-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dany007
veterán
xara picassot ne is nezzek, ugye? 10-12 eves benzinesben?
Valamiert tetszik az az auto. Plusz szinte mind jobban felszerelt mint hasonlo arban barmi mas... csak kar h jot meg nem hallottam rola.[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz MunezXBK #77455 üzenetére
Gondoltam gondoltam....
De akkor "milyen autót vegyek"?
Már eléggé lejjebb adtam a régebbi elgondolásaimat köszönhetően annak hogy kb megfelelőzött a keret. De mostmár aktuális lenne legalább...
Valami 5-600k környékén + az átírást meg alap dolgokat a jelenlegi autómból fedezném. Annyiért csak beveszik valahova. Gondoltam beszámítgatom áron alul, nem akarok cseszeklődni az eladással ahogy te se. 3-400-ért mennek a hasonló Omegák állítólagosan jó állapotban. Ha ezt bevennék feleennyiért azt mondanám oké. Na ezen felül még 5-600k-ért néznék valamit...Valami 4-5 ajtós, nem gyufásdoboz kéne. Min valami légkondival, min. 100 LE-vel (látod már ezt is lejjebb adtam), benzinesben (ilyen régibe nem kockáztatnám meg a dízelt), kb ennyi. No meg ki is nézzen valahogy kívül belül. Leginkább belül. Nyilván, olyan autót nem fogok megvenni ami már ránézésre se tetszik...
Amit néztem ilyen áron az a 98-99-es Mondeo. Meg ööö mást nagyon nem is találtam. Még 1-1 paszuly feltűnik ilyen áron, de az már rég gyanús ennyiért. Meg ugye ott a Picasso ennyiért, Scenic, ez a típus is tetszik. Szép nagy családi autó... De ugye mindegyik a nem ajánlott márkákba tartozik ennyi pénzért...
Úgyhogy nem tudom. Elkapkodni nem akarom persze. Lehet a végső megoldás az lesz, hogy megkérdezem a régi nepper ismerőst, múltkor mondta hogy bármit betud hozni németből... De lehet kiröhög ilyen kis összeg hallatán.
Szar de ez van, valamit váltani kell. Az Omegára nem akarok költeni, plusz nem is tetszik meg kombi is. Kombi se kell... Olyan autó kéne, amit szerethetek, tetszik kívül belül, és azért nem annyira fapados. Amitől nem sajnálnám az új ablaktörlőt se.
-
válasz kalmanchris #77457 üzenetére
ADACnak hinni ősi román szokás
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kornel
veterán
válasz bitpork #77458 üzenetére
azért azt nehéz lenne rájuk fogni, hogy a franciákat csak úgy dicsérik ok nélkül.
bár azt, hogy az év autója is francia lett, nem hittem volna -
runner 125
nagyúr
Pörfikt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Dany007
veterán
válasz Kornel #77464 üzenetére
Vezettem már, kellemes autó. Épp ezért is akadt meg rajta a szemem. Jó és könnyű vezetni. Tetszik a belseje. Ráadásul a linkelt darab elég nagy teljesítménnyel bír ilyen kis kasztnihoz képest. Már a nagyautóból is lejjebb adtam szóval na, tetszik ez is!
@joamilestoné:
Még egy pozitív vélemény, gyakorlati tapasztalat alapján. : ) Alakul ez. Bár hihetetlen mekkora a kontraszt 1-1 márkát illetően.
Régi haveromnak volt Picassoja és vezettem is sokat. Akkor tetszett meg. Viszont ugyaninnen tudom, hogy brutál sokat költött rá és nem volt olcsó... Szóval azért továbbra is tanácstalan vagyok. : )Szerk.: Ja a Stilo lehet nagyon csajos autó. Amit én vezettem az is kolleganőé volt.
[ Szerkesztve ]
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz szőröscica #77465 üzenetére
egyik munkatarsameknak is Stilo-juk van, van 7 eves vas van benne 310km km, 1.4 16v 6speed, uj kora ota naluk van
több drón kell ;P
-
Dany007
veterán
Most melyiket? A Silo-t vagy a Picassot? Mindegyikből van 1.6-os.
@bitpork:
Hát so-so. Újabb Golfot még nem vezettem, ahhoz nem tudom viszonyítani. De tény, hogy a legkisebb autó ami szóba jöhet. Golf nem jön be. Stilo meg elmegy... De azon kívül hogy vezettem párszor nem ismerem. Remélem azért a 150-et bírják autópályán mert a 20 éves Omega lazán visítás nélkül... sőt.
@hobizoli: Akkor még egy plusz nekik. Azért néztem csak a Stilot mert egyrészt nekem sincs annyira ellenemre, másrészt talán ezt még az asszony is elvezetgetné. Ő nem szereti a nagyobb autókat...
-
neduddki
nagyúr
HI!
anyam borogasss ez asztan borut:
udv
neduddki
p.s.
1. Peugeot 308 307 pont
2. BMW i3 223 pont
3. Tesla Model S 216 pont
4. Citroen C4 Piccaso 182 pont
5. Mazda 3 180 pont
6. Skoda Octavia 172 pont
7. Mercedes S osztály 170 ponthttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
válasz kalmanchris #77476 üzenetére
Te most burkoltan lerománoztál ?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dany007
veterán
Ja jó, gondolhattam volna!
És az árakkal mennyire vagytok itt képben? Csak mert amit néztem, asszem az nem épp a legolcsóbb Stilo, de még így is elég olcsónak tűnik.
Ellenben láttam alacsonyabb felszereltségűt jóval drágábban. Igaz az meg újabb volt.
Ahogy néztem itt az árak a korral arányosan nőnek. Talán 1 kiugrót találtam, de az meg eleve gyanús mindenféle ismeret nélkül is.Az a gondom hogy nem igazán találtam jó összefoglalót mit kell nézni, mire kell figyelni egy hirdetésnél.
Elolvastam azt a "nepper szótárat" is. Jó volt, de ha az alapján döntenék akkor egy autó nem lenne, amit megvehetnék. Persze a "hogyan vegyünk használt autót" cikkben sok hasznos apróság volt, de konkrétum ott se, hogy egy adott kategóriában mi az ami gyanús lehet.
Szóval továbbra is azt mondom lutri az egész. Lehet, hogy a legolcsóbb vagy a második legolcsóbb is tuti vétel és a 2x drágább meg bukó lesz a végén...[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Dany007 #77478 üzenetére
Általánosságban: Mindegyik árazású kocsinak lehet burkolt hibája, amit el akarnak rejteni, ez alapján ne dobd ki a kasból a "gyanúsan" olcsót sem, könnyedén lehet, hogy felsorolja neked az összes létező hibáját az autónak és emiatt akarja eladni "gyanúsan" olcsóbban...
S attól nagyobb érték nincs, ha egy rendbe rakott kocsiban ülhetsz. Mindegyik autót vidd el állapot felmérésre.
Onnantól kezdve sokkal beljebb leszel.
Szóval ne vess el semmit a vétel ár alapján. De még a kosz se tántorítson vissza. Nézd meg személyesen, a kosz eltűnik, az ár és az állapot marad (bár az elég undorító, mikor a retkes szart akarja eladni, egy mosást-porszívózást kibírna mindegyik barom, de vannak ilyen igénytelen f.szok, s a csillivilli autó is rejthet hibát).
(#77477) bitpork: Nem burkoltan románozott, csupán tényt közölt, biztos látta a talpad (pardon )[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz Dany007 #77478 üzenetére
Stilo nekem is benne volt a pakliban mikor autót kerestem. A 2001-eseknek 5-600k között mozog az ára.
Én mikor egy adott típust kinéztem, elsô körben mindig utánanéztem a leggyakrabban cserélendô alkatrészáraknak is, hogy ha megnéztem az autót akkor ott helybe nagyjából tudjam mire számíthatok. Konkrétan ezeknél a Stiloknál a következô amikkel esetleg számolhatsz: kuplungszett 40-45k, elsô lengôkar 18k, kerékcsapágy 10-12k, vezérlés szett 20-25k, vízpumpa 9k, stabrudak 2-4k, féktárcsa 7-10k, fékbetét 6-8k. Ráadásul ezek már a minôségi alkatrészárak(Sachs, Delphi, Skf, Brembo, Textar stb).[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
runner 125
nagyúr
A Mercedes már be is mutatta a saját CarPlay-rendszerét - amit az Apple fejlesztett.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Dany007
veterán
válasz nyogo83 #77481 üzenetére
Köszönöm! Akkor ezek szerint reális lehet az az ár is.
Az alkatrész árak nem vészesek... A mostani közel 20 éves Omegámhoz is 45k a kuplungszett újonnan. A legolcsóbb fajtából. Szóval ez így tényleg nem gond.
Most néztem egyet 700-ért [link] elég patent állapotban van, kellően felszerelt. Bár ez már azért több, mint amennyit rátudnék most áldozni, igaz ez már 2003-as.
De gondolom azért ezek az 1,6-os 100LE-s modellek is mennek már rendesen, nem? Azért ez nem olyan nagy autó annyira nem nehéz. -
!Overdose!
őstag
válasz Dany007 #77484 üzenetére
100le@1250kg, hát csodát nem várnék.
12,5kg-ot mozgat 1le, üresen. Az én autóm kevesebb, mint 10kg-ot, de még arra sem mondanám, hogy jól megy.
Dany007: Nem feltétlenül, de el kell fogadni, hogy az 1.6-os nem versenyautó.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Dany007
veterán
válasz !Overdose! #77485 üzenetére
Igen? Nehéz neki? Akkor érdemesebb a 133LE változatot választani?
szerk.: értem. Akkor csak ez a két modell marad versenyben. Hát így mindjárt könnyebb a döntés.
[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Dany007 #77484 üzenetére
A "rendesen" szó alatt mit értesz? Lehet vele közlekedni, előzni, (100 ló elég egy becsületes fékezéshez pl ), szóval megy az "rendesen", de nem ezzel fogsz a pirosnál átkacsintani a szomszéd bömöshöz üveghangon túráztatva a mocit, forgalmit bedobva tétnek....
