-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Saskakas18 #203895 üzenetére
2010-ig volt nagyjából Delphi 90 LE-ig, utána váltotta a Bosch, az erősebbek Siemens/Continental(VDO) befecskendezést kaptak Kettő közül PD, de azért ránézni érdemes korrekciókra, stb.
-
RJ45
junior tag
válasz molnarpeter #203894 üzenetére
Nem buzerálás, csak kérdezem. Tudod úgy nyomozatilag. Viccen kívül. Mikor láttál utoljára SDI-vel eladó jó autót? Az hány éve volt?
Nagy ritkán felbukkan egy-egy Fabia a kétezres évek elejéről, aminek nem csak az egész alja rozsda, de már a küszöbök is, izé a helyük, mert elöl többnyire már inkább csak a jó levegő van. Amúgy meg a nagy semmi van a kínálatban. Péppé rohadt hármas Golfok persze lesznek SDI-vel, de most azok között találjon valaki jó autót? Mind egy nagy kalap lefingott fochs. Te nem lehet, hogy az SDI egész egyszerűen elmúlt? -
FLx
addikt
Koszi mindenkinek a segitseget, vegul Corolla HB-t rendeltem a nagyobb motorral.
[ Szerkesztve ]
-
Saskakas18
tag
válasz molnarpeter #203901 üzenetére
Akkor szétnézek a 1.4 pd tdi piacán is.
A tökéletes becsületes üzletelés a mérvadó!
-
FLx
addikt
válasz bandus #203905 üzenetére
Muszaj volt eldontenem, mert allitolag januarban ujra arat fognak emelni es mult heten meg juniusra igertek, most mar julius. Szoval tuti uj rendszamos lesz mar. Ha megjon valaha, majd megosztom a tapasztalatokat, addig meg a karacsonyfa ala betehetem a Toyota katalogust maximum. Neked a Golfra mennyit vallaltak? Sok gyartonal hallottam majd egy eves varakozast.
[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
Az autó maga jó döntés, nem fogod megbánni. Nem is tudtam, hogy a HB változatba is lehet venni a kétliteres motort. A szállításról csak annyit, hogy készülj fel, nehogy meglepi legyen a dologból és februárban már hívjanak, hogy itt az autó. Velem pontosan ez történt, az áldozat egy hybrid Yaris, amelyet szeptember utolsó napjaiban rendeltem gyártásból, hogy majd jövő április-május tájékára kényelmesen megérkezzen. Pénteken megyek átvenni...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
P11
csendes tag
Szerintetek 4 millió Ft-ból melyik a jobb választás?
Egy 3-5 éves autó alap felszereltséggel a középkategóriás autógyártók kínálatából (Opel, suzuki, renault, mazda stb.), kevesebb km-rel, vagy egy 8-10 éves autó több felszereltséggel a "felsőkategóriásaktól" (Mercedes, Audi, Bmw, stb)?
Nem tudok dönteni... a kevesebb km-nél is előjöhetnek gondok, több km-nél meg talán több, vagy éppen már cserélve lettek amikkel gond volt.
Alkatrészek árai vajon milyen arányban lehet ezek között? -
Vismajor01
addikt
En 10 eveset mar nem vennek.
A masik nagy bajom a "regi" prémium vasarlasnal az volt h atlathatatlan h melyik extra volt kerheto melyik nem es nagyon nehez kiszurni h mit akarsz. Es ugye micel premiumrol beszélünk ezert a lehetoseg tarhaza vegtelen.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
vzsryl
nagyúr
A 3-5 éves autó nem véletlenül kerül annyiba, mint a nála újonnan 3-4x drágább, de most 8-10 éves prémium.
Az alkatrész árak között simán lehet 2-3x-os szorzó, meg a szerviz munkaórában is.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
FLx
addikt
En ugyan most ujat rendeltem, de nezegettem a hasznalt kinalatot es hajlanek a max 5 eves kocsik iranyaba. Az utobbi par evben baromi modern kocsik jottek ki, a kozepkategoriaban is nagyon jo kenyelmi funkciok vannak, sokkal jobbak a torestesztek es stb. Az euro normakrol nem is szolva ugye, kitudja mikor tiltjak ki a regi kocsikat innen-onnan, vagy emelik egekbe az adokat. Aztan egy 10 eves premiumnal pont kezdenek majd elojonni olyan hibak amiknek az orvoslasa kitudja mennyi penzedet viszi el, egy 4-5 eves cucc meg akar lehet meg garancias is.
