-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
Hagyjad már ezt a rohadást! Pont ettől a generációtól (Civic és Accord 6gen) már nem jellemző a vészes rohadás. A hátsó kerékjárati ív szokott virágzani, de más nem igen. Ennél összességében még a fiatalabb Fordok és Mazdák jobban rohadnak.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
neduddki
nagyúr
válasz !Overdose! #75753 üzenetére
HI!
csak csendebn jegyzem meg nalunk sem a 405 /6ev/ sem a carina /11ev/ soha nem volt rozsdasdasi gond
akku: Joanyam kerdezi nem kell az akkut cserelni 3 eves, mondo neki miert a -17fokbanvolt vmi gond? aszonya semmi akkor minke bantani? nem velentenu rakosagatom a tolotre...udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-v-
addikt
Ez szimpatikus jármű nekem
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #75757 üzenetére
Persze az kurva sok , én csak az autóra értettem.
-
tomcsi23
veterán
válasz runner 125 #75757 üzenetére
Annyiért már Volvot kapni.
[rvilike]: kezdünk öregedni, hogy egyre inkább bejönnek a kombik?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-v-
addikt
válasz tomcsi23 #75759 üzenetére
Bejöttek eddig is A kék 330i-t még mindig árulják Meg a 3.0R legacyt
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz neduddki #75762 üzenetére
Lehet röhögni, de ha valami prémium gyártónak hirdeti magát az nem adhat el valamit ami a luxust nélkülözi szvsz. Mert ugye a minősége napság már messzi nem az ami volt régen se a bimmernek se az audinak se a mergának. Manapság tartósságot -szép nem szép elismerni- a távolkeleten kell keresni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomcsi23
veterán
Superb 3,6
Az a hely hátul, basszus..[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-v-
addikt
válasz bitpork #75764 üzenetére
Nos ez azért van, mert neked a prémium = luxus. A bmw régen a vezetési élményről szólt, nem a keleti kényelemről - az mindig is a merga volt inkább. Persze ma már a bmw is elpuhult. Plusz az E46-os idejében még nem volt azért annyira magas az alapfelszereltség sehol, audinak bmw-nek stb. mind volt hátul kurblis megoldása, akkoriban ez még nem volt annyira ciki. Nyilván ha még egy generációt visszamész, még kevesebb extra járt alapfelszereltségnek - miért is lepődünk ezen meg?
Mellesleg ez ma is így van, totálisan nevetséges dolgokért is felárat kérnek, ez a prémium márkák jellemzője, egyrészt jó, hogy minden lófaszt kérhetsz bele, másrészt ennek megfelelően mindenért el is kérik a felárat, egy szaros usb csatlakozóért is stb.
Felőlem aztán elöl is lehetne benne kurblis ablakemelő, legalább kevesebb súly amit cipelni kell, és eggyel kevesebb dolog, ami el tud romlani A mostani autómból is kidobnék nyugodt szívvel egy rakás dolgot, ami nekem tök fölösleges.
Önmagában az erős, 6 hengeres benzinmotor, 50-50 súlyelosztás, hátsókerékhajtás, kurva jó kormánymű futómű, váltó stb. megadja azt a műszaki extrát, amitől régen bmw volt a bmw, ugyanis más nem nagyon tudta Mondjuk ha valakinek ezek számítanak, nem a hátsó ablakemelő, akkor nem olyan butaság azért az, hogy miért adjon ki egy számára fölösleges dologra plusz pénzt Gyakorlati haszna az nulla kb., és ha nem felvágni kell az autó, akkor a "ciki" faktor az ugye nem számít - felőlem wartburg jel is lehetne az orrán -
-v-
addikt
Plusz ez csak egy 3-mas ugye, ahol az extrák száma meg a felszereltség sose volt olyan, mint följebb az 5-ösnél meg 7-esnél... B6-os A4-esekből ugyanúgy látni hátul kurblisat
Plusz ha megnézed, 2004-ben pl. még a focus I ment, ahol a legmagasabb ghia felszereltséghez is kazettás!!! magnó járt még alapból, és feláras volt a cd-s ... -
Ez tiszta. De ha "csak" 3-s akkor ne legyen prémium, még árában sem! Ez az amit nem fogok soha megérteni, hogy megveszik pl az a classet mert kő a meci, de a 4 kerék-kormány-tető kombón kívül semmi nincs benne De kő a merci...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
w333
félisten
válasz !Overdose! #75753 üzenetére
Van egy pár ismerősömnek ilyen béka lámpás Civic, és ők panaszkodtak hogy a sárvédőívek és a küszöb is rohad, nekem nem nagyon van vele tapasztalatom
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
runner 125
nagyúr
Értem az elved, de a BMW prémiumgyártó, az e46-ot teljesen irracionális a Focus-hoz hasonlítani, mert nem egy kategória.
Elhiszem, h a BMW fokuszában a vezetési élmény áll(t), de egy 2005-ös, utolsó szériás, - ráadásul _limitált_ példánynak hirdetett - 325i-ben (nem, nem fapad 316) legyen már benne hátul is könyörgöm egy motoros ablakemelő.Még, ha soha nem is használja a tulaj - hisz maga mögött miért ülne -, ez egy teljesen alap elvárás szerintem ebben a kategóriában.
Egyébként, ha számomra csak a műszaki tartalom (motor, hajtás, futómű, kormányzás) számítana, biztosan 2.5 STI Subaru-t vennék. Nah ennél eszembe nem jutna reklamálni a kurblis ablakért, digit klímáért, fűthető ülésekért, stb.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
!Overdose!
őstag
És nálad ez a rohad, mint az atom? Ne csináld már! Én nem rajongok különösebben a típusért, de pont a rozsdától nem félnék, ha nem volt körbetörve. Hány és hány korabeli típus van, amelyiknél rohad a tankbetöltő, a padlólemez, a bölcső, a rugótornyok és még sorolhatnám. Nézz meg egyszer közelebbről egy Escortot, egy Ibizát vagy egy Balenot! De ott a W210-es Merga is. Na az rohad, mint az atom.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #75772 üzenetére
Az egy 4 hengeres turbó motor 4 kerékkel, ez meg egy hat hengeres szívó hátsókerékkel
Plusz az impreza jóval kisebb is.[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz !Overdose! #75773 üzenetére
Ok. lehet hogy kicsit túloztam ezzel a rohad mint az atom de tény hogy az újabb pl. az ilyen 5 ajtós Link sokkal jobban bírja
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
neduddki
nagyúr
-
Acheron
őstag
2-3 hónapon belül aktuálissá válik az autó csere, de még nem jutottam döntésre a típust illetően. Ami biztos pontnak tűnik, hogy a jelenlegi dízel (163 LE) helyett nagy köbcentis benzines lesz (max 6 évesen). Jó lenne az átlagfogyasztást nyugodt vezetéssel 10 liter körül tartani, de azért legyen bőven kraft, ha szükséges. Miután nem túl hivalkodó, de prémiumba hajló nagy autót keresek, a Volvo és a Lexus 3000+ motorjait, illetve az ehhez tartozó autókat nézegettem (utóbbinál hibrid is lehet). Melyik motorjaival mire számíthatok, melyik lehet megbízhatóbb, milyen eséllyel találok ezekből nem széthajtottat? Esetleg ezek mellett érdemes néznem más típust, ami megfelel a fentieknek?
Tudom, hogy ez egy fórum, nem az egyetemes igazságot keresem, de kíváncsi vagyok a véleményekre. -
Khelben
nagyúr
válasz Acheron #75777 üzenetére
"Jó lenne az átlagfogyasztást nyugodt vezetéssel 10 liter körül tartani"
3000+ köbcentis motorral
Nekem csak 2,5-ös az autóm és a 3 gyerekkel a hátam mögött én vagyok a nyugodt vezetés mintaképe, így 11,5 az átlagom.
Valamiből lejjebb kell adnod, vagy a köbcentiből, vagy a fogyasztási igényből. -
jegenye77
addikt
Peugeot 307 ben a HDI motorok mennyire megbízhatóak?
Vagy ennél a típusnál is a benzinest érdemesebb venni.Mert hát ugye 10 éves körüli autók már és a 150000km simán benne van a legtöbbe.Sok ember azt hiszi, hogy az anyukája méhéből csúszott ki, mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják, hogy az apjuk t?kéből jöttek!
-
-
-
-
jegenye77
addikt
-
neduddki
nagyúr
válasz jegenye77 #75789 üzenetére
HI!
ipar hulladek:- ) persze az itt megferdulo tutajoknak soha semmi baj nem votl vele. de a pozso sajat bevallas szeritne ennyi pizt meg fl-r enem kolott hogy rendbehozzak az otot, mechanikatol elktroikaig barmivel lehet gond
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Acheron
őstag
válasz MunezXBK #75791 üzenetére
Igazán semmi. Sőt, határozottan kedvelem. De korosodik. 13 éves és 350e km. Most éppen van rá keret és családilag úgy döntöttünk, hogy nem felújítás, hanem csere lesz. Hogy miért benzines? Öregszem. Csendre és kényelemre vágyom vezetés közben. Persze amellett, hogy ha épp úgy hozza a szükség, akkor tudjon - nagyon tudjon - haladni (legalább úgy, mint a mostani). Emellett nagy köbcentis, urambocsá V elrendezésű benzinesem még nem volt, és szeretném kipróbálni.
(#75792) Khelben: Nem veszem szentírásnak. De valamiből csak ki kell indulni. Ha meg 11,5, akkor annyi - nem leszek boldog vele, de csodákat nem várok. Viszont a kifejezett benzintemetőket elkerülném...
Szóval a cél 10 körül, a valóság meg...[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Acheron #75795 üzenetére
Nah csak azért ám, már féltem, h valamilyen mondvacsinált hibákat fogsz emlegetni a D5 kapcsán.
Egyébként tudhatod te is h az egyik legszebb, legegyenletesebb járású diesel motor a D5, már már benzines karakterisztikája van, úgyhogy a hangra ne fogd.
Miért nem maradsz Volvo vonalon?
S80? A 2.5T 200LE, a 3.2 AWD meg 240 és ezek teljesítményét némi okosítással (BSR) még lehet növelni.Az IS biztosan szűkebb lesz, mint az S60, ha Lexus akkor már GS.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Acheron
őstag
Értem én, de ezekből tudok kiindulni (tehát nem a gyári vetítés adatait nézem):
Lexus
Lexus2
Volvo
Volvo2
és
GS_hibrid
RX_hibridNe egy szerpentines, padlógázas csúcsfogyasztásban gondolkozzunk, nincsenek illúzióim, tudom, hogy ott hörpölnek ezek a dögök rendesen. De én alig járok városban, javarészt országút vagy autóút, 90 és 130 között.
De ha az a vélekedés, hogy ezekkel képtelenség a 10 litert felülről megközelíteni, akkor el kell hinnem, nekem még nem volt ilyen autóm. -
blt.62
őstag
válasz runner 125 #75797 üzenetére
A Volvo S80-ból automata váltóval inkább a benzines a megbízhatóbb?
MegtorloXp