-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsombe
senior tag
válasz Mágus2 #76498 üzenetére
Hasonlítgatás tekintetében részben igazad van, de azért ne felejtsd el, hogy:
- Accord 2003-ban jelent meg, Golf VI 2008-ban. Tehát VW újabb fejlesztés
- Accord esetében 1.458 kg-ra jut 140LE és 340nm, Golf esetében 1.239 kg-ra jut 105LE és 250nm nyomaték. Azért arányaiban nem beszélhetünk túlzott alulmotorizáltságról Golf esetében (10,4 LE/kg vs 11,8 LE/kg), ami indokolná a többletfogyasztást. Ráadásul 5. sebesség Golfban hasonlóan hosszú, mint Accord 6. fokozata.Tény, hogy túl van árazva, de szerencsére milliós nagyságrendet sikerült anno alkudni. Talán ez az egyetlen pozitívum.
VW nem prémium kategória, tudom. Nem is azért hoztam fel a témát, csak arra reflektáltam, hogy sokan képesek ajnározni ezt a márkát és überwagennek beállítani, pedig közel sem az. Ja és Golf az a kategóriateremtő, non plusz ultra, pedig közel sem az, vannak tőle sokkal jobb alternatívák. VW felett eljárt az idő.''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
joshua7
veterán
válasz Zsombe #76501 üzenetére
Ja és Golf az a kategóriateremtő, non plusz ultra, pedig közel sem az, vannak tőle sokkal jobb alternatívák. VW felett eljárt az idő.
Ha már ilyet bedobtál, igazán kifejthetnéd, hogy szerinted mi az etalon akkor. A japánok termékei például (mínusz Mazda), akiknél 10 éve megállt az idő autófejlesztésben?
Semper Fi
-
Zsombe
senior tag
válasz !Overdose! #76499 üzenetére
A kategórián belül szűk hátsó lábtér szerintem adottság, amivel a user még vásárlás előtt tisztában van, nem pedig hiba.
Nekem hátsó fékbetétet 90 ezer km környékén kellett cserélni. Legutóbbi éves szervizen (110 ezer km-nél) azt mondták az első fékbetét még legalább 5k km-t kibír.
DMF-fel szerencsére még nem gyűlt meg a bajom, remélem egyhamar nem is fog.''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
válasz joshua7 #76504 üzenetére
Nem érzem úgy, hogy japánoknál megállt volna az idő autófejlesztésben. Nem hiszem, hogy minden autógyártónak követnie kellene a downsize-ing baromságot és mini turbós motorokat gyártani á lá VW. Honda kifejlesztett és piacra dobott 2 nagyon jó dízel motort az elmúlt 10 évben: 2,2 i-ctdi (díjat is kapott) és nemrég az 1-6os dízelt. Sikerült egy olyan kisautó platformot kifejleszteniük, ami kategóriáját meghazudtolóan tágas, kényelmes és jól variálható (Jazz). Toyota élen halad a hibrid kocsik fejlesztésében és elterjesztésében.
Nem etalon, de ha alsó-közép kategóriából választanom kellene, akkor az alábbi trióból választanék: Honda Civic, Mazda3, Kia C'eed.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
!Overdose!
őstag
válasz joshua7 #76504 üzenetére
Megállt az idő? A Skyactive akkor mi? Vagy az a tény, hogy jelenleg 2 gyártó tud Euro6-os dízelmotort gyártani AdBlue és egyéb hülyeségek nélkül, a Honda és a Mazda.
Balupapa: Ez nem a VW topik.
Egyébként sem kéne Honda vs. VW vitát indítani, mert mindkét gyártónak kiváló termékei is vannak. A célközönség pedig más és más igényű.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Balupapa
senior tag
-
joshua7
veterán
válasz !Overdose! #76508 üzenetére
mínusz Mazda
Értő olvasás?
Másrészt nem én írtam be, hogy a Vw a sz@r, a japó meg az isten...Zsombe:
A Mazdát írtam én is. A Kia, hmm... Nagyon jó kocsi persze, simán előzi a japánokat már..
A Honda Jazz etalon a maga nemében, igen.
Motorok terén egyértelműen futnak a konkurencia után. Lásd mikor jöttek ki a cdti dízelekkel. A downsizing meg bármennyire is baromság, a japánok épp ezt csinálják most a benzines turbóknál is. Csak itt is x éves lemaradásban. Lásd Nissan, Hyundai-Kia, vagy az új 1-1.5-2 literes Honda benzines turbók. Illetve a Honda motorok még nem is elérhetők. A hibridek tényleg jók, de pont a Honda a rossz példa ott is. Mivel az Insight meg a CR-Z a kutyát nem érdekli, ki is vonják őket Európából. Usákoknál mondjuk az Insight-ot gondolom viszik még. A Toyota hibrid sztori meg '97-ben indult, vagy 17 éve.Semper Fi
-
Zsombe
senior tag
válasz Balupapa #76509 üzenetére
És Neked feltűnt, hogy ez nem is a védjük meg a VW-t topik?
