-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz bitpork #74197 üzenetére
Egyre több ilyen semmitmondó tanácsot olvasni a kopasztól is ...
"Egy barátomnak is van egy, 400 ezer feletti futással, és nem nagyon van baja"
Nyilván mert szervizelteti rendesen.. a kérdező meg a suzukira is azt írja, hogy "Mióta nálam van, még nem volt szerelőnél" ... nyilván így ebben a formában akármennyi kilométer kurva sok, mert ha nem szervizeli lerohad.. szóval a kérdező szemszögéből azért ez így kicsit félrevezető, mintha ezt se kéne soha szervizbe vinni 400e-nél se ...
"Tisztában vagyok vele, hogy a fenttartási költségei többe lesznek mint a Suzukinak"
Hát igen bazmeg mivel azt nem vitte soha szervizbe, annál minden többe lesz900-ért akar S60-at .. "szeretnék egy szép, megbízható autót venni"
Ismerős vett ársáv aljáról 2.4-es szívó benzines S60-t, belülről ótvar volt, ajtókárpit, műanyagok stb., a nem öregszik szépen elég enyhe kifejezés, szóval se szép nem volt, se jó nem, mert költött rá egy csomót, aztán eladta a francba ..És végül:
"ezért fordultam Önhöz, hogy ebben a helyzetben mi lenne a legjobb döntés"
Szerintem erre egyáltalán nem hangzik el tanács, ne vegyél ennyiért Volvot, vagy többe lesz az, vagy készülj fel, hogy arra azért költeni kell nem pedig az lesz mint a suzukinál hogy sose viszed szervizbe stb. -
zsambek
aktív tag
Ide is beírom, hátha:
Még egyszer írok, talán lesz valakinek ötlete. Van egy OPEL ASTRA (H) Z16XEP-s motorom, és az a probléma vele, hogy:
- meleg motornál rángat gázadásnál, főként alacsony fordulatnál
- hidegen nem rángat
- alapjárat rendben vanVan valami ötletetek?
Köszönöm szépen,
zsambek` -
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #74206 üzenetére
Hja, ugyanez fogalmazódott meg bennem is.
Egy részből 1m-ért garantáltan a legalját fogja megkapni, amire rövid időn belül fél millát rá kell locsolni, s akkor még az automata váltó szóba se került. A másik, h ha a Wagon R-t nem volt képes szervizeltetni, akkor vajon az S60 mennyire lesz karbantartva.
Nepperünk lehet kevésbé tájékozott e téren, vagy csak finoman fogalmazott, de a Volvo 200-250k km-t futott automatái rendszerint felújításért könyörögnek. Havi rendszerességgel találkozok a 4 Volvo forumon automataváltó problémás userekkel.
Múltkor már meg akartam említeni, h manapság elég közhelyes a becsületünepper. "Jó autó, ismerősömnek van nincs vele baj, automata elromolhat pénzbe fog kerülni, alkatrészeárakról a Totalcar áruházban tájékozódhat, stb.."
A legfontosabb szerintem h az ilyen kérdező szemét fel kellene nyitni. 1m-ért és ilyen hozzáállással ne akarjon S60-at.mod.
[rvilike]
Telepátia.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #74209 üzenetére
"Becsületes"nepper sem mindenható, ő is beleun, közhelyessé válik. Néhányan olyan tévképzetekbe élik magukat, ami egyszerűen nevetséges, és ha olyat ír hogy "...ember, ne cseréld le, mert barom vagy, ha Suzi-ra nem költesz, akkor az S60-ra pláne nem fogsz." A a nepperűzőben nem nézne ki jól, neki ajánlani kell az autót, ennyi. Az meg pláne hogy a legtöbb autóban az automata váltóból nem gyakran cserélik a szervizben az olajat. A WagonR+ meg tényleg nem nagyon szervizigényes autó.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Sajnálom a kérdezőt, mert biztos vagyok benne hogy megdolgozott azért hogy az életében legalább ennyi luxus legyen. Meg azért is mert ez nem volt és nem elég most sem arra hogy valódi luxust vegyen magának.
Kis Magyar valóságsó. MEgveszi leamortizálja és szopik, majd mást szopat az eladásával.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz Tothgera30 #74210 üzenetére
Ebben igazad van, de azért szerintem olyannak se kéne kikerülnie az oldalra, ami totálisan semmitmondó pláne félrevezető, vagy olyan ami egyértelmű faszság.
Múltkor is volt a legacy-s tanács, ajánlgatta a 2.0 szívót meg a 2.0 és 2.5 turbót.
2.0 meg 2.5 turbó nem is létezett belőle európában ... a 2.0 szívó meg marhára nem ajánlott, mert iszonyat gyenge (többetk között tc-s cikk is van róla mellesleg, ami megerősíti). Írtam is egy emailt, hogy az ott mellé ment, de nem jött válasz.. legalább levehetnék az oldalról, hogy ne legyen kint hülyeség.
Ha beleunt, vagy lusta utánanézni, akkor maradjon az autóeladásnál, illetve amúgy se hiszem, hogy minden kérdést kiraknak az oldalra, ha olyan van, amire nem tudnak érdemben válaszolni, akkor azt hagyják ki, és csak az értelmeset rakják ki.. azt ne felejtsük el, azért kerül ki az oldalra, mert ez nem csak a kérdezőnek válasz, hanem mindenkinek.
Máskor bezzeg jön a tanács, ha kell ha nem, lásd múltkori vectrás kérdés, hogy minek itthonra nyomaték.
De régebben az is simán meg lett mondva, hogy ha ennyi van a zsebben, ami a kérdésben szerepel, akkor nem érdemes ezt a típust nézni stb. stb. -
-
8th
addikt
válasz bitpork #74213 üzenetére
Legnagyobb az volt amikor talán az "első autós" égéstérben kijelentette, hogy ha valakinek csak egy szuzukira telik akkor az egy lúzer. Tényleg? És az minek nevezzük aki megvesz egy usa fost rálocsol többmilliót majd árulja itthon árulja külföldön de senkinek nem kell a szarja még ár alatt sem? A meghiusult pénznyelő motor projectjeiről már nem is szólva. Akkor ki is a lúzer? Csodálom, hogy nem törik ki szabika nyaka a qrva nagyra nőtt arcának a súlya alatt. Ő oltogat és barmoz egészen pontosan "baromarcúz" le látatlanban másokat amikor égéstér adásokban rendszeresen ki kell javítani mert bizonyos alapfogalmakkal sincs mindig tisztában? A szerkesztőség többi tagjával ellentétben ő tipikusan csak egy feltűnési viszketegsétől szenvedő fontoskodó ripacs firkász, semmi több.
-
Nincs azzal baj ha vki csak újságíró. Jókat szoktam vidulni az írásain, mert a stílusa jó. Más kérdés h stílussal a tudást nem lehet pótolni.
Én sem értek az autókhoz, de legalább nem is állítom magamról ennek ellenkezőjét Ahogy mondani szoktam én önhatalmúlag vagyok hülye, más meg nem tehet rólahttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Szabolcs? Nem a Winkler Robiról van szó?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz neduddki #74222 üzenetére
VR6 felhívta WR figyelmét egy golf I kapcsán elkövetett bakijára, erre winkler az egyik égéstérben le díszléchuszározta. Amikor meg írt a kommentbe hogy ezt így hogy, akkor sértődötten bekussolt és elbagatellizálta a hülyeséget amit beszélt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
blt.62
őstag
-
válasz blt.62 #74226 üzenetére
http://www.hasznaltauto.hu/auto/lexus/ls/lexus_ls_400_automata_v8_full_halas-7248738
De azért ezeknek a fenntartása nem olcsó. Klíma kompresszor pl cca 1500€
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
zsolt19900
őstag
amennyiben nem az elsődlegesen taglalt élményautó (mx5/mr2) kategóriát nézegetem leendőbeli autómnak, elgondolkoztam egy megbízható, családban már ismert fonalon is, az pedig a suzuki swift/ignis a swift 2005től az ignis 2004től nézegetek.... családban jelenleg is van új kora óta egy ignis, nem tartjuk hímestojásként, de nem is gyepáljuk agyon és teljesen meg vagyok vele elégedve DE néha picit ki-ki kacsingat a lelkecském, egy picit a "kényelmesebb" autó kategóriába pl.: octavia, golfok, borák stb. stb.
félreértés ne essék, tényleg semmi bajom nincs az ignissel, de kíváncsi lennék, hogy milyen az ha nem merev hátul az a tengely, hanem puhább a felfüggesztés stb. stb.