U.i: Nem nehéz annak a motornak az a kasztni, vállalható az a paci/deka arány. De minden erősen szubjektív lehet...próbáld ki. Nekem szimplán elég lenne az én stílusomhoz (nyugis) és a használati szokásaimhoz (4000 Km évente, vegyesben, vidéken).
Mágus2: Attól a béjemvék meg az óudik is megrettennek[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz Mágus2 #77488 üzenetére
HI!
udv
neduddki
p.s. :- )))
mod: habar, lhjet hogy ez meg jo bb me ateto si levaga rola konnyites mijatt:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Dany007
veterán
válasz #10726912 #77487 üzenetére
Ja persze, most próbálok viszonyítani.
Van itt a cégnél egy régi Mondeo 116 lovas és most néztem 1350kg. És azért az húz rendesen ha odalépek neki.Nekem annyi elég ha odalépek akkor induljon meg! Mert jelen esetben mindkét autó amit rendszeresen vezetek - apám régi 116 lovas Mondeoja meg a saját 116 lovas Omegám - olyan, hogyha rendes városi sebességen és fokozatban (tehát 3-4) odalépek akkor kb nem történik semmi. Hanem majd szép lassan elkezd gyorsulgatni az autó. Meglehetősen komótósan.
Jó, persze ha 40-60-nál vissza kettő akkor már gyorsul jobban, de azért akkor már csúnya hangja van a motornak... -
#10726912
törölt tag
válasz Dany007 #77486 üzenetére
Miért nem ragaszkodsz ahhoz, amit már az előzményekben megnéztél? Pedig ezzel a stift ellen is mehetnél
Próbáld ki az 1.6-ost, utána dönts
(#77490) Dany007: Nem egyforma a motorok karaktere, nem mindegy, hogy milyen nyomatékot ad le bizonyos fordulaton a motor, nem mindegy az áttételezés sem...ezért érdemes kipróbálnod az 1.6-ost is. Így meg végképp, ha van mihez hasonlítani.
(#77489) neduddki: Jaj...megint két vérszomjas ragadozó az utakról...elköltözök a hódra![ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz neduddki #77493 üzenetére
Ez az igazi (idő) utazás.
(#77492) !Overdose!:+1. Nézte is a 80-ast, az éppen az volt az egyik...
De nézhetne egy szolid 4 literes benzinest is, ha olajkályhát nem akar....az akkor is reagál minden sebességnél, ha nincs beindítva a a motor.
(#77495) Dany007: A dieselekre ugyanaz vonatkozik, mint a benzinesre. A TDI-nél (pl a 80-asnál amit néztél) nem okoz gondot az elvárt követelményeid teljesítése, teljesen jól el lennél vele, ha egy normál, nem széthajtott darabot fogsz ki. Alkatrész olcsóbb, mint a Stilóhoz pl.
Azt is próbáld ki. Menj ki az autó vásárra, ami a legközelebb van hozzád s nézz körbe egy-egy típust, amiben gondolkoztál eddig. Nézz olyanokat is, amikben nem gondolkoztál (pl Opel, vagy Megune, s még sorolhatnám), ahhoz, amit tervezel használatot, azok is megfelelnének.[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz #10726912 #77491 üzenetére
Egyetértek. Ki kell próbálni.
Amit anno vezettem kolleganőé, fogalmam sincs, hogy dízel volt-e vagy benzines. Mert ugye azért nyomatékban nem mindegy... De meg kell nézni aztán meglátjuk.
Tény, hogy nem versenyzésre kell. Csak jó ha akár itt városban nem okoz gondot kiugrani 1-1 kereszteződésből anélkül hogy meg kelljen várnom 1,5km tiszta utat... vagy akár előzéshez is jól jön ha beletaposok akkor megugrik.
De nem akarok gyors.versenyekre járni vele.@!Overdose!:
Na igen, a dízel az biztos nyerő lenne az ízlésemnek, de ilyen régi autóknál fosok a dízeltől.
Másrészt meg többnyire rövidtávon lenne használva. 10-20km-ek. Plusz havonta párszor hosszabb út vidékre. Ez meg úgy tudom nem tesz jót a dízelnek. -
neduddki
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz neduddki #77498 üzenetére
Ez tudod miért nem kopik annyira? Mert van benne egy fontos műszer, amit a többiből kihagytak. Olajnyomás mérő a neve, amint valami baja van a kenésnek, rögtön látja a looser, hogy gebasz van. Az új műanyag csodákba már egy rendes hőmérő sincs, nem hogy olajnyomás mérő. Pedig az olajnyomás a lelke minden forgó, csúszó alkatrésznek.
A skodám pl. 75-110 fokos vízhőmérsékleten 90-et mutat. No most ha 70 fokos a víz, akkor olyan 50 fok körüli az olaj, ha akkor a júzer elkezdi nyomni a szemét, mert már meleg, akkor hamar kileheli a lelkét.
mod: Az meg a másik, hogy a tervezés során más volt acél.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó