-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
válasz zsolt19900 #74239 üzenetére
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-v-
addikt
válasz zsolt19900 #74250 üzenetére
A cc-t nem tudom, ezt is csak kigugliztam, de azt erősítette meg, amire tapasztalatból is emlékeztem.
Bátyám 185, sose panaszkodott, hogy ne férne el rendesen elöl. -
zsolt19900
őstag
válasz neduddki #74251 üzenetére
amúgy ez az érdekes (nem nem a gyűjtögetés), hogy mi megjelentünk az ingissel az egyik Pécs melletti szalonban, hogy nézzenek rá -sajnos gyengélkedik az első futómű- és elbeszélgettünk a tulajjal, azt mondja: hát ezek KELENDŐ autók, ÍGY ha itt hagynák AKÁR 500e ért is megvennénk Önöktől.... nos áll leesett, de úgy rendesen
és azért kezdtem, úgy hogy érdekes, mivel ahogy nézegetem így a swift kínálatot erősen drágábbak mint az azonos tudású ignisek... nekem elegendő lenne amúgy a glx felszereltség, azért is mondtam, hogy 800körül vannak már számomra megfelelő alternatívák, mivel a gs felszereltség számomra már itt-ott csilivili pl nincs szükségem kódkártyás nyitásra, meg gombnyomásás indításra, nekem már bőven az is elegendő "luxus" hogy megnyomok kétszer egy gombot és kinyílott az összes ajtó tudod én már csak ilyen egyszerű ember vagyok
[rvilike]: oksika, bele fogok csüccsenni egy közeli cc-be aztán meglássuk, hogy mennyire tettszik
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
TaaT
veterán
válasz hobizoli #74247 üzenetére
"van mar 300lo a motor amugy azota?"
van, 331loj
"a hangyasz projektnek amugy mi a celja..."
Anno amikor belefogott ő sem gondolta hogy ekkora szopóroller lesz a projekt, de ez nem ez ő hibája elsősorban, hanem az első szerelőbandáé akik csak akkor nyúltak hozzá az autóhoz amikor ő ott volt mellettük, és akkor is elbasztak ezt-azt. Powered Áki azért gatyába rázta a projektet, de csodát ő sem tudott művelni. Mondta is az elején hogy ő szíve szerint újra kezdené az egészet.
Give them hell Ukraine!
-
neduddki
nagyúr
válasz zsolt19900 #74253 üzenetére
HI!
nezd csak meg jobban hogy mijjen stiftek vanna abba a keresesben:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Typhoon47
őstag
Szerintem meg Powered Áki végig tudta, hogy ez igazán sose lesz jó, csak ezt baszta elmondani, mert a della jobban vonzotta. Az lett volna a tisztességes, ha megmondja a frankót már az elején. És akkor talán nem kellett volna lemondani a nevetséges összegbe vett Porschéról sem..stb.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
jerry311
nagyúr
válasz zsolt19900 #74250 üzenetére
Egy 1.6-os 206-osról tudok nyilatkozni. Haver családjánál van újkorától. "Ezer" éves. Motorikus hibája még nem volt. Pár futómű alkatrészt kellett csak cserélni, ugye a jó magyar utak meg a 100k+ km.
-
zsolt19900
őstag
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz Typhoon47 #74256 üzenetére
331 lo az nem vmi fuha. mert ez a motor 280 gyarilag, es rohogve fel lehet tolni 320-ra
nem lenne ez rossz projekt, ha nem szivo lenne a motor annyiert, amiert turbos is lehetne, mert kb minden adott hozza
kovicucc ugyanannyi lett volna ahhoz is, nincs diffi arban egy filler sem, a hajtokar kopp ugyanaz, csak a dugoteto kialakitasa lenne mas a csokkentett CR miatt, az ECU meg tudja a turbos temat is kezelni
az ITB-k aran meg rohogve kijon egy turboes az lenne 400+ paripa erolkodes nelkul, meg 500+ Nm, amivel mar kb ott driftel, ahol akar
ez kb olyan, mint a GT86-s Toyota is, erolkodve beteszi a segget a kanyarba az is, de nem az igazi, vagy legalabbis nem az a szint, amit ennyiert kene tudnia
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
zsolt19900
őstag
válasz jerry311 #74257 üzenetére
cc ben ez a jelenlegi szívszerelmem ebben is az az 1.6os motor van akkor?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #74260 üzenetére
De ő nem azért épít szívót, mert elbaszta a lépést, vagy mert az olcsóbb lenne etc., hanem mert azt akar
És hogy más emberek ezt jónak vagy rossznak gondolják, illetve hogy más milyen szempontok szerint építene magának autót, az gondolom nem nagyon izgatja Azért épít magának, hogy olyan legyen amilyennek ő akarja."es az lenne 400+ paripa erolkodes nelkul, meg 500+ Nm, amivel mar kb ott driftel, ahol akar"
Nem drift autót épít, ezt mondta már.
-
hobizoli
nagyúr
a szivo tuning az egy halal, egy zsakutca
ez vilagos, de gyorsan menni is kell az ero a kanyarokbol kigyorsitasokhoz
neha meg nem baj ha kicsit kilinccsel elore megy bele egy karajabb kanyarba, nezd csak meg a rallysok is hogyan csinaljak a hajtu vagy az kozeli ivu forditokatazert akarhogy nezzuk ez a motor csak magas rpm-n megy jol, a turbos meg ott is menne, ahol ez hulla
pl egy kanyarbol kigyorsitaskor pl ~4000-rol 80-100loero diffi is lehet, ami eleg latvanyos kigyorsitasra ad lehetosegettöbb drón kell ;P
-
!Overdose!
őstag
válasz hobizoli #74263 üzenetére
Úgy emlékszek azért akart szívót, mert az korhűbb. Ő tudja, ő dolga. Abban viszont igazad van, hogy ha már szívó, akkor akár maradhatott volna gyári is. Ezen a szinten pár 10 le miatt nem bontottam volna meg a motor és költöttem volna rá több százezret.
Mod: Az ITB meg nagyon-nagyon kevés embernek működik kielégítően Magyarországon.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
hobizoli
nagyúr
válasz !Overdose! #74264 üzenetére
de most erted, benzin helyett E85-l uzemelve batrabb gyujtassal kb ugyanitt lenne egy gyari motorral is.
több drón kell ;P
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #74263 üzenetére
A rally az más, mint a pályaautózás, mind emberileg mind vasilag más technika kell kicsit.
Persze, költséges tuningolni a szívót, és nem hoz olyan sok lovat, meg nyilván egy határig lehet elmenni aztán szevasz. De egy szívómotornak is vannak előnyei, a karaktere, gázreakciója... nincs turbo lag.
Mennyi súlyra amúgy a hangyász, 1-1.1 tonna? Nem tűnik ahhoz annyira kevésnek a 331 ló, még ha az csak magas fordulaton jön is, de hát mondjuk ezt ő tudja, elég-e neki vagy nem. Szerintem azért vezetett már annyiféle autót, hogy tudja előre mivel lesz elégedett meg mivel nem ...
Ha semmi előnye sem lenne egy szívómotornak, akkor nem lenne GT3-mas 911-es sem.. és nem arról mondaná Walter Röhrl, hogy az a "legjobb" Porsche Nem a turbó, nem a GT2, nem is a GT2 RS ...
Értem, hogy turbó párti vagy, de mindig úgy írod ezt, mintha egy szívónak ne lennének meg a maga előnyei. Az erő nem minden. Nem véletlen, hogy a Ferrarik túlnyomó többsége is szívó a mai napig (igen tudom, hogy ők is csináltak már turbót, meg valószínűleg fognak mostantól többet).
