-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
pocokxx
Közösségépítő
Újra én, és még mindig 1,5 millióig keresek diesel autót. A H Astraról illetve Ford Mondeoról lehet valamit tudni?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
wiselamp
újonc
Sziasztok,
5 tagossá bővült a családunk, és mivel amúgy is időszerű lecserélni az autót, belevágnánk.
Első nekifutásra arra jutottuk, hogy körbenézünk a 7 üléses piacon (sokszor hozunk-viszünk más gyereket/családtagot is), 2010 és az utáni modellek után kutatva. Szeretnénk hosszú távra berendezkedni autó ügyileg, öregebb autóval nem szívesen kezdenék.
Fontos szempont, hogy legalább minimális presztízsértéke legyen a kocsinak, néha el kell majd vinnem dolgozni is, ha nincs motoros idő.
Összességében van rá maximum 3 milliónk, de 1,5 és 3 között bármibe beleülök, ha az hozza, ami várható.
Sok összehasonlító tesztet olvastam és inkább mindig kettő közül szórtam ki amelyik nem kell.
Fura módon így kötöttem ki a Citroen C4 Grand Picasso mellett (a törésteszt döntött, a C4 a legmagyasabb ha jól láttam a kategóriában). A másik a Verso lenne, de az legalább 500-ezerrel drágább gyengébb felszereltséggel. Tudok várni jó vételre, inkább ülök egy teljesen felszerelt olcsóbba, mint egy kevésbé felszerelt drágábba, persze ez egy trabi-porsche analogiánál már nem működne Üzemanyag: örök életemben benzines kocsival jártam, lehet pont nem most kéne váltanom.
ezt épp most találtam:C-MAX kiesett valahol valamiért már... azt hiszem azért mert a 6-7-en kb nulla hely van lábaknak. kézenfekvő megoldás lenne az Open Zafira is; de opelből nem a legjobbak a tapasztalataim (tudom ez elég szubjektív).
Felmerült a kérdés, hogy pl megéri-e 2. generációs C4-et nézni, vagy a régi is jó köszöni szépen? 2013-nál volt váltás kb azt hiszem.
Ha kicsit confused-nak látszom akkor azért van mert az vagyok Régen sokszor hallottam, hogy "soha francia kocsit", és most ezen is filózom. Bár az első autóm egy 205-ös volt és imádtam, kitartott mellettem.Szóval most szemezgetek, de ha bármi ötletetek van mit nézhetnék, azt megköszönöm!
Mire lenne használva: multirole (család, utaztatás, utazás, városba, vidékre, külföldre)5 üléses is szóba jöhet, de akkor már legyen rövidebb mint a 7, és 3 teljes értékű ülés legyen hátul. Ez ügyben mér nézelődök, ott szóba jöhet esetleg egy kicsit öregebb volvo is, abban legalább kevésbé féltem a családot.
Köszönöm előre is, üdv: WL
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz wiselamp #145403 üzenetére
Én ha hasonló paraméterekkel keresnék, megtolnám a keretet egy ilyenre, és a plusz "befektetés" pedig visszajönne a karbantartási költségeken.
[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
PUG 206 mennyire bajos konstrukció a hátsó híd kopásán kívül?
Asszonynak nagyon tetszik az SW belőle 1,1 - 1,4 motorral , én inkább Puntot vennék. -
rbalint88
addikt
jó kis autók, több is van ismerős körben és egyik sem nyűgös. ha városhatáron kívül is akarjátok használni, akkor 1.4, még inkább 1.6 vagy hdi kell belőle.
1.4-gyel mentünk egy BP-Eger-BP-t, pályán, négyen benne (<300kg) és a gödöllői dombokon szépen visszacsúszott 110-re a tempó 140-ről, padlón... -
t1
addikt
válasz rbalint88 #145406 üzenetére
HDI és 1.6 kilőve, 1.4 lenne a legszimpatikusabb , de ha 1.1 az se baj, asszony és a gyerkőc használná kb csomagok nélkül, bölcsijárat bevásárlás stb, napi 35km, fele város fele országút most az 1.0 Swift is elég, csak már benne van a korban nem sok kedvünk van költeni már rá.
-
rbalint88
addikt
-
=WiNTeR=
senior tag
Sziasztok!
Hamarosan eljutok az első autó megvásárlásáig. A keret ~1,5M környéke lenne. Személy szerint a Golf V (1.6 / 102LE, 5 ajtó, ferdehátú) ami nagyon megtetszett. Ideális első autónak / vannak ~10 év körül már erősen jelentkező hibái a szériának?
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
gzbotii
veterán
válasz rbalint88 #145409 üzenetére
Mindig is perverz örömmel figyelem az 1.9 TDI-ből, ahogy sokan <1.2 benzin/szívó dízellel kiállnak előzni, +3.86km órával haladnak, az előzött alanyhoz képest, aztán 27km alatt be is fejezik az előzést.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
#94529552
törölt tag
-
benczeb
aktív tag
válasz Tsebacsi #145319 üzenetére
Kértem én is ajánlatot az új i30-ra, és igencsak meglepődtem, kevesebbre számítottam. 500,000 Ft kedvezménnyel a Life csomagban érhető el egyedül a régi 1.4-es motor, ez 4,5MM, aztán ami értelmesnek tűnik, az a Comfort felszereltég 1.4 T-GDi motorral a maga 140 lóerejével 5,5MM. 5 év a garancia.
-
t1
addikt
válasz kalmanchris #145415 üzenetére
Fogyasztás fenntartás átírás, nem kell ekkora motoros autó a másik 1.5 mellé amit családinak használunk.
1.4-et fogunk nézni , na meg persze kipróbáljuk az 1.1-et is milyen. -
nagyúr
válasz benczeb #145414 üzenetére
Ami kint van a neten, annyiért adják? Hát az lóf*sz. Az 5 év gari zsír, de a premium felszereltség duplakuplungossal 6,850 és nem kombi, nincs benne metálfény, navi, pótkerék, úgy már rögtön 7,2 lesz (és még mindig nem kombi). Mondjuk a Focus nem ad az erősebb dízelhez powershiftet csak ST esetén, és úgy már rögtön 9,5 misi listaáron. 9,5 egy majdnem fullos i40 kombi
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
lenko
aktív tag
válasz zoo8800 #145418 üzenetére
Újonnan ez ~5.5M volt(kedvezménnyel). Haver vett anno.
Ahhoz képest sok, de legalább még ennyi évet/km-t el lehet vele autózni, különösebb hibák nélkül.(#145420) Studi
1.3-ért bármilyen motorral szereltet sem kívánnék én sem egy ellenségemnek sem. A fapad továbbra is borítékolható ebben az ársávban.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Declare
őstag
válasz wiselamp #145403 üzenetére
Opel Zafirara is raneznek pedig a helyedben. Az 1.7 CDTI motor (valoszinüleg ugyan az, ami az Astraban is van) egy nagyon megbizhato motor, de az 1,9 cdti sem sokkal problemasabb. A turborol olvastam, hogy hamarabb megadja magat altalaban.
Ha meg benzines, akkor van zafirabol 1,8 szivobenzin, turbo nelkül, az megint egy jo hirben allo motor, 140 loval....ilyen kasztniba, mondjuk szerintem inkabb a dizel passzol, de ez hasznalat függö ugye.
-
Mauzes
őstag
Azért szerintem erős túlzás minden használt autót levedlett mocsoknak nevezni. Főleg az utolsó mondatod fényében:
"fizu, lehetőségek kérdése egy új autó."
Pontosan, csakhogy az én véleményem szerint ez alapján a magyar családok 60%-ának túl nagy befektetés/hitel egy gyorsan értékcsökkenő új autó. Persze ez általánosabb jelenség, hiszen nagyon sokan nem addig nyújtózkodnak, ameddig a takaró ér, és használtban is túl drágát vesznek (ahol ráadásul még előélet kockázatot is vállalnak).
-
lenko
aktív tag
válasz #94529552 #145425 üzenetére
Mindenki azt vesz amit akar, ez csak ajánlás részemről.
Nem a világ +400k, egy kevesebbet futott, jobb felszereltségű, és kinézetű (designban is eltér az alaptól) autóért. Inkább gyűjtenék még, ha jelenleg nincs ennyim.(Első autónak is)[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz #94529552 #145428 üzenetére
Van comfort is igen 1.4-1.5M-ért, ami vagy 2004-2005-s évjáratú, vagy bőven 200k feletti futású.(esetleg 300 feletti)
A legelső használhatónak tűnő comfort az 1.7M, ez alatt nem vennék G5-t...(#145427) tresh
Nem olcsó, de az árát is tartja, szóval igazából ez nem oszt nem szoroz, akinek ilyen kell. Nem fogsz többet bukni mint egy mazdán vagy akármin. Sőt!
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
tresh
addikt
válasz lenko #145429 üzenetére
Nem is mondtam hogy nem tartja az árát , pusztán ennyi pénzt egy 1.6 G5 ért ha vernének se adnék ki. Szerintem ár/érték/felszereltség arányába pl házon belül ott a b5.5 passat és 1.9 körül olyat veszek hogy csak na. Az meg nem egy kategóriával komolyabb autó hanem 2 legalább minden téren. Ok ha valaki erre izgul hogy G5 amit megértek mert szép autó de akkor legalább 1.9 pd legyen benne ennyi pénzért
-
Matthew
senior tag
Sziasztok!
Milyen rétegvastagságmérőt érdemes venni? (nem profi használatra) Használ itt valaki ilyesmit? -
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok!
Ez szerintetek is volt törve? Bal eleje furcsa...
