-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
boogie84
veterán
Mivel nem értek ilyen szinten az autókhoz h át tudnám vizsgálni, így macerás a dolog. Valamennyire beszélgetek németül, de az h kiutazni az komoly idő, és km is. Valszeg azért újak nekem ezek a dolgok, mert ilyenben eddig nem gondolkodtam.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
addikt
Hello!
Milyen márkákat/típusokat ajánlotok koshaszongépjárműnek?
Ár:300-600k
Transit méretű legyen kb.Néztem Kia Pregiot,de nem tudok róluk semmit,ezért kérek segítséget,mielőtt bármit is vennék.Akinek van tapasztalata ilyen járművekkel.Mit lehet tenni egy ideiglenes kivont családi autóval,ami nem működöképes.Valahol beszámítják vagy mit lehet tenni vele?
-
Qru
MODERÁTOR
Na akkor most már tudok fogyi adatokkal is szolgálni.
Város: 9,5 ha követed a forgalom ritmusát (lehet megy még lejebb is mert azért pár lámpától gyorsulás bejátszott), ha diktátlni akarod akkor 10,5.
Országút: 6,5 (szabályosan közlekedve, pár előzéssel)Ez szvsz nem olyan vészes, az 1,8 TSI is ennyit eszik ilyen körülmények között.
A héten kap friss olajat, szűrőt, levegő és pollenszűrőt. Az egyik hátsó helyzetjelző ki van égve (ezt eddig észre se vettem), meg a tanksapka ajtajának bowdenjét meg kell húzni mert túl laza.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Xero
nagyúr
válasz boogie84 #60052 üzenetére
Keríteni kell egy-két ismerőst aki ért az autókhoz és/vagy beszél németül.
Én csak megértem a németet, de reagálni maximum 5%-ára tudok, így jellemzően angolul társalgok, vagy ha reménytelen a dolog akkor perfekt német ismerőst alkalmazok ilyesmire.
Autókhoz konyítok annyira, hogy átnézzem, majd márkakereskedésből leinfózzam. Ez nekem pl elég.Az utazás valóban macera ha nincsen térített üzemanyag és többször kell kimenni, de ha tutira megy ki az ember valamennyire (márkakereskedőnél előzetesen leinfózott), akkor a railjet jegy nem egy nagy érvágás és fél nap alatt kint van.
A másik lehetőség amin gondolkozom erősen, hogy rákérdezek a skype lehetőségre. Szépen végigsétál kamerával az autón ott ahol mondom, így legalább a nagy huncutságok kiszúrhatóak.
-
boogie84
veterán
Nem is kiutazás költségével van gond, hanem az h vonat + haza 600-800km autóval. Ez a sok nekem. Ezért kérdeztem h vannak e ilyen esetekre "szakosodott" emberek cégek. Ezek szerint nincsenek.
A kamerás dolog azért nem tökéletes, mert a kamera kép minősége biztos h nem olyan amiből neked látszik minden. Sztem.
Bár az is igaz h más árkategóriában nézegetünk. Én kishal vagyok hozzád képest. Kívánom h találj egy jó autót!
(#60056) Bati0501: Viberen működik! Az kérdés h a kereskedő vagy a tulaj megcsinálja e.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
VásRló
tag
Sziasztok. Régebbi bmw 525 ben a szíjak cseréje mennyibe kerulhet?
-
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
a_tesz
Korrektor
-
-
-
Dany007
veterán
válasz bitpork #60066 üzenetére
Szvsz baromság. Legalábbis itthon biztos, hogy összeomlanak a közlekedés...
Pl itt VP-ben rengeteg nagy kiterjedésű lakótelep van, ahol parkolóövezetként 30-as tábla van kint. Kb a város negyede ha úgy tetszik... Megnézném én azt, hogy a több tíz ezres lakótelepek között a több ezer autó majd 30-cal cammog ide-oda... Pestről nem is beszélve.Ami meg a vidéket illeti... szerintem nem kizárólag a gyorshajtás miatt vannak balesetek hanem a szabálytalan és idióta előzgetések miatt. Amikor a gyökér a domb előtt áll neki előzni vagy épp kanyar előtt mikor abszolút beláthatatlan az útszakasz. Na az ilyenek miatt van a legtöbb baleset. A gyorshajtás meg persze a másik ilyen. De szvsz a legtöbb baleset az idiotizmus és az alapvető elsőbbségi szabályok be nem tartása miatt van, nem a gyorshajtás miatt.
Egyébként meg a szabályozás még jó is lenne ha a kresz a valóságban is használhatóan és működően lenne kitalálva. De az, hogy Angliában (a cikk szerint) max 110km/h-val lehetne menni szabályosan, az röhej.
(most azt nem tudom hoax-e de egyszer régen a Sláger rádióban volt egy olyan felhívás, hogy i Love Kresz matricát lehetett venni a kutakon. És aki ezt megvette az vállalta, hogy betartja a kreszt 100%-ig. Majd aztán "állítólag" megfenyegették őket... mármint a rádiót hogy hagyják abba... mert kb romba dőlne a közlekedés ha mindenki betartaná a kreszt) -
Dany007
veterán
válasz Dluinet #60076 üzenetére
Ez a másik, hogy bizonyos szakaszokon minimum sebességet is be kéne vezetni.
Persze ettől még a lassú cammogás senkit sem jogosít fel életveszélyes előzésre. Ha valaki nem képes kontrollálni magát vezetés közben és racionális döntéseket hozni, akkor menjen busszal. Ha totál ismeretlen, kanyargós úton vezetek és se feszegetem a határokat. Plusz autó kérdése is. Pl a régi Sierránkkal az egyik itteni külső körgyűrűs kanyart alig lehetett bevenni 100-zal. Egyszerűen már éreztem, hogy instabil lett az autó.
Ellenben a 99-es Mondoval már lazán mentem abban a kanyarban 120-at úgy, hogy észre se vettem... Jó az a Sierra már akkoris 20 év közelében járt...[ Szerkesztve ]
-
-
Dany007
veterán
válasz MunezXBK #60079 üzenetére
Biztos? Mert az indexes cikkben km/h van írva. Ami persze furcsán kevés. De a 110mph meg 180km/h. Az már nem olyan rossz...
Kíváncsi vagyok a németek mit szólnának hozzá!Hát menjünk? Én megnézném... asszony is! Csak úgy számoltam, hogy olyan délután 1 körül lennénk Fehérváron. +- fél óra.
-
-
hobizoli
nagyúr
napi hongda (fórumból kopizva):
"Gyári TDI, amire kitalálták tökéletes, rengeteg km-t elfut kis fogyasztással, jó alkatrészutánpótlással. DE NEM TUNINGOLÁSRA TALÁLTÁK KI! Nem szereti a fordulatot, nem lehet vele pörgős momentumokat átélni... Egyszerűen csak váltasz váltasz váltasz váltasz, és eljött a 5-ik vagy a 6-ik vége és mérvan az, hogy 3-ikba ráelőz egy japcsi benzines, vagy akármilyen... Mert ERŐ is van benne, és ezt tartósan lebírja adni normális fordulatszámon... Ennyi. "
"Péter Opra: Az ESI-m mellé bármelyik VW kiállhat."
-----Mondjuk azért szívesen megnézném, amikor a gyári Adneraline sportcsomagos, es így már 190nyihás 400Nm-s Ibiza 1.9PDTDI Cupra-ra is ráelőz-e 3.-ban
Ez gyárilag is mar 160lojje meg 310Nm, de már annak sem nagyon kell...[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Xero
nagyúr
válasz #89874944 #60060 üzenetére
Síelni évente max 20 napot megyek kb, akkor is a harmadát busszal, tehát nem olyan nagy dolog.
De tény, hogy hóban a kotró az nem árt. Viszont a linkelt gép azért már erős. Nem vagyok egy km hajhász, de ennyi pénzért 170e ne legyen benne, akkor sem ha pályán töltötte. -
a_tesz
Korrektor
válasz zolikaDB #60086 üzenetére
Az enyém 4000 alatt teljesen más arcát mutatja, mint felette, és nem az alatta lévő tartomány a jobbik
Szerk: és 1.3-as és négyhengeres, de szerintem jó a hangja 6000 felett
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
hobizoli
nagyúr
de amugy azon rohogok magamban, hogy a TDI-bol nem kell a motor felet kidobni, ha tunnerolod ilyen 40loerot -ami onmagaban soknak hangzik persze egy 80-100loeros autoban ulonek-, mert annyit egy rendesebb chip vagy akar a gyari, es ezert gyari garis sportcsomag is hoz, vagy a nevesebb cegek cuccai is
a Hondaeknal meg marad az ontveny kb, es minden kuka belole, foleg ha nem tudsz eppen elado hasznaltat
de ki adna el fruttiert azok kozul, aki egyatalan osszeszedte mindezt?ezek utan leirni azt, hogy mit talaltak ki tuningolni, meg mit nem, ha ki-ki dontse el, szerinte mi a jo valasz erre
nem mellesleg az a Adneraline dolog a szalonban volt +200k-s opcio
(de okosba' vagy ha cimbije voltal a szervizeseknek beraktak akar puszira is)na ezzel versenyezz arban
több drón kell ;P
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #60093 üzenetére
Ez biztos igaz, én csak azt nem értem, ki akar "tunerolni" egy dízelt és minek? Bár szemmel láthatóan sokan csinálják... A dízel meg a sportos vezetés/közlekedés számomra olyan messze áll egymástól... pont leszarom hány millió Nm-t tud leadni 2000-res fordulaton... gyorsulási versenyen biztos jól szerepel, meg piros lámpánál is biztos oda lehet kormolni a vti-knek, attól még gondolkodás nélkül az utóbbi kéne...
Dízel max. automatával valami baszom nagy utazóautónak kéne, pl. C5-ös kombi a 3 literes V6 dízellel stb. ha majd egyszer annyi pénzem lesz, hogy két autóra is telik, és a nagyot csak síelni menni meg utazni használom -
-
Dany007
veterán
Áh, és azt a síbigyót nem lehetne valahogy másként megoldani? Tetőcsomagtartó, összehajtogatott síléc... igen, még sose síeltem. Csak nehogy már egy ilyen dolog akadályozza az autóvásárlást! Olyan ez kicsit, mintha vennék egy méregdrága bőrdzsekit és azt méregetném hogy van e rajta akkora zseb, amibe belefér az 5 colos Note-om...
Másrészt meg ezeknél tényleg nem lehet ledönteni a hátsó ülést? Mert akkor lazán be lehetne csúsztatni a lécet, le egészen az anyósülés lábrészéig. A gagyi céges Puntóval is így tudok szállítani 160-180cm-es tekercseket... Pedig az aztán tényleg egy kis gyufásdoboz.@MunezXBK:
Okés, megdumáljuk! De csak ha nem zavarlak munkában / ebédben / hasonlóban!
Ja, és már értem mit értettem félre az előzőben! Tényleg félreérthető volt kicsit.
-
Xero
nagyúr
válasz Dany007 #60099 üzenetére
De meg lehetne, viszont tetőcsomagtartóval közel sem lehet úgy haladni pl autobahn-on mint anélkül. Az ülés lehajtás szintén opció, de az megint csak macera és az autó is zajosabb tőle, ami mondjuk egy Budapest - Courchevel távon annyira nem jó. Mentem eleget így, de inkább kihagynám. Meg persze ennyi pénzért nem kötök kompromisszumot. Szerintem ez megérthető.