-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
#10726912
törölt tag
válasz bitpork #76551 üzenetére
Tudod jól, hogy rajongok az audikért, nekem nem kéne, csak két TT a cgyerkőcöknek suliba járni, R7 az asszonnak (tejért szaladgálós), R8 NEKEM (nehogymá az asszon olyanba pergesse a műkörmit, amibe én a lábgombám ), Q5 faluszélre, Q7 úttalan utakra, A6 olród pályán eljutni A-ból B-be, A8 meg ünnepnapokra. (A2-2-4-5-öt meg akkor nyúznám, ha mosatáson van valamelyik verda), szóval ne gyere azzal, hogy nem érted az iróniát
-
-
-
mézespálinka
senior tag
Üdv!
Az lenne egy SOS kérdés, hogy használt autó vásárlásához az alábbi leírással rendelkező rétegvastags ágmérő megfelelő?
- Festék rétegvastagság mérésére acél és horganyzott acél lemezeken
- Mérési felbontás : 1um v. 10 um ( állítható )
- Mérési tartomány : max. max. 1100 um[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz bitpork #76556 üzenetére
HI!
ahoigy kedvenc docensem mondana Veletek sem lehet lemenni semmi jobb tarsasagba:- )))
udv
neduddki
mod: mézespálinka odi alukaszni ne azzel akarj venni, de jol leszen:- )
exexexex: hajaj kerem sokat tanutmaq es Fules docensemtul:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz mézespálinka #76560 üzenetére
Alu karosszéria elemen nem fog rétegvastagságot mérni de amúgy jó.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz mézespálinka #76565 üzenetére
Többnyire motorházfedél, csomagtartófedél... De ez erősen típus függő, van amelyiken semmi nincs aluból van amelyiknek meg a teljes karosszéria abból van.
#nincsbennetarcsi
-
peugeotmate
őstag
Hali,
Renault 1.2 16V (75 lovas) benzines motorjával van valakinek tapasztalata? Főleg az országúti és autópályás fogyasztása illetve a megbízhatósága érdekelne egy 2007-2008-ban gyártott Renault Clio esetében.meg
-
-HajTömeg-
őstag
Kicsit off,sorry.
Ma majdnem szépen összetörtem magam,pedig nem vagyok kezdő vezető.
Szerintem így végiggondolva én voltam a hibás,de elég hlye szituációba kerültem.
Így nézett ki a dolog, én voltam a 3-assal jelölt.Szépen kanyarodtam volna rá a Hungáriára, elnéztem balra, láttam kettes sehol sincs még.
A nap is a pofámba sütött, szépen elkezdtem kikanyarodni,mikor láttam,hogy 1-es épp sávot akar váltani és majdnem belém jött.
A dologhoz hozzátartozik,hogy lendületből jöttem én is.
Mivel ez egy 70-es út belegondoltam,hogy ilyenkor csak nem nézhetem mindhárom sávot,hogy ki akar épp sávot váltani,de az is igaz,hogy ő meg nem számíthat rá,hogy a mellékutcából valaki jön és lendületből kanyarodik is ki abba a sávba,amibe ő épp át akar menni.
Szóval én vagyok a hunyó,ugye?Alias: Júzer error
-
Qru
MODERÁTOR
válasz -HajTömeg- #76569 üzenetére
Igen sajnos de csak abban az esetben ha kocsi oldala sérül, ha már kikanyarodtál és hátulról jön beléd akkor ő a hunyó (kövtáv) ha pedig a sarkát akkor közrehatásos kármegosztás (általában 50-50 vagy 1/3-2/3 attól függ hogy értékeli a szitut a bizti).
Hungária Besnyői sarkán (ott vágom le a Mogyoródinál lévő lámpát) én is belefutottam majdnem ilyenbe. Azóta inkább megvárom, hogy elmenjenek...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
DeFranco
nagyúr
válasz -HajTömeg- #76569 üzenetére
Igen.
1: medvesajtnál nem kanyarodunk lendületből
2: meg kell nézni, a belső sávban levő indexel-e esetleg kifelépersze ha nem indexelt, akkor azzal nem tudsz mit csinálni, és nem is tudod magad ezzel kimosni egy esetleges helyszínelésnél, de akkor elvileg nem te vagy a hibás, hiszen nem jelezte a szándékot
-
nagyúr
válasz -HajTömeg- #76569 üzenetére
olyan , mintha az "1"-es megelőzné a "2"-est, kereszteződésben pedig tilos előzni
ez az én véleményem, és lehet, hogy nincs igazam
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
hdman
őstag
válasz -HajTömeg- #76569 üzenetére
Hat eleg erdekes a szitu Abban biztos lehetsz, hogy teged hoztak volna ki hibasnak...
A megoldas? 20m zarovonal egyeske es ketteske koze
Sopron city :)
-
#10726912
törölt tag
válasz -HajTömeg- #76569 üzenetére
Kellenek ezek az esetek, ezekből tudsz tanulni. Te voltál a hunyó...de sajnos a türelmességet nem lehet tanulni....azt tapasztalni kell. Az ilyen esetek pont jók erre.
Szerintem mindenki kerül olyan helyzetbe, hogy nem fontolja meg eléggé, mit fog tenni, csak cselekszik, aztán vagy közben, vagy utána eszmél rá, hogy mit is tett, mi lehetett volna. -
-HajTömeg-
őstag
Igen,ez pont ott volt
Mivel szembe sütött a nap,konkrétan csak fekete kockákat láttam.
Ugye ahová kanyarodok az le volt maradva, az 1-es meg egy másik sávban volt,gondoltam kanyarodhatok.
Hogy indexelt-e azt passz,nem láttam.Tiger.huhhhh
Igazából számomra ebből tényleg az a tanulság,hogy hiába vezetek 15 éve rengeteget balesetmentesen, mindig beüthet egy hibapont[ Szerkesztve ]
Alias: Júzer error
-
neduddki
nagyúr
válasz Dluinet #76572 üzenetére
HI!
miota tilos keresztezodesben elozni? me nalunk az vot a szivatos kerdes es mindeki beszopta ki nemtudta, hogy csak egyenrangu utkeresztezodesben tilos elozni
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #76571 üzenetére
Dehogynem te vagy... ha nem indexelt is téged basznak meg sajnos ilyen helyzetben. Nekünk volt így még régen bátyámmal (ő vezetett), ugyanígy kanyarodtunk ki jobbra, csak a rajzon ahol a faszi sávot váltott végig záróvonal volt ... leszarta a rendőr, hogy ott a csávó át se mehetett volna, mi voltunk a hibásak .. persze azt is leszarta, hogy az oldalát verte telibe a skodának, szóval mi már rég a főúton voltunk amikor oldalról nekünk jött a záróvonalon át..
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz neduddki #76576 üzenetére
ja:
34. § (8) Tilos előzni:
e) útkereszteződésben és közvetlenül útkereszteződés előtt, kivéve
- ha a jármű főútvonalon vagy olyan más úton halad, amelyen elsőbbségét jelzőtábla [16. § (1) bek. u) pont] jelzi."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
DeFranco
nagyúr
írtam, hogy őt hozzák ki hibásnak, ott van, le van írva
az egy másik dolog, hogy ha a másik nem indexelt, akkor szerintem nem hármaska volt a hibás, hanem egyeske
de hogy a kresz ír-e erre az esetre valamit, azt nem tudom, ha nagyon tippelni kellene, akkor a feltartani lehet, de akadályozni nem kitétel alapján menteném fel.
-
-HajTömeg-
őstag
Egyébként emberünk kisebbfajta rohamot kapott
Elémállt,lefékezett nullára. Álltunk. Elindult,megint lefékezett. Átment egy később induló 4. sávba,onnan oldalról emberkedett még egy darabig.
Megértem ,mert nyilván befosott.
Meg lehet az is felbszta az agyát,hogy közben elkezdtem enni,mert már marhára éhes voltam#76582) Qru Nem ütköztünk össze. Kikerült és úgy állt elém.
[ Szerkesztve ]
Alias: Júzer error
-
Qru
MODERÁTOR
-
-v-
addikt
Nekem az a bajom a kereszteződésben előzéssel - függetlenül attól, a kresz mit mond - hogy a főúton közlekedő látja a kereszteződést (meg a kikanyarodó autót is), és azt is tudja hogy előzni fog. Ő az, aki birtokában van minden infónak, és tud felelősségteljes döntést hozni, hogy az a muksó ott jó eséllyel mindjárt kikanyarodik, nem most állok neki előzni. A kikanyarodó viszont (bár kresz szerint mindent néznie kéne persze meg elsőbbséget adni) marhára nem tudja, hogy ott valaki előzni fog ... megy a sor egyik irányban is másik irányban is, végre van hely jobbról senki, balról is van elég hely lehet kanyarodni balra, csávó meg akkor áll neki előzni... és akkor már semmit nem tudsz csinálni..a balra villogó indexét nem láthattad, hogy előzni fog, amikor elkezdted a manővert még jó voltál, viszont utána meg szopóágra kerülsz, mert nem tudsz már mit csinálni ha jönnek szembe mindkét sávban ... függetlenül attól amit a kresz mond az előző a gyökér, mert ő az aki meg tudja előzni az ilyen helyzeteket, a kikanyarodónak sokszor esélye sincs előre látnia ezt, még ha számít rá akkor se. Nem tudom járt-e valaki sokat a hatos úton Dunaújváros fele, de pláne amíg nem volt M6-os és nagyobb volt a forgalom, elég mindennapos volt ez ott pár részen ... az egy dolog, a kresz szerint kinek van igaza, más dolog hogy szerintem kit terhel valójában nagyobb felelősség, pláne ha sérülés is van belőle.
-
-HajTömeg-
őstag
Egyébként aktuális is a téma, úgy néz ki tesómék kocsit cserélnek, occsón megkapnám a Volkswagen Passat V- öt,amit nővérem használ.
1.8 TD.
Mennyire számít megbízhatónak?
Ahogy néztem 700e-1millió körül vesztegetik őket.
Ebben az árkategóriában van best buy?
Évi kb 10ezret megyek. Ami fontos,hogy minyima 1,6 os legyen és viszonylag nagy,mivel olykor pár dolgot szállítanék is. Nem kitétel,hogy kombi legyen,de corsa-nál nagyobb kellAlias: Júzer error
-
Qru
MODERÁTOR
+ Mágus2: Jaa, akkor nincs vész csak egy kis majré volt. Szerencsére.
Kedvencem mikor kisivből a belsőbe kanyarodik című... Egyszer már így összetörtek régebben de ezt jó páram nem tartják be sajnos.
rvilike: A kresznek igaza van, az hogy nem vagy gondolatolvasó a te hibád.
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz -HajTömeg- #76585 üzenetére
1.8TD mi? Ilyen nincs, vagy 1.9 tdi, vagy 1.8T- de az benzin. B5 passat egész megbízható.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
-
neduddki
nagyúr
válasz -HajTömeg- #76585 üzenetére
HI!
hmmm passat jo kis ford/pozso osztottegesteru csettegovel???:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Tankblock
aktív tag
Az elméleted ott hibádzik szerintem, hogy igen birtokában van az információnak és a KRESZ szerint neki van elsőbbsége. Max annyit lát, hogy a másik autós most fog szabálytalankodni. Ebben az esetben minden esetben a Kanyarodó jármű a hibás, mert elsőbbséget kell adnia.
Release the Beast....
-
Qru
MODERÁTOR
válasz -HajTömeg- #76591 üzenetére
Nekem volt cégesben 1,8T B5 passat. Ha odafigyelsz a turbóra akkor nem lesz bajod vele ami elvinné a kosztpénzt is. Kényelmes, jól megy én szerettem nagyon.
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz Tankblock #76592 üzenetére
Igen, kresz szerint ő a hibás persze, ezt nem is vitatom. Na de áll egy autó a kareszteződésben, index balra, mégis mi mást tudna onnan csinálni, mint kikanyarodni? Teljesen egyértelmű a szándéka, meg hogy mi fog történni. Azt viszont, hogy a sor elején jövő autó mögött valaki előzni fog, nem lehet látni, még ha indexel is (amit sokszor nem csinálnak), abból a pozícióból azt se fogod látni. Tehát az egyik autós szemszögéből egy tök jól felmérhető, egyértelmű helyzet, ahol a látottak alapján számítasz a dolgokra, a másik szempontjából meg olyan manőver a másik részéről, amit sok esetben nincs esélye észrevenni. Ehhez még hozzájön az, ha ki akarsz kanyarodni a főútra más választásod nincs, ha hely van ki kell kanyarodnod, mert különben állhatsz ott estig. Előzni viszont nem kötelező olyan helyen, ami potenciális veszélyforrás - meg lehet tenni máshol is. Ennek fényében, tudván mennyire nehezen észlelhető a pont a kereszteződésben előző autós, szerintem igenis az előzőt terheli a felelősség, hogy mégis megkockáztatja. Sajnos az, hogy a kresz szerint kinek van igaza, senkinek az életét nem fogja megmenteni, ha ne adj isten akkora kocc lenne a dologból. Szerintem a történet rém egyszerű, az előzés egy kockázatos manőver, ott és úgy kezdjen bele az illető, ahol nem lesz belőle baj
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz -HajTömeg- #76591 üzenetére
Az nem épp a legrosszabb motor, de van 1-2 nyűgje. Idejében kell benne olajat cserélni és illik levenni 200 000km után az olajkádat, kimosni az olajpumpa szívókosarának szitáját. Az ha eltömődik, elég komoly gondokat tud okozni. A vákuum csövezés állapotára érzékeny még, gyujtó trafókra...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz -HajTömeg- #76597 üzenetére
A diesel V6 automata kb. annyit nyal be, mint az 1.8T.
-
zolikaDB
veterán
00:35 - stílusos fényszórómosás