-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csaby25 #158338 üzenetére
Golf 4, Bora, Octavia, Leon, A3. 90 vagy 110 lovas legyen. Ülésfűtés miatt inkább VW/Audi lesz a legtöbb találat, többinél szerintem ritkább. Galvanizált karosszéria, első sárvédő és küszöb eleje szokott csak rohadni, illetve csomagtérajtó szokott csipás lenni (sárvédő tetején van egy szivacs, azt ki kell venni; évente pedig a dobbetét alatt ki kell mosni a piszkot, nem tízezrekért alvázvédő a belépő).
Benzinesek sokat esznek, ilyen távra nem éri meg.
Focus 1 rohad, dízelek kockázatosabbak. -
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #158352 üzenetére
és focvis: akkor eddig volvo... a keret is soktényezős, hitelt semmiképp nem szeretnénk felvenni rá. nyilván egy 3-4 éves autóra nagyobb a keret, mint egy 10 évesre az a bajom, hogy egy 2.gen fl A3 ideális lenne méretben, beltéri igényességben, de baromira el van szállva az áruk (fiatalabb passatot kapsz azonos áron) és a 7gang dsg van benne.
volvoban meg ugye 2.5T, mert a v70-xc70 nagy nehéz bálna, és ha már mindenképp fogyaszt, akkor menjen is rugdosva, de azok meg nem nagyon férnek bele a 12lityis városi fogyasztás fájdalomküszöbbe és mivel asszony nem az a vérmes tekintetű részer típus, jó nyomatékkal 120-150 ló között bőven elég lenne neki az autó.
észérvek alapján a fenntartási költség-használati érték-életkor-bekerülési költség mátrix a B6-B7 Passat 1.4TSI kombit dobja a gép, akár CNG-vel is, de a váltó miatt rettentően fosok tőle. ja btw tud vezetni manuálist is, csak ugye kényelmesebb az automata, főleg a dugóban ülve - magamnak is azt vennék, volt, imádtam.
mentő opció egy b5.5 1.8T tiptronicos kombi lenne, de azokból már nem lehet értelmeset kapni vagy csak jó b6 árban, akkor meg nyilván egy 5 évvel fiatalabbat veszek...
mercinél a segédberendezések és a rozsda kérdéskör, c-kombi még jó lehetne de az nem tetszik egyikünknek se, az e-kombit meg nem szeretnénk fenntartani , elég komoly ugrás a c-hez képest[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz szőröscica #158360 üzenetére
DSG vel nincs sok tapasztalatom, de Powershift -es Fordot gyakran vezetek - érzetre nekem nincs sok különbség, ugyanúgy "kúszik" gázadás nélkül, mint az Aisin anno. Vezetni jó ezeket a duplakuplungosokat, a javítása más kérdés, ha megadja magát.
Bálint kérdéséhez kapcsolódva (hasonló kombót keresek magam is): a 2011 -es C Merci 1.8 motorja (C 250) mennyire megbízható? Ez normális benzines, vagy ez is közvetlen befecskendezéses, annak minden gondjával együtt?[ Szerkesztve ]
-
Mauzes
őstag
Sziasztok!
Még soha nem vettem használt autót, de valahogy azt érzem, hogy ugyan a legtöbb hirdetés nagyon jót kínál, de valami csapda lehet, mert az ár meg a leírás nincs annyira összhangban.
Pl.
Passat VII, 4,5 éves, jól felszerelt, "kitűnő állapot", tök olcsó, elvileg 165 ezer km. Itt mi a trükk? Hogy háromszor annyi km van benne? Vagy betegágy és ezt tudják róla az eladók?Mercedes C220, kb a legolcsóbb a választékban, elvileg kitűnő állapot, 180 ezer km. Ez mondjuk nem érdekel, csak példaként raktam be (minden automata kombit állítottam a keresőbe).
Tanítsatok, hogy ti mi alapján lövitek be a használtautó.hu-s hirdetéseket. Mire figyeljek, mi alapján vessem el azonnal, stb.
-
veterán
válasz szőröscica #158360 üzenetére
Tud kúszni - mesterségesen. Amikor lepadlózod, akkor érezni, hogy összezár.
(#158357) rbalint88
egy g7 is jó lenne ámMindig, minden eladó. 🤡
[ Szerkesztve ]
-
TheProb
veterán
Erősen szemezgetek ezzel a bravo-val: [link]
Előbb beszéltem a mukival telefonon, végre magánszemély. Elvileg 3 éve használja a verdát, elmondása szerint nem volt vele semmi komolyabb gond, csak a kopó alkatrészek. Vezérlés nyáron volt cserélve, de papír nincs róla... Digit klíma légterelővel még nem volt baja. Nyári gumik elvileg már kukába valók. Kormányon és váltógombon már viseltes a bőrözés, azt olvastam ez is típusbetegség. Valamint kisebb hibák a külsején, pl parkolási incidensek, stb.Így hallásra talán picit sok érte a 1,450 milla, de lehetne majd mire fel alkudni. Másik szopó, hogy napközben nem lehet megnézni, mert használja. Este, valami parkolóházban meg nem lehet érdemben megnézni, valszeg marad a hétvége...
