Új hozzászólás Aktív témák

  • Acheron

    őstag

    válasz molnarpeter #143652 üzenetére

    Az a szép, hogy a VW és a Ford autóin vagy ez, vagy az van. Eredetileg 4m körül nézegettem az autókat, de mivel úgy látom, azokkal is pont annyi nyűg lehet (vicces, de mindegy milyen évjáratú autókat nézek, a többség 150 - 180 k között van km -ben ;] ), meglehet maradok inkább 3m körül, a maradék egy misit meg félreteszem javításra, ha szükséges. Még azon is gondolkodom, hogy bevállalok egy viszonylag fiatal, de nagy futásteljesítményű (~300k) autót, annyi kilométert valószínűleg nem városban raknak bele rövid idő alatt, hanem pályán, ott meg nem sokat dolgozik a váltó.
    A Toyotákkal az előzményeken túl az a bajom, hogy a benzines motorjaik nem valami erősek (nekem, az én vezetési stílusomhoz, mielőtt megkövezésem következne :) ). A Lexus más tészta, hosszabb távon abszolút képben van, egy IS300h vagy egy újabb 450h bármikor jöhet majd, amikor lesz rá zsé, de a mostani keretbe ez még nem fér bele. Lexus szerviz van már Debrecenben is, nekem az közelebb van (de egyszerűbb dolgokat bármelyik Toyota szerviz megcsinál rajtuk)
    (#143654) Aggregátor: De sok, viszont azt nem mondtam, hogy ennyiért el is hoznám :N Alku nélkül nincs üzlet (lásd Brian élete :D )
    (#143655) Qru: köszönöm, ezek nagyon hasznos infók. Ezek így együtt a TSI motorokról olvasottakkal nem nagyon erősítik nálam a VW pozícióját, pedig a Passat még úgy ahogy tetszik is (a CC mindenképp).

    A Volvo -kat még megnézem én is. Kerestem a Mobile.de -n benzines S60 - S80 típust, de az Euro 4 motorok miatt veszett magas a járulékos költsége a honosításnak, úgyhogy úgy tűnik, ilyet max itthon éri meg nézni.

    (#143700) a8l: Milyen verdákban fordul elő ez a fajta váltó?

Új hozzászólás Aktív témák