Persze, hát halál tuningolni, de ha valakinek az éri meg, csinálja ..Azt amúgy én se értem, a sokkal magasabb kompresszióval, rev limittel, ITB-vel minden faszommal még miért csak ennyi lónál jár, akkor tényleg nem értem miért nyúlt hozzá a gyári motorhoz.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
a turbolag egy regi begyoposodott dolog a '70-80-s evekbol, de ha nem raksz ra Zil turbot, akkor megy az auto 2500-3000 felett egybol, odalepsz, es azonnal van turbonyomas lag nelkul
ha pl 400lo a cel, akkor nem olyan turbot kell feltenni, ami 600+ loerot is tud, meg akkorat, ami kitartja a 2bar toltonyomast 10000-nel is, mert az csak felesleges overkilla gyorsitasi dusitas jo beallitasa is javit a turbolag teman, sokszor nem is a turbo kesik, hanem nincs hozza meg az extra dusitas, amikor a pillango kinyit es egy pillanatra tul sok lesz a levego, akkor siman lehet turbolag erzesed, hogy mar raleptel, de csak 1-1.5sec mulva indul meg a gep, es nem a turbo kesik ennyit, mert a levego az ott van, hanem csak szegeny az AFR
ezt programozgattam en is a sajatomban, hogy x gazpedal allasszog valtozasra (100-200-400-800%) mennyi extra dusitas legyen
es semmi nem valtozik az autoban ekozben, csak a beallitas, megis a menjek/ne_menjek allapotbol azonnal harap, mint egy szivo motorezt akkor lehetne jol latni, ha mernenk a pillango elott is a nyomast
a pillangoszelep ad egy kereszmetszet korlatozast, es mogotte a motor fogyasztja a levegot
amikor a pillangoszelep elott mar nagyobb a nyomas, mint utana, akkor a turbo mar biztos fuj, es ha akkor telibenyitod a pillangot, akkor a pillango elotti tobblet levegomennyiseg elfoglalja a teljes teret (turbo-hengerfej kozott) a rendszerben
es egy jol kivalaszott turbo az mar 1500-1800 korul kiegyenliti a szivosor nyomasat vakuumbol 0-rapl nekem volt a regi motoron egy K04-023-s 1.8 20vT TT turbom, az mar 1600-1700rpm-nel csinalt 0.1-0.2bar nyomast kruzolva
több drón kell ;P
-
blt.62
őstag
válasz MunezXBK #74228 üzenetére
Elmondom habár már egyszer kicsúfoltak itt. Van egy 2002-es 2,0 HDI picassom 168 ezer km van benne,végig vezetett szervizkönyv, újkorától nálunk van. 2 éve nagy szerviz megcsinálva, 170 ezer ft volt. Jó kocsi.
Viszont nagyon fáj a bal lábam és jócskán túlsúlyos vagyok. Automata váltós kocsit szeretnék, de csak a picassom tudom adni, ami olyan 900 ezer- 1 milcsi között érhet. Évente 5-6 ezer km-t megyek, ezért a diesel se fontos. Viszont alacsony vagyok,nagy a hasam és nehéz benyomnom a kuplungot mert hogy elférjek a kormánytól és ezért volna jó valami automata váltós nagyobb kocsi amiben elférek, és mivel abban nem kell a kuplungot nyomogatni állítólag hátrébb lehet engedni az ülést mert csak a jobb lábam használom. Na ez a gondom. Viszont nem szeretném elkótyavetyélni a picassom se,mert tökéletes kocsi, egy deka olajat se eszik és a legnagyobb hidegben is indul.
Mielőtt megint elkezdene valaki csúfolódni a túlsúlyomon, egy betegség miatt híztam meg, és már fogyasztanak is orvosi segítséggel. De ha lefogyok is a bal lábam már nem fog,így kellene az automata váltó.124-es merci is jó lenne,mert azoknak állítólag legendásan jó-megbízható a motorja és automata váltója.
[ Szerkesztve ]
MegtorloXp
-
-
8th
addikt
-
-
-
Laraxior
titán
válasz szőröscica #74279 üzenetére
Nyáron le lehet vinni 11-re, de lejjebb nemigen. De hát a fogyasztás relatív. Úgyis hazudnak... meg mindenkinek a saját autója eszik a legkevesebbet
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled with Philips hue
-
DeFranco
nagyúr
Én is nézem már régóta, hogy becsnep "tanácsai" gyakorlatilag semmire nem valóak már. Nem mondja meg a frankót (pl. ebben az esetben, hogy vegyél bazmeg ebayről egy dummy BMW kulcsot meg egy "obey" sapkát, nyárra meg egy oakley-t, ha felvágni akarsz, mert se pénzed se hozzáállásod autót fenntartani te gyökér ), hanem kb. a "barátomnak vagy egy és szereti" és a "jól meg kell nézni" tengelyen ír valami marhaságot.
Ennyi erővel horoszkópot is írhatna.
-
-
Kornel
veterán
válasz !Overdose! #74298 üzenetére
ez a baj, pedig milyet mutatna
185/55 nem tul peres?
bar neha mar a 175/65-ot is annak erzem, amilyen utak itt vannak... -
!Overdose!
őstag
válasz Kornel #74299 üzenetére
Nekem a 195/50R15-tel soha semmilyen gondom nem volt. Sem a gumi, sem a felni nem sérült. Amikor váltottam 195/45R16-ra, akkor pár hét alatt 2 kátyút fogtam ami 3 gumiba és két felnibe fájt. Szerencsére fizetett a közút biztosítója. Ha keveset járnék városon kívül vagy nem kelet felé közlekednék, akkor ma is 16-ossal járnék, mert imádtam közvetlen kormányreakciót.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás