-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz molnarpeter #158249 üzenetére
Most pontosan nem emlékszem, a 60 ezres szerviz során kb. 70 ezer Ft (65 és 80 között) volt a DSG olajcsere (olaj, szűrő, alátét, tölcsér, stb, munkadíj). És nem egy rabló helyre vittem.
-
Integrale
veterán
válasz athomi #158258 üzenetére
Attól, hogy nem rosszabb semmivel sem a Focus kettőnél, de megkapod olcsóbban a legalább így felszerelt (de talán még jobban is) autót, amiben nem egy fojtogatott szívó van, hanem a kevés megbízhatók közül való kisebb turbós. A forma pedig szubjektív, de egy nem ST Focus 2 elég nagy ásítás.
"Bad reklám is reklám too"
-
Kickass
őstag
válasz Jakab66[hun] #158260 üzenetére
jó kis GT turbo, bánom hogy nem tartottam meg
-
Richard!
addikt
válasz TheProb #158239 üzenetére
Focus 2 legyen, a változó szelepvezérlésű (116 Le) 1.6-tal a világból kimész, jó vezetni, nekem kényelmes volt. Fogyasztás 7-7,5 liter lesz vegyesben. Nem kell félned a turbótól, hogy vajon mikor fossa össze magát
Szóval tőlem van +1 a FókáraMa kezdődik életed hátralevő része!
-
TheProb
veterán
válasz Richard! #158263 üzenetére
Pont a Ti-VCT-t ajánlod? azt hittem attól kell félni, ha félni kell valamelyik motortól
Eddig én is a focus felé hajlok. Bár mazda 3 tetszene a legjobban, de továbbra se tudom, hogy szabad-e benne gondolkozni. (Itt azt mondjátok, hogy nem. mazda topikban meg az ellenkezőjét)
Bravo-ból továbbra se látok normálisan kinézőt 1,5 körül.
Ezeket az I30-akat nézegettem még, azok se olyan rondák végülis. Azokkal mi a helyzet amúgy?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
Amúgy, ha már focus. Vannak ott kardinális dolgok, amikre figyelni kell, meg kell nézni?
Valamint tud valaki esetleg valami írást arról, hogy az egyes típusjelek mit takarnak? (pl. ghia)"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
válasz Richard! #158270 üzenetére
Igen ezt olvastam. Ez a facelift-es modelleknél se orvosolták?
Más: A Fehér úti "neppertelep" autói amúgy kapásból skippelendők vagy van ott normális, nem kóklerkodó banda is?
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
pècsimunkás
addikt
válasz TheProb #158264 üzenetére
Öcsèmnek is a 116 le- s Focusa van. Kb 2 ève hajtja. Annyi, h az övé kombi. Jó autó ,, ès jó az a motor is. Plafonig pakolva , 3 szemèlyel jár haza Nèmetországból , ès egèsz èlènken viszi az a 116 le- s motor az autót.
Nekem tetszik amúgy a műszerfala , beltere is , az autónak. Jó a váltója , futóműve.Van kèt ismerősömnek Bravoja. A műszerfal teteje nagyon karcolódik , de azon kívül szeretik az autót. Az egyiknek az 1,4 turbós van. A Bravo is jól nèz ki bellül nagyon ! Meg kívül is !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Mit tudtok mondani az alábbi autókról?
Pro-kontra, dízel vagy benzines, vagy egyik sem?BMW 320d DPF Touring
BMW 320d DPF Touring
BMW Baureihe 3 Touring 318i, Xenon, Navi, SportsitzeKöszi!
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Kickass
őstag
válasz hobizoli #158271 üzenetére
Egyébként jól csinálja a Nándi, az a fekete is patika. Meg alig van eladó PGT a piacon.
Akkor kellett volna venni mikor még a patikát se lehetett eladni 400k-nál többért. Vagy meg kellett volna tartani a kéket. De azt meg azóta úgy hallottam elbontották.Csaby25: szerintem a BMW márkatopikban adekvátabb választ kapsz mint itt
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Csaby25 #158279 üzenetére
BMW-nel??? A Szent Nemet Csodatechnikanal? Hat nem szegyelled magad?
Amugy a ket rendszam kozott kb barmi elromolhat es elobb-utobb el is fog... ezek arra vannak kitalalva, hogy kb 200ezerig (az elso tulajnal gyakorlatilag) ne nagyon kelljen ra kolteni, utana viszont jonnek szepen sorban a dragabb tetelek, amiknek nagy resze kopo-fogyo, de akkor is egy kommersz kompakt arszintjenek a duplaja.