-
FLx
addikt
válasz KubanitoS #203913 üzenetére
Grat! Azert az nem semmi. Mondjuk emlitettek, hogy barmi elofordulhat es neha elore is sorolhatnak a gyartasban. Neked mikori gyartasra volt eredetileg kiirva? Franko egyebkent az uj Yaris is, nekem nagyon tetszik a formaja, nem olyan csajos mar mint regen. Ha csak varosban hasznalnam a kocsit, tuti azt vettem volna.
-
P11
csendes tag
-
Ursache
senior tag
válasz Vismajor01 #203915 üzenetére
és ha 80 ezret futott, de 10 éves? (mondom: 80 ezret!)
szerk.: nyilván akkor árban is lehet máshogyan nézünk ki.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=eIri9YLHpOg
-
vzsryl
nagyúr
Rosszul érted. A prémium új korában sokkal drágább volt, most leesett arra az árszintre, mint az alsó-közép kategória. Ez azért van, mert 8-10 éves prémiumra akkor is ráköltesz horribilis összegeket, ha előtte rendesen karban volt tartva. Már egy motor kiszedős vezérléscserétől dobni fogsz egy hátast, pedig az csak egy normális szerviz, amire bizonyos időközönként (pl. vásárlás után) szükség lehet. Prémiumot is 3-5 évesen éri meg talán megvenni, mert akkor már eleget zuhan az ára, de kis szerencsével még nem rákölteni vagyonokat.
#203920 Ursache: Ahogy írtad is, azzal az a gond, hogy árban is másképp néz ki, de ezenkívül még bejön a konstrukció elavultsága is, pl. biztonság terén nem mindegy.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
KubanitoS
veterán
Az nem gond, ha csajos, mivel csajomnak lett megvéve.
Nekem kifejezetten gyártási időpontot nem mondtak rendeléskor, azt mondták minimum fél év, de inkább több. Valami olyasmit mutogattak szeptember végén, hogy augusztusban rendelt hibridek gyártását már visszaigazolták, miközben júniusi sima benzineseket még nem. Aztán ez lett a vége... A helyedben január végén egy telefont megejtenék nekik, hogy le van-e gyártva a kocsi.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Ha érdekel pl. Mercedes CLS-hez körbefék + betét 65k anyagárban, két alsó lengőkar (TRW) 62k. Nem feltétlenül drágább, ha nyitott szemmel jár az ember, csak van amiből több kell, bonyolultabb a futómű. Nem lesz swift árban, de a német hármas alkatrészárai nem kifejezetten drágábbak, mint egy Insignia / Mazda 6 / Passat-Superb. Van valami konkrét méret, típus? A hajtásláncokkal több gond lehet, mint a kopó fogyó cuccokkal.
-
footy
addikt
válasz aero. #203924 üzenetére
Annyival kiegeszitenem, hogy a Passat/Superb fek, futomu azert lehet jelentosen olcsobb mint egy Mazda6/Insignia(nekem az Insigniara dragabb volt a fek mint az azonos evjaratu Passatra). Eleve nagyobb a valasztek utangyartottbol es gondolom a darabszam is nyomja lefele az arat.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
Mennyire lehet egy ilyen Astra G Classic II lutri? Kínálat teteje (bár tegnap még 1.6m-ért is volt fent egy ilyen ), rendszám alapján lekérdezve reális adatokat kaptam.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nagyúr
válasz Tothgera30 #203926 üzenetére
Ez egy jo motor, kinalat teteje, at kell nezni rendesen mint barmelyik masik autot, de alapvetően nem kell felni a típustól. Van kettő a csaladban, az egyik 2006-os a masik 2008-as, trafo problema fordult elo, meg klimakompresszor ment tonkre most anyameban. 14 éves auto, elojohet barmi igazából
-
vieri2000
tag
Szia! csak 1 mft van a kettő között De szívem szerint hybridet vennék. De vannak határok. Jelenleg Toyotám van 2001. sedan 370e km van benne nem is adom el. Talán ez is befolyásolja a döntést. De mivel hitel is lesz azért nem mindegy hogy 9% (Suzuki) vagy max 6%(Toyota) de elismerem az S-cross ár arányban felszerelteb.
