-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
HI!
az lesz a szar amikro csak japo nagykopcentis szovikAT esz epszu ember 10 evesen mert a kis turnyokat senki nem meri...
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
8th
addikt
válasz MunezXBK #74898 üzenetére
Ja! Elsiklottam felette. Hát nekem sosem állt fel semmilyen V6 hangra mindegy, hogy dízel vagy benzines. Viszont én nem vagyok mérvadó mert nekem a V10-V12 motorok röhejes vinnyogásától is feláll a hátamon a szőr.
Én az ordas V8 hangot szeretem. A W210 E55 AMG a tökéletes példa arra, hogy hogyan kell jól kipufogót hangolni. Ha nem nyomod neki kulturált és halk ha lepadlózod érces hangon felordít de úgy, hogy az ember hátán feláll a szőr.
mod: Amúgy pedig köztudott, hogy a sor5 az isten!
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
Bezony ... nekem is azok tetszenek
Sport autó magazin tulajnak pont ilyen van Link ugyan ezzel az Acropovic rendszer -el, bődületes hangja van és piszkosul brutálisan megy(#74904) mokus1
Nem rossz, de ezeknek már alapból olyan hangjuk van mint egy vadászgépnek
És itt az örök favorit Link, de meghajtanék egy ilyet, eddig a legerősebb amit vezettem az a GTR és a 458 Italia volt
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
ABE
őstag
-
lsc
nagyúr
válasz neduddki #74902 üzenetére
Mai autobild megvolt? Ekkora nyalást már rég láttam, golf 100e-es teszt,a kuplungmunkahengert azért kellett cserélni mert egy nyest koszos lábbal mászkált a motortérben és homok került a hidraulika olajba. Még jó hogy ültem, ez csontig hatolt a vw-nél szerintem.
Az élet kegyetlen .
-
http://index.hu/kultur/cinematrix/2014/01/30/veget_ert_az_ikarus-55-os_filmes_karrierje/
A busz a tulajdonosával a szülőfalum lakója volt nagyon sokáig. Szomorú dolgok ezek
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
neduddki
nagyúr
HI!
meg nem lattam, de vhgy kompenzlni kell a tsi rugdalast;- )))
udv
neduddki
mod: TaaT: mint ahogy a focvagen pedasj mutassa
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Kornel
veterán
nem akarok szívó vs. turbo vitát nyitni, de szerintem ebben a formában ez egy zsákutca.
a két autó súlyra gyakorlatilag egyforma, 0-100 is kb.
akkor minek a turbo?
ja, mert nem tud motort tervezni?
lehet kézigránáttal is halászni, csak van célszerűbb módja is[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
Ha Lexus akkor már IS250, hihetetlen hogy milyen jó ez az autó, városban 9.4l volt a fogyasztása, ahol csak lehetett full padlógáz és automata váltó + kormányváltó (pillangóváltó) nagyon kényelmes, németből hozták és nálunk volt kb. 3 hónapig míg eladták (mi vigyáztunk rá ... vagyis használtuk )
(#74918) kornelka
Véleményem szerint inkább egy +400cm³ szívóbenzin ami kb. ugyan annyit fogyaszt, viszont sokkal megbízhatóbb
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Kornel
veterán
válasz Typhoon47 #74919 üzenetére
1.2 TSI 86 LE 121g CO2
1.2 K12B 118g CO2gyári adatok
azonos fogyasztásnál az emisszió is egyforma lesz kb.
jó, amúgy 50 kg-val könyebb a suzuki, előnyből indul(#74921) 8th: az ezres szívó, nem? 940 kg-hoz elég is tán, és érdekes mód turbó nélkül is jól fogyaszt?
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz Kornel #74918 üzenetére
A gyártót nem a valós fogyasztás érdekli, hanem az NEDC ciklus szerinti fogyasztás, mert az után fizet. Abban viszont előnyben vannak a turbomotorok. Papíron viszont biztos, hogy kevesebbet fogyaszt a Fabia, mint a Splash, de nem néztem utána. Mellesleg valószínűleg sokkal rugalmasabb is.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Typhoon47
őstag
-
Kornel
veterán
válasz !Overdose! #74923 üzenetére
papíron:
1.2 TSI 86 LE: 6,6 - 4,4 - 5,2
1.2 K12B: 6,1 - 4,5 - 5,1nyilván rugalmasabb, de 0-100-on csak 3 tized van a tsi javára.
-
w333
félisten
válasz Kornel #74922 üzenetére
Lassan csak átesnek a ló túloldalára ... és kevés lesz a motor annak a kaszninak így nyomni és pörgetni kell rendesen hogy felvedd a városi forgalom sebességét
Kisvárosi nyugdíjasoknak valók ezek az autók ...
Hogy miért ? elárulom ... volt szerencsém egy 3 hengeres 1.0 kis Yarishoz városban még nehezen de elfogatható persze padlózni kell rendesen, emiatt a fogyasztás is sokkal több lesz mint a gyári adat, előzni pedig senki se próbálkozzon ilyen kis gyenge autóval, én próbálkoztam de komolyan mondom életveszélyes, ha a gázpedált a motortérig nyomom még akkor sem bírtam volna kielőzni az előttem lévő autót
Kisautónak legalább az sima 1.3 vagy 1.4 szívó benzin kell, persze egy 1.2 TSi sokkal jobb és dinamikusabb, na de egy Skoda Octavia -ba is 1.2 TSi kicsit vicc kategória, ekkora súlynak már minimum kell az 1.4 TSi vagy a szívó 1.6
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Kornel
veterán
reszben igazad van, de sulycsokkentessel es jo cw-vel kompenzalni lehet a gyenge motort egy bizonyos hatarig, ld. pl. az ezres swift vagy 2-300 kg-al konnyebb mint az ezres yaris, jobban is megy, es tobbet se eszik, sot. a citigo is eleg konnyu, varosba/orszagutra jo lehet, masra nem valo.
