-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz Balázs_a_laz #203547 üzenetére
Az 1.5TSI nagyon takarékos, de ha magas a kasztni, akkor valóban csak a dízel tud olyan keveset fogyasztani, ami megütheti az ingerküszöböd.
A Touran szerintem kicsi, inkább Sharan-t nézz.Mi egyszer 9-en utaztunk egy 601-esben (köztük 3 kisgyerek, és mutterék a csomiban). Fater sógora volt a sofőr, és az úticélnál épp közel voltak a rendőrök. A sógor kiszállt, és elkezdett beszélni a verda hátuljának, mint Michael Knight KITT-nek, hogy maradjanak még bent, mert itt vannak a zsaruk...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
ngaba
aktív tag
válasz Balázs_a_laz #203537 üzenetére
Szerintem is Sharan/Touran 2.0 CRTDI.
-
veterán
válasz vzsryl #203551 üzenetére
ma "sietősen" toltam egy oda-vissza debrecent. odafele m3 tempomat 150-nel, visszafele meg 4-m4, ahogy lehetett, tipikusan tempomat 120. így az ~500 km-re lett 6.8 a fogyi, ennél azért általában kevesbbet eszik, de már a téligumik is felkerültek, ez is számít valószínűleg.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Joao
tag
Sziasztok!
Családban friss jogsis fiatal nő szeretne kisebb
benzines autót venni, napi szinten munkába járásra országúton 35km oda, 35km vissza. Autós affinitás nulla :) Keret átírás és első szerviz nélkül 1,3millió. Swift jött szóba egyelőre, miket lehetne még ajánlani neki?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz szabonagyur #203567 üzenetére
Igen, de az 1.6 ha jól tudom eléggé eszi az olajat.
Jól hangzik, 500-ért ha nem lesz nagy baja jó vétel volt
[ Szerkesztve ]
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboldi #203573 üzenetére
en most vettem meg egy 147-t
annyira jo aron adtak, hogy ennyiert ezt meg kellett venni
2005-s facelift 2.0 16v TS 150lo, manual valtos, nem a felautoma robotizalt SeleSpeed
vilagoskékgyöngyház fény, Distinctive, nagy BC, Bose Hifi+mély+CDtar, kormanyrol vezerelheto radio, kék bőrbelső, dupla digitklima (mukodik), 4x e.ablak, LPG uzem (2018-ban raktak bele), tempomat, ASR,... futomu nem kopog, hibakod nukunegativumok: valotkarnak nagy a holtjateka, vmi muanyag megvezeto persely kopott/repedt, akksi halott, gumik (nyári) kopasjelzon = cseresek, bal elso lengescsillapito szerintem puha... bar a dizelemben meg allithato futomu van, ahhoz kepest kb minden IS puha, szoval lehet csak en erzem annak ebben
6-sal kezdodott az ara
es akkor felmesz a hahu-ra es vki sima 1.6 Eco 105 paripasat adna manualis klimaval, kis BC-vel, tempomat nelkul, szovetbelsovel 800k-ert, meg 1misi-ert... koporsoszallito feketeben, amit naponta moshatsz, mert a por is vilagit rajta
lattam meg a facelift elotti 1.6TS-t is ennel tobbert arulni, az komolyan nem tudom mit gondolhat...ezt meg egy kereskedesbol vettem ennyiert
nevre irva + eves KGFB stb volt 800k
akksit ma kicsereltem egy Bosch 70Ah-sra benneja es poen, de a JTDm 16v-mhez kepest 1244-l ujabb az alvazszama, azaz par het kulonbseggel gyartodtak le anno
-----------
multkor majdnem vettem egyebkent egy facelift elotti 3 ajtos grafitszurke 2.0 TS-t, GTA elso-hatso lokikkel, GT kagylo borulesekkel, csak abban SS valto volt, es uzemmelegen nem vette a fokozatokat... az 320k lett volna csak...
az valojaban egy sima manualis valto, rajta egy elektrohirdualikus robottal
sokan nem tudjak egyebkent, de a kuplungot evente min 1x illik kalibralni a MES-l
megcsinalja sajat maga, csak ra kell dugni OBD2-n es elinditani a folyamatot a menuben, ~2-3 perc es bekalibralja a kopashoz magat a fogaspont miattmeg par evente illene robot hidraulika folyadekat is cserelni, meg tizenparevesen a hidraulikus robotban a tomiteseket sem art, mert eloregszenek, berepedeznek
na aki ezeket magas ivben lesz.rja, annal meg elojonnek az ilyesmi hibak
a szivattyuja is azert szokott behanyni, mert meg a gyari olaj van benne sok-sok evesen ismondjuk en nem nyuglodtem volna vele, hanem vettem volna bele egy facelift 166 2.0TS-rol egy 6 sebesseges manual valtot, mert azokkal azzal szereltek mar, hogy azt a nagy tepsi bodet vhogy jobban mozgassa az a legkisebb motor is a diffije miatt kicsit rovidebb fokozatokkal + van egy 6.-a
akkor egy ahhoz kepest pillekonnyu 147-t tuti jobban vinne, hiszen ugyanaz a hatas erheto el vele a kerekre eso nyomatekban, mintha kicsit tunnerolva lenne a motor, meg van autopalyara egy plusz fokozat, amikor nem forog annyit motor, mint az 5-selezt valszeg ebbe is meg fogjuk ejteni, akkor nagy holtjatekos valtokulissza is egyuttal kicserelodik a 6-sra
ja meg a SS-hez letezett egy opcio, fix valtofulek a kormany moge, es akkor a CANbus-n keresztul megvezerli az ECU-t, hogy valtson, mintha a padlon levo normal valtokart pocogtetned, a + - iranyokba[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
KubanitoS
veterán
Amikor kiírják a lepukkant 20 éves prémiumra, hogy "eladó napi használatból szeretett autóm" SW-vel kezdődő rendszámmal, az azért üt rendesen...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
RJ45
junior tag
Nem igaz, hogy nincs 3 milláig kis pénzből üzemben tartható kombi manapság, ami nem 100 éves és kizárható a hatalmas zakó. Úgy látom, hogy mindenben ez a vékony láncos TSI van.
Az oké, hogy van felújító szett vastagabb lánccal, hurrá, de ebben az országban, amikor kiveszik a motort... mire összerakják lesz más baja, a márkaszervíz meg csak a vékony láncot szereli be az eredeti fogaskerékkel, az meg vicc harmincezrenként3 milláig túrtam benzines kombit, de valami döbbenet, hogy milyen öreg vasak vannak fent ennyiért és ez már azért az a pénz, ami bérletre (szerelőhöz) azért sok
öreg autóért meg... kijön belőlem a szarrágó, mert még másfél is sok, minek? Akkor már ott van valami 600 ezres 18 évesen aztán ha megáll felgyújtom, de ha ráköltök még 600-at még akkor is csak 1,2.
Egyszerűen nem értem a piacot. Emberek komolyan 2 milliókat adnak oda 16 éves autókért? 20 éves korára már mindennel csak a gond van, tökmindegy milyen márka. Miben bíznak?
-
molnarpeter
nagyúr
-
őstag
Sziasztok! Seat Ibiza, Leon, illetve Altea-ról mik a vélemények / tapasztalatok?
>>> ÚJ dobozos Galaxy S21FE tokok és üvegfóliák! Lesd meg adatlapomon! <<<
-
grizlisandor
addikt
válasz molnarpeter #203590 üzenetére
Megane 3 1.6-nál figyelni kell, hogy 5w30 motorolajjal használták-e, mert a vastagabb olaj elintézi az okoskereket. Vezérléscserekor, cserélni kell az okoskereket is, több ismerősnek a vezérléscsere után pár ezer kilométer után fáradt el; hibajelenség hidegen dízelként jár a motor a tulajdonosra frászt hozva.
(#203591) Energie X
Rövden olcsósított VW; kis, közép és egyterű kategóriában.[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #203590 üzenetére
"Tanulság: dízel kell, mert féláron megkapod ugyanazt a kocsit, aztán majd lesz valami."
Anyagilag necces a szitu. Attól függ, hogy milyen állapotban van az a dízel, és milyen felhasználásra veszik. Én vettem ugye egy 2. autót is direkt városozni, illetve azért is, mert a feleségemnek fontos az a tudat, hogy bármikor mobil tud lenni akkor is, ha én elmegyek dolgozni a kicsivel. Az én esetemben remélhetőleg a dízeles szinte csak az üzemanyag költséget viszi, ami megkönnyíti a dolgot. A benzines viszont szintén fogyaszt (jóval kevesebb a futása), de itt is volt egy vételár, és ezt is karban kell tartani. Ha valaki csak dízelt vesz, és városozik is és/vagy erősen használt a motor és annak segéd berendezései, akkor ott rá lehet locsolni akár 7 számjegyet is viszonylag rövid időn belül.
Ha 2-3 évnél hosszabb időre kell az autó és sok városozás is akadhat, akkor megéri megvenni a jóval drágább benzinest.#203587 RJ45: 3M-ért már egész jó J Astra kombit lehet venni 1.4T-vel, ami egy jobban sikerült motor volt annak idején az 1.4TSI-nél. Az autó a tömege miatt sokat eszik, de megbízható konstrukció.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
hobizoli
nagyúr
ők a nemet/japanauto hit gyülekezete tagjai
szard le, vegyel egy 356-s Tipo-t [link]
1.4 16v 95lo, a regi (Super)FIRE motor a 80-s evekbol
ugyanez a motor volt a Panda 100HP-ben is tizeneveletezik TJET-ben is csak az inkabb 4 misi manapsag
oldschool szijas vezerlesu technika, az SKF vezerlesszett hozza vizpumpaval teliaron 50k korul van a Unix-ban
puszi %-l kb 35k, egy ora alatt ki lehet cserelni rajta
nincs okoskerek, meg ilyen uri majomsagok, mint a lánc is...[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
RJ45
junior tag
Már kilazítottam oda, hogy francba a kombival, csak legalább egy tetősín legyen rajta. Nem lett jobb.
Elkezdtem belenézni kereskedések kínálatába megnézegetni a neppereket, egy-egy helyet, hogy neki még is mi lehet vajon az elképzelése a saját túlélésére, amikor a kínálatát kialakítja és hát ez, ez valami katasztrófa. Semmi koncepció, csak egy hegynyi szar.
Egyre-másra futok bele közepes méretű kereskedésekbe, ami úgy néz ki, hogy van egy, esetleg kettő darab autója, ami csak simán drága meg 40-50-100db olyan mellette, ami teljesen biztos, de 100%-os út a magáncsődbe abban az országban, ahol a 2-3 milliós kategória vásárlása esetén is a döntő többségnél találni a háttérben valahogy egy 3-5-6 éves futamidejű hitelt.
Bemegy oda a vevő és teljesen mindegy, hogy melyiket választja, ha ott akármelyikre hitelt vesz fel csődbe megy. Nem kell közgazdásznak lenni, hogy világos legyen, hogy ebből nagy gáz lesz.Annyit kellene tenni a magyar politikának, hogy a Kínában újonnan 2-3-4 millió forintos áron árult új elektromos autókra ráragaszt egy mopedautó matricát és ír egy jogszabályt hozzá. Ennyi. A forgalomba helyezéskor nyilván a fenekükre nyom egy max 70km/h korlátozást jelentő, rendszámmal egyenértékű táblát, tehát aki leszedi az börtön. Nem autópályára kell ezt biztonságossá tenni +4 millióért, hanem onnan ki kell tiltani ingyen. Ehelyett tapsolnak ahhoz, hogy az 55.000 yuan árral induló Renault K-ZE már 7 millió forintba kerül Magyarországon Dacia emblémával. „drágábbá=biztonságosabbá” téve. Értem, hoyg ez a német érdek, de itt olyan nem lehet tartósan, hogy a 10-12 éves túlfutott dízel autók kerülnek 3 millióba. Itt nem lehet ilyen, mert megdöglünk a csődben senkinek nem tűnik fel?
Srácok nézem a kereskedéseket itt Dunakeszi közelében és már a 15 éves Jazz másfél millió forint itt. Abban az országban, ahol kb. ilyen önerők vannak a többségnél. Mihez kezdesz egy túlkoros Jazz-el? Óvodába hordani a gyereket, meg bevásárolni, mi másra való az?
Ki akar 3 milláért kombit? Aki akar még valamit az élettől, valamit csinálni akarna nyilván vele, valamit, GDP-t. Kényszerítsük bele a szemétbe, a csődbe, tegyük tönkre? Ez a terv? Járjon busszal a szalag mellé ő is?
Akkor ki marad talpon? Az hány fő? A nemzeti duma mögé kéne egy nemzettest, az meg nem 1000 fő meg 5000 fő meg 50.000 fő hanem B+ 2-3-4 millió fő. Ki a franc akar itt 7 millióért elektromos Dacia-t venni?Az mondjátok az egész országban hány darab jó kombi van most 3 millióig? Jó az még 12 évesen. Nem jó B+ !!! És ha nem jó, az az ember megáll az autóval együtt és nem termel.
Úgy felcukkoltam magam pár ilyen „kereskedés”-nek nevezett szemétdombot látva. Sík ideg vagyok srácok. Hát ezeket akarják rám melegíteni 3 milláért? Hát micsoda szemétdombok ezek? -
Új hozzászólás Aktív témák
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Mobil flották
- Motoros topic
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Gaming notebook topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Formula-1
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen