-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #144251 üzenetére
Milliószor leírtam már, hogy benzinest már nem vennék ezekből, dízelt igen, mivel kevésbé kényes. Tipo platform rozsdapontjait is leírtam már, első doblemez torony alja (találkozik ott van 4 lemez) és a hátsó doblemez, de ez jellemzően csak az első szériásokra (1992-ig, pl nagylámpás Tipo).
w333
: jó sok autód volt már.
a szerelő barátodnak pedig jó sok Alfája van. #2[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
w333
félisten
válasz #94529552 #144249 üzenetére
De mi ez a Jófogás ? ott direkt ilyen bontószökevényeket árulnak ?
Volt 406 autóm és elég sokat költöttem rá de igaz diesel volt, lehet kihagyom !
Külső és belsőre még mindig a Seat Leon ami nagyon bejön, méretre is pont jó lenne illetve az 1.6 motor is elég kérdés 700k -ért mit lehet kapni ?
1.4 -ből a dunát meglehet állítani de szerintem az már kissé gyenguska !
(#144248) rbalint88
Van ismerősöm (szerelő) aki talán eladja a 145 Alfáját ... lehet hogy ismered is
(#144252) Integrale
Nem olyan sok ... Pug 505, Pug 406, C Corsa, E34 és most a Vectra !
Ez egy másik srác aki itt lakik mellettem, aki a 166 -t vásárolta az megint más
Q1 autószerviz ezért mondtam lehet hogy ismeri ő róla van szó
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Ádám16
addikt
válasz Ádám16 #144208 üzenetére
Kiegészíteném a dolgot:
Napi 30km városon kívül, 15km városon belül lenne használva. Erre igazából szerintem dízeles sem lenne rossz, de beidegződésből benzinesek közt nézelődünk. Speciális igények igazából nincsenek, a lényeg az, hogy megbízható típus legyen, ne legyen jellemző a rohadás.
Így 700-ért mely típusok (s motortípusok) közt keresgéljünk? -
nagyúr
Rendelhető az új Civic. 7.900.000 az 1.5 turbós sport plusz... Baszki ennyiért autót is kapunk
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
barnam_
nagyúr
Valóban kevés 1.6 van, látszik mivel vették anno.
Ez is 1.4, de egész pofás. Amúgy talán az 1.1 tonnát még épp normálisan meg tudja mozdítani az 1.4-es.Hoppá, 1.8 20 szelepes
-
rbalint88
addikt
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tsebacsi #144261 üzenetére
Egyébként nem kapsz, max használtan. Már egy jól felszerelt, kombi Astra is ennyi, vagy még drágább... De érthető is, mert amellett, hogy létezik az infláció nevű fogalom, itt az is közrejátszik, hogy a B szegmens mára olyan komoly lett, mint régebben legalább egy, de inkább két kategóriával magasabban tanyázó autók. Sokkal nagyobbak, durván jó a felszereltségük, igényesebb a külső és a belső megjelenésük, prémium kategóriát súrolja a minőségük és rendkívül biztonságosak.
Most őszintén, van olyan komolyabb, új autó, amit ennyiért kihozol a szalonból?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
w333
félisten
válasz barnam_ #144264 üzenetére
Csonti ... szomszédban van hát nem is tudom (inkább nem)
Én ezt a kettőt néztem 1.6 frissen szervizelve vagy 1.4 ami fullos
Az 1.8 jó lenne de nem ebben a színben, illetve kintről behozott (szemét)
(#144265) rbalint88
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #144266 üzenetére
Duna autó küldte e-mailben. Szerintem a weboldalukon már meg lehet találni az adatokat.
vzsryl: 8 misiért már ilyet kapok, és sehol se érdekelne, hogy 3 éves
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-v-
addikt
válasz vzsryl #144267 üzenetére
Hát, astrából az innovation (ezt látom itt legmagasabb felszereltségnek) 1.6 200 lovas motorral 6.95m ... focus a 182 lovas 1.5össel 6.64m az st line felszereltséggel, itt azt látom legmagasabbnak.. octavia 1.8 TSI szintén jóval olcsóbb ... nekem ez kategórián belül drágának tűnik a vetélytársakhoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atomgeszi #144271 üzenetére
Nem, az 1.6 Stilo jobb, a 76kw-os, azt még nem fojtja az euro norma. Már ha egyszer rendbe rakod a motorvezérlőt, és átrakod más helyre, emiatt azt nem meri ajánlani senki. A kezét, lábát eltörném annak, aki a motorvezérlőt a hengerfejre csavarozta. Én már forrasztottam a fateréban, és most megint kezdi a cirkuszt, pedig minden jól ment, amíg nem kellett a kábeleket levenni a termostat csere miatt.
