-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz !Overdose! #145100 üzenetére
Automata
Ha nem jön közbe valami, akkor megyek 02.02-án.Szerk: persze van manuális módja. 6-at viszont nem biztos, hogy beveszi 80-nál. Melyik fokozatban mérjem, ha úgy alakul?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz !Overdose! #145102 üzenetére
Lendületből vagy 80-nál tiporjam le?
-
gaborbol
őstag
Koltoi kerdes:
Maradt vegul a Toyota Sienna es a Honda Odyssey.A Honda osszessegeben jobban tetszik, fogyasztasra, vezethetosegre, motorikusan mindenkeppen, arban ugyan az kb mindketto talan a Toyota picit olcsobb.
Viszont a Hondaban hajlamos az automata kifekudni, valamint elenyeszo szamban motorhiba is elofordul a tulajok szerint.(2014 - 2015 os evjarat)
Mind a ket verziot csak es kizarolag gyari garral nezem (certified pre owned). 2014-2015-os evjaratokat nezegetem ahol a gyarto 7 ev vagy 100.000 merfoldig garantalja a fodarabokat elmeletileg , ha be is ut a szar akkor is garban cserelniuk kell.
Erdemes belevagni a Hondaba ennek fenyeben? (Fonokomnek pont van egy 2014-es honda odyssey 0-kilometeres kora ota es semi gond nincs vele.)
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz focvis #145107 üzenetére
Azt mástól kell igényelni, de valami kamerás mobilod csak van.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Y72
aktív tag
Üdv,
Erről a J astráról szeretném kérni a véleményeteket, főleg motor szempontjából.
Ha jó állapotban van megéri megvenni?
Milyen szervizköltségekre lehet számítani vásárlás után?
Opel J astra 1.4 T sport -
őstag
Hali!
Nissan Micra 2005 1.2 80Le kocsiba kell 5W-30-as olaj. API SJ/G/L szintet kell teljesítse az olaj. Szerintetek Castrol-t, Eneos-t, vagy esetleg Mobil-t vegyek? Esetleg egyéb ajánlat?
Köszi!
Mod: legjobb 5W-40 Total lenne árban, de a gyár 5w-30-at ajánl.
[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
700-750K-ért van vmi, kis ccm-es benzines gépezet amivel érdemes foglalkozni? Régi 1.0 Swiftet kéne váltani, hasonló fogyasztással fenntartással...
-
vzsryl
nagyúr
Corsa, Puttony, Fiesta, Micra, 206 stb... Mindegyik űrtechnológia a régi stifthez képest, mind kényelemben, felszereltségben, sőt még biztonságban is, persze nem Volvo kategória... Értelemszerűen a fenntartásuk is jóval drágább, de ugye a koruk és az áruk is mutatja, viszont ezekhez is vannak gombokért alkatrészek.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
Integrale
veterán
válasz Luck Dragon #145125 üzenetére
Fiat 1.3 MJet. Kettostomegu jo kerdes, Fiatokban van.
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz Luck Dragon #145125 üzenetére
Van benne, swiftben is.
-
-
válasz Luck Dragon #145128 üzenetére
Az 1.2 az benzin, abban nincs. Jól fogyaszt az a motor, amellett nem nagyon éri meg a dízel.
-
t1
addikt
válasz Kornel #145122 üzenetére
Biztos nem, asszonynak nem tetszik, Ignis is kilőve az sem.
206 PUG nálam tiltó zóna, kolléganőmnek az van, 1,1-es első tulajok többet áll a szerelőnél mint az eddigi összes kocsim.
Titkos favoritom amúgy a C Corsa lenne, illetve egy Fabia kombi ( ez sem tetszik neki nah meg a Yaris ) Clio is tetszik, de tartok a franciáktól, Punto se lenne rossz, de szintén nem tetszik neki, és az ő kocsija lenne az esetek 40%ban egyedül, maradék 40% gyerekkel ( 3 éves lesz ) maradékban pedig 3-an utaznák, de akkor is inkább a 323 Mazdában. Régebbi Kia / Hyundai?
Pl egy Accent vagy Getz?[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
válasz Luck Dragon #145131 üzenetére
Splash az egyik legjobb fogyasztású (szívó)benzines autó: [link]
Azért vettem annak idején.
A váltó út nagyon rövid, Japános.
1.0-at nem szabad venni, mert bár még kevesebbet eszik, de gyenge.
1.2 is nagyon jól fogyaszt, de legalább már dinamikus vele az autó.
Ja és gombokért fenntartható, első rugó törés típushiba, de ez 3-4 évesen kijön, más váratlan nem volt. -
-
rbalint88
addikt
válasz Luck Dragon #145131 üzenetére
Lasssan harom honapja hasznalok egy 1.2-es splasht, az en labammal 7,2 es 8,2 kozott evett (atlag kethetente tankolok), de ki van hasznalva mind a 86 loereje. Autopalya+bp-i dugo, napi 2x17km, meg hetvegen varos+out 2x30km. 150-et szepen viszi, csak nyelezni kell, birja.
Btw az frankon hianyozni fog, ahogy a kettest 90-nel leforogja es veri a revlimitert
Egy-ket szemellyel egeszen jol megy, futomuve is stabil. Mondjuk egy ket het kell, mire ezt el is hiszed, de fasza kis gep. Belter kopogos, de nem is akarja eladni magat premiumnak. Csomagtarto az mondjuk tenyleg vicc, de szaladgalos autonak, ket embernek teljesen jo. Hosszu palyazasnal mar hangos, mert sokat forog (130@4000 kb) -
őstag
válasz rbalint88 #145135 üzenetére
Egy kis érdekesség, ami mindig eszembejut, ha a Splasht emlegetik.
Ez a kocsi egy az egyben Opel Agilaként futott tőlünk nyugatabbra. 2007-ben diákmunkán voltunk néhányan az egyik győri Hödlmayr telephelyen. Felállítottak két marha nagy sátrat és odaszerveztek 30-40 autószereléshez többé-kevésbé konyító embert kb. 2 hétre.
Mindennek az volt az oka, hogy valami részegység, aminek a váltóhoz volt köze és a motortérben kellett hozzá matatni (akkor még nem értettem a kocsikhoz, fogalmam sincs mi volt az), gyári hibás volt és 2 héttel később tudta csak szállítani a beszállító a hibátlan terméket. Viszont olcsóbb volt ez az utólagos sufni alkatrész csere a zsír új kocsikon, mintha leállítják addig a gyártósort.Nekem és még néhányunknak az volt a dolgunk, hogy a kamionról leszedett sok száz Agilát vezettük a telephelyen belül a sátrakhoz/parkolási helyre. Az a vicc, hogy az ugyan olyan motorral szerelt kocsik között ég és föld volt a különbség a váltó finomságában annak függvényében, hogy egy ügyes kezű szerelőhöz került vagy egy pék végezte el rajta a cserét.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
Ezek már a kolléga által linkelt új dizájnnal rendelkeztek, más néven Opel Agila B. Az lehet, hogy 2008-tól forgalmazták, de 2007 végén már gyártásban voltak.
Viszont lehet, hogy 2008 tavaszán történt az eset, mert az fix pont, hogy 2008 szeptemberében kezdtem Budapesten az egyetemet, előtte 1,5 évig dolgoztam diákként mindenfele, összefolynak már a dátumok.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
-
426os
őstag
válasz Luck Dragon #145142 üzenetére
Jó autó a Splash, de csak 1.2-est, lehetőleg GS felszereltséggel keress. Nyáron 5 napig volt nálam egy 400k+ km-t futott darab (nem elírás, ennyit mutatott az órája, egyébként bérelt autó volt), egészen egyben volt (2008-as volt azt hiszem). Megjártam vele Erdélyt, kb 1300km-en átlagban 6,5l-t evett, végig fullon működő klímával (nagyrészt országút, de viszonylag sietve, sok faluval). Egy személlyel, kevés csomaggal országúton, sík úton jól ment, emelkedőn már gondolkodni kellett az előzéseknél. 100 felett hangos (szélzaj leginkább), autópályán 140-50-et tartja, de ha jön egy emelkedő, akkor már max 120 (Kolozsvár-Torda közti szakasz). Városban és nyugis 90-100-as tempónál szerintem nagyon jó volt. Talán az üléspozíció nem volt az igazi, 500km után kicsit fájtak a lábaim (túl meredeken álltak a pedálhoz, vagy nem is tudom).
.
-
426os
őstag
válasz rbalint88 #145144 üzenetére
Nem padlóztam végig, de érezhetően fogyott az ereje már. Illetve a féltengelyek nem voltak már tökéletesek (szerintem), ott már ha nagyon nyomtam picit remegett. Meg valszeg a klíma is fogta, igen, nagyon meleg volt akkortájt, eszembe se jutott kikapcsolni.
[ Szerkesztve ]
.
-
Integrale
veterán
válasz tomiii. #145148 üzenetére
A karpit sok mai autoban gagyi, Focus 2-hoz volt szerencsem a heten, nem emlekeztem, hogy ilyen szar belulrol. Az ajtok felso elen levo par centi szeles betet ami "puha" onnantol lefele, elorre, hatra gagyi plasztik az egesz.
Ahhoz kepest szerintem egy Splash is boven jo, raadasul olcsobb mindem teren. A helykinalat mar mas kerdes."Bad reklám is reklám too"
-
Köszönöm mindenkinek a tájékoztatást.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.