-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovacsroli
senior tag
válasz Nestor16 #143048 üzenetére
Tobbiek! Az octavia nem a feher thalias srac battyae? Aminek kiesett a kereke😅 telón nem tudom visszakeresni de egyszer rakott be rola kepet valaki nezze meg pls 😊
Szerk.: Bekapcsoltam a gepet megvan!
[ Szerkesztve ]
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
máyköl
veterán
válasz kovacsroli #143051 üzenetére
És tényleg..
Nestor16: Ez esetben messzire kerüld el ezt az Octavia -t.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Nestor16 #143043 üzenetére
Leon&Octavia 1.6 vagy nagyobb motorral ajánlott, rozsda szempontjából az első sárvédők alapján meg lehet határozni, ha kapott törődést (ajtó felől alul, illetve a sárvédőív teteje); Mazda és a linkelt Focus emlékeim szerint még a rozsdásodósabb generáció, őket kilőném. Hungarian Octavia Klubot említettem már?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #143054 üzenetére
Érdekes.
Infóid vannak?Ennek fényében még érdekesebbek a 2.4-esek motorhibai.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #143057 üzenetére
Ennek tükrében, nincs akkor baj a 8 gennel sem, japánba rakták össze azokat is.
Szép "kis" hajóval szállítják őket.
-
szőröscica
addikt
válasz SzlobiG #143058 üzenetére
Fater szereti a sajatjat, 8 eve hajt egyet lassan. Ujonnan vette, a dpf osszefosta magat, illetve folyton kiegnek benne az izzok, es nemelyiket szopas cserelni. Mas baja nem volt. Szerintem korrekt az auto, a Mondeonal jobb minosegu, de azert nem olyan komfortos, mint egy premium.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #143059 üzenetére
Kemo M168?
-
batai15
félisten
Csak elmentem meg nézni a kis oroszlánt. igaz este 7re értünk oda,de végül elhoztam.
Mondjuk a tesztkoron már rosszul indult,leallt alattunk,mert lecsúszott az akku saru.
az autó nem tökéletes : a hátsó híd javitasra szorul, mert a jobb hátsó kerék már meg van picit dőlve.
kuplung kb 20ezer mulva esedékes,valamint a távirányító szét van menve mint minden pugnal amit latfam eddig.
Viszont : a 2kval ezelőtti nagy szervizrol is van dokumentum,tenyleg volt koltve a kocsira mert kb 6oldalnyi bejegyzés van a szerviz fuzetbe.
a kormanyon kívül és váltó gombon kívül a kocsi patika belül.
nagyon jól megy a motorja,csendes kiló 60nal a kormányt el lehet engedni megy egyenesen. fejegyseggel 540ert tudtam elhozni, ugye a hátsó hidat és a gép tetőt plusz sarvedot rendbe kell vagni ez kb 100,ill az én tempommal kb 2ev a kuplung .
nagyon kényelmes a kocsi,a 400km alatt egyből bele szerettem. bizom benne hogy a motorja tartja magát,es tényleg doxa marad és nem fog rá menni a gatyam.
ami furcsa hogy kb 80foknal a viz nem megy fentebb,de ismerősnek is van pug neki se.
igaz más 206swt nem tudtam meg nézni,es igazából kb 5 kocsi fert volna a keretbe. bizom benne hogy ez a sok szerviz papir valoban valos és sokaig jó kocsi lesz,ami megbízható.
egyébként az aljan is makulátlan,egy rozsda nincs rajta. érdemes lenne alvaz vedoztetni egyébként majd ? a futómű 1 honapot szerintem ki bír, max de utána mindenképp meg lesz csinálva. szóval összességében nagykn bejön a kocsi, én jó vételnek erzem ,remelem igy is marad,mert akkor lesz egy normalisabb kocsink hosszú tavra.
