-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
boogie84
veterán
válasz Laraxior #60794 üzenetére
Részletes leírás. Más nem teszi meg h ezeket leírja! A tulaj legalább korrekt. Nem ér meglepetésként h olajat kell bele venni és benzint, nem pedig szélvédőmosót.
Am ezeket olvasva most már félek h TT roadstert vegyek. 10e Km-enként 2 liter. Nem az utántöltéssel van gáz. Ha elfelejted akkor van.
Tegnap említettem h jövőre MR2, MX-5, TT az esélyesek, de azt mondták h az MX-5-nek jobb a motorja mint az MR2-nek. Akkor a TT-ről semmit sem szabad mondani.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
neduddki
nagyúr
válasz alienpapa #60796 üzenetére
HI!
mijjenokbol akarod?
mivle kis trlejesimenyuek ezert kell egy 3/4-ora hogy elrje a 40(50)foko azon kis is kapcsol, hidegebb idoben siman visszahulik szumma kolseg nem csokken, a kornyezeterheles ellenben igne mert valodi hidegindias nincs ill. a moor kimeli pon ezertudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
boogie84
veterán
válasz Dr.Zoo #60805 üzenetére
2 milla a határ,de valami újabbat. Tulajdonképp most csak szívfájdításból nézegetem az autókat. Meg is írták h egy pannonhalmi tulaj az MR2-t eladta, és ismerősnek annyit mondott h nem meséli el milyen szép állapotban volt mert elbőgném magam h nem csaptam rá (1,6M 108e Km 3. autóként 4. járműként használta, mert volt egy Harley-ja is).
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
alienpapa
senior tag
-
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz boogie84 #60807 üzenetére
Én egy perverz kretén vagyok, valami van a wankel motorban, ami kicsapja nálam a biztit, és birtokolni szeretnék egyet.. Ha eccer eladom a Taft-ot, akkor veszek egy ilyet projekt autónak.. Vagy egy karmann ghia-t, de abból normàlisat kifogni...
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
nagyúr
-
alienpapa
senior tag
válasz neduddki #60809 üzenetére
A múltkor elvittem a szerelőhöz, hogy nézze át a motort, mert eszi az olajat, meg télen nehezen indul. Megmérte a kompressziót, ami 17 helyet 11 volt mindhárom hengerben ha jól emlékszek, és azt mondta hogy szét sem szedi, mert ha ezt elkezdi csinálni akkor az 60-70 ezer ft környékén áll meg, és azért már inkább vegyek egy új motort. Mondjuk én fullra nem értek a kocsikhoz, de sztem elég lenne meggyűrűzni a verdát meg cserélni a szelepszár szimeringeket és már jobb lenne az egész.
Ezért gondoltam arra, hogy veszek egy ilyen melegítőt, mert nyáron, vagy meleg motorral pöccre indul a verda.
Vagy menjek el egy másik szerelőhöz? Végül is egy hengerfej tömítés 3 ezer, és ha más nem akkor legalább látja valaki szétszedve is. Ha teljesen reménytelen, meg rakja össze úgy ahogy volt, aszt jóvan.''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.
-
tomcsi23
veterán
válasz Napfénysüti #60812 üzenetére
Az lehet, hogy már kicsit megkopott a szerkezet, de az inkább a lóerőn mutatkozó. Mondjuk az sem túl acélos egy csipszes BAM-os mocitól.
Dr.Zoo: csinál benzinesre is.
(előző hsz-ben eggyel több az s )
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
8th
addikt
válasz Dr.Zoo #60805 üzenetére
Ez egy vacak autó ne akarj ilyet mert a gatyád is rámegy. A Wankel motorokhoz nem ért itthon senki? Annyi baj legyen a hátam közepére sem kívánnám amúgy sem. Ha sportos Mazda kellene vennék németben egy motorhibás patika állapotú RX8-at 2500euroért hazahoznám belerakatnám az MX5 2literes 160lovas euro5 motorját hajtáslánccal speer diffivel együtt, vissza kivinném ott lepapíroztatnám (mert itthon ilyet nem lehet) majd behoznám az országba. Igaz így 192/231 helyett csak 160 nyiha lenne cserébe nem kellene 3-4 évente rákölteni 800k-t a motorjára. Örök élet +1 nap max. 1,8-2millióért.
-
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz boogie84 #60819 üzenetére
Felix Wankel számomra egy csoda.
Anno faszán kitalálta, nekem mindígy egy ilyen volt a vágyam, ne kérdezzétek, nemtom miért.......
Van valami a hangjában, meg az egész felépítése, ehh, mondom perverz vagyok...."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #60820 üzenetére
Meg úgy zabálja az olajat, mint más kocsi a benzint.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Dany007
veterán
No, múltkor valaki ajánlotta, hogy próbáljak ki egy padló + 4k fordulatot a kuplung hibámra, hátha ott produkálja újra a múltkori esetet.
Ma kipróbáltam. És nem produkálta. Mondjuk húzni se húzott kellően... de lehet csak Munez TDI-je után érzem ennyire gyengusznak a gépet. Mindenesetre örülök, hogy azóta nem produkálta a jelenséget. Ettől függetlenül van egy olyan érzésem, hogy kuplungtárcsa vagy hasonló problémája van szegénynek...
Aztán meséltem apósomnak mi volt... Aszondja az Opeleknek lelke van! Biztos érezte, hogy átadtam másnak (anyósnak) a vezetést és így bosszulta meg! Kész. Nagyon bírom az öreget!
De azóta nem volt tényleg semmi gond.@#60792) MunezXBK :
No igen, ez tényleg kb pont így van. Autóban egyetértés sosem lesz. Bár vannak pozitív kivételek is. Lásd valaki valamikor itt még a Rovert is ajánlotta nekem. No nem úgy mint megbízható probléma mentes autót, hanem ha tetszik hát vegyem meg.
Én mondjuk max a Fordot tudom ajánlani. Családban volt 6db Ford az elmúlt 20-22 évben, ismerősi körben 2, cégnél 1. Soha(!) egyikkel se volt semmi (komolyabb) gond! És ez itt megint szó szerint értendő. -
-
nagyúr
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
DeFranco
nagyúr
válasz Dany007 #60777 üzenetére
Nézd, valahol bukik a kommunikáció közöttünk, nem az érkezik meg, amit én elküldök. Ezért van az, hogy ellentmondást érzel. Most már nem magyarázom ezt a sztorit itt tovább (sem a felnit - amivel a kérésem még mindig ugyanaz a kedves fórumtársak felé, szóljanak, ha látnak valamit - sem az autót) mert ez most már inkább komikus, mint érdekes, és nem akarok ebből viccet csinálni.
Az ajánlatom továbbra is áll, leülünk egy bambira és átkokettáljuk hogy hova-mivan.
-
Snooker
senior tag
Van olyan dízel, ami alapjáraton nem kerreg annyira? 3.0 v6 esetleg? most néztem egy vidit 2.5 tdi-ről, de lehet azért is volt "rossz" hangja alapjáraton mert 300k km volt benne
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
Pfujj V motorbul csak a benyas
-
meroly
veterán
Sziasztok!
Autó vásárlásnál a KGFB elég ha a netrisken meg van kötve?
A vagyonszerzási illetéket az okmányirodában kell fizetni vagy ott adnak csekket és postán?Vagy valaki tudja egy részletes leírást mutatni hogy mit hol kell intézni? Csak ilyen általános útmutatókat találtam, így tervezem:
1. eredetiségvizsgálat
2. adásvételi
3. KGFB
4. okmányirodaÉs ha postán kell az illeték akkor kimegyek okámnyirodából.
Így jó?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz meroly #60835 üzenetére
A sorrend jó, eredetvizsgára te vidd az autót, vagy legyél ott, és te válaszd meg hova mentek. Ha jó fej a vizsgáló, körbe is méri neked a kocsit rétegvastagságmérővel.
A KGFB-t megkötheted előre, de én azt javaslom, hogy ne csak a netrisket meg a biztosítás.hu-t nézd, kalkulálj a biztosítók oldalain is. Meló, de egyszer kell megcsinálni. Amikor én kerestem, sem a kötelezőre sem a cascora nem dobta ki azt az ajánlatot, amit amúgy megkötöttem, a biztosítók oldalán számolva találtam 30%-kal jobb ajánlatot is. A casco-ból meg a legolcsóbb 55 volt, külön keresve 34. hm...
Az illetéket ott is befizetheted az okmányirodában, van befizetőhely, nem is kell kimenni jellemzően, sőt, ahol én átirattam volt terminál és bankkártyával ott a széken ülve befizethettem mindent illetékestől, okmánydíjastól. Ha tudod hol iratod át, hívd fel őket és kérdezz rá, mik a lehetőségeid, az a biztos.
-
a_tesz
Korrektor
válasz meroly #60840 üzenetére
Régebben így volt, kb. 3 éve azonban attól a naptól számítják az évfordulót, amikor kötötted. Ha váltani akarsz, ez előtt a fordulónap előtt legalább 30 nappal jelezned kell a biztosítód felé, hogy a következő évben már nem náluk akarsz biztosítást.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
zolikaDB
veterán
Ismeri vki ezeket a régi kockákat és ezt a motort? -> [link]
-
-
fenergie84
addikt
Benéztünk tegnap egy helyi kereskedésbe, és ezt alaposan szemügyre vettem: [link]
180e-nél volt nagy szerviz (vezérlés cserélve, vízpumpa, + a kettős tömegű is ki lett cserélve).
Kívül, belül makulátlan, egy kivetnivaló apróságot nem találtam rajta, azon kívül, h sedan. Viszont az ára jó, és a fő célkitűzésünket teljesíti, mégpedig nagy, nagyobb, jóval nagyobb, mint a mostani fiesta...
Véleményetek? -
zolikaDB
veterán
Azért kérdem, mert nekünk is volt egy 1.6 benya, sírok, ha belegondolok, mennyiért adta el a család. Főleg, h full gyönyörű, sosem tört darab volt.
Ez is nagyon szép, és nagyon jó árban van, rá kéne próbálni...
Új hozzászólás Aktív témák
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Autós topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Építő/felújító topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...