-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
ez igy van.
Azon szoktam mosolyogni, amikor jön az "ez ugyan azt tudja, meg ugyan az benne van" szöveg. Igen, van benne, meg hasonlo, de nem ugyan az, nem ugyan ugy müködik....
Ha hasznalja az ember, vezeti többet, hosszu tavon, akkor fogja megtapasztalni mi a különbseg es miert is tök jo az a kis aprosag....aztan mas kerdes ki tudja/hajlando ezt megfizetni es kinek eleg annyi, hogy 4 kereke van es gurul.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Sry, lejart a szerkesztesi idö...
Tegnap olvastam ezt a Tc cikket, tök jo amugy
2008 Q7, hasznaltanEgy valami azert fura nekem. Többször irja, hogy ez az auto mar tul van a tervezett elet ciklusan...es csak "mi" a vad keleten a nagy lelkesedesünkkel tartjuk eletben.
Azert egy 8 eves Q7 320k km el nehogy mar az a kategoria legyen, hogy bontoba vele es gyujtsuk fel oke, hogy a lizing mondjuk 3-5 evig megy altalaban, meg sokan privat koocsit is cserelik 5 evesen kb, mert azert akkor mar van elörelepes a piacon....de azert ezt akkor sem adom, hogy egy 8 eves Q7 320k km el mar igazabol kuka.
-
CsakEgySrác
csendes tag
válasz CsakEgySrác #139592 üzenetére
Halihó!
A vásárlásra fordítható keretem emelkedett, így most 900 ezerért keresek autót.
Röviden összefoglalva az eddigi igényeimet: Megbízható, biztonságos, akármilyen márka jöhet, városi szaladgálós, néha nagy táv, benzin, lehetőleg fiatal a casco miatt.
Eddigi kinézett típusok az előző ajánlások alapján: g astra, c corsa, fiesta, focus, punto, clio
Az lenne a kérdésem, hogy ezért a pénzért már vannak esetleg más típusok is amiket érdemes megnézni, vagy a fent felsoroltakból így kijön egy nagyon patent autó?
Köszi előre is srácok!
-
szekra
őstag
Sziasztok! Ismerősöm első autó vásárlása előtt áll, első körben holnap megy megnézni ezt az V-ös Golfot.Mennyire ajánlott ez a motor? Megtekintésnél mit kellene nagyon átnéznie? Van valami tipikus gyakori betegsége?
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz szekra #140158 üzenetére
A motor jó, az autó elég fapad, de ha neki elég...
Nem tudok különösebb betegségről, ablakmechanikákat ellenőrizni, le fel húzáskor ne legyen kattogó hangja. Egyébként ugyanazt nézni mint bármelyik más autón, váltó-kuplung-futómű-fék-klíma.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
paavoo
aktív tag
Sziasztok, erről az octavia-ról mi a véleményetek? A szlovák társvállalatunknál volt céges kocsi, ismerem a tulajt is, végig skoda márkaszervízbe hordták, de ennek ellenére sokallom ezt a km óra állást egy TSI-nél. Mennyit mennek ezek el?
Beírtam az alvázszámot, elvileg ez a motorja:
1.8 TFSI 16V turbo, benzines 118 (112*) kW (160 LE, 152*) @ 5000 (6000*) ford., 250 Nm @ 1500 ford., DOHC, EU4 (2DDK*, EU5)
Lehetséges motorkódok: BZB, CDAATehát igazából motorikusan vannak kétségeim a kocsival kapcsolatban, más minden oké vele.
Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz paavoo #140160 üzenetére
Nem KM állást veszünk, hanem állapotot. Ha az autó jó, akkor meg kell venni, akkor is ha 300 000km van benne. Ha meg nem jó, akkro akár 40 000km-s korábn is felejtős.
Ennyi 200 000km alatt még nincs baja ezeknek, ha redesen volt szervizelve, van benne még 100 000 problémamentes km. Utána jön a kuplung, kettőstömegű, turbó szentháromság.
A magasnyomású üzemanyag pumpa szokott ilyenkor elkopni,200 000km környékén. Az 1x 180 euró. Nem vészes tétel.
[ Szerkesztve ]
-
Alvin_ti4200
félisten
Sziasztok! Tudtok ajánlani Budapesten olyan szervizt, ahol becsületesen dolgoznak, esetleg még számlát is adnak (sic!) és egy benzines (2.0 136 LE, 2003/1) Peugeot 406-ot nem akkor látnak életükben először? Kopó alkatrészek cseréje lenne igazából meg szeretném a hátsó futóművet rendbe szedni, ilyesmik. Árajánlatokat szeretnék "körbe küldeni", de nem tudom, merre induljak Köszi előre is!
-
DuDieHUN
aktív tag
szerintetek 410e km egy 10 eves autonal nagyon durva? cserébe ez tényleg valós és végig márkaszervízbe vezetett (toyota prius 2006)
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz DuDieHUN #140166 üzenetére
Ha karban tartották, ami egy Prius II-nél nem olyan vészes, akkor simán okés. Az akksikat bevizsgáltatnám egy márkaszervizben vagy a Prius "gurunál", hogy milyen állapotban vannak a cellák, de ezekből a taxik ennek kétszeresét is lefutották már nem egyszer, szóval, ha bizalomgerjesztő az adott kocsi és a szervizvezető nem hív félre csontvázakat mutogatni, akkor kedvező árért cserébe simán bevállalható, pláne, ha még ismert is az előélete.
[ Szerkesztve ]
-
DuDieHUN
aktív tag
válasz Alvin_ti4200 #140167 üzenetére
köszi, én is így vélekedek róla, mert lehet egy 160e km-re visszatekertben
is ennyi van csak arról nem tudokés mit gondoltok egyedüli autonak egy prius mennyire bátor választás? budapesti használat és évente pár baltoni nyaralás valamint egy külföldi, kb 15e km/év, jelenleg 2 személynek, de várható azért hamarosan +1-2 baba
[ Szerkesztve ]
-
-
barnam_
nagyúr
válasz Luck Dragon #140170 üzenetére
Volt a közelmúltban erről egy cikk a TotalCar-on, elég kelendő.
Viszont egy 10 éves autóra lehet még kötni cascot, egy pár évig jó lopás ellen. -
őstag
válasz Declare #140153 üzenetére
ha a gyári tervezési élettartamot nézed, meg hogy gyári árakon mennyibe kerül ha valami beszarik rajta, akkor igazuk van tényleg kuka már
ha nem is most, akkor majd akkor ha beszarik mondjuk a motor vagy a váltó vagy valami más milliós alkatrész
nyugati árakon nem éri meg javíttatniitthon meg ha van szaki aki ért az adott egységhez akkor megérheti, ezért írta hogy "vadkelet"
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Bozso68
senior tag
Sziasztok!
Túl szép, hogy igaz legyen?
Nincs szervizkönyve, de szemre egyben van. -
-
-
-
roberto211
őstag
válasz Integrale #140193 üzenetére
Nem gondolkoztal egyébként marketing/ügynök /host(ess) munkán valamelyik francia vagy olasz markanal?
Nagy eséllyel gyanítom h rohamosan megnövekedne az eladás ahogy pld egy új Peugeot mellett állva a tescoban pld megallitanad az embereket és rabeszelned őket. Szerintem menne neked. .Nekem specko egy Opel markaszervizben dolgozó emberke mondta szó szerint "Igen a japánok nem olyanok mint régen de valamit mindig kitudnak találni h jobban osszelegyen rakva mint más nemzetiségű autó ". Ezt nem vitaforraskent írom sőt az újabb németeket kedvelem is de......nem egy mai szervizes gyerek mesélte. .
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #140195 üzenetére
Az első részben van igazad, szerintem besétálna a renault/PSA/fiat magyarországhoz, és licitálnának érte, hogy melyikük marketing igazgatója legyen 😂
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #140195 üzenetére
Nem, es szo sincs errol, csak a beidegzodeseket utalom. Latod, ez a Peugeot egy Mitsubishi, de oroszlan van az orran, ugyhogy szar. A dCi motoros Nissan japan valtoval szar, mert francia a motorja.
Nincs rabeszeles, vegyen amit akar, csak mar ki kellene noni ezt az ezer eves marhasagot."Bad reklám is reklám too"
-
Bozso68
senior tag
válasz BigBlackDog #140199 üzenetére
Na, ez az igazi dilemmám.
Túl szép-e, hogy igaz legyen ez a kocsi ennyiért.
Új hozzászólás Aktív témák
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000