Fater szereti... Kettesben megy 100-al.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz barnam_ #144272 üzenetére
Jó a napfénytető ... nekem is van a Vectrában csak ugye a legnagyobb hátránya hogy beázik egy idő után (vagy akár nagyobb esőnél) szóval nem baj ha nincs
Nekem is szimpatikusabb az 1.6 ... ha még fent lesz akkor megnézem élőben !
Mondjuk az a 630k -s is szép kívül belül !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
#16514048
törölt tag
válasz Integrale #144260 üzenetére
Stilo-ból egyébként mennyire problémás az 1.6 és 1.8?
Valamint 1.4 T-Jet Bravo-ról mi a vélemény? Mennyire megbízható ez a motor, illetve mi más lehet benne problémás? Egész pofás kis autó, meglepődtem, hogy már ennyiért hozzá lehet jutni.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Atomgeszi #144271 üzenetére
Nem a Stilot emeltem ki, hanem a motort. Az 1.4 a jobb motor benzinesek kozul, dizelbol kb mindegy, legtartosabb es kevesebb hibaforrasu az 1.9 jtd 80 loval, abban nincs kettostomegu.
Magus2: jobb motor az 1.6? Ez mar nem a Delta/Bravo fele 1.6-os.
Kdavid94: az 1.4 T-Jet az egyik legjobb kisturbos. Nincs igazan nyugje, 120 es a 150 lovas kozott van hardveres elteres is, de birja a gyengebbik az erosebb teljesitmenyszintjet. (500 Abarthban 200+ lovasok is vannak).
Futorendszerben van gyengesege, ezt orokolte a Stilotol, leptetomotorok megallnak, igy nem tudod szabalyozni az aramlat helyet. Uj draga, de van felujitokeszlet is hozza, azzal egesz olcson meguszhatod, errol van info a Bravo clubban.
Valamelyik szivo motornak pedig a vizpumpaja szivargott, azt viszont mar biztos cserelte az elozo tulaj.
1.8-as Stiloban a vezerlesmodosito lesz gyengepont, ugyan az mint az Alfakban es Lanciakban, jo minosegu olajjal es gyakori cserevel ket szett vezerlest kibir, de ha hasznaltkent veszed, akkor azonnal csere minden komponens, ami 120e Ft also hangon.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tsebacsi #144270 üzenetére
Értem én, hogy ég és föld a kettő közötti különbség, de akkor is használt. Szalonból kihozott autót meg kell fizetni. Amit [rvilike] írt, az már valóban érdekes dolog, de 8m-ból komolyabb autót nem igazán lehet venni zsír újból. A Honda a Civic-et a kategória csúcsának tartja (kivétel a prémiumok), és rajta kívül még sokan mások is, ami gondolom nem véletlen, és emiatt ennyiért is talál rá vevőt. Ha mindenképp új autót akarnék, és lenne 8miskám rá, én se ezt venném, mert inkább hagynék a zsebemben 1 milliót, és vennék egy fullos kombit a vetélytársai közül, de van aki 20 éve veszi a Civic-et, mert mindig megbízható társa volt, aztán rámozdul a legújabbra is...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Integrale
veterán
válasz Mágus2 #144279 üzenetére
Rossz helyen van a motorvezerlo, nem birja a hoterhelest. Rengetegen atszerelik mashova, ugy tartossa valik.
Nekem a fogyasztas/teljesitmeny nem jon be, 1.4 gazdasagosabb, 6 sebesseges, menetdinamikaban pedig nincs szamottevo kulonbseg.
A fire motorcsalad eleg kiforrott mar."Bad reklám is reklám too"
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Integrale #144282 üzenetére
A réginek a karaktere jobban bejön, és ezzel eis el lehet járni 7 literes átlaggal. Vezettem mindkettőt, engem a 76kw 1.6 megvett. Azon éreztem az olasz temperamentumot. az 1.4 már nem olyan fickós. Én is átraktam a faternak a motorvezérlőt, egy évig nem is volt vele gond, de most a -5 fokban le kellett venni, és visszatéve megint van loose connection. Hétvégén megforrasztom megint.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
H Astra 2013-ig volt?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
vzsryl
nagyúr
Elég sokszor hallok ilyet. Maximum abban tudok egyetérteni, hogy megbízhatóságban odaveri általában a konkurenciát, de még ez se mindig igaz. Ez igaz a Corollára is, de az meg öregurasan nézett ki eddig, szóval a Civic 2in1 mivolta miatt mindig talál/t vevőket. Viszont szalonból kihozva meg kb. lényegtelen a megbízhatóság, mert úgyis van rá garancia, illetve aki újat tud venni, az pár éven belül megint megpróbálkozik ezzel, és addig ki se jön komolyabb hiba, szóval számomra is értelmezhetetlen ez az árazás, de mégis veszik...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
RocknRoller
aktív tag
sziasztok,
autót szeretnék vásárolni, 900.000 - 1 millió forintért (+átírás, első szerviz és. egyéb kellékek)
jelenleg évente 26-27.000km megyek 40% főút, 35% pálya és 25% város.
amire mindenképpen szükségem van: vezető-utas-oldal légzsákok, klíma, abs, tempomat, elektromos ablak elöl , könyöktámasz (esetleg ülséfűtés és parkradar).
Ilyen km futásnál (és anyagi keret mellett) nem tudom, hogy benzin (8l átlag) vagy diesel (6l átlag) legyen. a kettő közti különbség üzemanyagban (leveszem a diesel áfáját, mert vissza tudnám igényelni) pénzben kb 300.000 ft évente. De attól tartok, hogy ezt a különbözetet diesel esetén rá kell költeni a költséges alkatrészek cseréjére (kettőstömegű, adagoló, injektorok, turbó, részecskeszűrő, ezek együtt több mint 1 milla), jobbesetben csak a különbözetet, rosszabb esetben ennél sokkal többet.
mi a tapasztalat, ilyen feltételek mellett mi a javasolt benzin vagy diesel? Esetleg milyen konkrét gépeket tudnátok ajánlani ezekre való tekintettel? egyébként tetszik a prius 2 is, ha kell akkor azért hajlandó lennék a keretemet megemelni, de nem tudnék este nyugodtan aludni, hogy mikor fogják meg és viszik el a kocsimat...
ÁjfÓn 13 | "A szép nők vetetik a sört, a csúnya nők pedig itatják a sört" - Al Bundy
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #144286 üzenetére
Felejtsd el a huliettát. Hogy néz már ki...
A rendes alfa rendes alfa motorral van, az meg csak kettő volt számomra 2.5 V6 meg a 3.2V6 és nem a GM, azt húzza a fütykösre amerika.
Ez jó orrnehéz, de ez még igazi alfa. Sajnos kanyarban jobban túrja az orrát, mint egy 3.0V6 TDI.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
-
Lacy6
senior tag
válasz RocknRoller #144289 üzenetére
Én megane 2-őt vennék a helyedbe 1.5 dízeles motorral. A legtöbb extrát utólag be lehet tenni.
Link[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #144277 üzenetére
a Stiloban mar csak a hosszuloketu 1.6-s motor volt
a Bravo-ban meg volt mindketto, de csak a szeria vege fele szereltek az uj verzioval
a Stilo-ba meg csak az ujabbik kerult markivulrol ugyanugy nez ki a ketto a Bravo-ban, a fem helyett a muanyag szivosor az atmeneti idoszakban volt a rovidloketuvel is, de a regi motor az 86.4x67.4=1581ccm, a uj motor meg 80.5x78.4=1596ccm
egyebkent mindketto 103loeros
több drón kell ;P
-
válasz Tothgera30 #144285 üzenetére
2003 év végén mutatták be, majd 2004-ben kezdték el gyártani és árusítani. Egésszen 2012-ig amíg le nem áltak a gyártó sorok.
Nincsen 2013-as . Maximum akkor vették meg a szalonban mint az utolsó mohikánt.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz Luck Dragon #144295 üzenetére
Csak mert hahu-n akad 2013-as is. Ez a 2012-es H Astra elég csábító. Bár ez a J Astra se sokkal drágább, bár gondolom előző szériásból jobban felszereltet kapok, és a könnyebb bódé miatt jobban is mozgatná.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Declare
őstag
válasz Tothgera30 #144298 üzenetére
Szerintem ez mindegyik nagyon draga. Eleg alap felszerelsegüek, raadasul az 1,6 os moci nem egy erögep a J astra meg dögnehez, szoval se nem erös se nem fogyaszt jol. Ennyit egyikert sem adnek szemely szerint
-
Tothgera30
Ármester
válasz Declare #144299 üzenetére
Felteszem a lécet: 2012 utáni, benzines, 5 személyes (kombi előny), naugye. Diesel lenne dögivel, még kutya matyiztatóval is, benzines meg ritka, így elszálltak az árak.
Még ez 2012-es a Focus tűnik jó döntésnek.
"A pokol nem hely, hanem állapot"