-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz Richard! #143455 üzenetére
Nem kell fellengzősködni. Onnan indultunk, hogy az ember 600k-ig akar első autót venni. Erre mondtad te, hogy gyűjtsön még hozzá és vegyen egy normális autót, majd szépen felsoroltál olyan autókat amik simán megvehetők a keretéből. Majd még rátettél egy lapáttal, hogy 150-200 ezret csapjon hozzá és nem csak hulladékokat tudna venni. Tehát van hat kilója de ahhoz tegyen még hozzá kettőt mert 800k alatt csak hulladékok vannak. Ez egyszerűen hülyeség. Öt kilóért normális állapotú benzines Punto II, Clio, C Corsa, G Astra, Focus, Megane, Xsara, Stilo, stb... van nem egy nem kettő.
-
Richard!
addikt
Nem fellengzősködtem, csak kíváncsi voltam a te álláspontodra... No offense
5-600k-ért csak hulladékok vannak. Van 1-2 kivétel, de ismerd be, hogy annyi pénzért csak fost lehet venni ezekből a járművekből. A normálisabb példányokért simán elkérnek 7-800 ezret.De mára inkább elnémulok...
[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
8th
addikt
válasz máyköl #143459 üzenetére
Az a baj, hogy rengeteg ember elvárja azt, hogy az elnézést de szaros ötszázezer forintjáért egy újszerű tip top állapotú autót kapjon hibátlan fényezéssel de úgy illatozzon ám mint ha új autó lenne. Mesevilágban élnek. A normális használt autó fogalma ott kezdődik, hogy nem füstöl és nem csörög a motorja, nem recseg nem akad a váltója, nem lóg nem csattog a futóműve, jók a fékei, nem okádék a belseje, nincs teli dohányozva nincs kiülve az ülése, nem zabálja a rozsda, jön megy teszi a dolgát és minden működik rajta rendeltetésszerűen. Ha kicsit ki van fényesedve a kormánya vagy a váltógombja, lekopott az ablakemelő kapcsolóról a festék vagy megszívta a nap a fényezését netán anyuka parkolt vele egy jó ízűt az ovi előtt amit a lökhárító sarkán lévő festékréteg bánt azt le kell szarni. Ezek teljesen jelentéktelen dolgok. Egy autó műszakilag legyen rendben ez a lényeg a kozmetikai bajait kis pénzből orvosolni lehet. Öt kilóért ne várjon már senki csodát meg szalon állapotot egy 150-250ezret futott sokadik tulajos 15+ éves használt autótól könyörgöm. 1.4-1.6 benzinesből teljesen jó vételek vannak félmillióért. Kereskedő ismerősöm mindig adja a drótot ha beszámít valami jó autót jó áron, hogy nem kell-e. Az Astráknak hiába van általános jó hírük nincs semmi áruk még a jóknak sem nagyon mert sok van belőle a piacon van választék, első generációs Focus ugyanez a történet.
-
a8l
aktív tag
válasz MoRT2195 #143445 üzenetére
2-es lagunát szerintem szabad venni. Nem rossz autó, bár azért alaposan meg kell nézni nehogy szar legyen. Viszont nem rohad egy kicsit sem, nekem a 15évesen egy rozsda pötty sincs sehol. Alapvetően megbízható és ha baja van akkor olcsón van hozzá minden, fillérekért. Nekem v6 aut. van 2001-es fullos initiale , 121ekm-rel most van benne 129ezer lassan, szervízkönyv szerint 2007 végén 56ezer volt benne, és a 2011.-ig lekérdezhető adatok szerint lehet valós a km, ennek ellenére nem hibátlan teljesen, de együtt lehet élni vele. Nem rohad le sehol, nem világít a műszerfalon mindig minden, indul és megy. Elég jól megy, kényelmes, csendes, minden extra van ami kellhet. Motoros memóriás fűthető bőr, 2zónás digit klíma, mot. ablak, centrál, riasztó, elektr. fűthető, behajtható lesötétedős tükrök, 5seb aut váltó, tempomat, esp, gyári hifi, esőérzékelős ablaktörlő, xenon stb.
Nem eszik sokat(persze kinek mi a sok).
680-ért vettük, átírás után 200-at rálocsoltam némi karbantartásra meg az apróságokra amik voltak vele, de azóta szinte ki sem nyitom az elejét egy Ft-ot se költöttem rá.
Szóval esetleg érdemes megnézni a lageszeket is. -
őstag
fele karosszériaelem műanyag
durva is lenne ha rozsdásodna
nekem is volt iylen autóm sok éve, én mondjuk nem szerettem
mi a rendszámod, lehet az én régi kocsim került hozzádszerk. nem is biztos hogy tudom már a rendszámot, de az enyém tetőablakos volt, ilyen világos szürke kárpittal és a kocsi világoskék
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
a8l
aktív tag
válasz LuckyL #143462 üzenetére
Ez a zöldesezüst metál, barna bőr, barna műszerfal, nincs tetőablak. Itthoni autó volt, eredeti h-s rendszám.
