-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acheron
őstag
válasz runner 125 #75797 üzenetére
Sosem bántanám ezt az autót és ezt a motort Pont azt mondtam a minap a feleségemnek, hogy minimum ilyen jót kell keresnünk, ami hat év alatt a rendszeres, tervezett karbantartáson kívül sosem kívánt mást. A hangja dízel fronton az egyik legjobb, amit hallottam (össze sem hasonlítható a négyhengeres kerregéssel- ). Szóval szép a hangja, de nem csendes - néha picit már zavar, de persze ez személyes probléma, nem a motoré
(#75800) MunezXBK: Igen, tudom, teljesen igazad van, főleg, hogy 20 - 30e km -t tekerek le egy évben. De most egyszerűen másra vágyom - ezt is ki kell próbálni. Nincs kizárva teljesen a dízel, de most sokkal inkább a másik oldal tapasztalatai érdekelnek (a D5 tudásáról van némi fogalmam, sőt )
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz blt.62 #75799 üzenetére
Mindhárom motor rendben van. Tippem szerint a 2.4 D5-höz illesztett automata biztosan megegyezik az S60-ak automatájával, a benzinesek automatájáról nem tudok nyilatkozni.
Index-en és wiw-en is alig van S80 tulaj benzinmotorral.
Tippem szerint ugyanaz lehet a helyzet, mint a diesel automataknál. Kényes az olajra, és 200.000km környékén rá kell locsolni némi pénzmagot.Acheron
Ha, mégis maradsz a diesel-nél, az új D5 már alapból is 205 lovas, módosítással biztonságos határokon belül 225-ig módosítható, ami már lendületes haladásra abszolút alkalmas. Index-en van egy srác akinek az összes diesel Volvo-ja módosítva volt, és soha nem volt ebből származó problémája.
A 3.2 AWD meg nagy élmény, főleg az AWD miatt.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz runner 125 #75805 üzenetére
Meg se néztem. Enyém 300.000 felett is fényévekkel szebb.
TaaT: sose hallottam róla, biztos gazdaságos.
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz runner 125 #75803 üzenetére
Ez az automata kérdés engem is érdekel - az elkényelmesedés velejárója, hogy az automaták felé is elkezdtem kacsingatni (a nézett típusok között van, aminek nincs is kéziváltós kivitele). Mennyi lehet a "locsolgatnivaló" egy ilyen Volvo automatánál? Ismerve az alkatrészáraikat, gondolom nem kevés
Módosítani nem akarnám (bár tudom, hogy te most ebben élsz ), nekem a 163 ló is pont elég volt, úgy vagyok vele, hogy ha annyira tervezték, úgy biztosan jó lesz.
Az AWD nagyon bejön, régebben igen sokat nézegettem, bár tartok tőle, kihasználni nem tudnám (nem a motor erejét, hanem a négykerékhajtást).[ Szerkesztve ]
-
blt.62
őstag
válasz MunezXBK #75804 üzenetére
Tudom. De pont a kormány alsó része van kikopva a sok fogdosástól. Szerintem is több km lehet benne. Csak nyaggatott a kereskedő,mert 1,1-ért adná és először 750 ezerbe számította volna be a picassom, 1 hét múlva 800-ba, tegnap utolsó ajánlatként 880-at mondott. Az biztos, hogy a 4-es váltóval 9-10L gázolajat beránt. Akkor inkább nyomogatom a fájós lábammal a kuplungot a picassoban, átlag 6L-es fogyasztással.
Azért ha lesz itt olyan fórumtárs aki elcserélné az automata váltós megkímélt kocsiját egy megkímélt 2,0HDI Picassora akkor szóljon.MegtorloXp
-
Zewa
senior tag
IS250 nagyon jól megy?! Oké, oké van benne erő de a nagyon jól megytől igen messze van...
Teljesen megértelek hogy azt szeretnéd hogy kuss legyen. Ha megteheted akkor hagyd a dízelt a 'csába. Én egyéretelműen a Lexusnál keresem a boldogságot. GS450h-t mindenképp próbálj ki és könnyen lehet meg fogsz térni!
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
Kornel
veterán
válasz MunezXBK #75814 üzenetére
itt már a kérdező is leírja a frankót.
ha egy 8 éves swift-be van átlagosan 200+k, akkor egy hdi-be kevesebb lesz vajh'? -
MunezXBK
nagyúr
válasz Kornel #75817 üzenetére
Mondok 1 példát, mert nem értesz.
Itt a telepen áll egy S80, 2.4 D5. 1 hónapból 3-3.5 hetet áll itt, kamionos a gazdája. Nyilván abban a max. 1 hétben, naponta megy 2.000km-t, hogy behozza a lemaradást.
Egyébként rá akartam már ugrani a Volvo-ra, de nem eladó. Biztos azért, mert sok benne a méter...
-
-
Acheron
őstag
válasz Typhoon47 #75819 üzenetére
Jah, én is nézegettem, a ketteskében ültem is. Onnan tudom, hogy passzentos
(#75820) Zewa: Erről én is győzködöm magam, de most karácsony körül volt pár alkalom, amikor a 420 liter is épp elég volt Kiránduláshoz minimum tetőbox kell. A negyedik generációs GS már vállalható csomagterű, de az még pár év, míg meg bírom fizetni
Akkor már inkább egy RX családinak, csak az meg nem tetszik annyira, nem vagyok oda a SUV -okért.[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
válasz MunezXBK #75821 üzenetére
Persze, van ilyen is de ritkább mint a fehér holló. Ezek rendszerint nem eladók, vagy ha mégis, az nagy eséllyel talál új tulajdonost az ismerősök között, a hahu-t messziről sem látja. Ez mellett pedig van csillió külföldről behozott, többször visszatekert órás, csillogósra nyalt rom.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
Oszt akkor mivan ha bekér 10-t? Csillió km-nél dízel oké. De egy sz@ros 1.6-os benzines is bekér 8-t. havi szinten +10k, éves 15k-s futásnál.. nem értem miért vágják az emberek nagyrésze fel az ereiket ha 2számjegyű fogyasztás kerül szóba.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
w333
félisten
Próbáltam ... nekem nem jön be a GS450h valahogy túl súlyosnak érzem azt az autót és kicsit csúnya is, az IS250 -el van 3 hónap tapasztalatom ... szerintem nagyon dinamikus, kényelmes, sportos, nagyon jó az aut. váltója és az a 208LE a városi 9-10L fogyasztással szerintem teljesen rendben van
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Acheron #75808 üzenetére
Volvo-nál egy 5-600k-val alaphangon számolhatsz, ha fel kell újítani az automatát.
S80-ban nagyon nagyon ritka a kézi."..nekem a 163 ló is pont elég volt, úgy vagyok vele, hogy ha annyira tervezték, úgy biztosan jó lesz."
Az megvan, h gyakorlatilag 99%-ban megegyezik a mai D5 motor a legelső generációval? Minimális változásokon estek át. Vovo VIDA 2013-ban összenéztük a két eltérő teljesítményű (126 és 185LE) D5 motor alkatrészeit cikkszámok szerint, a váltóig minden megegyezett.
Szoftveres a különbség, bármennyire is meglepő, nem véletlenül volt már jó néhány pere a Volvo-nak a különböző minőségibb optimalizáló cégekkel.Ha, elég a 163LE teljesítménye, akkor milyen célból nézel 3000-es benzinest?
AWD-ot nem úgy kell elképzelni egy ilyen autóban, h szántani fogsz vele és Somogybabodon a siratófalnak mész.
Az AWD jótékony hatása a mindennapokban is érződik, főleg nyálkás, vizes úton, de a legnagyobb előnye nyilván havas úton jön ki, akár emelkedőn is. Ráadásul a Volvo-knál a Haldex kuplung-ot használják, ami az egyik legjobb AWD megoldás, gyorsan reagál, és a legnagyobb előnye, h mindig a megtapadó kereket hajtja.
Sokkal stabilabb az autó, egyértelműbb a kanyarvétel, egyszerűen érezni, h az erő mind a 4 keréken jelentkezik, de erről Qru többet tud mesélni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
hobizoli
nagyúr
válasz runner 125 #75832 üzenetére
A torsen-nel jobbat meg nem csinaltak.
A Haldex alapbol FWD, es ha elporog az elso kerek, akkor kapcsolodik be a hatso resze is
több drón kell ;P
-
Acheron
őstag
Egy szintig OK ez, egy szint fölött meg már úri huncutság Én most 7 - 8 l gázolajról tervezek feljebb menni, tehát már a 10l is kb havi +15k az én futásteljesítményemmel. Még egyszer ennyin azért már el kellene gondolkodni, az már kb egy éves karbantartás költségeit jelentheti.
Egyébként kombiban nem gondolkodtunk, bár arra ott lenne még a Volvo V60 -asa, (a V70 nem tetszik a páromnak)(#75832) runner 125: Persze, hogy megvan. Leginkább a turbókon változtattak az idők során, a motor az majd ugyanaz. A "munkásságod" meg követem az indexen, tudom én, miben mesterkedsz Jól teszed
Igazad van, a 2,4 benzines is elég lehet a Volvo -ból, de pl Lexus -ban az én méretemre való autó nincs kisebb motorral.(#75833) hobizoli: Igen, de pont ezért van jótékony hatása a fogyasztásra - csak akkor négy kerék, amikor szükséges
[ Szerkesztve ]
-
-
zsolt19900
őstag
ismerős ki szeretné cserélni az autójában a motorbolokkot, amint megtörtént ez az átalakítás, milyen költségek fogják terhelni, és milyen bejelentési kötelezettsége ill. teendői lesznek? van esetleg erről valami pontos leírás, vagy tudtok ti segíteni ebben és akkor továbbítom neki
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Zewa
senior tag
válasz zsolt19900 #75836 üzenetére
Típus azonos motor esetén csak törzskönyv, forgalmi csere, 12k.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
zsolt19900
őstag
88-91 ig gyártották (ez volt benne az alap), ami meg benne van az 92-96 ig gyártották, szóval nem hiszem, hogy típus azonos lenne, vagy ettől ez még típus azonos, hogy más az évszám?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
runner 125
nagyúr
válasz hobizoli #75833 üzenetére
Nah igen, az egy full mechanikus megoldás, elképesztő mérnöki munka lehetett a kifejlesztésében, s akkor még sehol nem volt pl. AutoCAD.
Acheron
Milyen nick-kel vagy ott? Ezzel biztos nem.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Acheron
őstag
válasz runner 125 #75839 üzenetére
Nem, mert ezt már foglaltnak jelezte anno. Ron Oximo. Azt hittem rájössz a Lexus -ból. De ott is inkább csak olvasgatok, jó nézni, hogy sokaknak több az autó egy használati tárgynál - még ha magam nem is bütykölöm ilyen aktívan az enyémet
-
DeFranco
nagyúr
A cikkhez nem találtam megfelelően bólogatós gifet, aztán tovább olvastam a hozzászólásokat... azok a legjobbak Ennyi fogalmatlan barmot
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz MunezXBK #75842 üzenetére
inkább csak ez volt... de frankón ez volt annak idején.
nyugdíjra (a minimumra is) adtak autóhitelt... nem baj, hogy a kaja+a rezsi is épphogy kijön belőle.
egyébként nem csak a vevőket ekézném, a dílereknek is benne van a keze rendesen, boldog boldogtalanra tukmálták a devizahitelt, pedig volt forint is. úgy, hogy erre engedélyük se volt, ami nem tudom, hogy bűncselekménynek számít-e, de mindenképpen elgondolkoztató. -
Typhoon47
őstag
válasz DeFranco #75841 üzenetére
Hm. Emlékszem egy két suzuki kereskedő miket csinált anno a lufi tetején. A végén már olyan akció is volt, hogy elvihetted az új buzukit 0 önerőre karácsonykor és elég csak húsvétkor elkezdeni a törlesztést... őrület.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
-
DeFranco
nagyúr
már mindenhol ez a téma, igen. persze én sem örülök.
őszintén: mit tudsz csinálni? kb. semmit. innen a fórumról is loptak már el teleriasztózott, teleimmózott octaviát fényes nappal.
érjen a kocsi 800-900-at, plusz 300 amiben benne van. mennyit költesz rá, hogy biztonságban tudd? reálisan max. 100, de inkább 80. abból pont kijön egy olyan szett, amit egy tapasztalt tolvaj pont áthidal, egy alkoholista alkalmi tolvajt talán megfog. riasztó pont semit nem ér, immo esetleg, váltózár-kormányzár valami de nem sok, rejtett kapcsoló nehézség de nem akadály.
és akkor még nem törted meg, nem volt jégkár, és ha viszik, bukod az egészet.
vagy veszel 600-ért valami 15 év körüli éppen még elmegy pár évet vasat, és nem sajnálod, de se nem megbízható, se nem biztonságos. ültesd bele a családot.
-
Kornel
veterán