-
BigBlackDog
veterán
válasz szőröscica #158281 üzenetére
Pont ezen csodálkoztam. Már én éreztem kellemetlenül magam, hogy nem bömit vettem ennyiért. Bár itthon azért drágábban mennek ezek (mármint a benzines változatok), ahogy látom.
[ Szerkesztve ]
-
#47205632
törölt tag
Érdemes ezzel foglalkozni? Igazából az ilyeneket ki is ikszelem egyből, de sajnos nem nagyon van már más, mert kb. mindet kiikszeltem és ez ráadásul itt is van szinte a szomszédban. Hát 500 alatt normális autót nem kapni az fix... És hiába nézek másikat, ugyanezek hibák benne lehetnek csak nem írják le.
Törődött vele oké, na de lefesteni nem volt képes a horpadást, hogy ne rohadjon szét, azért az vicc. Átmegy műszakin egyébként ilyen horpadással?
Leírásban van menetstabilizátor, extrák között nincs, akkor wat? Mert nekem kéne, nem akarok már 2018-ban Lada szintű autóba ülni családostól. Részecskeszűrő és kulcs nélküli indítást tuti nem tud, szóval kételkedek a leírás pontosságában is, menetstabilizátort meg nem tudod megnézni sehogy. Max ha odacsapatod neki, de ne már hogy most ezzel szórakozzak...[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz #47205632 #158284 üzenetére
"...kulcs nélküli indítást tuti nem tud..."
Ne légy ebben olyan biztos! Lehet, hogy vezetékek összeérintésével kell indítani és az ugye már kulcs nélkül is megy. Viccet félretéve oda kell figyelni szerintem, találkoztam nem egy olyan eladóval, aki kicsit tágabban értelmezte a bejelölt extrákat.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz #47205632 #158284 üzenetére
A menetstabilizator hianya nem tesz valamit Lada szintuve, az elozo autom 2005-os volt, uj ara hat es fel millio forint volt, sok extraval (tolatokamera, ulesfutes, esoerzekelo, tempomat, xenon, stb), de ESP nem volt benne. Nem ereztem Ladanak, sot a megtett 140 ezer km alatt tuleltem ESP nelkul is.
Szerintem nalad az igenyek nincsenek szinkronban a lehetosegekkel. 500-ert olyat keress, ami nincs szetrohadva es teljesen lelakva, ne azt nezd, hogy milyen extrakat pipaltak be. Orulh, ha mukodik a klima.
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #158286 üzenetére
Én meg csendben örülök, hogy teljesen ki lehet nyomni néha a stabilizátort, ha játszhatnékom van.
-
-
#47205632
törölt tag
válasz szőröscica #158286 üzenetére
Ebben nincs klíma, úgyhogy egy gonddal kevesebb.
Ezért is szemezek ezzel, mert bár fos, ahogy az összes többi is, de ebbe legalább azt tudjuk, hogy a tulaj cserélt olajat és vezérlést és nem spórolt gumin járt vele. Szóval kapott valamiféle törődést és beismeri a hibáit is. Na ez az ami megfogott benne.
A többi autóról csak annyit írnak, hogy: jo alapotu, azonal vihetö, utra kesz, szeretet karbantartot kocsim, jo megy, kopanás metes.Fel is hívom szerintem, hogy találkoznunk kéne mielőbb.
-
-
#47205632
törölt tag
válasz bitpork #158290 üzenetére
Én azt bánom, hogy nem két liter. Nekem volt egy ökölszabályom mindig is, hogy szívóbenzinből és turbódízelből is 2 liter alatt minden csak lovasszekér. Régen még el tudtam volna tartani ilyet, manapság már nem annyira, szóval ki van zárva ekkora. Meg amúgy is boltba meg melóba járni felesleges (pár Km), kiránduláshoz jól jönne, de annyira sűrűn nem járunk, hogy kifizetődő legyen. Innentől kezdve meg majdnem mindegy, hogy alatta 1.6-ról vagy 1.4-ről beszélünk. Így meg pláne, hogy 95 vs 110 lovas csak a különbség. Bár van egy érzésem, hogy a 110 lovas nem a +15 lóerő miatt jobb, hanem alacsony fordulatra jobban megy és kényelmesebb. Az is jó dolog. Az Astra ebből a szempontból szarabb, mert 60 vs 101 lóerő azért nagy ugrás, ott nem sokat kell gondolkozni azon melyik motorral legyen szerelve.
Kereshetek 1.6-ost is tulajdonképpen, csak ahogy elnézem azok drágábbak is és mindenképp fél országot át kell mennem érte.
