-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
válasz !Overdose! #76451 üzenetére
HI!
csak az a belelpo ocso szart vettetek meg???:- )))
udv
neduddki
p.s. viszem az egytetemi halozatvizdsgalo fluke-ot a vegyeszkhez nezi az egyik hogy ez mi, mondom 1.5M gyorsanlketette...
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
feka007
nagyúr
Sziasztok!
Golf VI-ból szerintetek egy ilyen vagy ilyen megéri? Vmikor nyár környékén lehet majd esedékes a vásárlás, olyan kocsi kéne, ami helyettesíteni tudja 4 (néha 5) főnek a mostani Zafirát (2000-es évjáratú A-s, 04ben vettük meg), főleg városi használatra. Számít a fogyasztás, megbízhatóság, komfort, stb. Talán egy kis 1-2 éves Polo lenne a leggazdaságosabb, de az azért elég fapad egy Golfhoz képest, azt még olcsóbb se lenne.. Esetleg alternatíva? Árban a max a 2,5 milka lesz. Néztem még az Astra J-t, az egy kicsit drágább (talán pár hónap alatt még csökkennek kicsit mondjuk), egyedül a kinézete nem fog meg, főleg belül.
-
feka007
nagyúr
Igazából azt se nagyon tudom, hogy mit takar a TSI. A simával nincsenek problémák (pl. a 2. amit linkeltem)? Japán kocsikkal az a baj, hogy ufó kinézet. Astra J-be is az nem tetszik nekem. De a Focus az pl. nekem is bejön, egy ilyen akkor jobb vétel? Szervizelési költségek hogyan viszonyulnak a Fordnál/japó kocsiknál a VW-hez?
[ Szerkesztve ]
-
-
joshua7
veterán
válasz feka007 #76453 üzenetére
A képek alapján az 1. kocsi is Trendline, nagyon fapadnak néz ki. A másik szerintem élből felejtős a 80 LE miatt.
Városban semmi nem eszik keveset. Én országúton járok vele többnyire (1.4 TSi), városban a min. 7 liter a reális.
Komfortra nincs panasz, megbízhatóságnál meg csak a szokásos: állapotot veszünk, szépen át kell nézetni a kocsit. A TSI-nél figyelni kell a motorra, mivel láncos és előfordulhat vele probléma. Erről sokszor szó esett itt is, elég ha visszakeresel.
Anno Astra J-t is próbáltam, szerintem az is elég korrekt autó.Semper Fi
-
-v-
addikt
válasz neduddki #76461 üzenetére
Az enyém minimum dupla annyi kilométeres, mint a tiéd, st és küldöm is neki - de odaadhatod egy hétre a tiédet, megnézzük utána mi lesz cserés rajta
Plusz hülyére szivattam magam a szervizekkel meg alkatrészekkel meg mindennel, szóval ez nem mérvadó... de az st-nek amúgy is vannak nyűgjei, imrc stb... de ezek csak ezt érintik.Mesélj, a sima focus 1-eken mi kerül olyan sokba, hogy a tiédet töredéke lenne fenntartani? Abban nem kell olajat cserélni?
-
neduddki
nagyúr
HI!
egy otohoz esz i skell:- )))
az enyem 165Mm-es
nezzuk:
csoamgtarto 50k
gyertja 8k irridium us
120Mm 140k szumma
fekbetet 22k+20k nissin /80Mm/+munka+olacsere+atnezes
levegoszuro 9k k&n uk
tisztito 3.6k
olajok+szuro+munkadij atnezessel ~12k+2k+10-15k evente
2db Dunlop 40k
futoventi ellenallas 12k bontott+regi javitasez amit ra kelelt koltenem 5 ev allat persze ettol jovla tobbet kapott /felnik, gumik, gyertjak, col915, garazs:- )/
exexex kocsegei pedig ugye esmertek
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Tothgera30
Ármester
válasz feka007 #76453 üzenetére
Egy ilyet próbálnék belealkudni, vagy esetleg egy V-ös Golfot.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-v-
addikt
válasz neduddki #76465 üzenetére
És ki mondta hogyész nélkül használom az autómat?
Akkor csak 102-rel van több km-em.Ebből a listából most mit is kéne látnom már nem azért?
Focus 1-nek ugyanennyi kilométerrel mint a tiéd ugyanúgy nem szokott semmi baja lenni. Ami focus 1-es hülyeség (kutyacsont, gyújtótrafó, központi zár stb.), az egyrészt olcsón orvosolható, másrészt nem törvényszerű, hogy előjön, és ha orvosolva lett akkor évekig nincs vele gond."exexex kocsegei pedig ugye esmertek"
Parancsolsz?
ez amit ra kelelt koltenem 5 ev allat
Inkább kilométerre vetítve mondd, mert az alkatrészek is úgy használódnak
Könnyű menőzni azzal, hogy 10 év alatt semmit nem költöttem az autómra, ha mentem ez alatt 10e km-t.
Aki meg megy évente 30e-ret, az nyilván 5 év alatt többet fog rá költeni.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Használt C5 teszt a TC-n. Elég kellemeseket írnak róla...
