-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Voice24
őstag
Hali!
A pár napja írt listámmal kapcsolatban lehetséges még egy jelölt:
Renault Scenic, szintén az a 8-10 éves kategória, 1.6-os benzines motorral. Ez mennyire lehet jó, vagy inkább hanyagoljam?A Scenic amúgy régóta egyik kedvencem, csak amióta olvasom a sok negatív előítéletet a francia autókkal kapcsolatban, igazából komolyan sosem nézegettem még.
-
kalmanchris
tag
válasz Ace Ventura #140428 üzenetére
Picasso?
-
Dani_kp
őstag
-
updog
senior tag
Sziasztok,
Itt mi lehet a trükk? A csomagtartó-ajtó kicsit nyomorult, meg a műszerfalon vannak karcok, így elsőre, de akkor is, ennyiért?
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
runner 125
nagyúr
válasz updog #140455 üzenetére
Oké, h megviselt, de ennek ez a piaci ára? Azért kemény, h egy Jazz-hez képest gyakorlatilag fél áron megy.
Emellett AAAautó, de nekem a bal hátsó fele is gyanús. Jobb hátsó ajtón fentvan a gyári felirat, míg a balról hiányzik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
Ez a H Astra kombi jó vételnek tűnik.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
trassher
addikt
válasz Tothgera30 #140458 üzenetére
Ennyiért valóban korrekt ha jó állapotban van és a leendő tulaj nem rakétát keres.
Redmi Note 7
-
paavoo
aktív tag
válasz Mágus2 #140164 üzenetére
Kaptam egy szervízkönyvet a sráctól, 5. oldalon vannak hozzá kommentek írva magyarul, mert szlovák ugye a kocsi.
Most 8590 euro az ár, de 500-at elengedne belőle. Szóval így 8000-ért megérné szerintetek?
Az a dilemmám az egésszel, hogy eddig nagyobb hiba nem jött elő (tehát mindig el voltak végezve a nagyszervizek stb.) és ha ezután kezdenek előjönni akkor ráfizethetek egy valag pénzt.Amúgy a regisztrációs adó mennyi lenne egy ilyen kocsira?
[ Szerkesztve ]
-
g@bo
nagyúr
urak
erről vélemény? /ár etc/ [link]
-
Voice24
őstag
Erre esetleg valaki?
-
Tothgera30
Ármester
válasz trassher #140459 üzenetére
Még gyorsban egy-két Focus kombit találtam, amik megfelelnének. Most írhatnám hogy egy ilyen Ecoboost lenne a tuti, de felhasználás miatt a szívó motor karakterisztikája, és szervizigénye közelebb áll tervezett 15 éves (100-150 ezer km) használati periódushoz. Dieselből viszont lehetne bőven válogatni, csak pont mire oda érnénk (250-300 ezer km), lehetne rá lapátolni pár minimálbért, ami azért valljuk be, akkor már egy 15 év körüli autó lesz, és eladni is meredek, mikor a hibrid gépek jönnek be.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tothgera30 #140464 üzenetére
Inkább az 1,6 Ti-VCT. Az 1,6 ecoboost nem sikerüt jól, a Ford hamar kukázta és lecserélte az 1.5 ecoboostra. Nem véletlenül...
mod:
Voice24: Nincs baj azzal a motorral. Inkább csak az elektronika szokott gyengélkedni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
B-L-A-C-K
titán
Ezt holnap meglesem...Elvileg ezek újabb 1.4-es turbók már nem olyan fosok, vezérlést se kell ugye ezekbe cserélni mert nincs, vagy van félni valóm tőlük?
[ Szerkesztve ]
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Gergőke88 #140471 üzenetére
Azt nem tudom első e vagy sem (golfoknál olvastam a 2010-es előttiek vagy mikoriak nem jók), de erről nem nagyon találtam neten semmit hogy rossz lenne, mindenesetre úgyis ma bemegyek az Opelba lekérni az adatait, és ott megkérdezem mi a véleményük erről.
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tothgera30 #140473 üzenetére
1,6 szívó jó, az 1,6 turbó a sz@r.
Szóval 1,6 szívót vagy 1,5 turbó-t vegyél.
#nincsbennetarcsi
-
Ace Ventura
addikt
válasz kalmanchris #140453 üzenetére
Franciákról lebeszéltek, de nem gondolom, hogy városban jobban fogyasztana egy Fusion-nál.
