 1-et aztán 100 ezerből lábra tettük azóta is röhögve megy és csak kopó dolgokkal foglalkozunk rajta.
Ettől még sajnos a piaci átlag azt mutatja hogy ebben az árkategóriában inkább csak hulladék van mint sem autó. De kivitél mindig van.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
-
BigBlackDog
veterán
válasz footy #144096 üzenetére
Köszi, lehet, hogy majd még kérdezek privátban. Egyelőre én is ezt a két konfigot tartom szem előtt...
(#144093) aero.: +1 Én csak agglomerációból járok be, de így is érzem az előnyét a kocsinak. Kocsi nélkül 35 perc gyaloglás+20 perc vonat+10 perc busz+10 perc átszállás=75 perc legjobb esetben, ha éppen elérem a vonatot is. Ha nem akkor +20-30 perc. Ugyanez vissza. Kocsival 25 perc kaputól kapuig, ha nincs forgalom. És nem kell napi 2*40 percet szopni az esőben/hóban/szélben.
-
Declare
őstag
válasz tresh #144097 üzenetére
Persze, hogy fontos a biztonsag, de altalaban azert a hasonlo evjaratok hasonlo kategoriai, hasonlo biztonsagi szinten is mozognak.
Azert egy ABS es, legzsakos autoval, pl egy G astraval egesz nyugodtan el lehet autokazni ma is es böven 1 M alatt meg lehet venni....szoval ezeken a szamokon lovaglas mindig szük latokörre utal azaert. Ez olyan, mint a 200k km futas fölött nem veszek autot, vagy epp 100k fölött kinek mi a heppje, mit hallott a falu kocsmajaban vagy nem tudom
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Declare #144104 üzenetére
Na de egy G astra futómű is F1 technika egy egyes stifthez képest és nálam a biztonság itt kezdődik. Ezért írtam hogy szerintem inkább nézzen bármi mást csak ne ezt. Lehet az opel,fiat, bánom is én mi tetszik neki van bőven választék. Hiába jó műszakilag( motorra gondolok )attól még biztonságtechnikailag minden vele egykorú autótól el van maradva.
-
kovacsroli
senior tag
válasz xEon1337 #144075 üzenetére
Azzal egyetertek hogy 300ert nem a legjobb ötlet autot venni, de az 1 millio az nagyon eros túlzás. Ne mondja senki hogy ma Magyarországon 1 millióért nem lehet üzembiztos, biztonságos autot venni.
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
Falcon C.
aktív tag
Vectrát, Astrát, Bravát, Fordokat és francia kocsikat nézek jelenleg. Picit többe kerülnek, de hallgatok rátok. Mivel eddig egyáltalán nem foglalkoztam autókkal, nem tudom mi merre hány lépés, bár az is igaz, nem egyedül mennék megnézni a szekereket.
Ui.: nem 300-ért akartam autót venni, az egy nekem küldött ötlet volt egy ismerőstől. 400k (+papírok) lett volna az eredeti célkitűzés, most picit emeltünk rajta.
[ Szerkesztve ]
[Redmi Note 11] [Acer V3-574G-54T5]
-
kelly416
veterán
Nem tudom, mennyire érthető, de a kis szívó kis kasztnival szerintem tökéletesen ellentéte a "gyász"-nak. '79-es 1.1 szívó Fiesta volt a tanulóautóm. Amit az kapott, az nem semmi, de röhögve túlélte. Ment 150-et négy emberrel is, városban nem nagyon csípte meg senki ez előtt 12-14 évvel. Igaz, akkor én is másképp vezettem, mint most. Az is igaz, hogy az emlékek minél távolabbiak, annál szebbek, de érdekes módon régen tudtak jó kis benzineseket csinálni úgy, hogy nem is voltak túlbonyolítva.
-
Kornel
veterán
válasz kovacsroli #144050 üzenetére
Suzuki Swift sport, cascoval, mert lopják.
-
w333
félisten
válasz !Overdose! #144113 üzenetére
Leon Mk1 az 1.4 motorral mennyire vállalható ?
De gondolom inkább az 1.6 az ajánlott
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Kornel
veterán
válasz kovacsroli #144115 üzenetére
Bocs, ezt a sort benéztem.
Ez eléggé leszűkíti a kínálatot, mert a kicsi de sportos autók többsége 3 ajtós.
