-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz footy #158598 üzenetére
Uj turbos motorok is felejtosek. Tele van az internetes autos sajto, hogy mennyit is ernek. Turbo egyebkent is egy plusz hibaforras. Az 1.0 Eco boost remseget ismerem haveri koron belul is, es egy katasztrofa... 90k km alatt mar ketszer trelereztek azt is, meg diozas, es igy az egesz egy zsakutca.
Szivo eleg lesz, nem kell jol menjen, nem versenyauto kell, de ha visszavaltasz, elozni meg jo lesz.
Ha a Civic megbizhato azzal az 1.8-al, akkor a fele nezelodunk. Nem szamit a fogyasztas sem evi par ezer km-nel. De ne kelljen vagyonokat se rakolteni a hajtaslancra.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
footy
addikt
válasz MPowerPH #158601 üzenetére
Nem kell elhinni minden cikket a totalcarrol, nem olyan rosszak ezek a tubo motorok.
Az egyik baratom lassan egy eve vett ecoboost focust es nagyon elegedett vele, pedig sokat vacilalt a szivon, de eddig semmi gondja nem volt vele.(#158602) SzlobiG
A VW-nel vigyazni kell, mert a csomagokban nem sok minden van benne "kvazi az opciot veszed" meg hogy bepipalhatsd az extrakat. A comfortlinehoz tuti rendelheto volt a bixenon, de szerintem most lehet hozza ledet is.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz footy #158604 üzenetére
"Az egyik baratom lassan egy eve vett ecoboost focust "
Akkor majd kerdezd meg 3 ev utan, egy valamire valo futas utan. A totalcaron olyan cikkek jelennek meg, ahol evi tobb 10k km futas utan, tobb ev hasznalat alatt irnak velemenyt egy autorol. Varosba ezek sem jok, akkor hatvanyosan nagyobb a koxosodas.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Mauzes #158609 üzenetére
Az kiesik a koltsegvetesbol. Es ismet tul sok dolog tud meghibasodni. Az eselyt sem akarom megadni, hogy megtortenjen. Eleg volt a mostani Octavia...
mod: Tudom, de akkor sem jo befektetes megvenni egy kozel 10 eves hibridet. Biztos uj koratol nincs vele gond, de utana a korabol adodoan ugyis lesz. Es ha egy Priusban valami elromlik, az nem lesz olcso.
Nem lenyges, hogy mennyi lesz az auto fogyasztasa, akkor maradna a diesel. Egyszeruen csak megbizhato, szog egyszeru motor kell . Ez pedig csak egy szivo lehet, ha rovid tavokat jarsz.(nem varos, de videk)
Es a Prius tovabbra sem ferne bele a koltsegvetesbe az 1.8 -as motorral.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Mauzes
őstag
Én úgy tudom, kb. a legkevésbé meghibásodó autó a Prius, de ez már más téma. Ha nem játszik, akkor meg mindegy is.
-
-
-
Tothgera30
Ármester
Vélemény? Volvo S40 2009 111k km - 2.6m
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz HKorn #158612 üzenetére
Akku: kb. 10k egy cella, plusz munkadíj, de sokszor csak el van oxidálódva néhány csatlakozás. Inverter stabil technika Prius 2-ben, amiről szó van, inkább a 3-asban gyenge, ott is főleg power módban nyomva neki lesz gond, sima használattal elég ritka. Ha a taxisoknak jobban megéri, mint egy dízel a maga kockázataival, valamint egy szívó a magasabb fogyasztással és persze mindkét esetben a magasabb kopóalkatrész-igénnyel, akkor ilyen kis futással tényleg az lehet a legnagyobb veszélye egy HSD-nek, hogy egyszerűen nem használják.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Tothgera30 #158618 üzenetére
Korrekt darab, mivel C30-at hajtok, ezért talán jobb a szemem hozzá.
A középső és a jobb oldali szellőzőrostélyok nem gyáriak (2007 előtti modellről vannak beszerelve), mert itt már csak a lapokat lehetne mozgatni mint a bal szélsőnél, ebben meg kompletten mozog az egész. Valószínűleg valami telefontartóval kitörtek egy lapot és csak ilyet találtak bontottan.