Meg ebben az tetszett, hogy használatra kész, beülök és megy. Nem sok kocsi van ezen kívül amivel első dolog nem az, hogy két hétig rohad egy műhelyben, mert vezérlést meg olajat kell cserélni. Itt ez a fickó legalább már megcsináltatta a vevő helyett.
De mondhatnám azt is, hogy ebbe legalább volt olaj cserélgetve, a többiben lehet 30 ezer óta ugyanaz van... Mivel a legtöbb autó leírása kimerül abban a pár szóban, hogy kopanás metes, pöcröf, megkimelt szeretet karbantartot kocsim eado....
Ezeket végig se olvasom, és X gomb.Bud
Nem hajtok gyorsan, csak ha már kocsit veszek akkor ma már tudja azt is legalább. Most a céges kocsin sincs semmi és 165-ös gumikon gördül, nem ismeretlen ez nekem, de a sajátomtól ettől többet várok. Eleve az Astra azért lett elhagyva, mert a Megane jóval biztonságosabb, sok díjakkal és akkor már elvárnám ezt is, hogy tudja.[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz #47205632 #158292 üzenetére
Jó az az 1,4 ! Nekem volt ! Nagyon jó kis motor. Országúton 5,3-5,5 l / 100 km simán el lehet vele járni. Ha sok rövid távra használod , esetleg sok város , akkor is max 7l .
Èn sokat autópályáztam vele , 140 es utazóval . Sima ügy volt. Nèha 1-200 km - t , 150-160- al , ès meglelően csendben . Mondjuk nekem sedan volt , a kombi biztos picit hangosabb , de ha az autó , amit nèztèl rendben van , akkor neked már csak arra kell figyelni, hogy rendben is maradjon. Amúgy van egy jó kis rönó topic , ott is èrdeklődhetsz esetleg ...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
#47205632
törölt tag
válasz diegho #158293 üzenetére
Mert nincs annyim.
Meg mert a Megane nagyobb része ezeket tudja alapból, szóval frankó kis kocsik ezek, csak ez az egy amit linkeltem a húzós. Viszont ez legalább minden más szempontból jó.
Megpróbálom majd felhívni újra és megkérdezem tőle, hogy akkor mi van, mert ebédidőben nem sikerült, mondjuk paraszt is voltam, hogy szombaton délbe hívtam az igaz. -
válasz #47205632 #158292 üzenetére
Abban osztom a nézetedet (és sajnos az anyagi helyzeted irányát is) h 2 liter alatt nem élet az ami annak látszik.
Ugyanakkor meg szeretnélek kérdezni egy dologról: ismered az eladót? Volt rálátásod az autó napi használatára előtte?Értem az igényedet h hibátlan - de legalábbis nem azonnal szervizlátogató - autót vegyél. Mindenki ezt szeretne. De hidd el, nem a véletlen szülte az ajánlást, hogy akármilyen használt autót vesz az ember olaj és vezérlés (ez alól bizonyos esetekben persze lehet kivétel) csere az első teendő. Ha ismered az autó előéletét és eladóját, akkor nem szóltam
De ha nem, akkor ne abból indulj ki amit a hirdetésben leírnak. Gondolj csak a politikai tartalmú hirdetésekre: mind ígér fűt-fát, de a vége csak az h a hirdető jár jól.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
#47205632
törölt tag
válasz bitpork #158296 üzenetére
Nem ismerem, a politikust se ismerem, csak a mézesmadzagot amit húz, ezért nem is megyek szavazni soha.
De ő remélhetőleg legalább fel tud mutatni valami papírokat arról, hogy ténylegesen is megcsinálta ezeket és nem csak a kukából szedett össze az olajos flakont. Illetve a viselkedéséből, személyéből megpróbálok következtetni arra, hogy vajon miként használhatta a kocsiját. Persze ez is lehet becsapós.
Meg ebben legalább reális a futás vélhetőleg, a többiben a 200k Km arról csak tippelgetni tudok, hogy vajon 2x vagy 3x annyit ment-e. Összességében a hirdetések közül talán ez az ami nem kamu szerintem.Elmegyek megnézni mindenképp, aztán majd kiderül. Bár ahogy magamat ismerem abból 99% vétel is lesz egyben, ahhoz hogy ott hagyjam nagyon tragikusnak kell lennie.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #47205632 #158297 üzenetére
ESP kikapcsoló gombot kéne tudni, hol van. Ha nincs, alkualap (nyomtatott hirdetést vigyél). Vezérlés korától függően (első néhány ezer km alatt) rutinos szem megállapítja, hogy új-e. Kartergázt tudsz nézni, nyilván attól nem lesz utólag sűrűbb az olajcsere, de lehet következtetni valamelyest.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- További aktív témák...