Új hozzászólás Aktív témák

  • HookR

    addikt

    válasz Mauzes #145695 üzenetére

    "Illetve magam is tűnődöm, hogy mennyire jó ötlet egy ilyen SUV, városi és autópályás használatra. Az tetszik, hogy magasan ülsz benne, és hogy viszonylag nagyok (vagy annak tűnnek), de a gyakorlatban van ezeknek előnyük egy tágas szedánhoz vagy neadjisten egy kombihoz képest?"
    Előnyök: SUV-ban a magasabb üléspozíció jobb kilátást (pl. a városi forgalom áttekintését), valamint bizonyos esetekben (pl. derék- és hátfájás, mozgásszervi panaszok) kényelmesebb ki-beszállást biztosít. A nagyobb hasmagassággal kevesebb helyen akad fenn, ám a tulajok döntő többsége ezt legfeljebb a városi magasabb padkák leküzdésénél kamatoztatja.
    Hátrányok: Városban a nagyobb tömeg, autópályán a nagyobb légellenállás eredményez többlet fogyasztást. A magasabb súlypont miatt nehezebb egyszerre kényelmes és kanyarban sem dőlöngélő futóművet készíteni. Többnyire nem is sikerül. Hogy megtudd melyiknél leltek ideális kompromisszumra, teszteket kell átnyálazni. Ha jól rémlik, talán a Qashqai ilyen, de nem akarok hülyeséget mondani.

    (#145699) Mauzes: "...nekem is a kényelem számít, úthibákat minél kevésbé akarom érezni. Engem az se érdekel, ha emiatt az úttartás kicsit rosszabb.

    Sőt, tovább megyek, minél jobb a zajszigetelés, vagy egyáltalán, minél kevésebb "kapcsolat" van a külvilággal, nekem annál jobban tetszik. Nyugodt, stresszmentes utazás tetszik, sportosság, motor hangja meg hasonlók nem izgatnak."
    A Volvo S80/V70 például ilyen. :) Az emelt hasmagasságú XC70-es is. Hogy az XC60 futóműhangulása mennyire kényelmes azt nem tudom.

    [ Szerkesztve ]

    ▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐

Új hozzászólás Aktív témák