Ülésfűtés meg gyári kihangosító nincs benne, nem tudom ez mennyire számít.
Hallottam már rossz dolgokat az 1.8-as benzines motorról, én nem merném megvenni, de ez tényleg magánvélemény.
"Less but better" - Dieter Rams
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Tothgera30 #158618 üzenetére
2-2.2 között megadnék érte Ennyire túl vannak árazva a benzinesek?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #158624 üzenetére
Pont ezt néztem én is. Egy kategóriával nagyobb, dízel S60-ak vannak 2.5M Huf alatt hasonló évjáratból. De valószínűleg a szívóbenya láz miatt van ez. Pl. 1.8-as UFO Civicek is szörnyű árakon mennek el.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #158625 üzenetére
Na ez az. Dízelt megveszed, és _talán_ kell rá költeni valamikor. Benzint megveszed annyival drágábban, amennyiért megcsináltatod a dízelt, és utána fizeted pluszban a magasabb üzemanyagköltséget, tiszta haszon
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #158626 üzenetére
De a dízel hangos és büdös. Na jó, utóbbi nem annyira, csak táltosgázolaj kell bele. Most így másfél hónap használat után kifejezetten nem érzem már Volvókánál a szokásos dízel bűzt.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz xEon1337 #158623 üzenetére
Szóval, kissé fiatalabb évjáratú autókat néztünk, de kevés km, és a képeken feltüntetett állapot íncsiklandozóan hatott. Így, közben meg lett nézve a hirdetett gépjármű, miközben posztoltam a hirdetést, már úton voltam. Körbejárva, minden vastagon le volt fújva szilionnal, ami egy 300 ezer forintos autónál jópofa, de itt elvártam volna egyfajta őszinteséget. Ahová tettem az ujjam, ragadt a szilikontól. Az feltűnt hogy a dobbetétek csavarjai cserélve voltak több helyen, és el is állt a műanyag (lógott egy fél körömnyit). Beülve bal ajtó könyöklője alaposan behorpasztva több ezer helyen, műszerfalon apró repedés, középkonzol fémbetétjében repedés. Szervizkönyv patika, első két évben 10k km, később két évente nagyjából 20k km repült bele. Nepperünk szerint hátulja volt javítva. Hoppá, tekerjünk csak vissza. szervizkönyvben ismerős autószerviz pecsétje (nini, szerelő jó barátom, együtt bringázunk). Telefon csörög, állítja jó autó, egy néni használta, szervizelték rendszeresen, hátulja tényleg törve volt, valami kerti csapba mehetett bele. De előkeresi a mami telefonszámát. Felhívtam. Hosszas beszélgetés során megtudtam, hogy nyugdíjas koráig használta, megsiratta mikor eladta, de vásárolt egy újat. Meglepődött mikor mondtam neki hogy most mennyiért hirdetik, hiszen ő törötten adta el, egy vadat kaptak el vele, légzsák nyílt.
#158624 molnarpeter: Szívó benzines autók árai nagyon elszaladtak. Gondolom sokan megszívták már DPF diesel, kettőstömegű egységekkel szerelt autókkal, és nem akarnak újra befürödni. Leginkább faék egyszerűségű 1.6-ost nézegetek, az Ford és Opel fronton is elég tartós.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
SzlobiG
félisten
válasz molnarpeter #158626 üzenetére
Pont ezt fejtegettem itt egyik nap, hogy nem elég hogy drágábbak már a benzinesek, de ugye többet is esznek és ha netán baja lesz a dízelnek akkor van miből javíttatni.
(#158630) BMW001 Miért mi a baj a benyás bmw-vel? Mondjuk egy 318 vagy 320i-vel nagy bajom lehet? Mert nézegettem azokat is jó drágák...
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #158626 üzenetére
Deja Totálkár megírta, hogy a dízelnek reszeltek kész vége meg egyébként is kitiltják már jövő hónaptól Békéscsabáról is őket....
