-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#47205632
törölt tag
válasz Magnum_ #158444 üzenetére
És az eredetvizsgára meg időpont kell? Az meg azért szar, mert az minimum két utazás a kocsihoz akkor (először megnézni, ha jó akkor az időpontot megbeszélni a vizsgára és akkor megint elmenni és elhozni)... Aztán ha 200 Km-re van az nem túl jó. Nem lesz egyszerű így eladót se találni aki ebbe a tökölésbe is belemegy, simán eladja másnak aki nem problémázik ezen. Elképesztően faszul van ez a része megoldva, miért nem lehet kötelezni az eladókat az eredetvizsga megcsinálására.... Mi utoljára 8000 éve vettünk kocsit, akkor még egy kettétépett A4-es papír tollal megfirkálva volt az adásvételi és azzal minden el lett intézve.
Egyszerűbb bevállalni a rizikót az utólagos eredetvizsgával, csak akkor nem neppertől kell venni, magánszemélynél kisebb a kockázat jóval.Biztosítást bepötyögöm a kapualjban tableten a netrisken és úgy indulok haza, az egyáltalán úgy jó a rendőrnek? Mert anno még ez se volt...
-
Magnum_
nagyúr
-
szőröscica
addikt
Igazából, ha a mechanika rendben van, akkor ez egy fasza kocsi lehet. Tempomat van, sötétedő tükör, tolatóradar, esőérzékelő van. Navi nincs, de legalább a fos CCC nem romlik el benne
Az ülésfűtést nem mondom, mert ha én megvenném ezt a kocsit, első nap kidobnám belőle ezeket az üléseket, és vennék egy szett bontott sportülést, amiből nem csúszok ki az első 30-nál gyorsabban vett kanyarban.
Ezt neked kéne megvenned igazából.
-
veterán
válasz Tom1939 #158452 üzenetére
Apám 9 évet használta a Corsa D-t (amit nézel E, de alapjában ugyanaz), most talán anyám nyírja a továbbiakban.
Hibalista: 3 izzítógyertya; nem működik az öv bekapcsolására figyelmeztető csipogás; kopog a jobb eleje - talán a stabpálca; a vezető ülés kiülve, kormány megkopott. 78 000 "original" km.
Amúgy csak olajcsere évente. -
őstag
válasz focvis #158457 üzenetére
Remélem hozni fogja ezt, a B corsa nagy régen is teljesen megbízható volt. Meg a hagyományos automatában is sokkal több a bizalmam mint az easytronicban. Remélem simán cserélhető benne az olaj (azaz nem nyomják az élettartam ez az olaj szöveget mint néhány gyártó és van rajta olajcserére szolgáló alkalmatosság).
-
footy
addikt
válasz Kisszidi #158428 üzenetére
Erre a felhasznalasra a diesel az idealis, en elektromosat ilyen felhasznalasra nem vennek. Kesobb ha megvan a baba es neha/rovid tavokra kell az auto az asszonynak akkor jo lehet az elektromos, de a mindennapi hasznalatra nagyon kompromisszumos, foleg ha hosszabb tavokra hasznalod.
Civic 1.4-et ne, az nagyon nem megy. (mar ha UFO vagy az utani barmelyik a kinezett)
A SUV felarat nem tudom hogy meg akarod-e fizetni, a Quasqai nem rossz ha mindenkeppen rahgaszkodsz ehhez a kategoriahoz.
Ha lehetne tudni a teljes keretet akkor egyszerubb lenne tanacsot adni. -
Jakab66[hun]
senior tag
Na tegnap körbejártam minden kereskedést a környéken, 2 autó volt ami nagyon megfogott (mondjuk próba meg nem volt) mind kettő 2015 évi. Egyik egy mondeo kombi, másik egy Mazda 6 kombi. Ma elkérem egy-egy körre, megnézem melyik kényelmesebb, élhetőbb. Mind kettő dízel, 150 ló. Árban is kb ugyan annyi. Valami fontos tudnivaló, esetleg ellenvetés?
Gipsz Jakab
-
footy
addikt
válasz Jakab66[hun] #158464 üzenetére
Egyik sem rossz. Az automatat passzolnam a Fordnal, de kezivel jo lehet.
-
htomi85
tag
válasz Jakab66[hun] #158466 üzenetére
2018 van, ráadásul konjunktúra.
Ki a fene vesz kézit? -
őstag
válasz MunezXBK #158462 üzenetére
B corsám még manuális volt (és full fapad, csóriság volt és fiatalság ).
Arra gondolsz hogy az Corsa E hagyományos automatán sincs leengedő? Azért egy automatás meg tudja oldani nem? Nem mintha válogathatnék a hagyományos automatás kiskocsik tengernyi választékában...
Köszi az infókat.
-
-
#47205632
törölt tag
Ez egy másik nepper, esetleg ez? Vagy kerülni kell? Azt látom, hogy a beltérről nincs fotó és a kormány jobban kopott, mint a céges 400 ezret futottban, szóval a 250k Km az mindenhogy kamu.
Vagy visszatérünk az első variációhoz, az 1.4-es amit a vicces emberke árul, aminek be lett nyomva az oldala. Őróla még az is kinézem, hogy belemegy az eredetvizsgába, mert jó arcnak tűnik.
[link] -
-
SzlobiG
félisten
válasz Jakab66[hun] #158470 üzenetére
Szintén a kézit preferálom.
-
-
ReFleXx
addikt
válasz Jakab66[hun] #158476 üzenetére
kifejezetten varosi hasznalatra kenyelmes az automata, ha meg tobbnyire varoson kivul hasznalod kevesbe jon ki az elonye. gondolom nem varosi futkososnak keresel nagy dizel kombit, szal eleg oda a manual is ja.
ha most ugyanannyiert latsz 2015 vegi mondeot mint a korabbi 2012-es 508as pug amit linkeltel, akkor nem kerdes h melyik a jobb vetelilletve a 150 lovas mondeo softwaret lehet remapolni a 180lovas beallitasra, mert az utolso csavarig egyeznek es csak sw beallitas kulonbseg van a ket valtozat kozott
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
apple87
senior tag
Sziasztok
1,2 tsi 105le golf VII 2013 motorrol van tapasztalatotok ?
-
footy
addikt
válasz Jakab66[hun] #158473 üzenetére
A mazdaval sem csinalsz rossz vetelt szerintem. Viszont ha most automata van, akkor szerintem hianyolni fogod a kovetkezobol...
[ Szerkesztve ]
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Jakab66[hun] #158482 üzenetére
El, mert a pályán van ideje/lehetősége kiégni rendesen.
#nincsbennetarcsi
-
Jakab66[hun]
senior tag
Azt hiszem szerelmes lettem. Mazda 6 kombi 2017 es 26ezer km, 2.2diesel 150ps, AWD, makulátlan. Viszont elég borsos az ára, 26k euró. Párommal azt beszéltük, hogy ha már lúd legyen kövér alapon lehet beválaljuk.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Hannibhál
őstag
válasz Jakab66[hun] #158484 üzenetére
uh banyek, ha egyszer..... bár nekem a 2007-es faceliftes első gen is még álomXD
Gépelés nem az erősségemasdsdk
-
sasa134
addikt
válasz Jakab66[hun] #158484 üzenetére
Nem próbálod ki a benzinest? Ez pl 20k: [link]
De tehetnél egy próbát egy 2.5-ös benzinessel is.
Szerintem ilyen értéknél érdemes elgondolkozni azon, mi marad belőle ha X év múlva el akarod adni. nem nehéz kitalálni, hogy pár éven belül Ausztriában és itt nálunk Németországban, legalábbis a nagyvárosokban reszelnek a dízeleknek. Magas adók, kitiltások jönnek, ezért szerintem nagyon meg kell gondolni a dízel vásárlást. De te tudod.
Az autó maga nagyon tuti.[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
TheProb
veterán
válasz TheProb #158437 üzenetére
Na most este kipróbáltam a bravo-t. Jó kis autó, szépnek tűnt kívül-belül. A fotózott hibák tényleg csak annyinak látszanak, amit polírral vagy kis javítófestékkel el lehet tüntetni. A csomagtérajtó bal oldalán a kör, amit BigBlackDog észrevett, egy matrica maradvány. Szerintem az is polírozással eltüntethető. Motortér "szép piszkos", nincs mosva, pacsmagolva. Olajat nem láttam sehol. Kerékjáratokban szintén nem láttam rozsdát. Motor szépen jár (szerintem). A kormányon és a váltógombon említett bőrözés jobb állapotban van, mint hittem. Gyakorlatilag csak egy vékony kis réteg van lekopva róla.
Egyetlen dolog volt, ami picit furcsálltam. 3masban mint ha remegett volna a váltókar. Lehet csak nem raktam be rendesen sebességbe vagy nemtom. Vagy okozhat valamit ilyet?
Amúgy harapós a verda.Kérdés már csak az, hogy szabad-e/érdemes-e még várni a csodára és még nézegetni autókat. Elvileg hétvégén lehet hogy elvinnék az autót, akik már egyszer megnézték.
Alkudni nemtom mennyit lehetne ésszerű keretek között. Belekalkulálva a bőrözést, meg a polírozandó/javítandó részeket. 1,450m-ról 1,350re? szerintetek?Valamint még az átvizsgáláson filzok, hogy van-e értelme. Tekintve, hogy a punto-t is elvittem és kb semmi értelme nem volt, azon kívül, hogy 10 rugóval szegényebb lettem. Vagy kivinni Érdre Grósz Ferihez (@Integrale, mit szólsz? ).
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
BigBlackDog
veterán
válasz TheProb #158487 üzenetére
Nem értek hozzá, de a 3-asban remegéssel kapcsolatban nekem a váltótartóbak, motortartóbak jut eszembe. Voltak már cserélve ezek?
Alkuval kapcsolatban megkérdezném első körben, hogy mennyire rugalmas. Ha nem mondja egyértelműen, hogy nincs alku, akkor benyögnék egy 1.2M Hufos árat (én egy "X.YM Hufos árra gondoltam" szöveggel). Aztán, ha az eladó nem erre gondolt, úgyis mond rá valamit.
Elektromos kütyüket végigpróbáltad, működik mind? Ajtók mennyire nyílnak, csukódnak könnyedén, egyformán? Őszinte vagyok, !én! az átvizsgálást kihagynám. Persze megvan az esélye a rollernek, de eddig -remélem- nem ért nagy meglepetés a használtautó vásárlásoknál.
Szervizek (vezérléscsere, fékek cseréje, kipufogó csere, stb.) mikor voltak, mikor esedékesek? Alapvetően ugye kopó-fogyó alkatrészek, de sok pénz elmehet velük, ha éppen egyszerre kell mindet cserélni vétel után. Gumik milyen idősek, állapotúak? Ezekre is lehet hivatkozni az alkunál.
A küszöbnél végül csak kosz volt, vagy sérülés?
[ Szerkesztve ]
-
TheProb
veterán
válasz BigBlackDog #158488 üzenetére
Most, hogy mondod a bakokat. Miután ment mindenki a dolgára, én mögötte mentem egy darabig. Azt figyeltem, hogy a kipuf dob eléggé lötyög, hintázik menet közben. Gondolom vmelyik felfüggesztő engedett el.
Ami még beugrott közben, hogy az anyósölésnek volt egy előre-hátra irányú holtjátéka.Amúgy mondta magától, hogy alkuképes. Hirtelen felindulásból 1,4-et mondtam neki, de ezt még lehet kéne lejjebb vinni. Legalábbis megpróbálni.
A téli jónak tűnt. Néztem a DOT számot, de nem tudtam értelmezni, mert nem a szokásos 4 számjegy volt.
A nyári elvileg 1 szezont bír max.Vezérlést a nyáron cseréltetett elvileg, de papírja persze nincs róla. Fékeket is mondta, hogy volt nemrég cserélve. Olajat 10ezrenként cseréltetett, legalábbis elmondása szerint.
Küszöb csak retkes volt, igen.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
alázógyík
őstag
válasz TheProb #158489 üzenetére
A váltónak nem volt hangja? Mert ezekbe az Opel féle M32-es foshalom ment bele, és 10-ből 8 kinyiffan.
Javítása, felújítása nem olcsó.Féltengely és klímaterelő szokta összefosni magát.
Ha 1iket se javíttatta, akkor az is rád vár majd.Írtam az Olasz autósba.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
1m körül milyen magasabb hasú, rossz útra való típust mondanátok? Más különös igény nincs ( termelje az üzemanyagot és ne kelljen szerelni )
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #158491 üzenetére
Wartburg
-
Acheron
őstag
válasz Acheron #158361 üzenetére
A Merci motorhoz kapcsolódóan: ez az 1.8 motor még küzdött az alulméretezett vezérléssel. Van esetleg valakinek tapasztalata, hogy W204 M271 motoron mennyit kóstálhat a vezérlés csere a vezérlés lánckerékkel együtt? Ezt néztem volna meg de az olvasottak elbizonytalanítanak, a külföldi fórumok komoly összegekről szólnak (a 2013 -as modellekben persze már javították ezt a problémát). Ha nem volt igazolt vezérlés csere, némi alkualap lehetne. Jah, persze már ez is közvetlen befecskendezéses.
-
szőröscica
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...