-
vieri2000
tag
Szerintetek a benzines és hybrid új auto vásárlás mikor szorulhat igazából vissza az elektromos autok irányába. Érdemes még benzinesen gondolkodni? (természetesen új autóról beszélek)
-
vieri2000
tag
válasz molnarpeter #203932 üzenetére
még árulnak dízel személyautót ? szerintem az csak hosszú utakra érné meg én 60 % város 40% hosszabb útra használom sajátomat
-
nagyúr
válasz vieri2000 #203934 üzenetére
Főnökömnek dízel hibrid mercije van. Rohadt jó! 60-70km-t elmegy villannyal, gyakorlatilag az esetek döntő többségében a elektromosan megy az autó. Múltkor néztük 35e km-t ment vele eddig és annak a 16%-ban ment csak a dízelmotor, tehát összesen kb. 5600km-t. Ha meg nyaralni megy vagy vidékre hosszabb utakra, akkor pályán jól fogyaszt neki a dízel és nem kell megállni töltögetni fél órákra.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vieri2000 #203934 üzenetére
Értsd jól, nem adott használati profilra gondoltam cirka 300 millió jármű van Európában, évente eladnak durván 10-12 milliót. Legyen betiltva, oké, utána még 20 év, mire elkezdenek kikopni. Magyarország pedig végképp nem úttörő sem az új autó eladásokban, sem környezetvédelmi előírások szigorításában, levegő minőséget ne is nézzük. Az alapján, hányszor és mennyi ideig volt egyáltalán Bp-n szmogriadó, nem várnék nagy pálfordulást, mert csóró a nép, szűk réteg tud hirtelen euro 6-ba ülni (ez meg a másik, hogy euro 6-ból nincs megkülönböztetve a dízel sem akár nyugaton, kivéve 1-2 helyett ahol szóba került a belsőégésű használat tiltása, talán UK)
Városba meg Ampera... használt autót venni amúgy is sokkal környezetkímélőbb, ha már erről van szó -
Vismajor01
addikt
válasz tboy93 #203935 üzenetére
Volvo v60 phev ugyanez a koncepcio :)
Nekem mondjuk kicsit butacska a volvo hibrid rendszere, a toyotaje egyertelmuen arra volt h keves legyen a fogyi, igy nem volt erős de 6 liter alatt megvolt palyan is.
Volvo meg ugy erzem inkabb nem dizelero helyett hanem mellette használja a hajtast szal hiaba van tele az akksi akkor se latok 6l alatti fogyit autopalya temponal , persze húz mint az allat :)
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #203939 üzenetére
Mekkora is a súlykülönbség a 2-es Prius és a V60 D6 között? ~700 kg?
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz Vismajor01 #203939 üzenetére
ja, hat liter alatt pályán, 110-120 átlagtempóval maximum
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz tboldi #203940 üzenetére
Az a véleményem, hogy amennyivel nehezebb a volvo annyival erősebb is.
Ráadásul a Toyotánál a hibrid mód azt jelenti, hogy teljesen magának dönti el mikor melyik motort használja. Igy tök jól ellehet vele lenni.
Erre a Volvonál van hibrid meg pure mód. Mondom a hibrid ua. mint toyotánál, hogy eldönti mikor melyik menjen.
De nem, a hibrid és a pure között egyetlen egy különbség van. A hibridnél 40%os gázállásnál röffenti be a dizelmotort, a purenál meg 65%. Most hasamra csaptam.
Tehát normális közlekedés mellett a pure és hibrid teljesen ugyanaz a mód. 35km-t mehetsz tisztán elektromosan, utána nem, ennyi.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
vieri2000
tag
Köszönöm a hozzászólásokat.
-
KMT
addikt
válasz Vismajor01 #203939 üzenetére
Pályán a fogyasztást döntően az ellenállás adja, nem a tömeg, mert azt már felgyorsítottad. Persze minél inkább belsőssávharcosan vezetsz, ez annál kevésbé érvényes, mert sok lesz a gyorsítás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen