-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz MunezXBK #74089 üzenetére
Pont az adagolóshoz olcsó a cucc.
Senki nem állította az ellenkezőjét. A korábbi hozzászólás arra vonatkozott, hogy 800-ból kizárásos alapon adagolós, vagy PD dieselt lehet venni, CR-t nem.Az éves futás meg...én se megyek 10.000-nél többet...ráadásul kombim van. Nem azért vettem diesel-t, mert sokat megyek, hanem mert tetszik. Pont.
Oké, hogy neked tetszik, de itt arról volt szó, hogy megéri-e. A másik dolog pedig az, hogy itt az átlagról vásárlóról van szó.Neked bejön a diesel, szerintem pedig büdös és drágább az üzemeltetése mint a benzinesnek. Viszont évi 27-29ezret megyek ezért muszáj bevállalnom, mert itt már elég komoly megtakarítás van az üzemanyagon. Az átlag pedig az, hogy aki sokat megy az vesz dieselt és itt visszakanyarodva az eredeti témához, ha valaki idős dieselt vesz a kínálat aljáról az kockáztat. Ebben a fórumban valószínűleg mindenkinek rendben van az autója, én innen szinte bárkiét meg merném venni, de nem ez az átlag. Pont.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Nálam is képben volt korábban a premacy és kipróbáltam egy párat. A futómű és a váltó szerintem kategórián felüli, valószínűleg sokkal jobb lesz mint a Picasso-e. (bár még nem vezettem, csak Megane-t )
Egyébként ha a premacy mellett döntesz, akkor alvázvédelem mindenképp kell, mert a mazdák szeretnek rohadni. Itt egy kis összeállítás abból amiket én megnéztemPremacy - sárvédő
626 - ajtóél
6 - sárvédő
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
pedig mar evek ota is van benne 6% Etanol a
nem kell tole fosni, nekem 100% E85 is volt benne, es semmi baja sem lett a gumi meg a muanyag alkatreszeknek, meg semminek
pedig a technika 1993-s tervezesupl havercsavo puttonyaban 3 eve nem volt benzin, es mukodik
több drón kell ;P
-
hdman
őstag
Sopron city :)
-
-
neduddki
nagyúr
válasz hobizoli #74105 üzenetére
HI!
ma megoint slendriankoc...
"Esz-95/E5: A legfeljebb 2,7% (m/m) oxigéntartalmú (5% (V/V) etanoltartalmú) és legalább 95 kísérleti oktánszámú (RON) ólmozatlan benzin.
Esz-98/E5: A legfeljebb 2,7% (m/m) oxigéntartalmú (5% (V/V) etanoltartalmú) és legalább 98 kísérleti oktánszámú (RON) ólmozatlan szuperbenzin." bofudv
neduddki
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
r6man123
senior tag
Sziasztok!
A 407-es Pözsómba szeretnék utólag tolatóradart szerelni (kijelző nem kell). Milyen típusokat ajánlanátok?
Előre is köszi!
A.
-
peugeotmate
őstag
Sziasztok, tudtok egy oldalt ajánlani, ahol össze vannak szedve a különböző abroncsokhoz a megfelelő guminyomások?
meg
-
nagyúr
válasz peugeotmate #74113 üzenetére
Itt, de csak vredestein abroncsokra vonatkozik.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
neduddki
nagyúr
válasz Dluinet #74111 üzenetére
HI!
"Ez az európai szabvány előírja a nagy- és kiskereskedelemben forgalomba hozott ólmozatlan motorbenzin minős égi követelményeit és vizsgálati módszereit. A szabvány olyan ólmozatlan motorbenzinekre vonatkozik, amelyeket ólmozatlan motorbenzinnel működő benzinmotoros gépjárművekre terveztek. Ez az európai szabvány két típusú ólmozatlan motorbenzint ír elő, az egyik az 1. táblázat szerinti, legfeljebb 3,7% (m/m) oxigén- és legfeljebb 10,0% (V/V) etanoltartalomú, a másik pedig a 2. táblázat szerinti, legfeljebb 2,7% (m/m) oxigén- és legfeljebb 5,0% (V/V) etanoltartalmú. Ez utóbbi azokban a régebbi gépjárművekben használható, amelyek esetében nem garantált a nagy biohajtóanyag-tartalmú ólmozatlan motorbenzin használhat ósága. 1. MEGJEGYZÉS: A két típus az európai irányelv [3], [4] követelményein alapul. 2. MEGJEGYZÉS: Ebben az európai szabványban a "% (m/m)" tömeghányadot, µ-t, és a "% (V/V)" térfogathányadot, fi-t, jelent. " MSZ EN 228:2013
udv
neduddki
p.s. en meglepodnek ha ne mlenne bennuk
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
footy
addikt
Én nem értem ezt a keréknyomás táblázatot. Jelenleg 2,3 van az összes kerékben.
Ez kevés lenne? A táblázat legalább 2,6-ot ajánl. Mondjuk nem Vredestein hanem Firestone Winterhawk van a kocsin, bár ez szerintem sokat nem kellene hogy befolyásoljon. A másik dolog, hogy miért ajánl hátra többet?
