-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
middleaged
tag
válasz Luck Dragon #142297 üzenetére
Csak még mindig egy betegágy.
-
tresh
addikt
Mert olyan sok normális 320i rohangál az utakon
Nagyon régen e36 ból akartam kombit 318 ból volt kb 3 db eladó 320-ból meg egy de mind egy rom volt. 318d ből minden sarkon kettő volt. Jóval egyszerűbb dízelt venni belőle, persze rögtön kell még rálocsolni valamennyit. De itt is igaz ,ha nem a piac aljáról veszed nincs baj. De ő is egy tipikus olyan vásárló lehetett ahogy leírta, pin@mágnest akart helyette szopóroller lett.
-
barnam_
nagyúr
Azért nem semmi ez az ítélet... a leírás alapján kb. széthajtotta a kocsit, és mindezt még megtámogatta egy inkompetens szerelővel... csodálkozik, hogy szar?
Az elmúlt 10 év saját és haveri tapasztalatai alapján azt kell mondanom hogy tök mindegy hogy fiatal vagy idős prémiumautód van, az évi 5-800.000 forint simán rámegy. Ha jó akkor az állapot fenntartására ha meg szar akkor azért.
Ez baromság.
-
Declare
őstag
Abban azert kiegyezhetünk, hogy ebben az autoban jo esellyel nem 266k km van ugye? kb duplaja vagy triplaja. Na most akkor a kerdes, hogy egy fel millio km t futott 320i vajon milyen allapotban van es mit kell rakölteni es mit sem. Nem sok teszt alany lesz, amin ez megvizsgalhato
-
nesa
veterán
válasz middleaged #142288 üzenetére
mondjuk kicsit nagyobb (csak negyven pár centivel) de nem áll minden parkolóba, lehet a fenntartása is több de lehet tetszene neked is egy volvo 850R
-
spiky03
veterán
Mit ajánlotok karcolások eltüntetésére a kasznin?
Mert van pár karc az egyik kerékdobon, meg az ajtó széle van leütve és a visszapillantó tükör egy kis része.
Ezek polírozással eltüntethetők? Vagy csak kasznis tud rajta a segíteni?
Köszönöm
SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
BigBlackDog
veterán
-
B-L-A-C-K
titán
válasz BigBlackDog #142309 üzenetére
Hívjuk fel innen sorba ilyen szöveggel, hé tesó/főnök, egykettőbe mehet?
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #142309 üzenetére
Ez teljesen korrekt.
Ha ilyet keresnék, biztos ezt nézném meg először.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz BigBlackDog #142309 üzenetére
Ezt a kibaszott nyálas ömlengést alatta
Az autó valóban kivételesnek tűnik. Tippre valami teljesen irreális árat szeretne kérni persze egy s2000-ért lehet lesz aki kipengeti.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz BigBlackDog #142309 üzenetére
Ezt a hirdetést már tavasszal láttam, úgy látszik, hogy fél év alatt sem talált rá vevőt.
"Less but better" - Dieter Rams
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
Két dologban kérném hozzáértőbbek véleményét:
Egy:
A páromnak a munkahelyén két autó közül kellene választania, egy 2016 -os Octavia kombi (1,6 dízel), és egy 2 éves Ford S-Max (ez nem tudom milyen motorral van szerelve, de tételezzük fel, hogy ez is 1.6 dízel, ez a legvalószínűbb. Családi célokat is kiszolgáló céges autó, tehát sportélmény igény nincs, fogyasztás olyan amilyen, jól pakolható, jól vezethető, biztonságos jármű a cél. Én első blikkre a Fordot mondanám (nagyobb vas, nyugodtabb vagyok, ha azzal lófrál), de kíváncsi vagyok, mit mondanak a tapasztaltabbak (bocs, hogy ilyen "hatalmas" problémával hozakodok elő, de hát ilyen is van, na... )
Kettő:
Lehet, hogy mégis győz a józanság és az itteni tanácsok, és saját autó kapcsán maradok Toyota vonalon. Ez jelenleg három esélyes: 2015 -16 -os Auris, 1.8 HSD (Hybrid), 1.6 Benzin vagy 1.2 Turbo benzin motorokkal.