Esetleg egy 1.8T Leon? -
Kornel
veterán
Akárhányszor látok egy giulietta-t, rögtön szerelmes leszek bele.
Unokanoveremnek ilyen van, vezettem is ujan, de csak arra emlékszem, hogy brutálisan megy, és király autó, részletekre sajnos már nem nagyon, nem ma volt.
Megenzni se egyszerű, mert 1600 km-re lakikKét verzió tetszene, 2.0 JTDM, vagy 1.4 TB 170 PS.
[link]Elfogultság nélkül milyen autók ezek?
Műszakilag, motor megbízhatóság, és egyéb megbízhatóság téren.Mágus mit mondasz?
Neked bármit elhiszek -
mdani01
aktív tag
válasz kovacsroli #144115 üzenetére
Ahogy kornelka is írja legtöbbjük 3 ajtós. Én a helyében ezt holnap azonnal megnézném [link]
iPhone 6S SpaceGray
-
w333
félisten
válasz mdani01 #144119 üzenetére
Ez a futásteljesítmény csak nekem tűnik kissé hihetetlennek ?
Ennyi pénzért egy 1.8T Leon sokkal jobb választás !
(#144121) kornelka
Szerintem az 1.8M a teteje azok már nagyon szép és megkímélt állapotban vannak, az ilyen lepukkantabbak ilyen 800-1.2M körül vannak !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #144117 üzenetére
Motorokkal nincs igazán gond, (kivéve ugye a szokásos pontokat, lendkerék, turbo stb), első szériánál a műanyagok könnyen karcolódnak (műszerfal fényes betétje pl), első futóműben egy összekötő hibája miatt volt visszahívás, csomagtérzárral van valami nyűg, ha megadja magát akkor belülről nem nyitható, hátsó ablaktörlő kábeltörés miatt megállhat (eltörik a gumiharmonikában a vezeték).
"Bad reklám is reklám too"
-
Land
veterán
válasz Kornel #144117 üzenetére
Én csak annyit olvastam, hogy a Fiat turbó benyás motorjai az egyik legjobb turbós motorok jelenleg a piacon. Ebből a szempontból vélhetően picit rizikósabb a részecskeszűrős 2.0 JTDm. Annak valami EGR ház repedéses típushibája van, melyet meg lehet előzi 60k km-kénti házcserével. De én eleve nem erőltetnék Pestre dízel autót. Most tapasztalom, hogy a 19 km-es napi utamon a melóhelyem felé az Alfa hidegben jó esetben 10-12 km után melegszik be (legalábbis ekkor lesz 90-en a mutató), míg a benzines Toyota 2-3 km alatt 90-en áll. Nem is szenvedtetem már szegényt, a melóhelyen parkol várva az új gazdáját a Párduc.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
nagyúr
válasz Kornel #144117 üzenetére
Az árát nézve vicces, hogy az én autóm 2 évvel idősebb, és árban ezekhez simul. Vagy a civic tartja iszonyatmód az árát, vagy ezek nem. Hiába volt 2 olaszom is, félek/félnék tőlük. Pedig nagyon szépek, ezt el kell ismerni.
Szerintem próbálj ki egyet, ha találsz hozzá megfelelő szakit, garantálom hogy a 2 linkelt típus messze jobb vezetési élményre (motorerő), de hogy minőségre vagy futóműre milyen?! Na ezért kell kipróbálni. De utána írd meg nekem is
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Kornel
veterán
válasz Integrale #144122 üzenetére
Ezek nem veszélyes dolgok.
Lehet megcélzok egy 2018-at, addig meg beleasom magam ezekbe, majdnem 1-1-ben kijönne a civicből, bár ezt most idén biztos használom még.Tsebacsi: egyszer vezettem...
Csak nem most volt.
Most is szeretném.Mod: nincs senkinek a ph-n giulietta?
Vagy ismerősnek.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #144126 üzenetére
Vagy 2018-ban veszel egy 2-2,5 éves GL+ Vityát
Nekem most az lenne az igazi ha lenne a piacon 4-5 éves 1.6 szívó Vitya GL+ vagy GLX. Nem gondolkoznék egy percig sem.
azt a Sport Swift-et meg 1.5-be el kell hozni ha valós a leírás
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
dnelb
veterán
-
nagyúr
Üdv!
