-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #75841 üzenetére
HI!
most mit kell ertetlenkedni az almokat meg kell valsoitnai keru amibe keru...:- (
udv
neduddki
p.s. Feltegla moist nem akedvenc szavajarasodra utaltam
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
sasa134
addikt
sziasztok, 2009 körüli (inkább 2009-2010) 6-os Mazdát nézegetek. Egy megbízható, nagy (most A3 van), biztonságos kocsit szeretnék, családi használatra, nem sok, max 15e km/éves tervezett futásra. Épp ezért a benzines verzió mellett döntöttem, az 1.8-as 120Le-s verzió van kinézve (ilyen futás mellet is a 2.0-ás fogyasztása kicsit sok lenne), nem versenyautót keresek. Van valami tapasztalat itt esetleg vagy tudnivaló amire érdemes odafigyelni? Németországban élek, a keretből egy 40-60e Km-es 4-5 éves , vezetett szervízkönyves kocsit kapok (főleg az 5 ajtós tetszik de ez lényegtelen). Van vmi ami ellene szól? Köszönöm , üdv
Avanti Roma
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #75852 üzenetére
HI!
volt egy mondas a toreses emborok koztt a rono 5* tesztjei utan: jol megtanultak ugy terveni, hogy a teszten jol eredmeny szulessen....
udv
neduddki
mod: sasa134: az alktresz ar, de ugyis markaszervizbe hordo majd akkor meg e tobbi sme ocsobb
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
DeFranco
nagyúr
válasz neduddki #75856 üzenetére
szerintem a biztonság ott kezdődik, hogy jó, lehetőleg bolondbiztos futómű.
ha nem csúszol le az útról, meg tudsz állni vagy irányítható marad az autó egy jávorszarvasozás (akár azért mert nem adják meg az elsőbbséget jobbról) után akkor be sem kell váltani az ötcsillagos plecsnit. nuff said.
-
sasa134
addikt
válasz neduddki #75856 üzenetére
Igen ezzel számolok, hogy oda kell majd hordani a könyv miatt. Nem hiszem, hogy VW/Audi/Volvo (ezek voltak még versenyben) jelentősen olcsóbbak lennének (sőt). A kérdés az, hogy egy ilyen korú/állapotú autónál a kötelezőkön kívül számíthat-e az ember típushibákra stb Remélem a Mazdánál nem nagyon.
Avanti Roma
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #75857 üzenetére
HI!
van aktiv es passziv bisztonsag ne keverjuk giizket agozekevel:- )
udv
neduddki
mod: sasa134: en magyartapasztlatokr tudok hogy futomuvekt szeretik elmhagolni, de ez a Te esetedben nem all fent
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #75861 üzenetére
HI!
akkor is ekkola lenne a szad ha a zopelben logna asegged me hagytuk volna?:- )
amugy mreg kiengedte meg Nked hoigy sajat vemeneud legyen???:- )))udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
-v-
addikt
Jó mert kimentek a cimborákkal a Mátrába huligánkodni
Egy családi kombi már túl nagy ahhoz, azzal úgyse csinálsz ilyeneket, a családi síelés alkalmával meg úgyse revlimitig forog a motor Nyilván nem is egy városi szaladgálós munkábajárós verda, szóval a városi fogyi is mindegy .. -
neduddki
nagyúr
-
-
mokus1
addikt
Kicsit elkezdett rohadni a kerékjárati ív, viszont most nem tudom letenni az autót hogy elvigyem karosszériáshoz. Esetleg addig nincs valami módszer amivel átmenetileg tudnám mérsékelni az előrehaladást?
-
-
DeFranco
nagyúr
ezt már ki akartam fejteni neduddkinak a válaszban is, de gondoltam hátha nem lesz rá szükség
nézd, én nem azt írtam, hogy a focus futóműve ultimate... sőt, azt sem írtam, hogy jó, azt meg főleg nem, hogy bolondbiztos
sőt, meg sem említettem a focust
természetesen ettől függetlenül úgy gondolom, hogy jó futóműve van, és nem csak én mondom ezt, hanem mások is, sőt, a tesztekben egyenesen bolondbiztosnak van titulálva (bármit is jelentsen ez) TC is ezt írta róla, de ez a véleményem nem jelenti azt, hogy bármilyen szempontból is a legjobbnak tartanám, vagy hogy szükségtelennek gondolnám az ESP vagy bármilyen más rendszer meglétét. egyszerűen jó, ami növeli a biztonságot.
én csak annyit írtam még reggel, hogy "a fene egye meg, hogy így lopják az autókat, hát még egy rendes autót sem vehet magának valaki nyugodt szívvel, mert aztán parázhat, hogy elviszik, főleg ha beleteszi a rendelkezésre álló keretet és nem 2/3 áron vesz valami - például - kevésbé biztonságosat"
na már most erre be lett ide linkelve egy 200-zal frontálisan betonfalnak focussal video, nyilván olyan felütéssel, hogy höhöhö méghogy biztonságos fóóóókusz nedumájjá köcsög. néhéhégycsillag encéápé meghaszb*zi...
...hát nem nekem kellett megültetni a futóművet, hogy be tudjak kanyarodni. Ennyit akartam elmondani.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
"jó, lehetőleg bolondbiztos"
biztonságosnak tartom a fókát, és jónak a futóművét. pont. nem tettem relációjelet semmilyen irányba, semmilyen más típushoz.* cserébe elvárom, hogy ne kelljen már minden kijelentő mondatom után magyarázkodni.
*nem is szoktam. tudtommal (és most javítsatok ki ha tévedek) ki szoktam maradni mindenféle márka- típus- üzemanyag- turbószívó- stb. vitából
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
-
mézespálinka
senior tag
Üdv!
12 éves autónál, jobb hátsó kerékíven, peremen belül kis ponton felhólyagosodott a festék. A tulaj megelőzve a bajt lekezelte az egész belső ívet ( csiszolás, Loctite Super Roost rozsda kezelő, alapozás, alvázvédő, szín).
Szerintetek ez mennyire lehet kizáró ok vásárlásnál?
-
-v-
addikt
Na jó, de itt mennyire rájátszik már a csávó ez egy mekkora kamudemonstráció így...
Látványosan másképp vezet a másodiknál .... első kísérletnél a második bólyát amikor kerülné már rég alá van szedve a kormány balra, másodiknál meg látványosan későn kormányoz, annak ugye semmi köze az esp-hez Ez a kb. hogy sodródjunk ki minél jobban, hogy látványosabb legyen a videó. -
TaaT
veterán
Ez volt az első vid a youtube-on, biztos van másik szakszerűbb.
Amúgy az is igaz hogy sok féle képen lehet hangolni a menetstabilizálót, meg ott van a TC-s dacia duster amiben elég random volt az esp működése. De az biztos amiben van és be is van kapcsolva az biztonságosabb mint miben nincs.
Give them hell Ukraine!
-
-v-
addikt
-
Zewa
senior tag
válasz mézespálinka #75889 üzenetére
Egyáltalán nem kizáró ok, sőt! Amennyiben ennyi rozsda (kezdemény) van csak az autón jó vétel. A tulaj is van annyira igényes hogy megelőzi a komolyabb bajt!
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
Khelben
nagyúr
válasz Kornel #75896 üzenetére
A súlypont helyzete egy abból a 300 tényezőből, ami az irányíthatóságot meghatározza. Ha változtatod, azzal változtatsz másik 50-en, némelyiken esetleg negatív irányba. Csak egy durva példa: súlypont lejjebb = rövidebb lengéscsillapítás = elpattogó kerék = irányíthatóság romlik.
Merész dolog kijelenteni, hogy önmagában az ültetéstől az irányíthatóság javulna, mikor romolhat is. -
TaaT
veterán
válasz Khelben #75898 üzenetére
Nem túl régen ha egy gyártó olcsón akart (nagy átalakítás nélkül) egy sportos modellt a tucat modellből akkor egyszerűen leültették az autót, ez lehet pár milliméter, de akár 25 is. És a rugókon kívül cserélték le a komplett futóművet, max a lengéscsillapítókat.
És az sem véletlen hogy az ólród a sebesség függvényében változtatja a hasmagasságot.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!