Most megvesznek minden szar szemetet ami szívó, majd megy a sírás hogy rohad/zabálja az olajat/az 1.6 is 9-10et kér tisztán városi üzemben...
Tényleg 10 millió birka országa vagyunk -
-
Kickass
őstag
válasz Tothgera30 #158633 üzenetére
Ja meg füstadó..
Minden rohad ez igaz, csak nem mindegy mikor, meg hol. Amit előtte 2x kiflibe törtek az több helyen és hamarabb. -
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Német-Japán vonalon van ellenfele a H Astrának? Ha mondjuk azt mondom hogy legyen min. 2009-2010-es, 200k futás alatti min. 1,6-os kombi? Corolla E 12 nagyjából 2006-2007-ben kifutott, akkora méretű nincs.
-
MPowerPH
félisten
válasz SzlobiG #158631 üzenetére
Egyszeruen hulladek mind. De ez igaz a 4 hengeres dieselekre is. A 2.0 turbo meg kerdeses, de a problemak teren ugyan azokat produkalja, mint a tobbi turbos es kozvetlen befecskendezeses.
Szegyen, foleg az utan, amit az M50-M52-M54 -el letettek az asztalra. Mar az M -es motorok is egy kalap sz@rt ernek. Kozben meg az S50 es S52, S54 -es eroforrasok meg koszonik, kivaloan vannak.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Vesztor87
senior tag
válasz Tothgera30 #158639 üzenetére
Golf, Octavia drága, Octavia-ban a 102 ménes amúgy is kevésnek tűnik. 1,6-os Focus 2-ben ültem, na az nagyon zajos volt pályán már (140-nél), H Astra jobbnak tűnt. Ceed még tetszik, bár ritka az 1,6, inkább 1,4-et vettek itthon. Toyota megint elszállt árakon van.
-
SzlobiG
félisten
Bászki pedig azt hittem, hogy egy 18 vagy 20i-vel mi baj lehet.
Akkor kihúzva a listáról.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Vesztor87 #158640 üzenetére
Olyan nagy tapasztalatom nincs pályás használattal, de pápának pont 102 lovas 1.6-os Jetta (2008) van, az 90-110km/h között elég csendes. De persze az áraik nagyon meg vannak indulva. Focusból az MK3-al próbáltam jobban, 105/125 lovas 1.6-os motorral jól húz, de mivel többet forog, hangosabb. Az 1.6-os (Z/A16XER) H Astra igen csöndes, 2750rpm körül forog 100km/h-nál. Itt viszont a J nekem kissé csalódás volt, lomha, és benyalja a 8-8,5 litert hosszabb távon is. Persze a piac árát, ezek alapján lesd meg a 2012/13-as H Astra árakat, 2m körül elkapkodják őket, ugyan ilyen évjáratú Focus fél milkával több.
UI.: Szerintem egy 1.6-1.8-as H Astra nem rossz döntés.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Yushchenko
őstag
Sziasztok!
Ide is belinkelem, hátha.
-
Morris
veterán
Az elmúlt hetekben nagyon sokat gondolkodtam én is, hogy milyen autót vegyek.
Maga a típus megvolt. Golf plus (benzin)
Ebből kb 6 féle motor van. (1.4 szívó, 1.6 szívó, 1.6 fsi, 1.2 tsi, 1.4tsi - ez utóbbiból 122,140,160lovas + esetleg 2.0fsi,de ezt csak németben láttam)1.6 szívó volt a kiszemelt. Megnéztem párat. Természetesen nem a kínálat aljáról. 1.7- 1.99m-ig. Ezek max 2007-esek.
Aztán néztem az 1.4 tsi-t is 2009.1. havi Meglepően jól megy. Sokkal élhetőbb mint a szívó motorosok. És belülről is sokkal szebb mint az ötös golf plus.
2.3m-ért sikerült találni egy szép darabot. Most ennek a vételét intézem.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- Eleglide C1 - a középérték
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző