-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tuto
tag
válasz andrás47 #140314 üzenetére
Azt hiszem a befecskendező részével volt néha gond. Sok golf értékesítésre került a Telekomtól. HTCs rendszámúak :-) ott biztos van szervizkönyv és frankó mai be van írva. Kb 2 éve adták e a kereskedőknek őket. Mondjuk ott kevés digitklímás volt emlékezetem szerint.
-
HookR
addikt
válasz rbalint88 #140331 üzenetére
Árról még nem esett szó, de az már bizonyos, hogy a motor a Siemens PD elemes változat, ami hírhedté tette. Tehát ha most még nem is, de belátható időn belül azokat cserélni kell, s 7 évesnél idősebb lévén, saját költségen. Jelenlegi szervizigénye max az éveken át tartó garázsban állásból fakad(hat). Ez pontosan miket érint, mire lehet számítani?
Az autó alkalmanként ki lett gurítva a garázsból, hogy a motor járjon kicsit, illetve néha kisebb körök erejéig meg is lett mozgatva."Volvoból 2012 utánit néztem, élőben már kicsit fáradt a beltere ennek a generációnak, a púpos műszerfalas frissebb hatású egyértelműen."
Igen, az kívánatosabb. 2014-től digitális műszeregységet is kapott.▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
aktív tag
Sziasztok,
Miután itt a szezon vége, így elkezdtem roadstereket nézegetni; arra spekulálok, hogy az ősz végére/télre piacon maradt gépek árai "alkuképesebbek".
Még nem döntöttem el, hogy pusztán hobbi (második) autó lenne, vagy egy mindennapi használatra megfelelőre lecserélném a mostani kocsimat.
Hobbinak a következőket néztem: Fiat Barchetta, Alfa Spider és BMW Z3.
Egyik szerelőm sem vállalna jó szívvel Alfát, így az most már csak akkor jöhet szóba, ha találok kifejezetten jó állapotút (kétséges). A Barchetta a "liebling", de utánajárva mára csak bontásra ítélt HGT Puntokból és Barchettákból lehet alkatrészt szerezni hozzá; ennek cserében (vagy inkább emiatt) olcsóbb.
A Z3 a titkos favorit, csak kissé ambivalens számomra: összességében nem a szívem csücske, de ez tűnik a legőszintébbnek; négy kerék, kormány, váltó...és pont. Még a ponyva is burkolatlan belülről (persze légkondi, elektromos csingilingik, stb. vannak) A formája pedig élőben tetszetős.
Erre a kategóriára a keret: max. 1,5M + kötelezők
Mindennapi használatra a következőket: MX-5 NC max. 2,5M + kötelezők
3M magasságától benéznek már a Z4-esek is, ami rettenetesen tetszik, de reálisan annak a 1,5-szeresétől kezdődnek a vállalható darabok, a legalábbis a hirdetések felhozatala alapján; nem próbálgattam/néztem utána, mivel ennyit nem szeretnék rászánni.
TL; DR
BMW Z3 vagy MX-5 NC, illetve mennyire alkalmas egy roadster a mindennapokban (elsősorban komfort és közlekedés); életvitel szempontjából a kocsi indifferens: gyerek nincs, bevásárlás egy, legfeljebb két szatyor, mindennapi cuccok egy laptop táska és ősztől tavaszig kabát...utazáskor, ha a kis vas nem elég, akkor másként is megoldható.
Nevermind...
-
Voice24
őstag
Hali!
Nemrég már jártam itt, de most kezd aktuálissá válni a dolog, ezért megint feldobom a kérdésemet:
Autót szeretnék cserélni, a következő kritériumoknak kell(ene) megfelelnie:
Kb. 8-12 éves kor közötti, kizárólag benzines motorral, 4 személy számára kényelmes, normál fenntartási költséggel rendelkező autót keresek. A keret (kis hitellel együtt) max. 1,6 millió forint.
Melyek azok a márkák, azon belül típusok, amelyek a fentiek fényében ajánlottak vagy inkább kerülendők?Én az alábbiakat nézegetem:
- Mazda 6
- Skoda Octavia,
- Ford Focus (lehet C-Max is),
- Opel Astra G (a H nem jön be), esetleg Meriva
- Kia Ceed,
- Hyundai i30,
- esetleg még Suzuki SX4 a 4 ajtósElőre is köszi
-
őstag
válasz Kornel #140339 üzenetére
akinek meg az allianzzal volt jogvitája, az meg azt szidja
nem olyan egyszerű ám ez hogy kijelentsük azért drágább az allianz mert jobb
inkább a biztosítók saját statisztikája számít, ami alapján kiajánlják az árakat
a mi audinkra pl az allianz a legolcsóbb casco
akkor most az tescos parizer?cryptot minden termékemért elfogadom
-
tresh
addikt
válasz Voice24 #140357 üzenetére
Ebből a listából én ezeket nézegetném:
Az Esikszét (SX4) alapból felejtő jó motor de minden más téren borzasztó...
