-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
adatfalo
senior tag
Honda Civic becsületeshondafannepper egyik autóját nézegetem. Szerintetek bal-első sárvédőnél eláll kicsit az elem? Egyébként szépnek tűnik, km nem vészes (ha igaz), évjárat/ár érték arányban magas... de a hondák mostanság nagyon magas áron mennek. Szerintetek? Képek alapján van valami kivetnivaló rajta?
www.adatfalodesign.hu
-
runner 125
nagyúr
-
|AP|
veterán
csak nekem tűnik úgy, hogy ez alatt az Astra alatt a kelleténél eggyel kisebb kerekek vannak? Vagy miért néz ez ki olyan furcsán?
-
adatfalo
senior tag
válasz runner 125 #142552 üzenetére
Ott A színe pedig nagyon tetszik . Rosszabb volna mint a hófehér, vagy a fekete? Volt még a 90'-s években egy szürkés-kék opel kadettünk, nem emlékszem, hogy jobban látszódott rajta a kosz, mint a mostani fókánkon (szürke), igaz akkor még kisgyerek voltam.
www.adatfalodesign.hu
-
Atomgeszi
veterán
[link] Kopott a kormány 260k km-hez képest?
-
kovacsroli
senior tag
R15-R18-ig lehet ra kereket rakni, a megadott adat szerint 15-os tehát a legkisebb igen.
De magat a kereskedést is elkerulnem, nagy dumak a leírásban, szilikonnal áztatott gumik...hat ezek engem taszitanak. Plane ha az elozo hsz-edben is róluk irtal.
Mennyi foglalot adtatok?Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
veterán
Ránézésre 16"-os kerék van rajta, annak a gyári mérete 205/55r16. Kinagyitva a képet sem tudtam leolvasni a gumi méretét.
Arra tippelek, hogy úgynevezett "rossz út" (aka "bad road") csomaggal rendelhették az autót, ami emelt (+1,5 - 2 cm) futóművet tartalmaz.
Elképzelhető, hogy az emelt futómű mellett még a kellténél peresebb gumit is tehettek rá, de nem biztos.
-
|AP|
veterán
válasz kovacsroli #142556 üzenetére
igen, ez az a kereskedés, amiről a sztorit írtam.
Nem tudom mennyi foglalót hagyott ott a főnököm, attól tartok ahhoz sokat, hogy csak úgy náluk hagyja, ahhoz viszont keveset, hogy utánajárjon az igazának és megpróbálja visszaszerezni...
... tartok tőle holnap rá fogják ezt sózni. Amúgy magával az autóval nincs akkora baj, mint a többivel, amiről írtam, de én már elvből nem vásárolnék tőlük.focvis: szerintem 15-ös az a kerék. Az emelésben amit írtál lehet valami... csak szerintem iszonyat bénán néz ki...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
-
Wiz Khalifa
addikt
Sziasztok.
Kocsi cserén gondolkozok, mivel a most hajtott 2001-es Renault Thalia-m eléggé sokat kapott élete során és nekem nem éri meg ebbe ölni a pénzt, inkább eladnám és vennék egy megbízható kocsit.
A mostani Thalia-val se lenne bajom ha nem lenne az hogy az előző gazdák hagyták szépen leépülni a kocsit, mind kinézetre, mind szerkezetre. A kocsi tökéletes "munkásautó" mert azok a dolgok amik szükségesek ahoz hogy nap mint nap menjen vele az ember azokat már kicseréltem, de nekem ennél több kell.
Milyen kocsit ajánlanátok nekem ami megbízható, viszonylag nem kér sokat, olyan értelembe hogy a kötelező olajcsere+szűrőcserék és a kopó alkatrészeken kívül nem kell állandóan mást is kicserélni.
A feltételeim:
- Hitelre tudnám csak megvenni sajna így csak is 2005 utáni jöhet szóba
- Csak is benzines érdekel és 1.4-1.6 kell mert az 1.2 az nagyon gyenge lenne, 1.6 felett meg nem lenne értelme nekem.
- Lehetőleg kevés kilométer (mihez képest ugye), el. ablak, el. tükör és klíma azért nem ártana.A keretet azt nem nagyon tudnám megsaccolni. Ha 800 ezer lenne max örülnék neki de ahogy látom nem igen jönnék ki ennyiből így akkor legyen 1milla max.
Én egy szép Clio2-nek is örülnék de a bajom csak az hogy mindenhol 1.2-be botlok, 1.4-be meg 1.6-ba nem igen... Megane 2-re is gondoltam de azokat a Renault fórumba azt írták hogy ami ennyiért van és ilyen évjárat lehet nagy lutri lenne.
Suzuki nem kell mert nagyon kicsi a csomagtere, még a Clio2-nél is kisebb.
Az autó amire használnám:
- Dolgozni járni első sorba de amiatt is kéne egy megbízható kocsi mert ha úgy alakul hogy mondjuk el kell ugranom pl lengyelbe akkor ne legyen az hogy vakarjam a fejem hogy megmerjem-e kockáztatni azt az utat.Szóval egy A-ból B-be kocsi kell ami nem olyan amit a pajtából vettünk elő és jó is.
Köszönöm előre is a válaszotokat.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Wiz Khalifa #142567 üzenetére
Hát, lehetséges, hogy én néznék egy G Astrát. Amire figyelni kell (többek között), hogy ne olajevős motort válassz (ezzel kapcsolatban a többiek majd kiokosítanak)!
-
rbalint88
addikt
válasz Wiz Khalifa #142567 üzenetére
Egy-ket evig ulj meg a thaliaban, ha megy napi szinten, hasznald el. Nem eri meg atulni egy masikba, foleg hitellel, ami ugyanakkora vagy nagyobb riziko. 800 ezerert ugyanaz a szar van, csak szebb csomagolasban.
Ha karban is szeretned tartani az uj autot es nem csak eletben, mint ahogy a thalia van, evi 200ezer ft rakoltessel egy szogegyszeru benzinesnel is szamolhatsz, mert oregszik es kopik a technika. Hopp 4 gatlo, hopp egy kuplung, egy-ket gyujtotrafo, kis szervofolyas, berohad a fek, porsen a kasztni, csak ugy ropkodnek a deakok es sztistvanok. A masik meg, hogy egy 1.4 v 1.6 clio nem ad annyival tobbet egy thalianal, hogy erdemes legyen felulni a hiteles rollerre. Inkabb amit torlesztore szannal, rakd felre fel evig es ha ugy erzed ez menne evekig, kerdes nelkul -mert a bank nem kerdez, csak vonja-, csak akkor vagj bele. De szerintem ennyit nem er egy picit jobb auto.
Csak teoretikusan: thalia elmegy 300-ert, kiszemelt verda 800, sporolt penzt nem tolsz bele, kell ra egy vezerlescseres szerviz es par aprosag meg egy kozepszar gumiszett, akkor 800+atiras 70+ szerviz 150+ gumi 60, maradt egy tankolasra valo. Hitelezel 800-at, az 3 evre kb 35 havonta. Magyaran 3 evig 35 ezerrel "keresel kevesebbet" havonta. Megeri? -
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #142570 üzenetére
Nem biztos, hogy a jelenlegi Thalia´-jára sokat locsolnék, ha lenne rá vevőjelölt korrekt áron. Bár az tény, hogy a hiteles téma azért nem a legjobb megoldás, de ha megoldható, akkor el kell gondolkozni.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz BigBlackDog #142571 üzenetére
Ne vicceljünk már, ezért ki fog korrekt árat fizetni? 100x inkább használnám a rezsót így ahogy van mint, hogy fejest ugorjak egy hitelfelvételbe, hogy vegyek a bank pénzén egy ismeretlen előéletű használt kocsit amivel alap, hogy úgy átkúrnak mint az állat. "hátsó lengéscsillapítók, első féktárcsák, fűtéskapcsoló, meg az egész fűtés átnézése, beázó csomagtér." B*zdmeg ezek filléres dolgok nehogy már ezért lecseréljen egy autót. Jégkár elég szopás de ha nem kezdett el rohadni én bizony hozzá nem nyúlnék a sárvédőíveket szarért-hugyért kicseréli egy lakatos géptetőt meg nem fényeztetünk mert fele annyiért kapsz bontóban autóhoz illő színben másikat. Ezek jelentéktelen filléres dolgok. Én biztos nem cserélném le egy másik pénztemetőre pláne nem ha csak hitelre menne a móka. Ezt a autót hajtani kell amíg megy és annyi.
-
BigBlackDog
veterán
"Ezt a autót hajtani kell amíg megy és annyi."
Ok, ha csak ez a cél, akkor nem szóltam. Mondjuk hosszabb, külföldi útra én nem indulnék el egy kocsival, ha nem tudom róla szinte biztosan, hogy mindene -funkcionálisan- rendben van nagyjából (aztán lehet, hogy csak én értettem félre és nem havi gyakoriságúak a hosszabb utak). Csak a kérdése arra vonatkozott, hogy mit ajánlanánk neki, ha xy lenne a keret.
(Valamiért vagyok olyan fsz, hogy nem tudom egyszerű használati tárgyként tekinteni az autót, számomra valamennyire hobbi is. Emiatt nem csak A-B közötti eljutás eszközeként fogom fel, hanem ezen felül még fontosnak gondolom, hogy kellemes legyen beleülni, komfortos, élvezetes legyen menni vele. Ez megint csak az én felfogásom, kicsit racionálisabban is gondolkozhatnék, jogos. Egyébként én is úgy látom, hogy csak napi munkába járáshoz (A-ból B-be eljutáshoz), 10-30 perces utazásokra bőven elég, ha gurul biztosan, meg nem esik ki alólad.)
[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
Azért gondolkodok egy másik kocsin mert erre is havi szinten 20-30-at költök.
A motor is már érződik hogy a 340ezer km benne van és hogy nem jól volt karban tartva. Az egész motor cserés lenne már benne. Mert amióta megvan óvom, szeretgetem, és látszik rajta hogy küzd a kocsi az életéért szegény de nekem nem éri meg hogy erre költsem azt a sok pénzt havonta.
És még akkor a karosszériát ha el is felejtem esetleg. Akkor is az immo nem megy, ki van iktatva, központi se megy.
És csak az immo javítása 200-300 ezer, legalábbis mindenhol ezt olvasni.
Ez az autó tényleg olyannak való aki dolgozni járkál vele meg használni kisebb utakra.
Sajnos tudtam hogy ez lesz ezzel a kocsoval de akkoriba mikor meg lett véve a lényeg csak annyi volt hogy legyen egy kocsi a portán mert nagyapám mozgássérült és hetente kellett korházba vinni.
Smoke some weed nigga!
-
veterán
válasz Wiz Khalifa #142567 üzenetére
Csak 2005 utáni jöhet szóba mivel hitelre vennéd? Tudtommal semmivel nem kedvezőbbek a feltételek mint személyi kölcsönnél. Én is így vettem 2 éve a 2004-es Mazdámat, sőt azóta csökkentek a kamatok úgyhogy újrakötöttem, csökkent a törlesztőm és a futamidő is.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz rasotamas #142575 üzenetére
Én a budapest auto-t néztem mert bátyám náluk volt (januárba lesz 4éve hogy vett egy 2003-as Octavia 1-et 3évre)
De ha gondolod PM-be megírhatod hogy kinél vagy, és akkor megkérdezem majd őket is.
Amúgy közbe leltem egy kocsit ami tetszik, stb... de sajna 1.2-es a motorja ennek is. [link]
De még csak úgy is nézegetek, mazsolázok mert csak március után fogom lecserélni ezt a talicskát, addig félreteszek amit tudok ha csak nem eszi meg azt is a kocsim.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
alázógyík
őstag
válasz Wiz Khalifa #142576 üzenetére
Az 1.2-vel nem lenne még gond, ha 16 szelepes lenne.
-
máyköl
veterán
válasz Wiz Khalifa #142576 üzenetére
Sokkal többet szvsz nem fog adni ez a Clio, mint a Thalia. Max. nincsenek (egyelőre hibái). Nem azt írtad, neked valami "több kéne"?
Ha ezen a 950es áron mozgolódsz már, kukkants rá a IV -es Golfokra is. -
Wiz Khalifa
addikt
válasz alázógyík #142577 üzenetére
Én a Renault fórumba azt a választ kaptam hogy inkább hanyagoljam mert olyan "nagypapás" az már.