[link]"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
#94529552
törölt tag
válasz tresh #145430 üzenetére
Más meg 1.9Misit nem adna a b5.5 passat-ra, de ha vernék, még akkor se. Azt azért csak megérted, hogy nem mindenki akar egy nagyobb méretű, magasabb kategóriás, és drágábban fenntartható Passatot, meg aztán dízellel se akar mindenki járni közülünk.
pocokxx Lehet, és ennyi idős autónál, már inkább az lenne a csoda, ha sérülésmentes lenne. A km-t esetleg érdemes lehet lekérdezni a márkaszervizben az alvázszám alapján.[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
-
wiselamp
újonc
válasz Kornel #145404 üzenetére
Kornel: Igen, kinéztem már magamnak, de keményen megtanított az élet, hogy csak olyan autót vegyek, amit nem kell pénzügyi gondok miatt eladni 1-2 év múlva, mert túlvállaltam magamat. A következő viszont jó eséllyel ilyen lesz.
(#145423) Declare: Köszönöm, megnézem őket is!
Köszönöm szépen a tanácsokat!
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Ezen valaki lát valami gyanúsat?
-
Declare
őstag
válasz tresh #145430 üzenetére
azert a b5 passat az öregebb, raadasul egy utazo auto, amikkel az elmult evekben joesellyel 2x megkerültek a Földet. Tipikus külföldi ingazo, ceges, ismeretlen elöelettel külföldröl behozott tekert kategoria.
Ezek a golf/astra kategoriak ennyibe kerülnek, szerintem realis az ara....nekem inkabb a GT felirat a 102 loerövel böki a szemem.....azert amikor viritasz a GT sportline golfodba es körbeautoz egy 1.0 suzuki swift az szerintem eleg tré
-
Mr X
veterán
válasz BigBlackDog #145441 üzenetére
Én furcsállom, hogy a jobb oldala nincs lefotózva. De ez csak az én heppem, hogy ha nincs rendesen körbefotózva, én passzolom.
-
Studi
addikt
válasz Declare #145442 üzenetére
Asszonynak 1.4-es V Golfja van, nekem 1.3-as régiSwiftem. 80vs85LE, 800vs1200kg. Számomra még mindig furcsa, hogy a Golffal pályán vissza kell pakolni 4-be, ha kamion mögül ki akarok menni a belsőbe, a Suzukinak kicsit odapöckölök, és már 120-on van 90-ről. Siralmas a menetdinamikája, ehhez képest a 102LE már egész betyáros!
Persze zajban, stabilitásban a Golf évtizedekkel jár a Suzuki előtt. Mondjuk nem véletlen nem mentkomfortot írtam, mert szerintem az ülése botrányos a Golfnak, és a jobb lábam sem fér el a tonna műanyagtól, amit odapakoltak. -
lenko
aktív tag
válasz Declare #145442 üzenetére
Ez a GT felirat már 23éve is megtalálható volt a G3-on ugyanezzel a motorral.
Igaz az picit jobban megy, mert könnyebb.
Nem mellesleg a gombóc 1.3-as swift nem hagyott le anno.(Egy haverral "versenyeztünk")
G5-nél szerintem fej-fej lenne.
Ha a gombóc előtti stiftet nézzük, akkor az 1.3-as körbeautóz, de inkább autózzanak, mint abban üljön az ember.(#145444) Studi
Én azt szoktam mondani minden +100kg -8-10le.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz BigBlackDog #145441 üzenetére
Amilyen poros a műszerfal, szerintem 1x nem törölték le a 89e km alatt.
Nyári gumik (fél szezonos ) alufelnin alku tárgyát képezik. Felejtős...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Studi
addikt
válasz lenko #145445 üzenetére
Úgy valahogy, a mai forgalom dinamikájához szerintem ~80 LE illene tonnánként. Megrakottan, nem önsúlyra nézve. Hiába van 100LE/tonna körül a Swiftem, ha nem csak én ülök benne, akkor azért már érződik. Igaz olyan kicsi hátul a hely, hogy hosszabb távon úgysem viszek ott felnőtteket.
-
lenko
aktív tag
válasz Integrale #145448 üzenetére
Hogyhogy milyen felni?
Ott van az autón rajta, egy gagyi gyári opel felni....(ami ér 40-45e-t)
A képek nem most télen készültek(látni az első keréken a nyári gumi mintát)... órában 89e van, hirdetés 97e-ről szól.Egy megkímélt autóért inkább reális, mint amibe beleszartak már bocs.
Most megmondom képről/szövegből, hogy ezzel nem foglalkoztak, csak hajtották...
SOSEM vennék ilyet.(#145450) Integrale
Akkor te ilyeneket veszel gondolom, egészség.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Integrale
veterán
válasz lenko #145449 üzenetére
Képről megmondani ezt, nettó hülyeség, semmi több. (nekem egy hét alatt ilyen poros lesz belül, két hetente takarítom).
Az autón szerintem a gyári Opel acélfelni van, dísztárcsával.lenko: Mert láttál egy poros műszerfalat, meg egy mondatot, hogy az alufelni megbeszélés tárgya, és már felejtős is? Van baj.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos fejegységek
- Linux - haladóknak
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- War Thunder - MMO Combat Game
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...