#nincsbennetarcsi
-
neduddki
nagyúr
HI!
mert nem ket teoretikus otot hasnklitgatok ha mar van ket valso otonk is:- )
inen pediglenkikeresheted az O dolgaitudv
neduddki
mod: mivel koztudodd hogy 110Mm-el vettem igy asztan nem nehez szmaolni...
bazz kimaradt az akku: yuasa 18k
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Zsombe
senior tag
válasz feka007 #76455 üzenetére
Az egy nagy tévhit, hogy japán autót drága szervizeltetni. Édesanyám 6-os Golfjának (1,6 dízel) éves kötelező szervize drágább, mint az én Accordomé (2,2-es dízel). Pedig mindkettő márkaszervizbe van hordva.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
-v-
addikt
válasz neduddki #76469 üzenetére
Egy rugója tört el eddig ha jól rémlik, ennyi, de majd kijavít ha tévedek.
Sorold már fel pls mire gondolsz...bazz kimaradt az akku: nem azért, de akkut, gumit stb. minek ide számolni? Az minden autóba kell, pláne azonos felni méret esetén nyilván ugyanannyiba kerül a gumi is.
Plusz semmi köze az adott típus fenntartási költségeihez, mert ha szerencsés vagy és vatta új akksival meg gumival vetted, és csak 4 évig tartod meg pl. az autót, akkor lehet nem kell egyiket se cserélned.[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz !Overdose! #76474 üzenetére
HI!
nem 10k volt a bomott komplett vezerlo + 2k-ert megcsialtattam a regit es ki si csereltek mod: mo0st ugye van egy komlett jo+ban
udv
neduddki
mod: hobizoli: ebben boseggel van naffalusi sot bevarosi forgalom, moast a cel a 100Mm:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz neduddki #76475 üzenetére
HI!
ja es az elso fektarcsakra is megkaptamhogy ha hasonloan gyilklom min teddig akkor 300Mm a minimum elvaras:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Zsombe #76483 üzenetére
Maga az olaj a drágább. A 2006-os még nem a legújabb diesel. a 2009-es vw-be elég drága az olaj, mert a DPF miatt csak egy bizonyos normát teljesítő 5w30 mehet bele. Ha márkaszervizben cserélik literjéért 20 eurót is elkérnek.
neduddki Nem állítottam, hogy tudnak motort tervezni..
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz Mágus2 #76487 üzenetére
!
markaszervizben 5-6khuf-ot egy tok alap resszintetikusert is elkernek:- (((
udv
neduddki
p.s. a foccvagen olajszabvanyokra meg tudo mit monmdott a tribomokus; van aki motort tud tervezni v. aki meg olajszabvanyokat gyartmanyol...:- )
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
footy
addikt
válasz feka007 #76455 üzenetére
Ha komolyabban erdekelnek a TSI nyugjei, akkor erdemes beleolvasni EBBE a forumba. A vezermulanccsere koltsegeit erdemes megnezni, valamint a kozvetlen befecskendezeses motorok sajtja a kokszosodas es a DPF-es dieselnel nagyobb karosanyagkibocsajtas.
A kotelezo szervizekben nincs nagy kulonbseg hogyha markakerskedesbe viszed, akkor mindegyik tipus szervizeles viszonylag draga. Viszont a forumok alapjan lehet talalni mindegyik tipsunak a specialistajat aki viszonlag olcson sokszor hamarabb megtalalja a hibat mint a markaszerviz. -
Zsombe
senior tag
válasz neduddki #76484 üzenetére
Az lehet, hiszen sok az elvakult VW-s, de állításom legalább nem alaptalan. Azért nonszensz, hogy:
- 40 ezer km után bolyhosodjon a kárpit (highline felszereltség, bőr-szövet kárpit)
- gyári BT kihangosító nem képes kezelni az okostelefonok nagy részét (elavult rsap szabványt használ)
- autópályán-országúton használva, majd másnap városban közlekedve eldugul a DPF (pedig OMV MaxxMotion dízel van tankolva)
- azonos vezetési stílus mellett legalább fél literrel fogyaszt többet az 1,6-os dízel, mint a Honda 2,2-es dízele (tudom, nem etalon a Honda, de a VW-nél sokkal különb)
- teletankolva az üzemanyagtartály közlekedés közben olyan idegesítő, csobogó hangot képes kiadni, mintha 4-5 félig megtöltött marmonkanna lenne a csomagtartóbanNesze neked "das auto" és német precizitás, minőség. Ez volt a családban az első VW (és német autó), de az utolsó is.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Zsombe #76497 üzenetére
Az accord nem az alsó-közép kategória(passat-al lennél partiban). Szvsz körtét hasonlítasz az almához. Nehéz a vw bódé az 1.6-hoz, sokkal rövidebb a váltó, ezért eszik többet. Aki ebből újat vesz, teljes áron, az magára vessen. Túl vannak árazva, és ott spórolnak, ahol nem kellene. Ilyen egyszerű.
A vw golf nem prémium kategória.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel