-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
-
hobizoli
nagyúr
-
HookR
addikt
válasz footy #140246 üzenetére
"(Persze ott van még a Hyundai I40 a saját gyártású automatával, de ott az egyetlen 1.7-es diesel motor a szűk keresztmetszet)"
Hyundai I40-hez legalább kétféle automata van, a facelift-es modellt már DCT-vel szerelik.
A 2 literes benzines nem jöhet szóba?"A vicces az hogy a fenti Aisin a Volvokban elmegy 4-500-at..."
Amúgy Volvo V70 és a Ford Mondeo mennyire épül közös alkatrészekre? Leginkább arra vagyok kíváncsi, hogy ez hogyan befolyásolja a V70 fenntartási költségeit, és ez hogyan viszonyul a Passat B7-hez, I40-hez?▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
runner 125
nagyúr
válasz HookR #140254 üzenetére
Semennyire. A V70 totál saját Volvo fejlesztés, minden téren (blokkok, kaszni)
Közös platformról kizárólag a Focus - S40 vonalon beszélhetünk, de nyilvánvaló, h a Volvo specifikus alkatrészek drágábbak, mint a Ford.
Ha jó példányt fogsz ki, szerintem nehezen kimutatható a felár. Nyilván, ha összetörik, akkor egy új lámpa, tükör, hűtőrács, stb. biztosan drágább, mint egy Passat-hoz, még bontott áron is, mivel jóval kevesebb fut belőlük.
Ettől függetlenül egy jól karbantartott, megkímélt, szervizelt, saját Volvo motoros V70 megkockáztatom h nem jelent nagyobb kiadást fenntarthatóság szempontjából, mint egy Passat B7."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
knoxhu
senior tag
Sziasztok,
Golf IV-nél mi a reális ár egy 150 ezer km vagy az alatti kocsiért? Benzin, 5 ajtó, jó állapot.
Ezt azért kérdezem mert szinte csak olyat látok 900 ezer forintig, ami 250 ezer kilométer felett van... -
Kornel
veterán
válasz knoxhu #140258 üzenetére
Nem, inkább vennék egy pályán futott 400k km-es autót, mint városban futott 250k km-est.
A kérdés az, hogy mit vársz.
15+ éves autónál 150k alatti km állást?
Ez azt jelentené, hogy csak városban használták, vagy csak úgy állt évekig, ami adott esetben még rosszabb is, mint ha sokat futott.
Szerintem add lejjebb ezt a paramétert, és ne km állás alapján, hanem állapot alapján szelektálj, főleg ilyen idős autóknál.Black: 15 éves, 900k HUF-os autóról van szó, mégis mit vártok?
Lehet venni ennyiért keveset futott kisautót is, de akkor nem az egykori csúcs ( az itthoni presztízsét tekintve) kompaktok között kell keresgetni.[ Szerkesztve ]
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz BigBlackDog #140266 üzenetére
Igen, aki nem néz utána azt szinte az összes helyen átb@szcsizzák...:/
-
m3tr0
senior tag
válasz hobizoli #140213 üzenetére
Aham jah, esetleg más valami tőled mint Honda fikázás?
Bezzeg a Fiat az a fasza.
Punto GT meg a Marea, mert az olaszok már akkor megépítették és kitalálták mint az egyiptomiak a piramisokat...tudjuk.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
knoxhu
senior tag
Nyilván hozzá értő autószerelővel átnéztem a kocsit vásárlás előtt, ettől függetlenül úgy gondolom valahol el kell kezdeni szűkíteni a lehetőségeket. És az óra állás lehet egy ilyen szempont, még ha esetlegesen nem is valós adatot közvetít.
-
footy
addikt
válasz hobizoli #140248 üzenetére
Na de ezaz hogy akkor a valto nem rossz, hanem aki beepiti az a balfasz. (szandekosan avultat el)
(#140254) HookR
En csak a hagyomanyos automataban gondolkodom, szerintem a duplakuplungos egy zsakutca, vagy legalabbis egy lepes az "egy tulaj utan eldobhato" auto kategoriajaba, amit en semmilyen szinten nem akarok tamogatni. Tovabba mivel hegyes videken lakom, ahol a DCT/DSG meghamarabb megmakkan igy eleve kiesik.Az tuti hogy a V70-hez a legdragabbak a cuccok, bar nem biztos hogy erre is kellene a legtobbet kolteni.
A mondeot legalabbis az MK4-et nem is sorolnam a V70 es Passat melle, mert minosegben joval elmarad toluk. A V70-bol atulve a mondeo nem mas mint egy nagy olcso auto. -
Dinter
addikt
Üdv.
Rokonoktól lenne egy 98as Mazda MVP 2.5 TD 150-ért. Az a baja, hogy az adagolójánál csöpög, azt cserélni kell. Parkolóban össze lett törve, az meg lesz csinálva. Az is előnye lenne, hogy nem kéne átiratni. Viszont nagy a fogyasztása, és a motorját is kellett csináltatni, vízcsöve szétdurrant. Illetve a turbó nem tudom mennyire költséges. Illetve néztem még ezt. http://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volkswagen/polo/volkswagen_polo_classic_1_9_68_sdi-10677690
Tudtok valami tanácsot adni?
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz knoxhu #140258 üzenetére
hat amelyikben varosban raktak bele 250k km-t, az addigra vagy szethullott teljesen, vagy 2x ki lett cserelve a teljes futomuve meg feke
szamold ki napi szinten varosban az mennyi futast jelentautopalyan azert konnyen bele lehet rakni egy kocsiba 300km-t egy nap, varosban azert ez nem annyira egyertelmu dolog
több drón kell ;P
-
knoxhu
senior tag
válasz lenko #140277 üzenetére
Én már 1.4-el is ellennék, de az 1.6 a kiszemelt.
Nem fogok ragaszkodni a Golfhoz ha nem jön ki egy jó állapotú a keretemből (1,2 - 1,3 M már túl sok), de boldog lennék, ha összejönne.
Keresgélek, aztán hátha mázlim lesz.#140283 hobizoli
Felkeltetted bennem a kiváncsiságot kb. 43 kilométer per nap. Ha ezt szar magyar utakon számolom, városon kivűl, akkor se lesz jobb a helyzet.[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz knoxhu #140284 üzenetére
1.4 azért nem jó, mert azokba kb. semmi extra sincs, és hiába taposod nem megy.
1.6-ból se nagyon lehet kifogni 1.1-1.2M alatt normálisat, csak legalább az 2002-2003-as évjárat lesz ennyiért.volkswagen_golf_iv_1.6 (Ennél azért gyanús a futás, mert a váltógomb nem gyári...)
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
jpm
senior tag
Ha már a használtautóknál tartunk, sokan a pedál kopását is nézik amikor a km állást próbálják összevetni a valósággal. Eszerint ez kb mennyinek felelne meg? Reálisnak tűnik a 190e?
[ Szerkesztve ]
-
jpm
senior tag
válasz B-L-A-C-K #140292 üzenetére
Ha fémig kopott és 150e km van benne az azért gyanús
Van olyan ismerősöm aki úgy kezdi hogy:
-pedál, váltószoknya, kormány milyen állapotban van.
-levegőszűrő állapota (ha koszos, akkor a gazdája nem törődik a kocsival...) innentől nincs biznisz
-végigtaperolja a küszöböket (mennyire nedves rozsdás belülről)
-szőnyegek kiszedése a csomagtartóból is, itt is a nedvesség miatt.
és csak utánna nyitja a motorháztetőt...(#140294) MunezXBK
Szerintem se, de ha már mállik a kormány az nem 250e km-t futott[ Szerkesztve ]
-
egy ismerős 3 év alatt 450e km-et belerakott egy merci vito-ba, majd kicserélte az első ülést, a kormányt, a váltó gombot+ szoknyát+ pedálokat és visszatekerték 90e km-re, erről ennyit
B-L-A-C-K: minden, csak nem az, de sajnos a pénzért sok mindenre képesek emberek, 3 éves kocsiról meg hihető is a 90e km, nem teher vito volt, hanem 9 személyes
de láttam már 220e km BMW-t aminek a kulcsából 650e km lett kiolvasva[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Mike81
senior tag
Sziasztok!
Ti betudtok lépni a Használtautóra?
Engem nem enged be, egyszer kiírta hogy fogadjam el az Ászf-t csak éppen nincs neki hely ahol le lehetne okézni. Eddig retek ez az új verzió. 4g-n sem nagyon akarta betölteni most meg ez a mai f@szsága....
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kompakt vízhűtés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sorozatok
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen házat vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...