A szívem a hibridhez húzna, de a tesztek szerint pl az 1.2 turbo jobban megy, és alig fogyaszt többet (papíron cirka 1 l van köztük) Utóbbi annyit jelent, hogy az 1.2 Turbo árelőnyét ~ 10 év után hozná be a hybrid - addig meg tuti nem tartom meg. Vélemények? -
rbalint88
addikt
válasz Acheron #142325 üzenetére
octavia vagy s-max közül amelyik neki jobban tetszik. ha nincs 2-nél több gyerek, tökmindegy, mindkettő hodály. mondjuk ha az s-max valami erősebb, mint az 1.6tdci, akkor arra szavaznék.
toyotás kérdésedben én aurist biztos, hogy nem vennék. viszont ha bejön a hibrid vonal, akkor megnézném a helyedben a kia niro-t, élőben is pofás. sajnos beülni nem tudtam, akkor hozták az országba, még fóliás volt a pappasnál. 7év vagy 150k km garancia, meg eleve nem egy ördöglakat... és nem buta bégetős cv van benne. dizájnra is szerintem mérföldekkel jobb, mint az auris, aminek főleg a beltere és a feneke problémás számomra, még így a facelift után is.
-
Acheron
őstag
válasz B-L-A-C-K #142326 üzenetére
Régi Skodás élményeim után nekem is kellemes csalódás volt ez az új verzió, igaz, a belső anyaghasználat nem túl erős (de lehet, csak én vagyok elkényeztetve) A Fordot sajnos én sem ismerem. Az valószínű, hogy nem annyira fürge, no de ki a franc akar gyorsulni egy családi egyterűvel? Holnapra megtudakoltatom, milyen motor van benne - ha mégis a nagyobb (2.0) akkor a kérdés nem kérdés.
(#142327) rbalint88: Köszi a javaslatot.
A Toyota csak opció, kíváncsi vagyok, mit tudnak ajánlani. Sima munkába járó autónak kell, azért hajlok a "józanabb" felem felé, és a néhány havonta rámtörő farokméregetés első hely helyett a hosszabb távú tartós, gazdaságos üzemre helyezném a hangsúlyt. Ha nem így lenne, biztos, hogy nem Toyotákat nézegetnék (talán az egy GT86 -ot kivéve )(#142329) B-L-A-C-K: nem is annyira küllemre, mint a tapintásra mondtam,bár igazán csak a kormány anyaga volt nagyon fura a bőr után, de pl az tetszett, hogy a műszerfal nem "kopogós", hanem valamilyen puha (igaz, műanyag) bevonatot kapott. A fogyasztás ugyanúgy áll a másikra is.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Acheron #142328 üzenetére
Szerintem a belsővel sincs semmi gond, cégesen mi állíthattuk össze milyen legyen, szerintem abszolút nem rossz. Illetve az 1.6 CRTDI is meglepően jól megy, és elég halk is, annyi hogy a gyári fogyasztás több azért mint a valós, de ha céges lesz, és fizetik, meg nem számít úgysem.
-
BigBlackDog
veterán
Egy ilyen XC70-nek, illetve egy ilyen S60-nak mennyire lehet vészes a fenntartása?
Nem a Civic helyett, hanem családba valami kényelmes utazóautónak lenne (2 vagy 4 személy részére).
-
őstag
válasz BigBlackDog #142331 üzenetére
Azért az S60-ról sokat elmond, hogy új automata váltóval van szerelve, de a tulaj következő kocsinak egy kézi váltósat keres. Azt azért tudjuk, hogy a jót könnyű megszokni, automata után csak akkor keresnék kézi váltósat, ha hatalmasat szoptam volna és nem bíznék már meg a technikában..
"Less but better" - Dieter Rams
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #142333 üzenetére
6-gangos geartronic megbízhatóbb de ez az 5 gangos ami ezekben van az elég problémás. Gondolom egy kb 500k-s váltófelújítás költségét nem vennéd a nyakadba...
Amúgy motorikusan jók ezek a gépek de inkább manuálisat keress belőle.
#nincsbennetarcsi
-
Acheron
őstag
válasz BigBlackDog #142331 üzenetére
Én használtam S60 -at cirka hét éven át - vészesnek nem nevezném a fenntartását, de azért karbantartásra 100 - 200 között minimum illik rászánni évente (néha megesik, hogy több is becsúszik). Nekem legalábbis kb ennyibe fájt a dízel motoros verziót fenntartani, igaz, nem is hagyott cserben sosem. Az eredeti alkatrészek borsos árúak tudnak lenni (főleg szervizből) de elég jó az utángyártott alkatrész ellátás, és ebben is vannak jobb minőségűek, megfizethető áron. Utazóautónak viszont tökéletes (ha karban van tartva) - de ebből a korosztályból kézi váltósat kell nézni.
(#142332) xeon.Szabi: Nem feltétlenül csak ez lehet az oka (bár simán belefér ez is), ha valaki szeret sportosabban vezetni, annak nem biztos, hogy egy átlag (értsd, nem kiemelkedően gyors) automata a legjobb választás. Én automatáztam jó darabig, megvolt a kézi kapcsolás lehetősége is kormányról, de sosem tudta hozni a manuális váltás élményét, amikor pont akkor és úgy történik a kapcsolás, ahogy szeretnéd.
Ettől függetlenül nagy áldás az automata, főleg városi dugóban, amikor nem kell állandóan kuplungolni, kapcsolgatni. -
Cece04
tag
Sziasztok,
adott egy 2011-es octavia,amiben nincsen riasztó.
Azon gondolkozom, hogy nem is lesz,mondván, ha akarják riasztóval is elviszik,
inkább lopáscascot kötnék.Genertelnél találtam csak, erről van valamilyen infója valakinek?
A valósággal az a gáz, hogy nincsen hozzá háttérzene...
-
BigBlackDog
veterán
válasz Acheron #142335 üzenetére
Igazából egy 2.4-es benzines S60/S80/V70 kéne 2003-2006 környéki évjáratból, manuális váltóval. Csak ez ugye nem ilyen egyszerű a használt piacon.
Még gondolkozok, hogy milyen alternatíva van még, ami kényelemben, komfortban, belső méretben hozza kb. a Volvo szintjét, de fent is lehetne tartani? VW-ből mindegyik ilyen korú példány már agyon van használva szinte, Fordoknál benzines motorválasztékkal van gondom, szóval egyelőre gondolkozok...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #142337 üzenetére
Nálunk a cégnél megfordult sokféle ebből a méretből ebből a korosztályból (Octavia, Superb, Passat B5.5/B6, Mondeo, 93/95, Accord) de az S60 kényelméhez egyik sem ér fel. Motorikusan is a jobbak között van.
#nincsbennetarcsi
-
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #142325 üzenetére
A turbó papíron 1 literrel eszik többet a valóságban meg az inkább +2-3 liter ha városban használod. De nézd meg a spirt-en mi a valós fogyi ([link][/L)]. Munkába járni meg rövidtávokra a legrosszabb választás turbós autót venni.
A kérdés inkább az mennyi ideig tartanád meg. Ha csak pár évre akkor ne fizesd ki a HSD felárát.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Tothgera30
Ármester
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Acheron
őstag
Köszönöm a válaszod!
Így tippelem én is, a HSD -vel kb 5, a turbóssal 7 liter körül tudnék elmászkálni (a gyári adatokra minimum két litert mindig rászámolok - tapasztalat). Ez azt jelentené, hogy éves szinten kb egy százast fognék a hibriden üzemanyagban, de vételárban cirka 1 misi lenne a különbség - sosem autóznám ki. Városban egyébként elég keveset járok, bár az olyankor gyakran dugó, még ha rövid táv (2 - 5 km) is. Inkább az országút - pálya jellemző, 2:1 arányban. -
Acheron
őstag
Meglátjuk, első körben megnézem az ajánlatokat. Kicsit kevésnek találom a 114 lóerőt, de a súly is csak 1200 kg körül van - még jó is lehet. Az az igazság, hogy a realitás és a vágyak nemigen akarnak találkozni, jó lenne valami olyan verda cirka 4 - 5 misi között, ami alapból takarékos, de ha lemegy a redőny és megkergetem, akkor haladni is bír - no ilyet nemigen találtam eddig. A turbósok karakterisztikája mindenesetre bejön.