-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
válasz deicide #76881 üzenetére
Én a helyedben körbe néznék mondjuk konszernen belül. [link]
A polír nagyon kényes, egy idő után bemattul és frissíteni kell. Volt akinek mosás után pöttyös maradt.
Az antracit szürkénél mondjuk ne legyen sötétebb szín, a fekete kb lemezfelni szintre degradál le bármilyen jól kinéző alut. [link]#76884 neduddki: Nem véletlen hogy nem lehet kommentelni, csak 1 sort olvastam el belőle de már az is hulyeség.
[rvilike]: wow ez egy fiesta eddigi legrondább fokusz szerintem.
footy: vannak jó cuccok olcsón kínában, de az a 6000ft-os autós kamera pont nem az
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
8th
addikt
Ennyi. Sokáig én is azon a véleményen voltam, hogy a downsizeing igenis kell és szükséges, de mára jól látszik, hogy az autógyártók durván átestek vele a ló túloldalára. Az oké, hogy egy Skoda Superb-be bevágnak a V6 helyére egy 1.8TSI-t de amikor már egy átlag alsó-középkategóriás kocsinál is csak turbómotort tudsz választani mert szívó egyszerűen már nincs is a palettán (vagy ha van az olyan is) na az már nekem is sok. Octavia 1.2 tsi, Focus 1.0 ecoboost. Anno a Volvo S80 1.6D -re is rendesen kikerekedett a szemem, az se volt kutya de ezek. Forintot nem adnék egyikért sem.
-
Tothgera30
Ármester
Pedig sajnos ez a jövő. Bár a drága alkatrészárak és a gyakoribb szervizigény miatt hiába b@szakodnak -2 liter benzinen 100km-enként, ha minden másra 5* annyit kell költeni.Bár így nekik biztos olcsóbb, kisebb alkatrészek, olcsóbb előállítás, és még Green minősítést is kapnak.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
deicide
veterán
Momo Revenge antracit, fekete autón, ez és a Europe Hypersilver között kellene döntenem. Annyi könnyebbség van, hogy rápróbálják a szervizben, ha kérem és mindkettővel meg tudom nézni.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Matthew
senior tag
Bizony, már javították is:
"Átalakult a motorkínálat, a legfontosabb változás, hogy az 1,6 literes, négyhengeres turbómotorokat 1,5 literesekre cserélték, amelyek 150 és 180 lóerős teljesítménnyel léteznek. Az új motor a kétszer az Év Motorjának választott egyliteres, háromhengeres közeli rokona, és amely a bevezetése óta minden 3. eladott Focusban ott található."
-
Qru
MODERÁTOR
Drágul a nyál: [link]
#nincsbennetarcsi
-
lapa
veterán
válasz Tothgera30 #76711 üzenetére
csak mesélem azért a g meg a defi 110 nem ugyanabban a ligában homokozik. ha rendes utcai, közúti használatra (is) kell, akkor pláne. nyilván nem a budi 463-as széria, hanem rendes 460-as, dízelmotorral ahogy neduddki is mondja. más kérdés, hogy ilyet nemigen kapni, idehaza csak ilyen lepukkant offroad meg ponyvás wolfok vannak. na a wolffal már talán inkább lehet a defit hasonlítgatni, bár még mindig minek, ha még ezt se tudja (najó első kerekeken vonszolva magát még tán).
mindegy, elég proli belül. de ugyanúgy a w461 szériás "worker" vagy újabban "professional" verziók is jóárasítottak a w460-hoz képest, nincs már az a személyautós minőségérzet. túl sok műbőr, túl sok kopogós műa, túl kevés simára koptatott majrévas...
régen mikor vad és lázadó voltam, néha vittem úgy haza gazdasszonynak a verdát, ahogy a szalonos képen. még téptem egy kis vadvirágot a sarazás végén a rendszámkerettel, és úgy adtam neki át szíves használatra. gyönyörű úgy, de ő valamiért nem értékelte sose az efféle művészetemet.