- Mazda 6
1.8 és 2 lityó nem igazán van gond velük, inkább hogy találj egyet amibe nincs millió km és nincs szétrohadva. Anno én fél évig keresgéltem aztán meguntam Amúgy japán vonalon az egyik legszebb beltérrel megáldott kocsi.- Skoda Octavia,
Kicsit szűkös lábtér hátul (4 golf méret) viszont gusztustalan nagy csomagtér. 1.6 MPI motor örök mint a nyomor ha volt gazdája és még előzni is lehet vele ha kell igaz nem egy erőgép cserébe paraszt egyszerű és megbízható. A fék nem annyira acélos alatta de ezen lehet könnyen segíteni. A rá szánt összegből egész jól felszerelt példányt lehet szerintem kifogni. Elég nagy közösség is van mögötte és még a szerelők is ismerik mert VW konszern.- Kia Ceed,
- Hyundai i30,Ezekről majd aki nyúzott vagy nyúz ilyet majd leírja mi a helyzet.Szerintem mellé nem igen nyúlsz egyikkel se.Én dízeles körökbe ismerem a típusokat és akinek van egy szava se volt rá még soha.Kötelezőn kívül semmi extra nem volt max futómű de az ugye a jó magyar utaknak köszönhető. Talán a belső anyag használatot érheti kritika nagyon kopogós puritán műanyag halmaz.
Szóval én a mazda 6-ot erőltetném első körben de ha nem sikerül épp példányt találni az oktáv lenne a befutó nálam
-
footy
addikt
válasz HookR #140349 üzenetére
Forumokbol nekem az remlik hogy a D3, D4-ben is az van. Mondjuk egyfajta blokkhoz nem sok ertelme lenne kulonbozo automatakat tarsitani. (mar csak a fejlesztesi koltsegek miatt is)
A 2literest I40-et forgalmaztak egyaltalan magyarorszagon?
A nehez beszerezhetosegrol nekem altalaban az jut eszembe, hogy amikor(tavaly) a Golfon(6os) csereltettem kuplungot, akkor nem lehetett utangyartottakent beszerezni csak hivatalos VW szervizen keresztul 180k-ert.
(Szerencsere sikerult kedvezmenyt es nem nem 2tomeguvel ennyi, hanem ez csak egy kuplung )
Ehhez kepest ha megnezem hogy 164-ert kaphato I40hez kuplung keszlet, nem rettenek meg kulonosen.
Nem tudom mi nem kiforrott az autoban en mikor ra voltam kattanva akkor atolvastam az osszes forumot es az 1.7crdi kezdeti hibajat(2011-ig) leszamitva semmilyen tipushibat nem talaltam.
A koreaiak meg tudnak csinalva sok mindent elsore ami a nemeteknek csak masodjara sikerulAmugy szerintem volvonal ez a letezo legeszebb belter...
-
st6969
őstag
Sziasztok, második autónak (asszonynak) ti melyiket vennétek: Suzuki Ignis 1.3 vagy Suzuki Swift 1.3? Mindkettő 2005-ös, 100ekm alatti (Swift kb. 700eFt megbízható ismerőstől, Ignis-t aktuális hirdetésből néztünk). Méretben gondolom nagyobb az Ignis, nem? De vajon megbízhatóságra (motor)? Utánfutó vontatásra is kellene.
-
Tothgera30
Ármester
Csak a V50 felé hajlik a család, de még az S40 is képbe jött, mert gyönyörű. De mivel szívó benzinesben csak 1.6-os találni, ezért főleg arról érdekelne vélemény, tapasztalat, 2008-12 közötti járgányokról. Alkatrész árakkal sem vagyok tisztában, de szerintem minden kapható hozzá, gondolom Ford árak 1,5x-ért.
#140366 st6969: Az ismert előélet miatt a Swift-et.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
tomi5244
őstag
Üdv!
18 éves B corsámat cserélném le, 1.4 16v 90LE, vegyesen benyakalja a 6,5- 7 litert.
Több eshetőség is van, mivel mozgáskorlátozottként van lehetőségem pályázni új kocsira. (Abban az esetben a használt nem játszik mert elég nagy macera.)