De van itt 16 szelepes is. És még tetszik is. [link]
(#142578) máyköl:
Áh a IV-es Golf. A régi kedvenc. Nagyon régóta szemezek velük de nem tudom mennyire merjek olyat választani esetleg. Mivel hogy a legtöbb 1998 és 2001 közötti.Nem tudom ennél mennyire baj-e hogy olyan idős mint a mostani.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
alázógyík
őstag
válasz Wiz Khalifa #142579 üzenetére
Fehér útról én még kavicsot se vennék.
-
lenko
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #142579 üzenetére
Azért ez nem igaz: 142db G4 van itthon 2003-2006 között.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
8th
addikt
válasz Wiz Khalifa #142574 üzenetére
Megértem, hogy át szeretnél ülni egy jobb és fiatalabb autóba de mi arra a garancia, hogy egy másik ismeretlen előéletű használt autó nem fog benyelni egy hasonló nagyságrendű összeget havi szinten? És akkor emellett még éveken át fizetheted rá a hitelt is.
mod: A mostani autódnál miből áll össze ez a 20-30k/hó kiadás? Mert az elég horrornak tűnik első hallásra.
mod2: Gyári immo kis túlzással csak arra jó, hogy a gyártó drágábban tudja eladni az autót az ügyfélnek. Tolvajok ellen kb. semmit sem véd. Ha egyéb hibát nem generál az lenne az utolsó amire költenék.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Wiz Khalifa #142574 üzenetére
Az ujra koltod a havi 30-at hitelkent + a karbantartas, szoval arra is szamolhatsz eves szinten, honapra lebontva havi 50-nel.
"Bad reklám is reklám too"
-
Wiz Khalifa
addikt
Én a jobb alatt nem azt értem hogy tényleg jobb. Nekem ez is megfelelne.
Csak hát a jobb nekem azt jelentené hogy nem fossa össze magát mindig.
A havi költség mindig más miatt tevődik össze. Most pl a jobb első elektromos ablak mechanikája cserés. Felfelé nem bírja felhúzni az ablakot csak félig kb. Aztán segítséggel felmegy teljesen.
Szóval mindig előjön valami ami miatt a havi 20k-t biztosan rá kell költenem.
Smoke some weed nigga!
-
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #142586 üzenetére
Havi 20k az nem is sok. Összetenném a kezem ha lenne végre egy olyan évem amikor csak 240-et költök a hondára Mondjuk ez az évem lightos volt a tavalyihoz képest, hifizéssel együtt 245k
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz Wiz Khalifa #142586 üzenetére
Ahogy a többiek is írták már, hogy ha behitelezel egy másikat, amire alap hangon elköltöd havonta azt a pénzt (hitel) amit erre a hibákra, akkor az "újjal" bármi kis csetresz is van már rosszabbul jössz ki. Szerintem ezt tartsd életben amíg nem jön össze másikra pénz.
[ Szerkesztve ]
-
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Nagyon agyalok egy fiatalabb autó vásárlásán (3-5 éves), de nem nagyon találok olyat, ami minden kritériumot kielégít. Szeretnék tőletek tippeket kérni, hátha van olyan, ami még nem jutott eszembe.
- használat: város 20% - városon kívül - 50% - autópálya 30% évi 15-20 ezer km
- méretben az Astra, Mazda 3, Golf kategóriát céloztunk meg 5 ajtósban vagy kombi kivitelben (persze nem baj ha nagyobb)
- csak benzines, kézi váltó lehetőleg 6 sebességes
- extrák: tempomat, bluetooth kihangosító (gyári, nem akarok mókolni), hátsó tolatóradar esetleg ülésfűtés a többi nem érdekel annyira
- nagyon fontos, hogy minél halkabb legyen pályatempónál (130-150 km/h)
- keret ~3,3-3,5 M átírássalA problémát az okozza, hogy az 1,6 szívó benzin nagyon sokat forog és emiatt hangos a kocsi. Az se lenne utolsó szempont, hogy ne kelljen teljesen felújítani vásárlás után (fék, gumi stb...), mert ha igen akkor inkább veszek egy újat 5,2-ért (pl. Astra 1,4 turbo).
Focus 1,6 benzin hangos, gyenge, 1.0 turbótól parázok
Mazda 3 1,6 benzin hangos, gyenge
Golf/Jetta 1,4 TSI-ről mindenki próbál lebeszélni, pedig nekem működés közben tetszett (aztán lehet tényleg rossz)
Honda Civic 1,8 (2011 körüli) tetszik talán a legjobban, de még nem volt lehetőségem kipróbálni.
Astra J nem tetszik egyáltalán (a K annál inkább)Mik jöhetnének szóba még?
Köszi
-
nagyúr
válasz Sur1G #142589 üzenetére
Szia!
2011-es (8. gen) Civicben nincs bluetooth gyárilag, az 1.8-as motor sokat fogyaszt, pályán 130-nál 3500-at forog, hangosabb, mint egy 1.6 dízel focus.
Az 1.0-es turbós ford motortól nem félni kell, hanem használni, jól összerakott, többszörös díjnyertes darab.
Mazdák szeretnek rozsdásodni, feltételesen ajánlottak csak.
Az 1.4TSI szerintem parádés, majd elmondják, melyik verziót szabad venni belőle, de én imádtam egy DSG-s octavia-ban.
Szerintem ha sokat vagy városon kívül, megérheti a dízel. Vagy pedig el kell viselni a kisebb szívók esetleges zaját, de tény, a hibalehetőség kisebb.Én simán vennék 1.6-os tdci focust, a titanium felszereltségben már minden áhított extra benne van.
Vagy 9 gen civic, de szerintem keret fölött mozognak a normálisabb példányok.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
lenko
aktív tag
válasz Sur1G #142589 üzenetére
volkswagen_golf_vi_1.4_tsi_highline kicsit idősebb....
Az embereknek fáj az igazság!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz Brumi˘ #142588 üzenetére
Nem is lenne baj azzal hogy erre költök inkább amúgy. Csak pl a motor max egy évet ha ki fog bírni. Így azt nyáron cseréltetnem kellene vagy felújíttatni. Amit nem tudom mennyi lesz de minimum 150-200k-ra gondolok.
És a gond az hogy ha meg arra adnám a fejem majd hogy eladom pár év múlva (mondjuk a külföldre menetelem miatt) akkor soha sem látom viszont ezt a rengeteg pénzt. Mert még klíma sincs benne hogy valamennyit dobjon az árba.
Smoke some weed nigga!
-
Sur1G
aktív tag
válasz Tsebacsi #142590 üzenetére
Köszönöm! A Civic szerintem is ki lesz lőve. Nem akarok dízelt venni, ha már többet kell költeni a szervizelésre inkább a turbó+benzin kombinációt választom. Ahogy nézem szívó benzin 2.0 alatt nem lesz megfelelő számomra. Inkább maradok a kis turbósaknál akkor. Úgy tudom talán 2012 utáni 1,4 TSI-k nem rosszak.
szerk.: a baj az, hogy igazad van, csak 4 misit nekem nem ér meg egy 2-4 éves kocsi 60-100 ezer km-el. Akkor már inkább veszek újat.
# lenko
Köszi, ezzel már szemeztem, de ezek még a hibás konstrukciójú TSI motorokkal voltak szerelve (lánc szakadás + kokszosodás???).[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Sur1G #142594 üzenetére
Láncszakadásnak vannak előjelei azért, ennél most volt cserélve, esetleg itt van 1-2 tipp kokszosodás ellen:kozvetlen-benzinfecskendezes-szivooldali-kokszlerakodas/ Ha takarítani is kell, utána egy premium benzinnel elkerülhető a lerakódás nagy része, a szelepeknél legalábbis biztosan.
Az embereknek fáj az igazság!
-
Brumi˘
addikt
válasz Wiz Khalifa #142593 üzenetére
A motor max 1évet bír az honnan jön? Lehet csak én nem olvastam figyelmesen és már leírtad. Ez esetben elnézést.
-
-
Sur1G
aktív tag
válasz Gergőke88 #142598 üzenetére
Köszönöm!
Pénteken 16 órára megyünk kipróbálni, aztán meglátjuk mit ajánlanak.Ui: a 125 Le Astrában ültem a napokban (~200 km) a 150 le Astrát vezettem, de nem nagyon éreztem a különbséget, gondolom a nyomaték miatt lehet (ugyan annyi a két motornál)
[ Szerkesztve ]