-
8th
addikt
válasz Tothgera30 #76906 üzenetére
Húzzák a kis kukijukra a turbós közvetlen befecskendezésű hangya pöcsén pattanás méretű csodamotorjaikat. Az autógyárak mindig új autóban gondolkodnak, ők új autókat adnak el és az, hogy milyen lesz egy adott motor a sokadik tulajdonosnál 15év és félmillió kilométer múlva az senkit sem érdekel. Igazából az ő szempontjukból ez csak "jó" mert ha a garancia idő lejártát követően tönkre megy ez is az is az alkatrész árusításból is dől befelé a vastag lé.
-
Pukkancs
tag
-
Kornel
veterán
+1
viszont szerintem tudatosan terveznek előre, gondolj bele a "válság" miatt meredeken visszaesett az új autó értékesítés, most kb. stagnál, de mikorra fogja elérni azt a szintet, ahonnan visszaesett az eladott darabszám? ha nem autóeladásból, akkor megoldják majd alkatrészeladásból a hiányzó profit pótlását.
-
Kornel
veterán
szerintem a gyárinál ezek a momo és társai biztos gyengébbek lesznek. meg szerintem nehezebbek is. én is nézegettem sokáig felniket, de nem bántam meg, hogy mazda 2 felnit vettem, csak gyári minőség. max. egy felniközepet kell majd keresnem.
(#76920) Qru: én már nem akartam beleszólni, de most, hogy rákérdeztél, nem bírtam ki
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz GrooveHero #76917 üzenetére
Állapottól/évjárattól függően 2.2-2.6 között.
kornelka/Qru: ami most rajta van, ütött-kopott, horzsolt, szeretnék valami újat kipróbálni rajta. Gyári/OPC-ből van sötétebb/szürke verzió?
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Kornel
veterán
válasz deicide #76921 üzenetére
igazából csak annyit akartam, hogy olvasgattam most felnikeresés közben elég sokat, és hát nem minden arany, ami fénylik, főleg az olcsóbb szegmensben.
csak egy kérdés: ha a mostanit felújíttatod (homokszórás+festés), akkor színben is változtathatsz, illetve kevesebbe is kerül, és mégse egy alsó kategóriás felnid lesz. az meg, hogy cserélgetni kell a téli/nyári szettet lehet hogy macera, de legalább félévente ki van egyensúlyozva a felni. -
Tothgera30
Ármester
Ez egyértelmű, de azért a G-t sajnálnám földútra, és néha oda is ki kell jutni, tehát ezért Defi. Más ész érv nincs rá.
#76913 8th: Remélem hogy pár éven belül rájönnek, hogy hol hibáztak, mert 3 henger + turbo nem lesz tartós, főleg ha a vevő nem marad adott márkán belül.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DeFranco
nagyúr
válasz Tothgera30 #76929 üzenetére
"G-t sajnálnám földútra"
[kunc]
-
hdman
őstag
Téli gumiknál hh C a legjobb minősítés?
PL: [link]
Sopron city :)
-
lapa
veterán
válasz Tothgera30 #76929 üzenetére
te valószínűleg a w463-as szériáról beszélsz. a rendes g-n (w460/461) nincs mit sajnálni, márha ha olyan országban laksz ahol van nagynyomású mosó. pont azért gumi körben + vas, nem színre fújt műanyag, üvegszálas lökős meg kárpitpadló. érted kárpitpadló egy vadászós autóban... na mindegy, w463 azért női autó, ahogy az eredeti példa is mutatja. timosenko is abból integetett. persze én egy keményvonalas bolond vagyok, a vélemény ennek megfelelően kezelendő.
-
8th
addikt
válasz Tothgera30 #76929 üzenetére
Nem a sor3 turbóval van a baj mert meg lehet azt csinálni jól is (lásd pl. VW 1.2-1.4 PDTDI motorok) hanem azzal amikor az 1000ccm-s pöcsköszörűt egy üresen is tonna feletti kocsi orrába lógatják be. Beleül a család berakják a csomagokat meg a babakocsit máris 1,3 tonna. Hiába 100ló és 170Nm papíron az a varrógépmotor egy megpakolt kocsiban vért hugyozik minden emelkedőnél. És nem arról van szó, hogy az 1.6 szívó jobb lenne de, hogy az 1000x tartósabb az holtbiztos.
-
neduddki
nagyúr
válasz Tothgera30 #76929 üzenetére
HI!
EMBOR a G-rol beszlesz????
udv
neduddki
p.s. nonel is kohagyod???:- ))) bocsika...
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-HajTömeg-
őstag
10 éves primerákról mi a véleményetek?
Gondolkozom egy kb ilyen korú kocsin, lehet kombi is, még ez is megfontolás tárgya.
Hasonló évjáratú/árú Passatokhoz képest milyen a Primera? Nem sok benne az elektronika?[ Szerkesztve ]
Alias: Júzer error
-
szőröscica
addikt
válasz -HajTömeg- #76939 üzenetére
Faceliftest keress, 2005-től van olyan, szebb a belseje, pár hülyeséget javítottak.
A benzinesek nem fognak keveset fogyasztani, illetve 1.8-nál kisebbet ne vegyél.
Típushiba nem nagyon van, régebbieknek a navi dvd olvasója szokta felmondani a harcot, de olyan felszereltségűt alig kapni itthon. Kormánymű köpheti esetleg az olajat, az talán az egyetlen tétel, ami több példánynál is előfordul. A futóműve tartós, bírja a kiképzést.Az utastérben sok minden nyöszörög.
Az alkatrészáraknak nézz utána.Alapvetően kellemes gép, jó vele utazni. Ennyi pénzért franciákat kapsz inkább, bár félig-meddig ez is az.
[ Szerkesztve ]
-
-HajTömeg-
őstag
válasz szőröscica #76940 üzenetére
Hogy faceliftes az pontosan miből derül ki és mit jelent?
Totál laikus vagyok.
Mindenképpen megnézetem szerelőmmel.
Hogy nyöszörög minden az belefér,sajnos 1milliós ár mellett meg kell alkudjak.
Passat B-hez képest jobb vagy rosszabb a Nissan?Alias: Júzer error
-
Kornel
veterán
-
szőröscica
addikt
válasz -HajTömeg- #76941 üzenetére
Faceliftest onnan ismered meg, hogy ha nincs ráadva gyújtás, akkor teljesen sötét a műszerfal, nem látszik egyetlen óra sem. Illetve az ajtók kialakítása is más belülről.
A kezdeti elektronikus nyűgökből sokat javítottak ezekben, tényleg érdemes ilyet keresni, ha mindenképp ennél maradnál.
Hát a Passat hasonló évjáratban jóval drágább, nyilván nem véletlenül. De hasonló ez a francia autóknál is, sokkal kevésbé tartják az értéküket, a jó példányokat is olcsón meg lehet kapni. Ha tetszik a forma, és egy szép darabot kifogsz, lehetőleg benzinmotorral (azok mind japánok), akkor sokáig hű társad lehet.
-
-HajTömeg-
őstag
válasz szőröscica #76943 üzenetére
a válaszokat.
Egyébként ebben az árkategóriában van még olyan,amit javasolnál,hogy nézzek meg?
Tehát 1 millió körül.Alias: Júzer error
-
szőröscica
addikt
válasz -HajTömeg- #76944 üzenetére
A Renault Lagunákat. Több gyakran előforduló hibájuk van, de nagyon jó klubélet van, és a legtöbb probléma egyszerűen orvosolható, onnan kezdve pedig van egy fasza, biztonságos és kényelmes autód, sok extrával.
Egyébként a Primera és Laguna II elég közeli rokonok. A Laguna mellett szól, hogy elterjedtebb modell, és bontva is sok alkatrész van, valamint utángyártottból is nagyobb a választék.
[ Szerkesztve ]
-
-HajTömeg-
őstag
válasz szőröscica #76945 üzenetére
Köszi,meglesem.
Bár a francia autókkal kapcsolatban van bennem egy kis előítéletesség.
De nyilván neked több a tapasztalatod.
1-2 hónap múlva lesz aktuális a téma,addig tájékozódiok.
Még egyszer kössz.Alias: Júzer error
-
Balupapa
senior tag
_-=*WheelWhores*=-_
-