a vívódásom tárgya ugye az, hogy pl. suzukikból mondjuk 7-800e ig bezárulva, kapok elég normális futásteljesítményt és még találok elég sok magánszemélytől eladó darabot, viszont a másik autótípusokból meg idősebbeket stb. stb. érdemes azok között is körbenézni? adnak annyival másabb vezetési élményt, kényelmet, hogy elgondolkozzak egy olyan megvételén?
plusz jónak tartom még a suzuki(n)k fogyiját is, ami megáll 5-6 literből, és nem tudom, hogy pl egy bora vagy golf vagy octavia kihozható-e ennyiből és ha igen melyik benzines motorral
ha lezárjátok a kérdést egy egyszerű nemmel, nekem az is elég (mármint, hogy ne ne gondolkozzak ilyen ársávban olyan autókon), mivel tényleg tettszenek és szeretem a saját autónkat is, szóval ha magam részére is egy S lesz begyűjtve, azzal is boldog leszek
persze gondolom sokaknak ez talán furcsán hangzik, de én így gondolkozom ezen márka felől
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
-v-
addikt
válasz zsolt19900 #74233 üzenetére
jól értem, mx5 vs buzuki a kérdés?
-
neduddki
nagyúr
-
jerry311
nagyúr
válasz zsolt19900 #74233 üzenetére
Nem kell olyan messzire menni az Ignis-től, hogy megszabadulj a merev hátsó tengelytől. Tengernyi kisautó van ennél értelmesebb futóművel.
MX-5-ösön sokat gondolkodtam, kevés a két ülés. Valószínűleg ezért lesz Impreza.
De lehet győz a józan ész és csak egy okos Fiesta lesz vagy valami hasonló méretű.
Vagy marad a tömegközlekedés, az élményautózáson kívül egyelten indokot sem tudok felhozni a vásárlás mellett. -
zsolt19900
őstag
és neduddki
nem nem pont az a kérdés, az élményautós faktort ennél a résznél teljesen félretettem, mivel mondtátok, hogy ha élményautó akkor csak az a kettő mx5 vagy mr2 HA van értelmes abban az árkategóriában, persze ha nincs akkor az sem pont
a kérdés úgy hangzik, hogy húz a szívem és a józan eszem a suzukik felé, ismerem a szervizelését, utánaolvastam bőséggel, ha beleülök egy ignisbe tudom mi hol van, ha beleülök egy idegen ignisben tán' egyből kiszúrom, hogy na ez nem olyan mint a miénk.... szóval van viszonyítási alapom DE uncsibátyámnak volt egy újfajta (3-4 éve tán) szóval nem a "kocka" octavia, és az nagyon-nagyon tettszett DE gondolom abból elég sok a piacon tutifruttiként árult, de cégautónak használt tán' még vissza is tekert darab ezért félek ettől, pedig tettszik....
azt tudnotok kell, hogy egy reálisan és pénztárcámnak megfelelően gondolkodó ember vagyok, szóval nem várok csodát 800e Ftból, pusztán ki-ki kacsingatok e felé és a felé is ....elvégre az még ingyen van....
szóval a lényeg a lényeg, kíváncsiskodom, hogy komfortot is figyelembe és persze a fogyit is, milyen autót ajánlotok még ami olyan menetteljesítményekkel rendelkezik mint a jelenlegi ignisünk (nekem ez megfelelő 1.3 93 lóval) de viszont kényelmesebb ennél, ami persze megint relatív, mert ha puhább lenne jobban elmenne erre arra az autó a kanyarokban, szóval megint zsákutca na mindegy.... szóval mik azok a másik kisautók amik ennyit fogyasztanak (5-6l) és így elférek benne (188cm 120kg, persze az ignisben a magasabb üléshelyzet miatt férek el jól ezzel tisztában vagyok) és kb ennyi
szóval melyikek még azok a típusok, amik között nézelődjek?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
-v-
addikt
válasz zsolt19900 #74239 üzenetére
Ha engem kérdezel Ignisnél bármi jobb és kényelmesebb.. de ez persze szubjektív, szóval nem tanács.
Bátyámnak is több Ignise volt cégautónak, sokat ültem bennük meg viszonylag sokat vezettem is.
Borzasztó pattogós szar futómű, a motor meg a váltóáttétel egy kula. Ostoba változó vezérlés, alul semmi nyomaték, fent megjön az erő de akkor kurva hangos, fogyaszt is ... bármelyik, alul nyomatékosabb, papíron kevesebb lóerős motor sokkal élhetőbb. Pályán is sokat forog, ott is fogyaszt. Egyik legszarabb autó, amit vezettem...