lehetne itt okosan uzemanyagtakarekos kocsikat kesziteni, csak az nehezebb lenne, minthogy ravagnak egy turbot es/vagy egy kompresszort es ki van pipalva papiron a feladat. -
Dare2Live
nagyúr
válasz Kornel #74918 üzenetére
Gyorsulásra 1.2TSI most 105lest találtam mint 1.6-1.8as szívók, 1.4TSI mint 2-2.2les szívók. Érzetre pedig mégnagyobb a difi, nem kell folyton pörgetni.
Eközben hasonlóan vezetve nem annyit eszik pl 1.4 mint a 2-2.2les benzines, hanem mint egy szívó 1.4. Persze aki 1.4TSIt vesz nem úgyb szokott gyorsulni... mint ha 1.4 szivója lenne, de ez más kérdés.#74929: 7es Golfnál annak ellenére, hogy leg lett minőségérzetre, baromi nagy súlycsökkentést hoztak össze. Ennek amúgy eléggé határt szab a másik fő prioritás a biztonság. Nem kérdés mibe ülnék szivesebben egy frontális karambolkor a 800kgs Splashben vagy az 1.1tonnás Yarisban.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
w333
félisten
válasz Kornel #74929 üzenetére
Igen ... csak ez a súlycsökkentés néha nem mindig sikerül
(#74931) Dare2Live
Kérdés hogy mennyire megbízhatóak ezek a kis TSi motorok, mert tény hogy kevesebbet fogyaszt de elfog ez menni annyi km -t mint pl. egy szívó 1.6 vagy 1.8 benzin
Csak egy példa : míg én a szívó 1.6 -al elmegyek 500ezer km -t addig te az 1.2TSI -n már a 4 -ik turbót cseréled, és teljesítményben már nem biztos hogy lesz olyan erős mint az 1.6, ezzel csak azt akarom mondani, max. 300e Km aztán kuka, ezek már kb. ennyi km- re vannak tervezve
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Kornel
veterán
válasz Dare2Live #74931 üzenetére
1.2 tsi 86 le fabianal 11.7-et ir 0-100-ra.
ennyit egy szivo 1.2 is tud.
nyilvan kevesbe rugalmas a szivo, de ha a gyartok a sulycsokkentesre, es a motorok optimalizalasara koncentralnanak, pl. benzinesnel nagyobb suritesi arany, kisebb belso surlodasu motor, stb. stb., akkor nem kene egy mezei fóbiába is turbo, teljesen feleslegesen.Dare2live: a splash 1050 kg. az ezres swift volt 800 kg...
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
-
neduddki
nagyúr
HI!
akkor ez mi? "Csak egy példa : míg én a szívó 1.6 -al elmegyek 500ezer km -t addig te az 1.2TSI -n már a 4 -ik turbót cseréled,"
de segitek: steuerkettenschaedenudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Kornel #74934 üzenetére
"ennyit egy szivo 1.2 is tud."
Jézus vanfgammarulatim? Fenét. Tessék. Ugyanaz a kasztni, golf, ~nincs kg eltérés, jó hasonlítás.
1.4 1,390 cc (85 cu in) I4 (CGGA) 59 kW (80 PS) @ 5,000 132 N·m (97 lb·ft) @ 3,800 13.9 s
1.6 1,595 cc (97 cu in) I4 (BSE/BSF/CCSA) 75 kW (102 PS) @ 5,600 148 N·m (109 lb·ft) @ 3,800 11.3
1.2 TSI 1,197 cc (73 cu in) I4 77 kW (105 PS) @ 5,000 175 N·m (129 lb·ft) @ 1,500–3,500 10.6 sNincs ezen mit rugozni az 1.2TSI jobban gyorsul szivó 1.6ot is elveri, ehez nem kell pörgetni és kevesebbet eszik.
Eszem megáll. Esetleg érdemes ki is próbálni azt koppan az áll.
w333: Pont TSInél maradva ugye a lánc ld autobild. Amire kb VW annyit csinált, hogy szíj.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz neduddki #74943 üzenetére
Így egy gen, azonos forma, ~súly. Meg nem segít ld akárki hsze az 1100kgs Yaris meg az 1.0as krferől. Régen jó volt. Ha vki egy 1.0les turbosból tudomisén Fiesta átül sírva fakad. K*ra jogosan. És teszem hozzá még gondok is vannak azzal a krfes szívóval.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
neduddki
nagyúr
HI!
par szar szeria... 2012 majusig az osszes tsi erintett leglabbis a vocvagen ezt allitotta, de ugy tunik meg utanna is
udv
neduddki
mod: es ha 3 ev es 100Mm-en allat akr az 50%ot is ifizeti a focvagan aztaqva....:- (((
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
TaaT
veterán
Arra azért én is kíváncsi leszek, mert nem hiszem hogy olyan motorokat raknának több millió autójukba amik a tesztek során 200k km-nél elkezdtek volna tömegesen megpurcanni.
nedugdki: Mert a toyoták olyan hű de faszák [link]
w333: "Én úgy érzem maradok a szívó benzineseknél ..."
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- OLED TV topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Villanyszerelés
- Házimozi belépő szinten
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Assetto Corsa Competizione
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000