Én szeretem annak ellenére is hogy nekem ez csak a helyi pár km-es utakra van. Van másik sokkal jobb autóm, amihez egyetlen féktárcsa többe kerül mint a laguna. Első sárvédők műanyagok, de a nagy része vas, és az alja sem rohad nagy meglepetésemre, sehol egy rozsda. Fogyasztással elégedett vagyok, az eddigi átlagom 13.3, de alapvetően csak pár km-es utakra van használva. Ha már messzebb pl 10-20km akkor egyből 12.5 körül van a városi fogyi. Autópályán meg alig eszik, persze ott nem járunk vele. Ha a jövő évet is kibírja akkor már megérte mégha a kukába is kell dobni, mert költeni nem fogok rá semmi nagyobb összeget. Esetleg bontott váltó 70-ig belefér de százezreket biztos nem költök rá, vezérlés kétszer volt cserélve eddig, én biztos nem fogom, benéztem a szíjhoz, elég újszerű, nemrég volt cserélve.
Sok bajod volt vele?
Ennek még semmi baja nem volt eddig pár apróságot azért az elején megcsináltam, pl hátsó hídszilentek gyári, azzal már nem lesz gond amig nálam van, váltóolaj 3x csere(mert 1 cserénél alig lehet leszívni 2.8L-t, motorolajcsere, kapott 6db új gyertyát és 3db új trafót, meg szelepfedél tömítés lett pásztázva, és vettem rá olajsapkát mert az is folyt. Jobbos ablaknál volt vmi kontakthiba meg a jobbos tükörnél mert az se ment, ezeket megcsinálták cserélni nem kellett semmit. Amit még megcsinálok rajta az olajcsere megint nemsokára, szűrők levegő pollen is, kap bal oldalra másik gyári xenontrafót mert egy kínait lógattak rá a lámpára a halott gyári helyett. A váltóban az SLT solenoidot ki fogom cserélni ami felelős a N-ből D-be késve kapcsolásért. Ja meg a lufi lámpa néha kigyullad, aztán elalszik magától következő indításnál, de néha menet közben is pár sec múlva elalszik, vmi kontakthiba lehet nem egyedi jelenség. Beszélő computer hangszóróját is pótolni kell mert valaki kidobta belőle, biztos sokat beszélt. Már vettem 3e ft-ért csak el kell menni érte egyébként működik a beszéd ki lett próbálva és egy gyári cabasse-s fejegység kellene még, de nem létkérdés, gondolom ez is behalt a múltban és egy simát tettek be a helyére, gyári cd táras a csomiban de még ki se próbáltam. Belseje normális szép állapotú, kívül is szép egységes, nem horpadt, nem karcos.[ Szerkesztve ]
-
őstag
egyszer régen leírtam a gondokat ebben a topikban amikor valakit le akartam beszélni róla, de mégis megvette
már nem emlékszem annyira részletesen, de pl trafóból egyik szerviz se bírt bele oylat rakni amit nem vert ki 10-15 ezer alatt
meg sok ideegsítő apróság, légzsáklámpák, elől a fényszórómosó műanyag takarói mindig leestek, gyakran beszartak a kereéknyomás szenzorok
igaz én mentem is vele vagy 60-70 ezret két év alatt
akkor adtam el mikor elkezdtett kopogni a kormányműve, azt már nem volt kedvem javíttatni
meg valami trutyi kezdett folnyi a motorból és felgyűlt alul a védőlemezen, aztán amikor 1-2 nap állás után bindítottam akkor füstöltmag a kocsi végülis nem volt rossz annyi pénzért, de a 200 lóerőhöz képest azért különösebben jól sem ment, egy szintén 200 lóerős de turbós vw pl simán körbeautózott bármikor
cryptot minden termékemért elfogadom
-
#03969024
törölt tag
válasz molnarpeter #143456 üzenetére
Kezdetben a szocialisa személy- és kisteherautók, majd szovjet terepjárók Niva-tól KRAZ-ig, Land Rover, Mitsubishi, Toyota, Ford kisterepjárók, MAN, Steyer, Unimog nagyobbak. 8 évet töltöttem IVI és Sercel szeizmikus talajvibrátorokkal 35 tonnáig, az utóbbi időkben Caterpillar munkagépek.
-
-
MoRT2195
tag
Na akkor miért ajánlanátok az 1es lagúnat, és miért nem? Indokolnátok picit?