Dani_kp
1.2M -ért csak 3-400 ezer km futott példányokat kapnék 13-14 évesen.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
B-L-A-C-K
titán
A tolatóradar és az APS (parkolóradar) az egy és ugyan az?
-
Mike81
senior tag
válasz B-L-A-C-K #140472 üzenetére
Nekem az opel forumon az egyik tag azt írta, hogy a hütőfolyadék vezetékeinek a csatlakozásai elég sz@rok. Elég csak hozzányúlni és már spricelhet is a folyadék. De ezeket ugye lehe ellenorizni meg szerintem nem is egy nagy tétel. A másik pedig valamelyik szimeringnél olajszivárgás. De kb ennyit említettek. Amúgy neki 1.4T sports tourer van és meg van vele elégedve. Mondta hogy nem direkt befecskendezéses ezért a kokszosodástól sem kell tartani.
#140485; Ja értem én is azt hitzem hogy valami konstrukciós baj van ezekkel is😉
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
B-L-A-C-K
titán
Igen ezt tudom...
Még1 kérdés mindenkihez: Itt eltér kicsit a színe, elvileg nem volt se törve se festve, gondolom azért ilyen mert a lökhárító az műanyag, a sárvédő meg fém, azért ilyen, jól gondolom? Több ilyen típusnál megfigyeltem már ezt.
Amúgy ritka pillanatok egyike, de minden stimmelt Opelben lekérdezve a kocsi, holnap megyek is megnézem...
[ Szerkesztve ]
-
Dani_kp
őstag
válasz Ace Ventura #140479 üzenetére
Valóban, ma volt egy kis időm megnézni és a jobb, fiatalabb példányok 1,7-2M körül mennek.
https://ingatlan.com/33821564
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
A 2008 - 2009 -es S80 és S60 Volvokba rakott hatgangos automatákról mi a vélemény? Mennyire tekinthető megbízhatónak, illetve mennyire fogja vissza az autót a kézi váltóshoz képest?
Meglehet, visszatérek a márkához, de közben az automatát egész megkedveltem (öregszem, no ) -
kalmanchris
tag
válasz Ace Ventura #140479 üzenetére
"Franciákról lebeszéltek..."
No comment
-
Integrale
veterán
válasz kalmanchris #140492 üzenetére
Nemet auto a jo auto, ezt megtanulhattad mar volna...
"Bad reklám is reklám too"
-
Acheron
őstag
válasz xEon1337 #140491 üzenetére
Jah, az 5 -ös a régebbiek sajátja, azzal nem is számolok. Engem kifejezetten ez a 6 -os érdekel. Régebbi S60 -at nagyon szerettem vezetni kézi váltóval (az itt olvasottak alapján nem egy élményautó, de nekem minden tekintetben megfelelt) Igazán az érdekelne, hogy a régi, 163 lovas kézi váltóshoz képest milyen lehet vezetni ugyanazt (vagy nagyobb lóerős gépet) automatával, illetve nem utolsósorban, hogy mennyire megbízható, mire kell figyelni.
-
HookR
addikt
3. generációs V70 motorjai közül melyik ajánlott, illetve melyik kerülendő (benzines és dízel vonalon egyaránt)?
(#140382) Tsebacsi: Itt van egy cikk használt Hyundai I40-ről, ha érdekel - autoexpress.co.uk
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
Dinter
addikt
Erről mi a véleményetek?
http://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volkswagen/polo/volkswagen_polo_classic_1_9_68_sdi-10677690
-
runner 125
nagyúr
válasz Acheron #140495 üzenetére
Nézz át index-re, az S60 topikba. Lizso bőven 350.000km fölött jár az automata, pöckölt 60-asával. Már abban is 6 gangos Geartronic van, nem volt vele gondja, igaz ha jól rémlik adott periódusonként le szokta cseréltetni a váltóolajat.
Ha nyers adatokra vagy kíváncsi, a 0-100-as sprint úgy 1 másodperccel tuti rosszabb a kézihez képest, bár ez mondhatni általános automata hátrány. Nyilván a Volvo-k karakterénél nem a sportos vonások jellemzőek, de már mozdonyként tol a 163 lovas is. (Emellett az 5 henger duruzsolását a mai napig élvezem)
Potenciál itt is megvan, az övé is valahol 230LE és 440Nm környékén van jelenleg."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- VPN topic
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Yettel topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Facebook és Messenger
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- További aktív témák...