Nem hinném, hogy köpködtem volna, csupán tényekkel alátámasztva elmondtam, hogy számomra miért csalódás a VW és miért tartok más márkákat jobbnak nála.''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Szerintem a Megane a legjobb autó szerintem. (na meg az ólródkotró).
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
DeFranco
nagyúr
válasz neduddki #76472 üzenetére
tudod mit bátya, igazad van. a focus egy szar pénznyelő, ellentétben a kuvikkal. mit bánom én.
nem fogok itt elkezdeni vetíteni, hogy milyen faszán nem költök semmit a kocsira, mert nem érdekel mások véleménye, meg attól nem lesz több pénz sem a zsebemben, hogy mások elismerően biccentenek
volt egy rugótörés - balszerencse, 33k
volt egy megfáradt kipufogó flexitag - tudtuk vásárláskor 18k
volt egy szoftveres beállítás - 4k rezsiórábanezen kívül vezérléscsere, meg a folyó-szűrő-kopó alkatrészek
ez az első év termése
jó szar vagyok nyilván, nem néztem meg rendesen.
-
-v-
addikt
Milyen szempontból... biztos finom kis gép az Menni ez se megy Jó, biztos sokkal puhább, de hát nem is racsingolásra van az kitalálva... én az új sti-kkel szimpatizálok Nem is tudtam, hogy lehet állítgatni a központi diffit. 60 hátul 40 elöl az jófélének tűnik
Ez a sima wrx is jó masina lehet mondjuk[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz Typhoon47 #76496 üzenetére
HI!
at az nyilvanvalo hogy a 10+eves korosztajjban a mondeJO a legkisebb kocseggel talpontartharo ojiszag:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #76517 üzenetére
HI!
senki nem eztmondta es nemkellma megoint a semmir megsertodni, nem iszem hogy atbasztak v esznelkul koltez a kocira, hanme korektula megsertodesnelkul hasonlicsuk ossze ket hasonlo adaotsagu joszag fenntartasi kocsegeit, hajol tevedek mind a Tied mind az enyem az elerheto elgjobb allapotu joszag volt a vetelkor a piacon, nezzuk meg a honda mivel is dragabb
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Kornel
veterán
szerintem ilyen lesz a következő autóm, ha minden úgy jön össze, ahogy tervezem. a kombi nem tetszik, bár sokkal praktikusabb.
a mostani meg megy asszonynak(#76524) neduddki: ezzel azt mondod, hogy a hondában nem törhet el a rúgó? mert mennyivel költött rá többet, mint te? kb. annyival
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
Az a baj, hogy a 2,5i bekér 10 litert a 2,5GT (WRX) 15 litert az STi meg.... Azért az már húsbavágó fogyi eléggé.
Én elvagyok most 8,7-ből de alig megyek vele a városban.Új STi nekem is tetszik meg az új Legacy is, bár az etalon nálam a 2006 után Legacy akkor is.
#nincsbennetarcsi
-
hobizoli
nagyúr
válasz Zsombe #76506 üzenetére
Jazz-l egy qrva nagy baj van, hogy nincs benne motorvalasztek meg extra, es relativ draga is
Van ket fele finggyenge motor meg osszesen ket felszereltseg, par extra lehetoseg es szia.
Meg a karcsibb szivo 1.4-s kavedaralo motorral a nem fapad szinten mar majdnem 5MHat ennyiert mas gyartobol veszel belul ugyanekkorat, de az ennyiert mar "megy" is.
több drón kell ;P
-
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #76533 üzenetére
Vigyázz jön a konkurencia: [link]
mod:
rvilike: Hát az nagyon jó, ha megnézed az még ma is odaveri a sportosabb verdákból a mezőny nagy részét ([link]).
Az enyém azt hiszem 8,6 alatt van százon. Múltkor egy 1,4 TSI majdnem odavert bakker állórajtból.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Szép-szép, és biztosan nem is rossz, de hogy az allroadnak reszketnie kellene, az inkább vicz
(#76537) Typhoon47: A belső helykínálata jó, de az R classe olyan mint egy kisbusz a külső méreteit tekintve. Szeretem a helyet bélül, de ne kelljen mán egy kamionparkoló ha valahol meg akarok állni!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- DXRacer használt szék eladó
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000