De ettől függetlenül saját erőből 1.3M lenne a keret egy használt példányra. Ötös Golfot néztünk ki, 1.6 benzin. Nem járok nagy távokat, 20-25km munkába országúton, plusz némi helyközi autózás.
Nekem mindig is tetszett a vw minimalista letisztult formavilága, sok jót olvastam a futóművéről is. A jelenlegi corsámé már eléggé megfáradt. Jó lenne végre egy olyan autót használni amivel nem esem ki az ülésből, ha jól tudom a golfé már hátul is oldalanként független lengőkaros(?) Népítéleten vannak negatív élmények is, de Ti, hogy viszonyultok a vw benzin motorokhoz? A 116 lovas FSI-ről azt olvastam, 1, akár másfél literrel is kevesebbet fogyaszthat a sima 105 lóhoz képest.
Egy nyugodt de azért nem túl nagypapás vezetési stílusban 7 liter alá lehet vinni a fogyasztást?
T
-
aktív tag
g@bo
Passz, nem értek hozzá és nem követem; csak spekuláltam, hogy olyan időszakban, amit a hideg és a hó/eső/sár kombó dominál nehezebb eladni olyan kocsit, aminek a legfőbb vonzereje, hogy élvezetesen lehet vele menni, miközben nincs teteje...
Re. Barchetta - köszi a meglátásokat; végigolvasva a hozzászólásokat, akkor elvileg nem túl macerásan etethető alkatrésszel?
Nevermind...
-
footy
addikt
válasz tomi5244 #140369 üzenetére
6,5-7L vegyesben sok ? Szerintem nem
Amugy a G5-ot pont elotted kerdeztek.
Ha sportos vezetesre vagysz akkor pedig meg inkabb a focus. Annak jobb a motorja es a futomuve is nem kicsivel. Ami az uleseket illeti, az alap(trendline) a Golfban es a Focusban is egy szar. Golfban a comfortline ules mar jo, a Focusban a sportuleseket azt hiszem az alap valtozatnal is be lehetett ikszelni.[ Szerkesztve ]
-
st6969
őstag
válasz Tothgera30 #140367 üzenetére
Köszi, valóban fontos az előélet, emiatt én is kicsit hajlok a Swift felé (bár klíma sajnos nincs benne). De egyebekben milyen különbségek vannak egy 1.3-as Swift és 1.3 Ignis között, ami egy hétköznapi használónak is lényeges? Ugyanaz a motor van benne? Belső tere nagyobb az Ignisnek esetleg (nem láttam még egymás mellett a kettőt)? Gyereket kellene napi szinten szállítani, ami fontos szempont. Ha biztonsági szempontból van különbség, az döntő lehet.
-
Emu
őstag
Kiszemelt járgányban 1.6 Hdi motor van. (80KW verzió, gugli szerint DV6 TED4)
Ha jól láttam Bosch befecskendező rendszer dolgozik benne. Az autó végig szervizelt, új vezérlés van benne, meg 20e km-el ezelőtt kapott új kuplung+kettöstömegű szettet. Mennyire megbírható ez az erőforrás? Mi a véleményetek róla? -
HookR
addikt
válasz footy #140365 üzenetére
"A 2literest I40-et forgalmaztak egyaltalan magyarorszagon?"
[#136397] - [képek]"Nem tudom mi nem kiforrott az autoban"
Igen, ezt én sem teljesen értem. Fifth Gear tesztjén is lényegében az autót rendben lévőnek találták, a tesztelő inkább csak az árpolitika miatt húzta a szája szélét. Ráadásul, ha egy német tesztben (Auto Bild) nem német autó "interessante", meg "echte" Passat "Alternative", az azért már jelent valamit."Amugy szerintem volvonal ez a letezo legeszebb belter..."
A magam részéről faceliftes bézs belsőre szavazok, ülésnek ezt választanám, a bézs kormányt nem erőltetném. Utóbbiból az első FL-es H-alakú fémbetétet kapott, a második FL-es már V-alakút, abból a varrott, perforált bőrös változattal duzzogva bár, de meg tudnék barátkozni.Tulajdonképpen a belsőtér prémiumokra jellemző variálhatósága használt autó vásárlásnál üt vissza. Az ízlésesen összeválogatott belső még a szűk felhozatalt is erősen megrostálja.
[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
HookR
addikt
válasz Tsebacsi #140380 üzenetére
Dettó. Ami igazán tetszene (benzines, bézs belső, panorámatető) I40W-ből, az 1.6-osból nem jellemző, a 2.0-ás meg amikor szökőévente felbukkan (leginkább külföldön), akkor is drága (még). Meglepne, ha tavasz előtt sikerülne találni egyet az áhított paraméterekkel. Hahu-s felhozatalból talán ez áll hozzá a legközelebb. - [link]
#nemszabadultoktőlemolyankönnyen
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
Tothgera30
Ármester
Nem mondanám meg hogy 500k fölött van ebben a 2.4D V70-ben.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
SzlobiG
félisten
válasz Tothgera30 #140384 üzenetére
Ez azért szép futás teljesítmény, de tényleg nem lehet megmondani a képek alapján.
-
tomi5244
őstag
válasz Tothgera30 #140384 üzenetére
Aztán lehet, hogy 800k van benne Amúgy tényleg szép!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tothgera30 #140384 üzenetére
Erről sem mondod meg hogy közel 600k van már benne: S60 D5
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
Ahhh...eselytelen...meg kell varni, amig egy nepper megveszi, visszacsavarja 200k ala (hisz mint tudjuk az kell a sok okosnak), felrakja dupla ennyiert es akkor majd valaki nagy megelegedessel belecsüccsenhet es csettinthet, hogy no ez oszt igen, volvo, erös moci, keves km, keves fogyasztas....jo vasart csinaltunk Ica....
Abszolut gondos gazdanak tünik a leiras alapjan, valszeg visszakövethetö az elöelet es ennyiert egy dizel H Astrat sem kapsz
[ Szerkesztve ]
-
knoxhu
senior tag
Sziasztok!
K&H biztosítóról van valakinek tapasztalata? -
knoxhu
senior tag
válasz BigBlackDog #140392 üzenetére
Mindkettő érdekelne.
-
BigBlackDog
veterán
válasz knoxhu #140393 üzenetére
Ügyfélként voltam/vagyok náluk. Eddig nincs gond. Küldték a csekket, be lett fizetve. Autó eladásnál a különbözetet visszaküldték két héten belül. Kárt (kopp-kopp) eddig még nem okoztam, illetve kárt nekem csak egyszer okoztak (a kedves károkozó meg posta biztosítós volt, de a balesettől számított 1 hónapon belül -heti 2-3 db telefont, illetve személyes látogatást alkalmazva- megjött az összeg a számlámra, ha jól rémlik).
[ Szerkesztve ]
-
HookR
addikt
válasz Tothgera30 #140384 üzenetére
Lehet, hogy a kormányban és ülésben nincs annyi.
Mi több, egyenesen gyanús, hogy ki vannak cserélve, mert a középkonzol és a felül besüllyeszthető navigáció az első facelift előtti, míg a kormány már az első faceliftes. És a vezetőülés sem éppen így néz ki 500e km után.
[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
Mr X
veterán
Urak, segítsetek nekem!
Autót vennék hamarosan. A keret 500k, ez csak a vétel, a többi külön. Mindenképp szeretnék turbódízelt, lehetőleg 20 évnél fiatalabbat. Az 1.9JTD motorok szimpatikusak, de bármi játszhat ebben a kategóriában vagy felette. Klíma fontos. Igazából a nem túl nagy autókat favorizálom, de elvezetek bármit csatahajóig.
Ti mit vennétek a helyemben? Azzal nyilván tisztában vagyok, hogy egy öreg dízel kockázatot hordoz magában, az szervizekre számítok, de a vásárlási keret nem lesz több.
-
BigBlackDog
veterán
VWAG 1.9 TDI-ket szokták magasztalni a régebbiek közül, esélyes, hogy olyan motorral szerelt Golfokat, Bora´-kat, Vento´-kat, Polokat, esetleg Passatokat nézegetnék VW-ből, vagy ugyanezzel a motorral szerelt Seatok, Skodák is szóba jöhetnének nálam első körben. De ezt ne vedd készpénznek, majd a többiek megszakértik.
Update: Ja, és ne olyan példányt válassz, ami megjárta a Föld-Hold távot kétszer!
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Rozsda lesz a legnagyobb baj szvsz. Seat/Skoda/VW/Audi 1.9 SDI/TDI. Sorrendben amelyik opció esélyesebb, hogy használható lesz ennyiért. Régebbiek rohadnak, akár emelném is a keretet kicsit, hogy újabb beleférjen, ami galvanizált karosszéria (utána már csak a tipikus helyeken kell figyelni, amennyiben nem volt törve). Leon, Toledo, Ibiza, Octavia, Polo, Golf, A3 jutnak eszembe, ennyiért mondjuk a szép belteret elengedve.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen routert?
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kedvenc zene a mai napra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Így építsd a billentyűzeted!
- Stellar Blade
- Autós topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ArchiCAD és Artlantis topik
- További aktív témák...