-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
Ezek közül octavia vagy g astra. A astra-ról tudok érdemben nyilatkozni bár az enyém 1.4. Az 1.6 nem rossz motor csak van amelyik szereti az olajat konstrukciós hiba okán. Pakolhatósággal nem lesz gond az 5 ajtóssal, én 5 ember 1 heti cuccát pakoltam bele mikor visszajártunk egyetemre. Fenntartása nem lesz drága, minőségi alkatrészek árai sem borsosak. Beltere masszív, nem pusztul csak a váltó és kézifékszoknya ami gyárilag műbőr + a dudagombok szoktak beszakadni 180-200 környékén de ez sem triviális. 800-ért már lehet kifogni szépet és jót vagy ez alatt picivel olyan 700K környékén. Az ilyen 1,4 - 1,6M-s árú darabok kelthetnek az emberben kételyt, hogy akkor mit adnak 800-ért de nem kell félni. Azok túlárazott, silány lengyel szarok, szebben nem lehet kifejezni. Fék és futómű alkatrészek bírják a strapát, ez ugye a bp-i használatnál előny. Hátsó kerékjárati ívek alja tud rohadni és a tankbetöltő melletti lemez.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
-
trassher
addikt
Az 1.6 szerintem csendesebb mint az 1.4, ugye csak arról tudok nyilatkozni bár jobban belegondolva nem. Ugyanaz a váltó van alattuk így nincs hosszabb áttétel. 1.6-os b5.5 passat-hoz képest az 1.4 egy, talán másfél fokkal hangosabb. Az 1.4 ugye nem igazán erre való, nem is forgalmazták németországban csak 1.6-tól felfelé. Ha nem kell azonnal az autó akkor én inkább keresgélnék míg nem találok egy szebb 1.8-ast csak az a gond, hogy nagyrészt 3 ajtós kasztniba és bertone coupe-ba szerelték.
Rozsdára érdemes figyelni azokon a pontokon ahol írtam. Párásodást okozhat a külső-belső keringtetést állító zsalu kikopása. Ha nyitott állásban marad akkor belső keringtetés van és megjelenik a pára. Gyújtásnál lehet hallani egy halk daráló hangot a kesztyűtartónál ha ki van kopva. Zárhídra adattábla van szegecselve, ha az nincs akkor törték az elejét. Anyósülésnél a gumiszőnyeg alatt egy kis műanyag fedél, gyárilag van benne szivacs. Ez takarja az alvázszámot. Ide érdemes benyúlni, hogy nem e nedves. Ha ezt tudom megúsztam volna egy nkh-s alvázszámot mert otthagyom az autót. A tetőantenna talp tömítése tud elöregedni, ez könnyen észrevehető, 2000 forint egy új, gyorsan lehet cserélni megelőzve a beázást. Benzines motoroknál ugye van egr szelep amit illik tisztítani csak sokan elfelejtik. Ha koszos, kezd leragadni akkor 2-es és 3-as fokozatban adott gázpedál állást tartva rángat, motorfék pedig szakaszos. Így hirtelen ezek jutottak az eszembe.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Gergőke88
addikt
válasz BigBlackDog #142508 üzenetére
Van egy 118le és egy 125le variánsa is.
Nekem az erősebb volt a Coupe Astraban. -
BigBlackDog
veterán
válasz Gergőke88 #142509 üzenetére
Zafirában is az erősebb, 125 lovas változat van, 5 sebességes váltóval. De pályán 130-nál 3700-at forog a motor. Eszméletlenül ordít...
Közben látom, hogy a G Astránál hosszabb a váltó, 130-nál elvileg 3450-et forog.
[ Szerkesztve ]
-
Peti78
őstag
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
veterán
A jelenlegi autóm (Mazda6 dízel 2004, 6,5l/100km + 14Ft/km szervizköltség = kb 40Ft/km, évi 25-26Ekm) mellé érdemes lenne-e venni csak munkába járáshoz (havi 1000km, tehát az éves futás kb fele) mondjuk egy Peugeot 106/Citroen Saxot?
Amit számoltam: eszik kb 4 litert, és a költsége jóval alacsonyabb, bár jó lenne tudni pontosan mennyi, de ha tippelnem kéne 8Ft/km-t mondanék. Ez azt jelentené, hogy a mostani kb 38Eft/hó munkába járáshoz képest 22-ből megúsznám, ami havi 16 ezer forint spórolás.
Kérdés, mikorra hozza be az árát, és megéri-e a vezetési élmény teljes hiánya.
Nézegettem, ha jól tudom az 1.5D a jó, mert van 1.4 is. 1.5-ből van 40 és 42kW-os is, nem tudom melyik jobb, ha jól tudom az egyik Bosch a másik Lucas adagolós.
Ugyanez a motor van bakancs Micrában is, abban talán jobban bíznék, de nagyon-nagyon megkérik az árukat.
Úgy nézem ezekért az autókért a kínálat teteje 4-500 ezer forint, na annyit nem adnék értük. Persze ezek elég jól néznek ki korukhoz képest, de én negyedmillió környékét tartanám reálisnak egy ilyen konzervdobozért.
Számoljunk, így is közel 2 év alatt hozná be az árát az aszkéta élménymentes munkába járásom.
Érdemes-e csak klímás szervóst keresni drágábban? Van-e más épeszű autó, akár gázosan ennyiért ilyen fogyasztással? Tényleg annyira olcsó-e a szervizelés? Konkrétummal tudna valaki szolgálni?
Vagy hagyjam a francba, inkább ne költsek a Mazdára, csak a minimumot, elég öreg az így is, úgysem lehet annyiért eladni soha, hogy megérje, és spóroljak újabbra?
Ja a másik előny hogy 2 autónk lenne, tehát lenne tartalék és a feleségem és a fiam is jogsit akar csinálni hamarosan. Ja és most nagyon közel dolgozom, de ha váltanék, mondjuk Pestre járnék be, máris duplázódna a kilométer így a spórolás is.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Declare
őstag
válasz rasotamas #142512 üzenetére
Hat szerintem nem igen eri meg ez. Szamolj azert a fogyasztas mellett olyanokkal is, hogy köelezö, ado stb. Illetve akkor 2 autot kell gumizni, olajcserezni stbstb. Illetve a varatlan dolgok, amik akarmikor, akarmilyen autonal elö jöhetnek + egy olyan autoval jarod az utakat, amiben se biztonsag, se komfort.
-
őstag
-
veterán
válasz xEon1337 #142515 üzenetére
Van egy Suzuki Sepia ZZ robogónk, csak épp javításra szorul. Elrozsdált a kipufogó, kaptam ingyen egy másikat, de ez 70-es blokkhoz van méretezve, 40ig nem megy, utána 60ig kitépi a motort a kezemből és közben beköpi mindig a karburátort. Szóval kéne egy kipufogó, meg egy első kerék is mert elütöttem vele egy Swiftet
Szóval azért nem jó a robogó, mert ketten megyünk, és az már brutál lemondás lenne biztonság és kényelem szempontjából. Mármint 1 fővel. 2-vel el sem indulnék, ez is megeszik 3.5-4 litert.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
alázógyík
őstag
Ez milyen randa lett?!?!?
-
sheep
addikt
-
#16514048
törölt tag
válasz Tom1939 #142520 üzenetére
"nem akarom azt társítsák hozzám ami egy audival jár"
Ezt soha nem értettem. Miért érdekel, hogy mások mit gondolnak? Nem nekik veszel autót, hanem magadnak.
Én biztos nem mondanék le egy olyan autóról, ami tetszik, csak azért, mert néhány hülyének elôítélete van a tulajjal szemben az autója miatt. Egyébként meg minden márkánál vannak ilyenek.
-
juve600
nagyúr
üdv
3millióig
-kombi vagy egyterű,benzines,új vagy max1-2 évesmit ajánlotok ?
dacia logan mcv -t néztem eddig
-
Declare
őstag
válasz alázógyík #142519 üzenetére
Valami döbbenet szerintem is.... igazabol az lehet mögötte, hogy csinaltak mostansag egy csomo bitang jo autot es most kellett mar valami izelstelen is vagy csak hiven az A2 remekmühöz passzintottak a Q2 is
(#142524) kdavid94 +1 vegre valaki... olyan dolgokat vasarolok es ugy elek, ahogy nekem jol esik. Baromira nem erdekel, hogy mas mit gondol, csinal, akarmi.....vagy akkor ha holnap latok egy suttyo parasztot, aki tejet vesz, akkor innentöl kezdve ne igyak tejet, mert az ciki?
(#142525) juve600 en biztosan a par eves hasznalt vonalon indulnek el. Minen uj autonal nagy a kezdeti ertekvesztes. Ha nem szamit, nem faj, akkor ujat kell venni, mert nyilvan az a legjobb, de ha az ember, olcso, racionalis autot keres, szerintem penzkidobas az uj auto.
-
őstag
válasz #16514048 #142524 üzenetére
Az emberek gondolatai irányítja gyakran tetteik. Szóval lehet olyan hátrányod amiről nem is tudsz (és más egy magánautó mint egy céges reprezentációs, összetett a kérdés).
De nem ez az egyetlen ok (de abból egy fontos). Mint majdnem mindenkinek, nekem is megvan hogy melyik prémium lenne ha ennyi pénz kifizetése mellett döntök. Nálam ez a volvo (de ott éppen most nem tetszik egy két dolog).
De ezektől mindentől függetlenül nekem tetszik a q2, és elismerem az audi belső tereket.
-
Declare
őstag
válasz juve600 #142527 üzenetére
Hat azert ez nehez, nem sok tampontot adtal
Ugye mostanaban a kisebb turbos motorok mennek (1,0, 1.2, 1.4) Ezeknel hasznaltan ovatosan kell szemezgetni, met azert a fenntartasi költsegek köze bekerült egy ket plussz költseg a sima szivohoz kepest, illetve ha hanyagul van kezelve/karbantartva, arra erzekenyebb, mint a szivo. Ha nagyon necces a büdzse, akkor lehet erdemes biztos ami tuti alapon egyszerü szivo moornal maradni.
Ha mindenkepp 1 vagy 2 eves auto kell, nem sok a valasztasi lehetöseg a kombik között.
Ha a logan tetszik, azt nezdd meg hasznaltan par evesen, bar azert irtak ra asszem rozsdasodassal kapcsolatban gondokat, meg minösegben stb.
Esetleg lehet egy opcio a J opel astra. Az picit idösebben 3-4 ev körül beleferhet a 3 millioba, akar 1.4 es vagy 1.6 os szivo motorral is. Azokra sok panasz nincs, de akar az 1,4 turbo is bevallalhato. Annak utanna kell olvasni, nincs sok infom arrol a motortipusrol, de nagyon rossz nem lehet, mert nem igen jöttek szembe negativ velemenyek rola. En szerintem a J astra iranyaba indulnek el, nekem az a dacia nagyon nem szimpatikus semmilyen szempontbol. A J astra azert egy komolyabb auto.
-
trassher
addikt
válasz BigBlackDog #142510 üzenetére
A 125 lóerős motor ahogy linkeled g-ben más váltóval volt szerelve + egy zafirában azért szerintem a szélzaj is máshogy érzékelhető. Már egy motorháztető szigetelés is sokat segít. Próbáltam már classic g-t amiben ugye gyárilag nincs. Na az tényleg hangos volt.
Redmi Note 7
-
Land
veterán
Tudtok ajánlani Pesten korrektnek számító autókereskedést, mely akár garanciát is vállal a fő alkatrészekre akár 1 évig? Utóbbi nem feltétel, de ha már kereskedés, jó lenne olyan melyben ahol hibátlan közeli autókat árulnak.
Azt értem ez alatt, hogy ők vétel előtt bevizsgálják, a feltért hibák javítási költségét lealkudják az eladónál és utána kijavítják és így rakják fel hirdetni az autót. Vagy ez utópia, ilyen kereskedés nincs is?Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Declare
őstag
Àlomorszagban, mesemegyében azon belül pedig Tünderkert városban megtalalod amit keresel
Elvileg asszem törvenyi kötelessege is a kereskedönek 1 ev jotallast vallalni, szoval ez eddig stimmel. Sajnos a masik oldalrol az autokereskedes a maganszemellyel ellentetben profi, aki maximalis profitra törekszik. Ergo profi modon tud ugy atvagni es elrejteni a hibakat, hogy eszre sem veszed es profi modon fogja tudni megindokolni, hogy ha 3 honap mulva, ha szetesik az auto, akkor az miert is a te hibad
Vannak persze korrekt kereskedesek, de ritkak. En szemely szerint sokkal jobban tartanek egy kereskedes hasznaltautojatol, mint egy maganszemely hirdetesetöl.
-
Declare
őstag
válasz MunezXBK #142534 üzenetére
1. nekem egyszer sem irtad le, szoval nem kell ez a fölenyeskedö hangnem, hanem le lehet irni nromalisan.
2. "Ráadásul igazságügyi szakértő véleménye a mérvadó, nem csak úgy köteles vállalni."
Eszerint nem:
"Az egy éves szavatosság fogyasztói szerződés esetén azt jelenti, hogy az első 6 hónapban felbukkanó hiba esetében a kereskedő tartozik automatikusan helytállással, ezen kötelezettsége alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a fogyasztó vásárlás után keletkezett."
-
veterán
Szokták dicsérni a becsületesneppert. Igaz nem Pest, de Gödöllő azért nem a világ vége. 2 kollégám is vett már tőle autót, egyikkel sem volt baj.
Egyszer tetszett nála egy autó, de nem volt kint az ára, felhívtam, "oda van írva". Nem nincs, ja jó akkor majd megnézi.
Beszámítás, mondom Mazda6, csak az érdekelte van-e rajta rozsda. Mivel az egyik kerékíven van egy pörsenés, (már azóta megnézettem lakatossal, azt mondta ehhez minimum 3 évig nem szabad hozzányúlni) már rögtön nem érdekelte. Kérdeztem tud-e ajánlani valakit a környéken (közel lakom Gödöllőhöz) aki meg tudja szépen csinálni, annyit mondott: "a lakatos"
Szóval sz*rt nem vesz meg és nem ad tovább, ha ismeretlen az autó előélete oda van írva. Más kérdés, hogy elkaptam egy rosszabb pillanatában. Az is érthető hogyha van egy jó és olcsó szakember nem adja ki, mert ha felkapják nem lesz már jó és olcsó.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Sok kereskedő kínál a használt autókhoz pl. MAPFRE garanciát, abból létezik fullos is.
Anno vettem a feleségemnek egy patikának tűnő ~4-5 éves Cliot, kaptam hozzá a fenti garit 70 ezer Ft értékben (Schiller Dráva) - jól jött, mert széthullott a váltó 500 km után. Szó nélkül és ingyen cserélte a MAPFRE egy bontott, de hibátlan váltóra, állta a javítási költséget is. -
Atomgeszi
veterán
Chevrolet Lacetti SW 1.6 - 1.8 16V 2004 körüliek mennyire ajánlottak?
-
McSzaby
őstag
Hi,
tudtok olyan oldalt mondani, ahonnan leránthatnék pár infót egy németországi autóról? Van egy verda, amit onnan hoztak be, de szeretnék utánajárni.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
|AP|
veterán
rövid autókereskedős sztori:
Főnököm akart céges autót venni, használtan készpénzért (bizonyos okok miatt nem akart hitelt, lízinget).
A keret 2-2,5millió volt, Autókhoz nem nagyon ért, naiv is, elhiszi amit a kereskedésben hall.Megnézett egy 2011-es V-ös Polot, kívül-belül szép, jól is megy a próbakörön. Minden további vizsgálódás nélkül letett foglalót. Miután lefoglalózta, mondtam neki, hogy csak utána kellene nézni alvázszám alapján ITT, hogy minden oké-e. Lekértem az adatokat, kiderült, hogy 2014-ben egy 960ezres, 2015-ben egy 1,5 milliós javítás volt az autón... amit most 2,3millióért árulnak. Kereskedő persze semmit sem tudott a dologról.
Mivel a főnök nem akarta egyelőre jogi útra terelni a foglaló visszaszerzését, ezért kinézett egy másik autót ugyanott. 2014-es Ford Fiesta. Most már tapasztaltabban, előre lekértem neki az adatokat. Erről meg az derült ki, hogy szeptemberben volt rajta egy 1,5milliós javítás. Gondolom azután adták be kereskedésbe. Már ott gyanús volt, hogy csak második kérésre adott alvázszámot.
Szóval kicsit megcsappant a bizodalmam a kereskedésekben
u.i.: ja, és ugyanott most nagyon rá akarják beszélni egy 2009-es H Astrára, "osztrák nyugdíjas házaspáré volt". Most már ennek is utánanéztem, és most kivételesen lehet hogy igazat is mondanak. 20.000km van az autóban, és 2014-ben volt egy 1000eurós, 2015. decemberben meg egy 1800eurós javítás rajta, Ausztriában. Ez még viszonylag hihető is
(#142545) McSzaby: alvázszám alapján utána tudsz nézni a fentebb linkelt oldalon (3000ft/lekérés)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Windows 10
- Házimozi belépő szinten
- Horgász topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Házimozi haladó szinten
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Gaming notebook topik
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...