és remélem a kis suzukim mi hamarabb gazdát fog talalni.
kicsit rossz ómen de a 2 hónap alatt viszont 5 ember nézte meg,de senki nem vette meg,es nem a km miatt . azt mondta a tulaj hogy volt aki bele se ült a kocsiba,gondolom a külsérelmi nyomok miatt.[ Szerkesztve ]
-
-
őstag
válasz rwin5 #143039 üzenetére
Hát az iq valóban nem túl gyakori. Mondjuk érthető mert 3,5 milláról indult új korában, annyiért azért már családi autót is meg lehetett csípni.
A kerettel nehéz, ami jó szerintem a kia picanto jelenlegi generáció (de az 1,6 milla körül indul), és az i10, abból szerintem az előző generáció is jó az már 1 milla felett indul 1,1 motorral (ez 1,2es de több is).
[ Szerkesztve ]
-
-
batai15
félisten
válasz Luck Dragon #143067 üzenetére
köszönöm szépen, remélem nem fog sok gondot okozni.
-
-
batai15
félisten
válasz Luck Dragon #143069 üzenetére
bizom benne hogy így lesz. nagyon tetszik a kocsi így főleg a suzuki után,parombak is bejön és ezzel már hosszabb tavin is lehet gondolkodni.
-
-
Integrale
veterán
válasz batai15 #143070 üzenetére
Gyor es Papa kozott van egy szerviz, ami a hatso futomuvekkel foglalkozik. 405-tel van tapasztalatom, odamesz mar var az uj, felrakjak, a regi marad ott, fizetsz 40-50 korul, es tavozol.
Persze nem annyi ido, mint ezt elolvasni, de nem kell napokig nelkulozni az autot."Bad reklám is reklám too"
-
Richard!
addikt
Popcorn mellé olvasgatós
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Nestor16
senior tag
válasz BigBlackDog #143049 üzenetére
A Bora, Toledo az remek ötlet. Egész jól néznek ki. Az Almera sem rossz, bár ez nem túl megjelenős autó. A távolság alapvetően nem akkora gond, 100-200 km-t megér, csak rá kell megint beszélnem a szüleim, meg hát az egy családi kiruccanás tulajdonképpen és szervezni kell, nekünk csak így megy. Ha autóvadászon kapok valami jó ajánlatot akkor biztos elmennénk érte.
(#143053) máyköl: Köszi.
(#143055) molnarpeter: Nem szívesen lőnénk ki a Focus-t, elég jó a megjelenése.
Köszi mindenki!
Üdv, Dávid
-
batai15
félisten
válasz SzlobiG #143078 üzenetére
értem ! Amúgy ma is mentem vele pályán , ahoz képest hogy 1.4 170ig szépen szedte a lábát, és nagyon egyben van... 170nél se fostam össze magam, mintha 90-el mentem volna.. nagyon baba vezetni, és nagyon jól húz is...
a váltó áttételezés hasonlít a suzukimhoz, de itt 5.ből is szépen elkezd húzni.
w333: köszönöm neked is![ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz LuckyL #143081 üzenetére
+1 Grat hozzá!
Így van, jobb kimélni a gépet, nem széthajtani. A másik fontos dolog a szabályok betartása. Előbbi és utóbbi is sokba fájhat. Meg ésszerűen csak a büntetéshatárig 135-ig hajtani, hogy a traffi hoppon maradjon.
Lesz rajta vétel utáni karbantartás, vezérlés csere, összes szűrő, fékek meg minden más ellenőrzése?[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz LuckyL #143081 üzenetére
te ültél a kocsiba vagy én ,most csak úgy őszintén ? nem azt mondom hogy hipp hopp el éri a sebességet, meg ilyenek,de rohadtul nem volt benne halál félelmem , említés keppen a suzukimba 130 felett úgy érzed hogy bármikor elszalhatsz .tudom szaros pug,de nekem ez nagy szó hogy van egy normálisabb kocsim amibe még pályán is lehet értelmesen utazni.
másik meg nen szokásom hajtani meg szabályokat be tartani,de a puding próbája az evés.
egy darabig nem lesz pálya ahol meg lehet nézni mit tud a kocsi.ennyi a történet nem kell túl spirazni. -
roberto211
őstag
válasz LuckyL #143081 üzenetére
Én azt nem értem ,hogy mire ez a nagy mellény és miért kell más kocsiját le"sz@rosozni"?
Tudtommal fiatal korodban Te is ültél wagonr-ekben,stb ,stb attól h jobban megy neked a szekér nem kell még kicsit sem elszállni.. De tudod h van a mondás.. Egyszer fennt, egyszer lennt.. Én már megtapasztaltam hidd el ez így van mindenkinél előbb utóbb Valakinek az a "sz@ros" 206 1.4 hdi elég nagy változást és örömet jelent egy alap suzuki után..
És akkor mivan ha 170el ment?Tudtommal van itt olyan is aki 230al szokott megyegetni ja csak ott nem megy a hőbörgés mert 8 millás kocsi mi? Értem..
Amúgy a 206sw mai napig egy stabil autó, s viszonylag komfortos is pláne egy swift után.. Nem hinném h egy 1.4 hdi nek akkora nagy dolog lenne a 170..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
batai15
félisten
válasz #94529552 #143082 üzenetére
most nézem ez a kérdés valószínűleg nekem irányul. mint írtam hátsó hídat javítani kell . olaj csere most volt ,a vezérlést megnézetem,munkatarsam autó szerelő , meg mondja mit kellesz cserélni,de fékek futómű nagyon is rendbe van,szoval kérdem én azt minek ?majd ha cserélni kell vakamit akkor az ki lesz , egyébként meg ha normálisan (hangsúly nem a femig kopott betet hanem a normális vastagságú ) akkor azt minek ? klima stb most volt tisztitva, így ha minden jól megy jobban csak a hátsó híd meg vezérlés lesz talán amit kellesz vezérlés sem biztos hogy kell , talán az is nem rég volt cserélve,de meg fogom nézni a szerzviz lapot, mert vegig volt dokumentalva. motort is meg nézetem meg ilyenek remélem hogy ahhoz sem kell nyúlni egy darabig,de ha igen akkor kezdem gyűjtögetni rá a gubat. szóval a hátsó hid az mindenképp javitva lesz .
800kmet bele vertem pályán 2 nap alatt a kocsiba,110-130as atlag tempóval szóval bizom benne hogy ha valami gond lett volna ami súlyos esetleg és at siklottunk rajta kijött volna. -
Lacy6
senior tag
válasz batai15 #143079 üzenetére
Ez így igaz.
Meglepően jól megy a 206-os.
Bátyám járkált vele németbe mostanáig.
Állítólag sok helyen németbe 170-el ment és nem volt különösebb probléma.
Most vett egy laguna 3-at, 1 órája néztem meg. Iszonyatosan jó autó, nagyon tetszik.
Jobban kellene mint egy honda accord pl.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
őstag
válasz roberto211 #143086 üzenetére
volt wagonrem persze
de nem is írtam soha hogy oylen 170-el mint más autó 90 el
próbálod a személyemet támadni, mert nem tetsizk hogy igazam van, inkább ne tedd
persze lehet keményem fogalmaztam, de hirtelen ez csúszott ki[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz LuckyL #143089 üzenetére
ez a 206-os peugeot fényezés, hogy 170-nél miylen stabil stb, ugyanaz a kategória mint mikor a kretének 100-as benzint tankolnak 20% al drágábban meg spuri meg metabond meg ki tudja miylen szrt öntenek a kocsiba aztán meg megmagyarázzák egymásnak hogy milyen jó meg miylen keveset fogyaszt
és nem csak magukat verik át, hanem a többi hülyét is rábeszélik
nagyon idegesítőcryptot minden termékemért elfogadom
-
batai15
félisten
válasz LuckyL #143090 üzenetére
ember te kinek gondolod magad ? most csak úgy őszintén,irtam én olyan hogy lenyomtam 20bmwt , és meg ilyenek ? mi olyan hihetetlen hogy nagy sebességnél egyenes uton el elengeded a kormányt egy pillanatra(leszogezem mielőtt elkezdesz tovább okoskodni hogy senki nem volt a közelben tehát max magamat veszelyeztettem) és a kocsi nem huzott semerre? az max azt jelenti hogy a kocsi futóműve úgy működik ahogy kell és ennyi nem kell mellé dumalni.
igen,kurvara valszeg alap dolog sok kocsinal, ezzel a pugot max annyival fenyeztem hogy valoban jó kocsi műszakilag. rettentő okos vagy,meg arcoskodj,de egyrészt rohadtul semmi kozod hozzá hogy mit vettem,ketto meg az hogy nekem most egy suzuki után ilyen fosra telett,tudod mit ? rohadt buszke vagyok rá,mert hitel mentes ez a kocsi is , meg lett ezért is dolgozva ne aggódj.
és amúgy is milyen jogon kerdojelezed meg ? tudod a fos suzukim is 120korul kezdi razni a kormányt,de én még addig tartja is az egyenesen magát. eddig nem volt olyan suzuki regiek közül ami ne lett volna ilyen. részemről befejeztem,es valahogy ingerem sincs veled diskuralni .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz batai15 #143091 üzenetére
másik meg igen,rohadtul más a sebesség erzet ebben a kocsiban és a suzukimban. sokkal masszivabbnak hat,mint a suzuki. a suzukim , azert nagyobb sebességnél nem ezt a benyomást kelti. azt hogy ezt a pug hogy teszi ,rohadtul nem erdekel. jó vezetni,kenyelmes és ennyi. semmi fényezés nincs itt,a viszonyítási alap a suzuki.
-
roberto211
őstag
válasz LuckyL #143089 üzenetére
"Inkább ne tedd" Miért , körbe szeretnél rajzolni vagy mi?
Nem a személyedet hanem a megnyilvánulásodat h fogod és éppen aminek más örül egy fapad suzuki után jelen esetben egy fiatalabb 206 sw 1.4 hdi ami valóban viszi a ebességet, nem ferrari módon de viszi te idejössz és le "szaros kis 206"... Ez a hányinger tudod... De mondjuk abban igazad van h ez a kultúra a személyedhez tartozik ebben egyetértek..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
batai15
félisten
azért hogy mondjak még egy jót, a suzukim is 4 tanú van rá (mivel utasok voltak) jöttünk haza esztergombol(suzuki gyár látogatás) 150et mentem vele. igaz utána szinte sehova,de 67 paci, 100Nm,50kw. őt is megnéztem anno mit bír, ennyit tudott,gondolom ez se hihető.
ja és ekkor jött ki autó pályán 5.8 liter fogyasztás . ha magam ülök benne akkor tudja ezt normal uton is.
szóval szvsz azt hogy tudja ezt a sebességet semmi nagy dolog nincs benne,abban van nagy dolog hogy milyen hamar tudja.[ Szerkesztve ]
-
Y72
aktív tag
Milyen típusú autók lehetnek a képeken szereplők?
Van olyan amiben túl lehet élni egy ilyen ütközést?
http://hvg.hu/cegauto.kozlekedes/20161210_halalos_autobaleset_8_as_ut#rss[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
seat albea, e46 3as bmw. ütközést bármibe túl lehet élni,szerencsevel, és forditva is. frontális utkozesnel viszont nem nagyon van autó ami meg védi az embert. egyszer youtube lattam hogy mk1 focust 180al falnak vezettek,kb hátsó kerekekig nyomodott össze mint valami harmonika.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
egy BMW 3er E46 és Seat Toledo. egy luxus suv vagy középkategóriás autó elég lett volna, ha nem volt szakszerűtlenül javított sérülése. a bmw nagyon összenyomódott, szerintem az már volt gányolva.
btw kérdés, hogy a seatos be volt-e kötve, mert az ő autójára nézve túlélhetőnek tűnik az eset. de az is valószínűsíthető, hogy rosszul lett és azért ment át a szalagkorláton, aztán már az ütközés pillanatában halott volt.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Android játékok topikja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Brawl Stars
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...