A futómű meg nem azért szar, mert nem elöl hátul kettős keresztlengőkaros... hanem mert szar Ostoba futóművet is lehet jól hangolni, hogy kényelmes legyen.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz zsolt19900 #74239 üzenetére
Én 1.4 hdi 206-ost vennék ... igaz nem reprezentatív az a pár kisautó, amit eddig próbáltam, de nekem az tetszett eddig legjobban, azt kifejezetten szerettem. Éhezőművész, nincs benne DMF, és szerintem kényelmes és harmonikus. 206-osnak is fikázzák a futóművét, de szerintem rendben van, az Ignishez képest pláne, nincs baj a kényelemmel, és szerintem belül az ergonómiával se. Lóerő az kevés, de 150Nm@1750, és az szerintem kifejezetten barátságos ahhoz a karosszériához, teljesen jól autózható.
-
8th
addikt
válasz Typhoon47 #74234 üzenetére
10+ évvel ezelőtt akkori munkámból kifolyólag találkoztam vele néhányszor. Míg Bazsó kifejezetten szimpatikus volt a szerénységével és világra való nyitottságával Winkler már akkor is rendszeresen belevágott az ember szavába beszélgetés közben, erőltette a lapos poénjait és folyton magát akarta a középpontba helyezni. Meg kell valljam nem kedvelem az ilyen embereket. Az egy ripacs ez a legjobb szó rá.
-
zsolt19900
őstag
szerintem a 206 os pici lenne nekem családban van 307sw abban elférek és pont
meg valahogy, a 206 olyan sokkal-sokkal kisebb alacsonyabb stb. mint az ignác és benzinesben gondolkodom, nem lenne megfelelő (arra amire én használnám) a dizel gépszerk.: teszem azt, megfordul ilyesmi a fejemben, hogy leültetem a leendő ignist picivel, akkor (és bármikor máskor) érdemes ilyenkor új/másik lengéscsillapítókat is venni, vagy a kettő dolog független egymástól? nagyban változtathat az úttartáson egy ilyen csere? ezt most autótípustól függetlenül kérdezem
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Typhoon47
őstag
Persze, olyan mint egy gyerek. Égéstér valóban élvezhetetlen emiatt, mert nem véletlenül mindig eléri h neki legyen egy mikrofonja amibe 1,2 centiről ordíthat.
Bazsó meg egy 2 (bsc) diplomás jóval komolyabb, értelmesebb ember.. nem véletlen, hogy elég szép karriert futott az indexnél."Education is important but big biceps are importanter"
-
hobizoli
nagyúr
en amugy tovabbra sem ertem, hogy a hangyasz projektnek amugy mi a celja... szivo motort tunnerolni csilliokert, aztan szarabb, vagy max olyan, mint gyarilag volt
kovibelso az van,.de ha szivo a motor, akkor megis mi a tosznak, de ugyanannyiba kerul bele a magasabb CR-s kovidugo meg a H-beam 4340-s CrMo hajtokar, mintha 500lovas turbos lenne a cel, ahol azert mar van ertelme is
hengerenkenti pillango is aaaaallati fontos lehetett, de egy igazi szopofaktor a köbönvan mar 300lo a motor amugy azota? mert az 280-t gyarilag is tudott
több drón kell ;P
-
-v-
addikt
válasz zsolt19900 #74245 üzenetére
Ignácnál nagyobb, ebben egész biztos vagyok, mert pont egymás után volt a kettő, és nekem a 206-os rémlik nagyobbnak Tengelytáv is nagyobb.
Ignis
206(#74247) hobizoli: bőven 300 fölött van azóta, és a karaktere miatt épít szívót, nem a lóerők miatt. ITB is a gázreakció miatt lett rá gondolom stb.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
hát ezjó én meg pont azért mondtam le a cc változatról mert, hogy nem fogok elférni benne akkor ezek szerint abban is elférnék kb. úgy mint az ignisben?
a peugeotból mennyire jó az 1.6 os benzines? 2.0l benyásat azért nem vennék, mert számomra sok a LE benne
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Új hozzászólás Aktív témák
- Digitális detox a Nokiától
- Gaming notebook topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- ZIDOO médialejátszók
- Futás, futópályák
- Vallás
- TCL LCD és LED TV-k
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Yettel topik
- További aktív témák...
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron