-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
-
Integrale
veterán
A padlólemez is megegyezik a két generációban (fogadok, hogy a tengelytáv is ugyan akkora), és a hátsó futómű is nagyon hasonló, mondhatni ua. Szerk: 2470 a kettes és 2471 a 3-as.
Linkeld légyszi, hogy hol írtam olyat, hogy benzines Alfát vegyen, majd linkelj olyat, amikor azt írtam, hogy ne vegyen. Előbbiből nem találsz, utóbbiból bőven.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
őstag
válasz Integrale #144197 üzenetére
Pontosan ilyen gondok, aztán ott van még az EGR szelep, stb.
Egyébként aki sokat használja városban, az miért nem vesz Priust vagy Auris HSD-t? Ha kimegy pályára, ott sem zabálnak ezek 7 liternél többet és jóval kevesebb a hibalehetőség.
Így fél év használat után már lehet, hogy inkább én is a fent említett két kocsi közül választanék, mert oké, hogy havonta 1000 km pályát és 500 km várost megyek, de az automata váltó az marhára hiányzik. Csak ne lenne olyan hitvány a belterük/anyagminőségük. CT200h-t kell venni, aztán kész."Less but better" - Dieter Rams
-
Atomgeszi
veterán
Általánosan egy 400k km futott autónál mik azok amiket már biztosan cserélni kell? Egy rendesen szervizelt benzines blokk gondolom elmegy dupla ennyit is.
-
Ádám16
addikt
válasz Integrale #144199 üzenetére
imádja az orális örömöket.
Ennyiért tehát ti milyen benzinest néznétek?
Nestor linkelte ezt az Avensist, tőlünk sem lenne ez annyira messze. Érdemes megnézni? Vagy Toledo vonalat nyomjam inkább? -
válasz Atomgeszi #144205 üzenetére
Általánosságban az eddig karbantartásoktól függ az egész. Lehetséges egy kuplung csere (első, de akár második is lehetséges), ha 10+ éves múlt akkor motortartó + váltótartó bakok, futóművet azt érezni kell, de nem árt legalább új szilentekkel nyitni. Szelepfedél tömítés, főtengely szimmering. Olajfolyás nagy valószínűséggel előfordulhat, motortérben gumicsövek ellenőrzése (repedezés, porladás), de összességében minden egyéb átnézést igényel, amit használtautó vásárláskor át kell nézni.
-
Integrale
veterán
Ühüm, akkor biztos azért hirdetnek úgy hátsó futóművet, hogy Golf MK2/MK3. És biztos azért passzol bele az MK3 műszerfala, mert tök más. A VWVortexen pedig azért írnak MK2 alá rakott MK3 futóműről (korai MK3 csak, későbbieken nagyobb a rugótányér, pár millivel szélesebb), mert az sem egyezik.
A padlólemeztől egyébként nem függ a futómű.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz zoo8800 #144212 üzenetére
VW-s mondta, én sem gondoltam volna, fórumokon utánanézve azonban minimális a különbség.
Érzésre egy GTV-t is egy világ választ el egy Multiplától, pedig ugyan az a platform.
Nyilván nem úgy kell érteni, hogy felcsavarozza a kettesre a hármas sárvédőit és kész az MK3. Viszont az is meglepne, ha a VW csak a kettes és a hármas kedvéért két külön padlólemezt fejlesztett volna (7 évre). Biztos igazítottak rajta, hogy jobban megfeleljen a kor követelményeinek, attól még nem merőben új. (jó példa erre az MK1 Toledo)
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
8th
addikt
válasz Integrale #144211 üzenetére
Ühüm, mindenki azt hirdet amit akar. Úgy 1,5-2 éve volt ez téma a tdiclub Felni, futómű, fék topikjában. Ott tételesen leírták az eltéréseket a kettő generáció között és, hogy mit kell rajta henkölni, hogy jó legyen a G2 bódéba a G3 futóműve. Ha érdekel keress rá.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Szedjétek már össze magatokat, nagyon szánalmas ma a topik >:
-
lenko
aktív tag
válasz Integrale #144211 üzenetére
golf-ii-r32-dsg G2-be a G4 cockpit is bemegy.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #144203 üzenetére
Ne a digokbol indulj ki. Ezeknel mindig minden mas. Meg evjaraton belul is elterhet a turbo a dizeleken es akkor rogton mas melle par mas dolog is korulotte, pedig ugyanannyi lojjos a motor. Mintha csak eppen melyik volt olcsobb az adott heten eppen
több drón kell ;P
-
BigBlackDog
veterán
Ha valaki 1.5m Huf környékén keresne szép Hondát...