Steam: Ricsi2195 || Xfire: farkasricsi || Origin: MoRT2135 || Uplay: Mort2195
-
Integrale
veterán
Goool adta el, de mas oka volt. Az egy gyakorlatilag problemamentes auto, alapveto kaebantartasokat igenyli, es nincs gondja. S40, Carisma ugyan ez.
Laguna 2 volt amit problema miatt adott el a tulaja, amit egyebkent szinten karbantartas hianya okozott, de az valoban nem egy jol sikerult modell.
"Bad reklám is reklám too"
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #143446 üzenetére
1-es laguna jó.. II-es ből vannak eléggé sz@rok az fix... Egy átok. És ezt nem csak én mondom hanem , akivel mentem (telekocsis) schallerbachba autónepper de én melózni mentem akkor.. Neki is volt neki már a 2003-4 körüli példány, volt pénz ebőven javítani de azt mondja hiába javítatta orrba-szájba azon mindig volt valami.. vagy a xenon, vagy az elektronika, vagy a motor, vagy nem indult. Eladni alig tudta, 1 éven keresztül ,1év után tudta valamire elcserélni.
Előbb vennék egy idősebb I-es lagunat mint egy II-est.. Forma 10ből10 nagyon szép és elegáns autó , illetve kényelmes, jó vezetni is.. De hát erre mondják... nem minden a külső.
#143471) 8th : szerintem rám gondolsz, én adtam el gyorsan(II es laguna).. Idegrendszerem nem bírta suzuki után, a sok problémát. Még a jelenlegi corsanal is ezek a kis problémák is idegesítenek az meg egyenlő volt a betegággyal.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
a8l
aktív tag
válasz roberto211 #143473 üzenetére
Mi volt a baj vele?
Nekem meglepően hibátlanul működik, mindig indul, minden működik és nem karácsonyfa a mászerfal, kivéve a ritkán felvillanó airbag lámpát ami elalszik magától vagy köv. indításnál.
Még az ablakemelő kapcsolók fényei is jók, meg a klíma is jól működik.
1-es lag azért nem ugyan az, a 2-est már elég keményre csinálták ennek volt elsőre jó töréstesztje, meg nem is rohad sehol. Alkatrész meg fillérekért van hozzá egy két bosszantó dolgot kivéve.
1éve vettem, akkor mindent megcsináltattam, vagy én megcsináltam rajta amit úgy láttam hogy probléma, hogy később ne legyen vele gond és nincs is. Az elmúlt 1 évben a motorháztető is alig volt kinyitva.[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz Integrale #143472 üzenetére
Így van, én adtam el májusban a gépet, ami előtte szintén PH-s fórumtárs autója volt. Szerettem, de anyagi megfontolásból dízelbe kellett ülnöm (napi 100-110 km utazás munkába járás miatt). A kötelezőn kívül egy 3000 ft-os ricnis tengely okozott fejfájást, mert elment tőle a hajtás (típushiba, 1 óra alatt javítható), illetve a fűtőradi lyukadt ki, de az is nagyobb bontás nélkül cserélhető. Azon kívül mutatós, nagy és kényelmes autó a mai napig.
Most 2-es Lageszom van, 1,9dCi, szóval kb. minden tekintetben a legjobban köpködött, és minusz 10-ben is elsőre indul, 5 körül/alatt fogyaszt és mindent tud, amit egy autótól elvárok (ülésfűtés mondjuk hiányzik).
(Egy része nem Neked válasz már, bocsi. )
Üdv, Balázs
-
i-sti
senior tag
Sziasztok,
Barátom szeretne kocsit vásárolni.
Ausztriában él és dolgozik. Onnan szeretné venni a fent említett autót is.
Keret: max 8k, 6-7 között nézeget de ha egy hiper-szuper autót találna lehet, hogy 8at is megadná.
Szoba jöhet:
Ford mondeo, alfa Romeo 159 , VW Passat, golf, Astra j, insignia, astra h esetleg
Audi, BMW ilyen árban nincs jó állapotú.
Legyen 2007 fölötti és dízel.
Ti mit ajánlotok?Novum Forum Siculorum
-
Declare
őstag
válasz i-sti #143476 üzenetére
Azert jo nagy a merites Egy H astra es egy Passat, azert nem egy kategoria.
Kb mindegyikböl lehet jot kifogni amugy szerintem. A H astrabol az 1,7 es dizel kenyelmesen belefer ebbe az arsavba, jol fogyaszt, kasztni mereteihez eleg az ereje is, olcso a szerelese es eleg problemamentes a motor. Ez egy ilyen biztonsagi jatekos valasztas de J astra vagy Insignia is beleferhet a 2ezres dizellel, azok sem különösebben problemasak.
Amugy a bmw/audit sem kell egyertelmüen leirni. 2007 töl azert lehet talalni a4 est is pl a 2 ezres dizelell, szerintem az is jo, vagy a 320d is egy nagyon jo motor, ha a szeria betegsege javitva van (motorban valami pillangoszelepet le kell dugozni es utanna nagy baj ott sem lehet), vagy 325d is akar összejöhet, az meg megint csak egy nagyon jo motor. Bar teny, hogy ezek mind sokkal nagyobb futassal lesznek (vagy visszatekerten), zürösebb az elöeletet megtippelni....de attol meg biztosan lehet jot kifogni. Kerdes, mik az igenyei, mennyire hajlando a nagyobb kenyelemert/teljesitmenyert rizikozni vagy többet fizetni.
-
Atomgeszi
veterán
Hali!
VW Bora Variant 1.9 PD 6seb.
Egy hasonló évjáratú Passattal összevetve(2001 körüliek) mi az érv, ellenérv mellette?
Bora-ból kisebb a kínálat, de azt is jelentené, hogy ennyivel gyengébb, mint Passat társa?Fentebb említett 500 -ból jó Focust találni - valóban esélytelen , egy ideje már nézem.
Kintről lehetne, de mire behozod + 300k. Igazából a 900(abból meg kínálat) ezres kategória sincs - esetleg egy ST170 amiért néha megdobog a szívem, ha olyat tesznek fel.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Integrale #143478 üzenetére
Valami szinte mindegyiknel elöjöhet. Nekünk a ceges A4 audi az a 2.0 tdi volt es nem volt vele különösebben baj. A kollegamnak ugyan csak ilyen 2008 körüli A6 van a 2.7 tdi vel, annak elektronikai gondjai vannak, meg turbo, de ezek inkabb a korabol es a futott km böl adodnak.
Ugyanakkor insignia meg a J astra eseteben is vannak/voltak/lehetnek gondok, csapaggyal, turbocsövel....H astra eseten a 6 os valto szeriahibas, ha nem volt javitva 200k körüli moka....szoval igazabol mindenhol van azert valami.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #143484 üzenetére
Nagyjából igen Általában más műszerfal (légzsák körül nincs csík, sima az egész), D alakú fejtámla, stb.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #143484 üzenetére
A legfőbb különbség, hogy a bora sedan vagy variant, a G4 meg hatch vagy variant.
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
Pár hete kérdeztem itt a kis fogyasztású autót városra, benzinest, de nem jutottam dűlőre.
most találtam ezt, ez milyen?
-
i-sti
senior tag
-
8th
addikt
válasz roberto211 #143473 üzenetére
Nem tudom, lehet.
-
Atomgeszi
veterán
Fehér út 9-11-ről még macskát sem?
Érdekes mód náluk az összes autó 60k-160k km között futott bárhol leinformálható, kívül belül csili-vili kocsikkal.. enni lehet még a motorról is. -
BigBlackDog
veterán
válasz Atomgeszi #143495 üzenetére
Bárhol leinformálható, csak legyél képes megtalálni a bárholt! Viccet félretéve számomra mindig érdekesen hangzik, hogy egy külföldről behozott autó leinformálható futásteljesítménnyel rendelkezik. Persze az előző tulajt nem ismerték, csak találkoztak vele, nem tudják az elérhetőségét, csak leinformálható az előélete, higgyem má' el!
De egyébként igen, onnan én nem vennék használt járművet, az biztos.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #143496 üzenetére
Előbb leinformálsz egy külföldit, mint egy magyart.
-
rbalint88
addikt
-
kalmanchris
tag
Nekem onnan van az autó. Eddig meglepetés nem ért nyár óta. Aztán lehet most jön majd, ki tudja. Én úgy éreztem korrektek voltak. Kérésemre fel is emelték az autót, mivel láttam hogy van egy kis műhelyük.
Mikor látták hogy fehérvári vagyok, mondták, nagyon sok rosszat hallottak az itteni kereskedésekről. Megy a harc gondolom.
Ez persze csak az egyik cég volt a telephelyen található sok közül.
Szemle során hallgatva szólt valamelyik görgő. Említettem, mondták hogy átvételre megjavítják. Mondom ok. Másnap csörögtek, hogy gond van, megnézték és nem görgő szól, hanem a vízpumpa. Felajánlották, hogy adnak vezérlésszettet, ott helyben a cserélését nem vállalják. Megegyeztem velük, hogy inkább vonjuk le a vételárból a szett árát, mert szeretném magam kiválasztani a szett gyártóját. Belementek, szerződésbe rögzítettük, hogy záros határidőn belül vez csere. Elhoztam az autót, másnap vezérlés vízpumpával csere. Valóban az szólt.[ Szerkesztve ]
-