Lassan vennem kell egy autót, kellene pár tanács.
kb. 1 milla van rá mindenestül, vagyis 850 körüli vételár jöhet szóba, de ha nagyon jó az ajánlat 950-ig elmegyek.
Amire használnám: jönnék-mennék vele
Vagyis néha csak a városban kell elszaladni valahová, de többet pályán menne azért. Eddigi átlagom 25000 km/év, de ez elég rapszodikus, volt már 10k és 50k is. Szeretem, ha tágas az autó, és esetleg belefér az ikea szekrény lapraszereltenMindenképp benzines vagy benzin-gázos, mert ennyi pénzért 12-13 év körüli autót kapok, az meg dízelben 400k+ km-t jelent a legnagyobb jóindulattal is, és ott már drágák a hibák. Benzinesnél azért reális a 150-200k, és amúgy is kevésbé zsebbenyúlós a szerviz.
Szóval, amire így keresgélés után jutottam, az 2 típus:
Mazda6 vagy Mondeo.
(Az Avensis tetszene még, de abból csak első gen. van ennyiért, az meg már korosabb, de ha jobb annyival, akkor az is szóba jöhet, illetve végül is nyitott vagyok bármilyen más típusú autóra, ha jó...)Olcsóbb a Mondeo (illetve ugyanannyi pénzért 2-3 évvel fiatalabb) mint a Mazda6.
Szóval melyikkel járok jobban? Egy 2002-2004-es Mazdával, vagy egy 2003-2005-ös Mondeóval?
1.8-as vagy 2 literes motorral nézem őket.
Mazdából vannak még viszonylag jó áron 2.3-asok is, szóba jöhet az is, azok full extrásak mind, az az 1-2 liter többletfogyasztás nem olyan vészes, főleg gázzal.Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
w333
félisten
válasz pilóta #144132 üzenetére
Inkább a Mondeo ... Mazda 6 nagyon rohad én biztosan elkerülném !
(#144136) vzsryl
MK3 -nak már nincs ára ... 700-900 -ért már vannak szépek !
Ezt azért úgy élőben megnézném !
Illetve akár Octavia 1.6 motor elég szépen viszi !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
rbalint88
addikt
válasz pilóta #144132 üzenetére
1.gen avensis jobb választás lenne. egyetlen felszereltségbeli hibája, hogy tempomat nem volt benne gyárilag és utólag csak 150+ezerért lehet bele rakatni univerzálisat. nem kimondottan rohadós és nincsenek nagyon durva típushibái. 1.6 kicsit csirke hozzá, 1.8-nak gyűrűproblémái voltak (cserélték gariban, ha megcsinálták, akkor vehető), 2.0 D4 benzines első generációs közvetlen befecskendezős, így tud kokszosodni, de azt vezérléscserekor ki lehet tisztítani, csak számolni kell vele.
kornelka: a szivik is megeszik padlón 50 litert, max nem tudja kiírni
-
nagyúr
Köszi az eddigieket De azért jöhetnek még javaslatok!
De ha nem rohad a Mazda, akkor meg szabad venni? Nyilván kapna egyből egy alváz-üregvédelmet, 4-5 évre venném, addig meg csak nem esik szét...
Amúgy mik a tapasztalatok, mennyit lehet alkudni a hahun meghírdetett árakból? 10% reális lehet? Vagy akár többet is?
Aki él és nem boldog, az téved!
-
-
válasz pilóta #144146 üzenetére
Kicsi az olajtöltet a motorhoz, ennyi idősen már kaptak az autók rendesen, az emberek ritkán csekkolják az olajszintet, 1 liter elfogyása - ami hajtva akár 3-5e km alatt elillanhat - már a kritikus szintet közelíti a csapágyakra és a főtengelyre nézve. Egyszóval alulméretezett kissé a technika. Az 1.8-cal nincs gond szerintem, kérdés mennyire elég a bódéba.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
FL utániban sok dolgot javítottak. fék, világítás, felületvédelem, picit talán biztonságosabb is lett.
nagyon kényelmes autó, sok a hely és bár nem látványos az ülése, hosszú távon is meglepően kényelmes, nem tör össze.
szóval ha 8-900 körül nézelődik az ember, akkor érdemes FL utánit venni szerintem. nekem dízel volt belőle, az is jó, csak pályán nagyon zajos. 110 a max hosszú távon is kényelmes tempó, mert ordít a motorja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző