-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz Integra #35943 üzenetére
Egyetértek. Szörnyű az az összeállítás. Vezettem anno én is pár 10-100km-t egy ilyen 1.2 három henger csoda Fábiát. Az egy dolog, hogy nem megy, de ahogy ezt előadja az még pocsékabb. Nekem is egy igen vékonyka autó van a seggem alatt jelenleg, de kapásból 100kg-al könyebb, 10LE-vel erősebb és egy hengerrel több (206 1.4). Ha egy ilyen Fábiába valaki anno klímát is rendelt és ne adja az Isten egy meleg nyári napon 4-en akartak benne utazni, nem tudom elképzelni hogyan tudtak értelmes keretek között eljutni A-ból B-be.
[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
válasz Integra #35945 üzenetére
Minden bizonnyal marha sokat mennek vele autópályán. Aki hülye az egy erősebb autóban is gyökér.
A mienk <1% alatt volt a pályán futott km-t tekintve. Miért akarna 130-ról előzni?Integra: Faxxág, arra kell használni mindent amire való. Fóbia itt Pécsen teljesen jól el van, igénytelen, A-B-be elvisz, olcsón.
Jazz nagyon nem egy kategóriában evez. Olcsó kisautóknál mindenhol van harmatos gyenge alapmotor.
Mai árakat nézünk a Jazznek 3,6 millió az alapáram 90le-S, 1.2-es motorral.
A Fabianak meg 2,6 millió 1.2-es 70 lovas motorral. (16lóval erősebb 1.4-es +220e ft)"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Qru
MODERÁTOR
Hehe, engem ilyenre akart rábeszélni a kereskedő anno a Polo helyett.
mod:
Zewa:
Ne zavarjon, de mi az egyel korábbi generációs Jazz-hez hasonlítottuk, nem az újhoz...
Amúgy meg totális elbeszélés van egymás mellett. Teljesne mást érteteki ki Integra szavaiból, mint ami a valós mondandója lenne.
Ti azt szajkózzátok, hogy kell olcsó motor, mert csórók vagyunk és ezt azzal nyugtatjátok magatokat, hogy ez is elég. Amiben van is igazság. Én is csóró vagyok azért járok 1,2 8V-vel.
Ő viszont azt mondja, hogy balesetveszélyes az ilyen gyenge motor, amivel nem egyetérteni hülyeség, mert ez tény.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz vjpeti #35941 üzenetére
Persze igazad van, nem összehasonlítani akartam, csak azt mondom, mivel az egy turbódízel, ott talán tényleg beszélhetünk ilyesmiről, hogy valamelyest meglepetést okoz, mert alul van nyomaték, ezért egész elfogadhatóan megy.. egy szívó 68 lóerős fabiánál én nem tudnék ilyesmit mondani.. de persze ez szubjektív.
"Persze, de melyik az a gyártó, akinek nincs alulmotorizált típusa a kisautójából?"
Persze ez igaz, de amúgy a VW lássuk be nem állt a motortechnika csúcsán, amíg el nem kezdődött ez a TSI-s időszak.. elég ócska, elavult szívó benzineseik voltak, és a skodákba meg pláne a legősrégibb elavult motorokat tették...
[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
válasz Kickass #35958 üzenetére
A 12V-be viszont lehetett. 64ló, kell ennél több magyarázat?
Váltókiosztása viszont ügyes városban teljesen közlekedhető. Aki meg gyakrabban kimegy főútra, pályára, autóútra, értelemszerűen nem ilyen varrógép motoros járműt választ."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
bájoló: Már hogy ne lehetne 130 felett menni?! Az más kérdés hogy nem lenne szabad, de amíg nem ül rendőr difóltban az anyós helyén, addig lehet.
A kis motorokat meg nem pusztán a piaci igény hívta életre. A kib@szott környezetvédelmi szabályozás: minden gyártónak kell ilyen modell hogy a nagy összesített co kibocsájtási indexe alacsony maradjon. Más kérdés hogy sok-sok hülye elhiszi h ilyen motorral lehet kicsit fogyasztani és közlekedni rendesen egy időben.
Integrának igaza van abban hogy ezeket nem lenne szabad felengedi pályára. Csak mondjuk 1.6 liter felett, ahol már garantált hogy a kocsi nem forogja magát csapágyasra a 130-s tempótól.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Motion_Blur
félisten
Én is vezettem régebben 1.1 60 (inkább talán 55...) lóerős 206-ost. 2 emberrel, megpakolva már közúton is halál volt, minden kisebb emelkedőn hátrafele akart menni annyira gyenge volt.
92 lovas Swift megváltás volt utána
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
mobilefan
aktív tag
Hy All !
Olvasgattam itt a fabia alapján kikerekedett sztorit ,kis motor vs nagy motor.....
Én egy 1.6 16v bravo-val járok a haverom meg egy II-es puntoval 1.2 16v szintén.
A 2 kocsi közt kb 2l fogyasztás különbség van de lehet,hogy sokat is mondtam.....jobb az 1,5-nek is.
A bravo-val ha hosszabb úton megyek klímával ! akkor se eszik 7 lityót,kb 6.7l. Nem vicc,nem kamuzok.
A punto ua.-ezek körülmények közt eszik 5.8 - 6.4 közt a haverom elmondása szerint.
Városban így télen bravo-val 5-10km 9.1 liter, punto-val ua. 7,4 - 7.5.
Szerintem sokkal jobban megéri az 1.6-os mert klímával is dinamikus marad,és 3 személy esetén is tud menni.Persze normális körülmények között,mert nem verseny autó
A punesszal azért már meg kell gondolni bizonyos dolgokat,főleg klímával autópályán
Kényelemről nem is beszélve,bravo tágasabb - szélesebb - hosszabb.
Meg nekem jobban is tetszik,de ez már magán véleményHa tehetném egy HGT-t vennék,de szét hajtott mind......
-
-
Xero
nagyúr
válasz Motion_Blur #35963 üzenetére
Abból is az 1.6 16v az ideális. Az eszik a legjobban a benzines palettáról.
-
Zewa
senior tag
válasz mobilefan #35964 üzenetére
Használtan más tészta, de újonnan jelentős árbeli különbségek vannak, voltak.
Kis motor valóban kevesebbet fogyaszt csak nem arányosan mert sokkal "nehezebb neki" az autó.
Városon kívül minimalizálódhat a különbség, autópályán akár megváltozhat a mérleg.
Új autónál viszont súlyos százezrekkel tudja megnyomni és vagy spórol rajta vagy vesz egy felszereltségi szinttel jobbat rajta."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
_NCT
őstag
Ez nem tom mennyire kam, de azért jól megcsinálták
-
Qru
MODERÁTOR
válasz mobilefan #35964 üzenetére
Ki mire/merre használja. Javarészt városban meg csordogálni 1-2-3 fővel országúton a Puntóval jársz jobban a kissebb fogyi miatt.
Legalábbis nekem az 1,6 16V GAstra után nem érztem nagy visszalépésnek a Jazz-t (1,2 8V) de a kútnál annál inkább örültem -2 literes fogyi miatt.#nincsbennetarcsi
-
zoo8800
veterán
facebookról loptamrip and tear, until it is done
-
giigz
veterán
válasz bitpork #35962 üzenetére
Autópályán is lehet menni 90-nel, ha valakinek úgy tetszik, ha jól sejtem te sem mész mindig 130-at.
Az meg totál hülyeség, hogy 1.6 alatt ne lehessen autópályára menni, de gondolom (inkább remélem) ezt te sem gondoltad komolyan. Ford Focus 1.0 120 paci miért ne mehetne autópályára?
No offense
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz zoo8800 #35970 üzenetére
Így teljes a kép. Felháborító volt, hogy bár hajnaltól intenzíven havazott Kelenföld egyes részein még délután kettőkor nem volt eltúrva a hó és a hókotrók kvázi fele a telephelyen állt mert bár napok óta a csapból is az folyt, az illetékes főokos elvtársak nem számítottak ekkora hóra. LOL! Magyarország 2013. Esik 10-15cm hó és 1:1 megbénul a főváros közlekedése. Szánalmas. Normális helyeken fejek hullanának ezért nálunk milliós prémium jár a főokosoknak év végén.
[ Szerkesztve ]
-
Mindent lehet, amíg másokat nem kényszerítesz hirtelen fékezésre és irányváltásra. Én tempomat110 körül szoktam menni, de szigorúan a külső sávban. Ha lassabb járművet érek utól, akkor meg tempomat kikapcs, megvárom íg bemehetek a belsőbe és akkor telitalppal megelőzöm.
Az 1.6 az a határ szvsz ahol a klíma + 4-5 ember még nem teszi a kocsit vállalhatatlanná egy előzésre. A már korábban említett 131-gyel előzés pl igen is veszélyes, mert elég ha vki a gyári méretű gumiját nagyobbra cseréli, és már is mehet 135+t, úgy hogy az óráján meg sem látszik. Ekkor már lehet kellemetlen szitu, ha utolér egy ilyen előzőt.
Az igazán jó megoldás szerintem az lenne ha lenne külön teherautó meg kamion sáv. A középsőben lehet szöttyögni, ki mennyivel akar, a belső meg gyorsforgalmi.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #35975 üzenetére
jól mondod, 5 emberrel tényleg kevés egy 1.2, de egyedül, vagy ketten, szerintem bőven vállalható.
fogyasztás kérdésben meg valóban város/országút nyersz egy kicsivel, autópályán akár bukhatsz is egy nagyobb motoros verzióhoz képest ugyanannál a kocsinál is.
lényeg, hogy mindenki felhasználási körének megfelelő motort válasszon, akkor nem lesz elégedetlen.
ha sokat fogok pályázni, nyilván nekem is cserélnem kell majd, de nem fogok azért mellékutakon menni addig, amíg 1.2-es kocsit hajtok, mert valaki szerint az balesetveszélyes -
Integra
titán
válasz bitpork #35975 üzenetére
az itt a baj, hogy eleve nincsen 3 sávos autópálya, csak minimálisan. ha pedig van, akkor is a nagy része 130-cal vagy a belsőben kolbászol (azt se tudja merre van és mit csinál, valahogy oda tévedt a szerencsétlen), vagy a középsőben.. ilyen a mentalitás errefelé...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TaaT
veterán
válasz bitpork #35975 üzenetére
értelmetlen köbcentiben korlátozni vmit mivel az 1.2TSI összességében dinamikusabb haladást biztosítana ugyanannak az autónak mint az én 1.6-os szívó benzinesem (amúgy a totalcar szerint már az én autóm is alulmotorizált az 1.6-al, és ők 16-os kerékkel mondták ezt )
Egyszerűen tisztában kéne lennie az embereknek saját maguk de legfőképpen az autójuk korlátaival
Give them hell Ukraine!
-
Balupapa
senior tag
maganszemely hany autot hozhat be 1 evben kulfoldrol? van valami korlatozas?
_-=*WheelWhores*=-_
-
Sotho
őstag
-
a_tesz
Korrektor
válasz bitpork #35975 üzenetére
Kellemetlen szitu, ha teszem azt, 10 km/h különbséggel utolérsz egy másik autót (te mész 135 km/h valós sebességgel, ő meg 125 km/h valós sebességgel, de a hibás méretű gumik miatt mindkettőtöknek 130-at mutat a sebességmérő), és kimegy eléd? Ha csak elveszed a gázt, kb. el is vesztetted a sebességkülönbséget, még fékezni sem kellett. Lenne sok jó megoldás, de amíg a fejekben nincs rend, lehet itt 2 x 8 sáv is...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Xero
nagyúr
válasz a_tesz #35982 üzenetére
A gond azokkal van, akik 100-110-el tépik balra a kormányt pont mielőtt odaérnék a saját kis 130-140-kémmel. Ezek valamilyen szektába tömörülhetnek, ahol módszeresen nevelik le őket a tükör használhatáról, esetleg ha véletlenül mégis belepillantanak egy óvatlan pillanatban, arra a helytelen távolság és sebesség felmérés a megoldásuk.
Nem gond, mert van fék az autón, engem csak felbosszantanak, de csak egyszer találkozzanak egy szétlőtt agyú északról érkezett suv-os hölggyel és a kalapjukkal együtt a nyúltagyacskájuk is a szélvédőre fog kenődni.
-
válasz a_tesz #35982 üzenetére
Na majd ha lesz itt drájvbájvájör, akkor lesz nemulass mindenkinek Amikor a rendőr a felüljáróról, távigazgatóval fogja a kocsit leszabályozni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
!Overdose!
őstag
Azzal semmi, amíg kihúzódik a külsőbe, ha egy gyorsabb jármű érkezik mögötte és nem kezd el önkéntes rendőrt játszani, aki a világ pénzéért sem engedne el, elvégre 130km/h a korlát és neki alanyi jogon jár, hogy Budapesttől Szegedig használja a belső sávot...
Más: Ma délután Zuglóban egy Punto II rükvercben haladta a forgalomban utcákon és kereszteződéseken keresztül. Megdöbbentő látvány volt. Gondolom beragadt a váltója.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
a_tesz
Korrektor
Sajnos ez ilyen, a nagy Németországban is így működik, a korlátozás nélküli részeken is, attól, hogy te 200-zal haladsz, ugyanúgy betolja eléd a külsőből. A nagy különbség, hogy a németek ezen nem frusztrálják magukat, nem mennek a lassabb autó mögött fél méterre, nem villognak, hanem lassítanak, megvárják, amíg befejezi az előzést, utána pedig gyorsítanak. Valahogy sokkal jobban esik ott közlekedni autópályán.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Xero
nagyúr
válasz a_tesz #35986 üzenetére
Én is ott szeretek közlekedni, de most nem feltétlenül előzésre gondoltam.
Valós példa:
Siettem.
Haladtam, de a 30e-s büntetési határ alatt bőven. Emberünk haladt a belső sávban egy Octaviaval. Nyíl egyenes volt az útszakas. Láttam, hogy ott van és azt is láttam, hogy bőven előtte (az ő tempójában még legalább 15-20mp-re) egy kamion. Ennek ellenére mikor már majdnem az ő vonalába értem hirtelen beugrott 100-al a belső sávba. Én satu, szentségelés, de letojom. Megvártam, hogy elhaladjon a kamion mellett, gondoltam ugyan ilyen ruganyosan fog távozni a külsőbe. De nem! Emberünk két percig haladt 100-110-es tempóban a belső sávban. Az utolsó percben már komplett fényorgona játékot játszottam neki,de semmi. A második perc végén valamilyen indíttatásból észrevette magát és sikeresen megtalálta a tőle jobbra lévő üres sávot.Ezt kint sem csípik...
-
#25954560
törölt tag
válasz a_tesz #35986 üzenetére
egy picit talan az is benne van h amivel 200-zal utaznak, azzal nem gond elerni azt a tempot. mire en mondjuk negy szemellyel felkuzdottem magam egy 1100-es zastavaval a 113.5 km/h-ra, akkor tenyleg frusztralo volt ha kijott elem egy kamion az autopalyan 90-nel. az mr2-vel ha le kell lassitanom nem zavar, mert par tiz masodperc alatt ugyis felgyorsulok ujra.
-
a_tesz
Korrektor
Ezt tényleg nem, de itthon sem ez a jellemző, bár kétségkívül több ilyen esettel találkozni a magyar autópályákon. Vannak barmok, de sajnos sokan autózás közben vezetik le az egész napos/hetes/éves feszültséget, meg itt próbálnak kompenzálni a kisebbrendűségi érzésükön. Kéne rá egy jó módszer, hogy az ilyeneket kiszűrjék a rendszerből, de véleményem szerint ez majdnem egyenlő a lehetetlennel különböző történelmi okokból...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
Laraxior
titán
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
vjpeti
csendes tag
Felesleges vitát indítottam el az 1.2 HTP "megvédésével" Mivel itt akinek jobb van, az leginkább fikázza, hogy az nem megy, szar, alulmotorizált. Még talán jogosnak is mondhato. De kinek milyen igényei vannak. Van aki beül, és elmegy munkába vele meg vissza. Néha kitéved országútra, megy 90-el, pályán 130-al. És? Ha neki az elég, legyen boldog vele. Kicsit úgy van ez az egész beállítva, mintha htp fabiák tartnák fel minden zöldnél az elindulni készülő sort és ugyanezek előznének 2km/h sebességkülönbséggel.
-
-
mobilefan
aktív tag
Ebben igazad,az valahol kimaradt nekem,hogy új autóról van szó
qru: Hát én csak a saját példámmal tudom ezt mondani,hogy ténylegesen 1,5 lityó a különbség a haver II punto-ja és az én bravo-m közt.
Másik haverom apjának van G astra igaz az 1.4 16v 90le,ugye jól tudom ,az meg horrorisztikusan eszik pláne ha klíma van akkor meg meg se nyekken a gázra...
Persze hozzá kell tenni,hogy az 1100kg vagy annál több....
Anyám B vectrája is 1.6 16v 101le,dinamika nem igazán jellemzi.
Bár ugye az is 1200kg azt hiszem.
A jazz nem rossz arányaiban, nincs 1 tonna, de 80le.
Kb mint a punto.
Én azt mondom,hogy nekem megér 1,5-2l különbséget ez a kocsi,mondjuk egy puntohoz képest.-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000