-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
McSzaby
őstag
válasz BigBlackDog #143350 üzenetére
De az német Japánt szeretnék most, az még nem vót Németek közül egyébként ebben az árkategóriában csak az octaviak jönnek be, de most valami kisebbre pályázok első körben. Vezettem nem rég egy Subarut, az nagyon meggyőzött róla, hogy nekem az útfekvésre kell helyeznem a hangsúlyt, szal elkezdtem keresgélni és a IX Lancer jött szóba alternatívaként, de már a 4. értelmesről csúsztam le mostanában, mert nem tudtam felérni érte időben Pestre :S Az értelmes futóművet nehéz leírni, de valami olyasmire gondoltam, hogy tartós legyen és a lehető legjobban tapadjon az útra.
(#143349) diegho
Ezeket már én is néztem. Az Avensis nem tetszik, Accordból ennyiért nem láttam igazán jót, a Corolla meg fent van még a listámon.#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
BigBlackDog
veterán
válasz McSzaby #143351 üzenetére
Jogos, végül is csak a japán szót ignoráltam az írásodból. Mondjuk akkor futómű szempontjából sem feltétlen a legjobb választás lenne az Astra szerintem.
Subaruból szerintem kapnál megfelelőt, csak ott a fenntartás miatt aggódnék. Esetleg egy jó kis Corolla TS-t vadásznék.
[ Szerkesztve ]
-
McSzaby
őstag
válasz BigBlackDog #143352 üzenetére
Áhh, Subaruból esélyem sincs ennyiért sajnos. A Corolla TS már a listámon van, de az ritkább, mint a gyári Civic
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
Richard!
addikt
-
McSzaby
őstag
válasz molnarpeter #143355 üzenetére
Neeeem akartam 200+ lóerős autókat De a Cuprak azok eszik a lóóóóvéééét.
(#143354) richie900812:
Igen, egyre erősebben gondolkozok, hogy repülőre ülök.[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz Richard! #143359 üzenetére
Erősen gondolkoztam ezen eddig is, mert ami az én igényemet kielégítené az nem is nagyon van MO.-n, ha van akkor meg értelmetlenül drága és azért fejjel a falnak nem akarok menni.
Tudtok esetleg leírást a külföldi vásárláshoz, ami leírja mire kell figyelni és mire van szükségem a papírozáshoz, illetve a fizikai behozatalhoz (P rendszám,stb..)?
(#143361) Qru
Az is volt listán, de az egyik haveromnak volt és szidta a megbízhatóságát. A Corolla futóművében van potenciál. Keményebb gátlók, rugók és kész is.Osztrák "HAHU" mi lenne? Mi lenne a mobile.de megfelelője? Van mobile.au?
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
Richard!
addikt
válasz McSzaby #143360 üzenetére
Pedig a 2.5T nem elromlós fajta...
Totalcar Rulettkerék: Olcsó autót, külföldről, Autóért külföldre? Hogyan?
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz McSzaby #143360 üzenetére
Akkor is orrnehéz marad a gép és mire elfogadhatóra (valóban sportosra) hozod fel a futóművet elköltöd kb a kocsi vételárát mégegyszer. Mert ok, megy bele rugó meg gátló meg sport szilent de ha kanyarodni is szeretnél kell még bele egy sperr is ami megint nem olcsó...
Az a baj, hogy az eleve családi autónak tervezett verdából nem lesz jó sport(os) autó. Ahhoz kell motor, fék, futómű, váltó és merev karosszéria is. Na most a TS-ben ezekből csak a jó motor van meg.
mod:
Pedig az a 2.5T Volvo motor, nincs azokkal baj. Széthajtani meg bármit szét lehet.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz Richard! #143362 üzenetére
De nincs is 1.3m-ért
(#143364) Qru: minden elsőkerekes platform orrnehéz ..
Egy jó, sima focus 1-et kell venni a 2 literes motorral, trend felszereltséggel, az úgy önmagában ahogy van baromi jó, hozzá se kell nyúlni .. még pénz is marad erre arra
Vagy egy mk6 fiestát 1.4-1.6-osat[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Persze. Passatal próbáltam menni a Mátrában hát botrány hogy tolja az orrát az Imprezámmal meg ugyanott simán tartom a lépést még az izmosabb MX5-ökkel is, pedig az már elég magasra tett léc...
mod:
McSzaby: Azért olyan sokat nem kell gyűjtened hozzá: 2.0 WRX
Lexus IS200 is korrekt ilyen szempontból.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
McSzaby
őstag
Nekem most ezen akadt meg a szemem és ez közel is van hozzám.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
-v-
addikt
válasz McSzaby #143369 üzenetére
Ezt akartam is linkelni az előbb rövid ideig volt ez a sport felszereltség, elvileg valami lightosabb sportfutóművet raktak alá, feszesebb picit, mint az alap.
(#143368) Qru: háát.. néztem most én is ezeket, másfélért a budik vannak a bugeye wrx-ből... meg a váltó ezekről lehullik, gazdagon kell nyitogatni a pénztárcát én úgy olvastam
[ Szerkesztve ]
-
McSzaby
őstag
Felhívtam, őszinte volt. Németből lett behozva, ő használja most. Augusztus óta van meg neki, a sárvédő ívet javította, de nem lakatolta, csak festette és csiszolta. A km állás valszeg falsch, ő is megmondta. Átcammogok Ford topicba, hogy mire kell figyelnem. Azt se tudom, hogy láncos, vagy szíjas.
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
Qru
MODERÁTOR
-
Mágus2
Közösségépítő
VAG-nál a rendes erős benzineseknél minden szopó faktor megvan, mint a dízelnél(a DPF még nincs, de lesz a benzinesben is nemsokára), és még akkor többet is fogyasztanak. Akkor már nem mind1?
Az a 2.0 16V CR TDI nem rossz motor, hidd el. Tényleg sokat kell gyilkolni, hogy valami baja legyen Nekem az octaviaban is az van, 159 000km, és megyek lekopogom valamin, nincs baj a motorral. Az EGR a gyenge pontja, az 360 euró, de ha egyszer kicseéled, kb 150 000km-re jó.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz McSzaby #143360 üzenetére
"Tudtok esetleg leírást a külföldi vásárláshoz, ami leírja mire kell figyelni és mire van szükségem a papírozáshoz, illetve a fizikai behozatalhoz (P rendszám,stb..)?"
A behozatalhoz 2 féle módszer van azaz 3 de a harmadik rizikós.
1: Ha tüvös a kocsi akkor bebírod hozni piros szélű export rendszámmal, ezért megse állítanak, nem is ellenőriznek nagyon mivel ezt csak olyan autókra adnak amin van tüv(hivatalosan )..
2: Van a sárga szélű rendszám. Ezt általában olyanokra szokták megadni ami nagyjából üzemképes, körbenézik autót , és kis idő után adnak egy sárgaszélű rendszámot amit felgyorskötözőzől , tankolsz és jöhetsz haza. Olcsóbb, de rövidebb ideig is érvényes.. 5-10 nap.
3: P rendszám.. Még az import korszak elején nem is, de most már nagyon sok rizikóval jár. Mind Németben , Mind Osztrákban és magyarban vadásznak rá.. Na most ha nem tudod kimagyarázni magad osztrákba leveszik rendszámot, hazatralerezni autót nem egy fillér..
1-es(nem annyira rizikós)
2-es(közepesen rizikós
3-as(eléggé)Mi kell forgalombahelyezéshez? 2 nyelvű adásvételi értelemszerűen olyan nyelv legyen a második amilyen nyelv az anyanyelvük az országban. Tipuskönyv, és a kinti forgalmi.. Ha magánszemélytől veszed elég a forgalmi, ha kereskedőtől néha néha kérhetnek számlát is.
Osztrák matricát mindenképpen vegyél, mert ha csak úgy feel goodban mész a pályán hamar a nyomodban lesz 1-2 policáj.
Rendszámok kint nem olcsóak, de ..... mindig van kiskapu viszont ha nagyértékű autót hozol be akkor pár tízesen nem érdemes spórolni.. most 100-200-500 euros kocsikon nyilván használja az ember a kiskaput de 1000-től felfele már nem oszt nem szoroz.. Neppert ne bízz meg, inkább ezt a pénzt tedd félre és a Magyarországi forgalombahelyezésre szánd majd ezt viszont tényleg neppernél.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
MunezXBK
nagyúr
válasz roberto211 #143378 üzenetére
2. Ezért a csendőrök is + a fakabátok is árokba lőnek.
-
a8l
aktív tag
válasz roberto211 #143378 üzenetére
Sárgaszélű nem működik már, 11éve még simán hazahoztam vele az előző autómat.
Magyar P-t is szeretik levenni az osztrákok, meg az olaszok.
Szlovák P (C) bevált viszont, simán jöttem vele keresztül mindenen és nem volt gond. -
roberto211
őstag
Egyik neppercimborám akivel anno mentem ki linzbe Ő olcsóbb kocsikat így szokott hozni.. Sőt, még egyik Érdi kereskedő is.. Ők nem panaszkodtak erre.. Azt mondják inkább Magyarisztánba szoktak már szórakozni ,rendszámokkal de külföldön semmi..
MUNEZXBK: So-so.. Sokmindent megéltem már, múltkor mikor hoztam b corsat paráztam rendesen de a fentiek megsegítettek, problémamentesen hazaértem.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Tothgera30
Ármester
Csak nekem tűnik fel hogy az első/hátsó lökhárító egy árnyalattal eltér néhány pár éves autónál? Most akkor nagy a gyanú hogy töröttek lehettek, vagy pusztán csúnyán öregszenek.
Sajnos csálé motorháztető, ajtók közötti rések, hiányzó műanyag idomok (motorburkolatok) fedezhetőek fel. Múlt héten is egy 2012-es Focus kombi megtekintése során: Fényezett bal első sárvédő, jobb hátsó sárvédő (elvileg apróval megkarcolták), motorburkolat hiányos, motortérven törött fém merevítő, motorháztető belső részén lyukban szakadt filcréteg, letört ülésemelő, lógó jobb hátsó dobbetét, csálé lökhárító. Mindez egy 2,59m-ért hírdetett 160k km-t futott 2012-es autóban, aminek tulajdonosa volt, elvileg.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #143382 üzenetére
Némelyik így gurul ki a gyárból, tesztben is panaszkodtak rá, hogy műanyagon és fémen más az árnyalat.
-
szőröscica
addikt
válasz Tothgera30 #143382 üzenetére
Szerintem a Fluencet hanyagold, olyan szinten sut az olcsosag abbol az autobol, hogy szinte faj. En meg nem feltem vezetes kozben, de annak a futomuve megijesztett, mintha semmi kapcsolata nem lenne az uttal.
-
Tothgera30
Ármester
válasz molnarpeter #143383 üzenetére
Őszintén szólva azért ez elég gáz egy ilyen kategóriájú/árú autónál. Úgy 15-20 éve még voltak festetlen lökhárítók, és sokan utólag fújták színre, nah ez pont olyan. Inkább le se fújnák, csak előnyei lennének.
#143384 joamilestoné: Nem nézegetem, esetleg a Megane Grandtour-t, csak a Fluence beleesett az árkategóriába. Viszont amit eddig megnéztem, midnél utólag, vagy a helyszinen derültek ki apróságok. Például telefonon kérdezem, mit kell tudni, volt-e sérülve, áh, dehogy, el kell jönni, sötöbö. Helyszínen megemlítem, hogy akkor vigyük el bevizsgálni, erre áh, nem muszáj, az eleje fújva volt, mert meghúzták picit, de nem törés. Próbáljuk ki, jól megy. Jah, mintha egy 2-3 éves autónak motorjával lennének nagy bajok.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Qru
MODERÁTOR
-
mdani01
aktív tag
iPhone 6S SpaceGray
-
Qru
MODERÁTOR
-
batai15
félisten
végre meg nézte egy szerelő a kis pugot.
motor felnyit,azt mondja: mondtam neki hogy kicsit dzsuvas a motor,mar rosszra gondoltam.
mondja minden dizel ki konnyezi magat egy idő után mert állítólag az olaj elveknyul tavaszal mosassam le a motort,jo ideig nem lesz duzsvas.
felemelte,ala nézett.kipuff új alja patika,alul a motor védő meg van azt mondja ez ritka. alul minden tiszta. rá dugta gepre , diagnosztika etc,minden oké ,motor szépen jár, belseje szintén szép. mondja is hogy mit akarok,vettem egy nagyon fasza és (kop kop) jó állapotú kocsit. hátsó hid gatya(60k) ill vezérlés csere kell,ill bal hátsó lámpa test hibas. szoval meg nyugodtam valóban sikerult kifogni egy jó kis kocsit. -
batai15
félisten
válasz roberto211 #143392 üzenetére
abszolút nem bánom, vételekor már ezt be kalkulaltam. és be jött. inkább csak annyit hogy ezután egyszerre ekkora összeget sose kelljen költeni rá. de az hogy most ezt meg kell csinalni nem gond,es tudom hogy ez is rendbe lesz jó darabig. kommentem lényege is csak annyi volt hogy mivel itt is mindenki mondta hogy érdemes meg nézni a kocsit, és eddig úgy tűnik érdemes volt meg venni,es nem egy lomot vettem.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz batai15 #143391 üzenetére
Ne haragudj meg, de fajdalmas olvasni azt, ahogy az igekotoket hasznalod. Megnezte, felemelte, kibirta, kikonnyez.
Igekoto a szo elott, akkor egybe, utan, akkor kulon, ha nem arra a szora vonatkozik ami kozvetlenul utana jon, akkor szinten kulon.
"Bad reklám is reklám too"
-
Chrisstoffer
újonc
Sziasztok!
Megtörném a nyelvtan fórumot, vissza az autókhoz!
Tehát korábban már kértem tőletek tanácsot, de közben módosult kicsit a költségvetés.
Tehát 3M forint környékén keresek középkategóriás kocsit, ami praktikus. Kombi nem kell, így maradnak a ferdehátúak. Hirtelen a Ford Mondeo, Mazda 6 és az Opel Insignia ugrottak be. Van még másik 2010 környéki ilyen árban?
Az Insignia túl szűk, így azt kizártam. Évi kb 20 ezer km-t mennék és hosszú távra terveznék a kocsival, így mindenképp benzines kell. Mindkét esetben a 2 literes szívót érzem optimálisnak. Kérdés hogy melyiknek van jobb motorja? A Mondeonak 146 lovasa van csak. A Mazdánál van a facelift előtti 147 lovas, meg az utáni DISI 155 lovas. Ezekből melyik a jobb, megbízhatóbb? Az adott modelleknél milyen ismert típushibák vannak, mikre kell figyelni vásárlás előtt?
-
Integrale
veterán
válasz batai15 #143397 üzenetére
Nem, egy forum, ahol elvarhato (szerintem) a jo helyesiras, reszben mert tanitjak, masreszt mert megmarad az utokornak.
Az nem kifogas, hogy szolgalatban vagy, mert ezek szerint mindig ott vagy.Ne vedd tamadasnak, csak amiota ismerlek forumrol, mar tobbszor tobben jeleztek, hogy mit es hogyan, de nincs valtozas.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"