-
w333
félisten
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #144221 üzenetére
Pirosssss megveszem, igaz akkora a kertem, hogy ha leteszek egy ilyet az is fél óra alatt végez
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #144219 üzenetére
Nem vettem alapnak az olaszokat. 90-es evek beli AutoMotorban olvastam, hogy megtartottak a G2 padlolemezet, csak a kaszni novekedett par centit szelteben hosszaban, akkor ez nem is tunt elkepzelhetetlennek, Corradobol es a Toledo Mk1-bol kiindulva plane nem, ami elso erzesre is kozelebb van a G3-hoz, mint a kettohoz, pedig azok 100%, hogy G2-n alapszanak.
Majd a mar emlitett szervizes szomszeddal beszelgetve kerdeztem ezt, hogy valos-e vagy sem, nem tartotta elkepzelhetetlennek, mivel nincs kardinalis kulonbseg a ket modell kozott, futomu kialakitasa is azonos, korai G3 eseteben alig van elteres az elodjehez kepest, fekkel kapcsolatban mondott valamit, hogy ha ilyen akkor jo, ha amolyan akkor faragni kell a cserenel.Namost, ezek egyike sem zarja ki azt, hogy alapjaiban a G3 padlolemeze egy enyhen modositott G2. Tul nagy az atjaras ahhoz az Mk2, Toledo, Corrado, Mk3 vonalon, es tul keves az elteres.
Na, de befejeztem, mert unalmas.
"Bad reklám is reklám too"
-
máyköl
veterán
-
vzsryl
nagyúr
válasz Motion_Blur #144230 üzenetére
A harisnyás bige nélkül ennyi. Vele együtt már csak 800k, mert az a csaj 1-2 hónap alatt elviszi a fennmaradó 2 miskát...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
rbalint88
addikt
úgyis alig pörög a topik, kevés a flém, indítok egy kicsit én is
kb 800-850-ig átírással, első szervizzel milyen agilis, jól kanyarodó autót ajánlanátok, ami használható napi közlekedésre, ritkán nagyobb utakra. a hétvégi örömautózás lehetősége erősen fennáll, főleg ha értelme is van kivinni az autót szerpentinezni magyarán kanyarodni is tud, ereje is van, fék se árt, bár az ugye a buziknak van. különösen nagy trükköket nem kell tudnia. évi két tervezett szervizlátogatáson kívül minél kevesebbet kelljen szervizbe vinni és/vagy a felmerülő problémák otthon, műhely nélkül is megoldhatók legyenek.
ja és ne legyen bmw, bár ebben az ársávban a szervizkritérium azt úgyis kizárja[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz rbalint88 #144232 üzenetére
W210 Merci mondjuk mondjuk 3.2-es sor6-al. Ára nincs, csak arra figyelj mennyire van szétrohadva.
szerk.: ez nyilván nem szerpentin-gyilkos sport autó, de jó futómű van alatta, erős is, kényelmes is. Még ha nem is olyan megbízható, mint az előtte lévő szériák, ha jó állapotban van, jó autó. Csak az a fránya rozsda...
[ Szerkesztve ]
-
-
w333
félisten
válasz #94529552 #144244 üzenetére
Mit csináljak ezekkel a bontószökevényekkel ? A Vectra ezektől sokkal jobb
B Vectra elég nehéz ezzel az 1.6 motorral szerintem lomha !
Megane nem tetszik ... akkor inkább egy Pug 406 csak kicsit félek tőle !
Szerk.
Valami megbízható kell ami megy is (nem versenyzek) de legyen dinamikus, és ne keljen rákölteni a gatyámat, inkább csak a kötelező dolgokat cserélni
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #144243 üzenetére
úgy néz ki összejön. a kérdés az, hogy ha mégse lenne gazdaságos, akkor merre lépjek. egyébként felmerült az is, hogy inkább most átülök valami óccóautóba -btw 145-ös Alfákat nézegetek-, aztán -3 év múlva asszonynak veszünk valami rendes, max 6 éves, automata kombi hodályt. bár volt 5 VW-m és nem feltétlen vennék újra magamtól, a kényelmes és racionális családi autó feltételnek viszont a B7 Passat felel meg
legjobban a szóba jöhető márkák közül (Audi, VW, Volvo). -
#94529552
törölt tag
válasz vzsryl #144245 üzenetére
Érdekes, ahogy frissítettem, nálam is az Opel jött be a linken, talán a hírdetés feladója módosíthatott, vagy bugos a rendszer . Ilyen csodálatos narancs Astra F talán a Magyar Közútkezelőnek volt régen. A linken korábban egy Megane 1-es frissített verziója volt, ami a havas háttéren egész jól mutatott.
w333 Ok. Ennyi 406-ost találtam.[ Szerkesztve ]