195 / 65 R 15 91 T előre:2,6 bar hátra:2,8 bar
Pont hogy orrnehéz az autó a (diesel)motor miatt, akkor nem előre kellene picit több? -
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #74118 üzenetére
Azt azért adják meg, hogy azon kívül bármelyik értéket használhatod!
-
Kornel
veterán
válasz atos19881101 #74118 üzenetére
pl. az én gyári méretem 165/70 r14, de most 175/65 r14-et használok, ami pont váltóméret, tehát ugyanolyan magas az oldalfala, viszont szélesebb a futófelülete.
szerintem pl. ez esetben kicsit meg lehet emelni a gyári értékhez képest a guminyomást. -
neduddki
nagyúr
HI!
told fel 2.8ra es kezd vele jarkalni es engedd le .1eneknmt es eg fogod tlalani amit ugy erzel hogy jo, hatso nagyobb nyomas telitraktusra szokott vonatkozni
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
atos19881101
senior tag
válasz Kornel #74121 üzenetére
Ezt egy gumis oldalon találtam:
Sokan felteszik nekünk azt a kérdést, hogy adott méretű gumiba mekkora a megfelelő nyomás. Erre a kérdésre nem létezik válasz, mert az optimális guminyomás nem a gumimérettől függ, hanem az adott autó típusától (súly, sebesség). Ezért minden esetben a gyártó guminyomásra vonatkozó előírásait tekintsd irányadónak!
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
hdman
őstag
Tegnap lattam egy csont ugyanilyen Rapid Spacebak-et becsben, kovezzetek meg, de szerintem rohadt jol nez ki. Mondjuk az eleje kicsit bamba, de projis lampatesttel szebb.
Viszont nagyon pici
Sopron city :)
-
Kornel
veterán
válasz atos19881101 #74123 üzenetére
én úgyis túl szoktam fújni 0,1-0,2 barral, hogy jól fogyasszon
-
Tothgera30
Ármester
WagonR+ bemondta az unalmast.
G13BB jelű, 2003-as, 77e km, gyújtás ráadása után az AC pumpa nm megy, EPS lámpa égve marad. Ha külön adok neki 12V-ot akkor beindul, motor szépen jár. Vezérlővel nem kommunikál a laptop, korábban felismerte (szerelő szerint). Szerintetek?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
8th
addikt
Boltból hazafelé kíváncsiságból elkanyarodtam a gumis felé. Az udvar tele autókkal + három autós várt a sorára az utcán.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Tothgera30 #74128 üzenetére
Mármint melyik vezérlővel nem kommunikál?
-
Kornel
veterán
válasz Tothgera30 #74131 üzenetére
vegyel egy bontott ecu-t, suzumin-nel szokott lenni minden.
de en megneznem, hogy mi vagta tonkre, mert suzukinal nem jellemzo, itt valami nem kerek.
elotte azert ranezetnek markaszervizbe is, budaors-on dicsertek a vilag-ot. -
Tothgera30
Ármester
válasz Kornel #74133 üzenetére
Még biztosítékokat kellene végig próbálni, mert az AC pumpának is van külön, tehát lehet hogy az nem jó. Tudom hogy nem jellemző, bár Suzuki bontós szerint pont az ami érzékeny ezekben, és 10-15k körül ajánlott ECU-t bele. Márkaszerviz hozzám Nyíregyen van közel, tehát BP. és környéke kiesik, itt meg sok kókányolón kívül kevés ért hozzá. Van ismerős, régóta autó diagnosztikával foglalkozik, vele néztük meg, és szedtük szét a hátulját, AC pumpa hibára gyanakodva.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Kornel
veterán
válasz Tothgera30 #74134 üzenetére
a biztosítékokat mindenképp végignézném, bár egy jó autóvillamosságis emberke se ártana, mi van, ha valami zárlat van, és az vágta haza mondjuk az ecu-t?
meg a biztosíték se megy ki magától.
szerencsére gyakori típus, bontóból olcsón meglesz minden. -
neduddki
nagyúr
válasz Tothgera30 #74134 üzenetére
HI!
nincs Nked iszidiszi pumpara kotott immobilizered?
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Tothgera30
Ármester
válasz Kornel #74135 üzenetére
Szerintem az is meg lesz nézve, lehet valamit lecsapott, de elvileg tényleg csak annyi baja van hogy nem ad az AC pumpának jelet. De a kábelköteg jó lehet, mivel üzemanyag szintjét jelzi.
#74136 neduddki: Ez jó kérdés, jövőhéten kiderül, -7 fokban nincs nagy kedvem kísérletezni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
tomcsi23
veterán
-
Kornel
veterán
én felraktam októberben... de eddig kn. elmentem volna a nyárival is, sőt, itt pesten most sincs egy cm hó se, szerintem nem is lesz. szóval aki lesz*rja, az eddig simán eljárt nyárival, főleg városban.
(#74141) TaaT: ez elég jól néz ki, de fogalmam sincs, hogy milyen erős, és milyen nehéz...
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
ez ennyiért tényleg csak replika.
(#74148) neduddki: japan racing-ről valami info? súly, erősség?
[ Szerkesztve ]