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
apple87
senior tag
Sziasztok!
Kinéztem egy golfot, kicsit fura nekem h az átlagosnál olcsóbb mint a többi vajon lehet valami buktatója...
1,6 disel motorrol mi a véleményetek?
[link] -
TheProb
veterán
-
jUUh
addikt
Sziasztok!
Autóváltáshoz érkeztem én is, egy 2003-as Seat Ibizát cserelnénk. Körülbelül 2.5-2.7 millió forint lenne az összeg. Körülbelül Mazda 3-at, J-s Astra-t, Honda Civic-et nézegettem, de már teljesen elvesztem. 2010 vagy annál fiatalabbi, benzines, autókat nézegetek, dupla vagy sima digitklímával, elöl - hátul elektromos ablakkal, ülésfűtéssel. A kocsi heti szinten 1-2szer lenne használva kisváros egyik végéből a másikba, tehát nem sokat, meg pár havonta 600km-es rokonlátogatásra, 3 fővel. .Nagyjából ennyi lenne Köszönöm szépen, hogy elolvastátok, remélem, hogy tudtok majd segíteni!
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S23+
-
sharp4
őstag
Sziasztok!
Volvo V60 - S60 2014-től D3-tól felfelé. Mi a vélemény az autóról? Kerülendő, vagy érdemes bele vágni? Hibái?
Magyarország legnagyobb Xiaomi közössége:https://www.facebook.com/groups/622368221279940/?ref=share Apple Iphone 13 Pro & Ipad Air 5
-
sharp4
őstag
válasz molnarpeter #158376 üzenetére
Igen, vonz a D6. De az már drága sajnos. Váltón kívül van vmi gyenge pontja?
Magyarország legnagyobb Xiaomi közössége:https://www.facebook.com/groups/622368221279940/?ref=share Apple Iphone 13 Pro & Ipad Air 5
-
apple87
senior tag
válasz footy #158374 üzenetére
Ha nem megyek 25E a tdivel akkor hamarabb elromlik?
Melyik a 3 dik generációja a TSI nek? mennyi kilométerrel érdemes megvenni még? Milyen gondjai lehetnek a TSInek?
Egyébként tsi legalább 3.5 milla, enyiért már néztem mazda 3 mat is az újat 1.5 vagy 2.0 benzinnel .[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz sharp4 #158377 üzenetére
D6-ról pont olvastam nemrég kicsit eltántorító infókat, nem tudom, hogy azóta mennyit változott.
-
AMD Power
titán
Sziasztok!
Az elmult par hetben probaltam kitalalni milyen autot kene vennem az Astra helyet. Beszeltem minden fele szerelovel. Ismersokkel ez fontos.
Kene nekem egy klimas ,2 lufis , szervos Astra meretu benzines gep. Ami jobban megy es felszereltebb. Evi 8-9e km foleg 80% varosban. Ilyen 450-500e vetelarig. Minden szerelo azt mondta,hogy ha egy mod van ra japan , vagy nemet vonal. De ilyen 10+ autoknal ne a markat nezzem hanem az a lenyeg,hogy bantak vele. Mind1 milyen marka stb... Tanacstalan vagyok teljes mertekben.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz BigBlackDog #158381 üzenetére
F mar nem vennek. Sajnos a korrozio meg az ilyen jobb allapotu kevesett futott kiadasoknal is eleg komoly problema mint az enyem. A tobbirol nem is beszelve.
De jo a tipp koszonom. Minden ilyennek orulok. Megane I pl jo lenne , de a szerelok nagyon le akarnak beszelni rola.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
sharp4
őstag
válasz BigBlackDog #158379 üzenetére
Hát igen. Lehet egy D3-D4 lenne a legjobb a választás.
Magyarország legnagyobb Xiaomi közössége:https://www.facebook.com/groups/622368221279940/?ref=share Apple Iphone 13 Pro & Ipad Air 5
-
veterán
válasz apple87 #158378 üzenetére
Nem romlik el, de a városi üzemet nem szereti a DPF.
3. gen. TSI a Golf 7-től van.
Megnéztem a hirdetett 1.6 TDI-t - a fotók alapján nem rossz. Frankó ülések, a nagyobb tetőspojler van rajta. 2 centi ültetés + nagyobb kerék és egész morcos gép lesz belőle.500-at tegyél félre váratlan javításokra (common-rail, DPF, váltó). Magamnak meg merném venni (a fotók alapján). Import autó.
(#158386) [vilike]: 35d / 30sd? Benzinest szeretne, tudom.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #158360 üzenetére
Kúszik a dsg is nincs ezzel gond. Pont ez a bajom, hogy állandóan a féken kell állnom a dugóban.
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz apple87 #158378 üzenetére
Ha nem megyek 25E a tdivel akkor hamarabb elromlik?
Nem, egyszeruen arrol van szo, hogy az utolso generacios TSI(2013-tol / 7es Golf) eleg jol sikerult motor, aminel az EGR hibaja, DPF problemak illetve a befecskendezok elromlasa kevesbe varhato (irhatnam a kettostomegut is, de nem tudom ebben van-e). Viszont ha sokat mesz, akkor a diesel alacsonyabb fogyasztasa kompenzalja a kiadasokat.
Azon kivul TSI-nel nagyobb az esely hogy kevesebbet futottat talalsz.[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz footy #158391 üzenetére
Már fogyasztásban sincs túl nagy különbség, szóval szinte minden téren a TSI éri meg jobban. Pont most volt Golf 7 teszt a speedzone-on és csak 1L előnye volt a 2.0 TDI-nek az 1.4 TSI-hez képest, pedig teljesítményben azonosak.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
SzlobiG
félisten
válasz vzsryl #158393 üzenetére
Egy a bökkenő, hogy a dízel már olcsóbb mint a benzines (golf 7 1.6 tdi) ma böngésztem és nem elég, hogy olcsóbb, de sokkal nagyobb is a választék belőle, szóval amennyivel olcsóbb annyi a zsebbe marad az esetleges javításokra a tsi-vel szemben. Hasonló az arany a focus vonalon is ott kicsit kisebb az árrés benzin vs dízel fronton.
Szóval így továbbra is a dízel éri meg ahogy elnézem, pedig megfordult a fejembe, hogy kéne a mondi helyett valami benzines (golf, fóka), de olyan drágák a benzinesek, hogy nekem nem ér annyit egy másik dízelre meg nincs értelme váltani, mert az se melegedne be ilyen kis távon.
-
sharp4
őstag
válasz molnarpeter #158384 üzenetére
Általában hosszú távok. 40k km/év. De lenne benne pesti araszolgatás is.
Magyarország legnagyobb Xiaomi közössége:https://www.facebook.com/groups/622368221279940/?ref=share Apple Iphone 13 Pro & Ipad Air 5
-
veterán
válasz vzsryl #158393 üzenetére
Szombaton mentem egy barátom G7 1.6 TDI-jével egy vidéki városi kört; hideg motorral, garázsból indulva 5,9 l/100 km-es fogyasztást írt ki. Már régen volt 1.4 TSI-m, de annál biztos 8+ lett volna ugyanez a kör.
Országúton, autópályán kisebb a difi. És igazándiból az 1.2 TSI-vel illene összevetnem az 1.6 TDI-t, de az 1.2-höz még nem volt szerencsém.
[ Szerkesztve ]
-
apple87
senior tag
válasz vzsryl #158393 üzenetére
Én is nézegettem egy 1,6 tdi golf7 olyan kb 160-180e km-el 2,7-3,2M
A tsi meg ugyan olyan" jobb felszereltséggel "80-140km-el 3,6-4MBár nekem napi szinten 10km a munkahely oda vissza 20km, meg a városban szoktam menni kiesebb távokat.Meg valamikor pályán 1 nap 500km de ez ritkább.
Nehéz a döntés, mert kb 800E-1 millával olcsóbb egy 1,6 diesel, talán kicsit kevesebbet eszik, de több mindenre kell költeni majd....
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz SzlobiG #158385 üzenetére
Az nem is baj ha kell ra kolteni. Nincs ezzel semmi baj. Foleg ilyen 10+ evjaratu gepeknel. Az ember megadja neki ami jar az autonak. Meghallalja. En csak olyat nem szeretnek aki halatlan!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
hobizoli
nagyúr
válasz akooos #158388 üzenetére
Eibach, KW, Weitech...
az ilyen FK meg TA nevu nyomoreksagokat kerülden a Marea-nal kicsereltettem az elso keresztstabilzatort is a BravoHGT-ére (16mm->22mm), hat az elegge kellett volna bele gyárilag is, a gyari lengescsillapito+rugokkal is teljesen mas lett fordulas kozben, nem dolt akkorat a kaszni, hogy leerjen az ajtokilincs, de a rugozasi komfort megse romlott
mondta a szerelo, hogy hatsot is kene, mert ezen az is egy hurkapalcika csak gyárilag (~12mm), de olyan pont nem volt
a Eibach pl csinal olyan elso-hatso kitet is karajabbat sok autóhoz ~350EUR-ert
amúgy a gyari se sokkal olcsobb ujan (a elso-hatso egyben a szilenetekkel), ha elkopik es cserere szorulha ültetve van, akkor rugozas is kemenyebb lesz
mondjuk nemelyik auto uvolt az ultetesert, pl a 147 is gyárilag elegge bokorugro kinezetu, a kerekek fole siman bemászik egy bernathegyitoronymerevito is segithet kanyarodaskor, de csak az a fajta a jo, ami minnel egyenesebb, amiben van vmi göcsört, meg ilyen-olyan kis kanyarok, az fika, mert ott mar tud torzulni az is
a legjobb az, ami 3 pontos es az a tuzfalra is kitamaszkodik, de ilyen fajta nem minden autóhoz letezik[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel